Coronavirus
-
verhaegen - Support SeniorenNet
der is géén enkele firma zonder winstgevend doel , maar persoonlijk heb ik in jansens farmaceutica méér vertrouwen , en omdat ze mensen vragen die mankeren
maar omdat ik me aangemeld heb (kandidaat gesteld ) wil nog niet zeggen dat ze mijn kanditatuur gaan weerhouden , dat zal ik ten gepaste tijden weten
neen hoor ik heb géén gokproblemen , ik gok trouwens nooit , zelfs géén lotje
daar ben ik totaal afkerig van zelfs
maar omdat ik me aangemeld heb (kandidaat gesteld ) wil nog niet zeggen dat ze mijn kanditatuur gaan weerhouden , dat zal ik ten gepaste tijden weten
-
Ice
Hoe zal jansens farmaceutica dan de experimenten beoordelen, wat betreft het afweersysteem dat bij personen met onderliggende aandoeningen en dus kwetsbare en risico groepen al niet optimaal werkt?...ze zoeken daar naar alle leeftijdsgroepen. Zowel gezonde personen als patiënten met onderliggende aandoeningen zoals astma, chronische longziekten, diabetes, cardiomyopathieën, hoge bloeddruk, chronische leveraandoeningen en andere kunnen deelnemen.
Het vaccin is toch ter preventie en niet bedoeld als medicijn?
Hoe kunnen patiënten met reeds een gebrekkig werkend afweersysteem zich weren tegen een ingespoten ziekteverwekker als zelfs gezonde mensen met een sterk afweersysteem ziek kunnen worden met zelfs een risico op overlijden door onbekende gevolgen?
Of zijn die patiënten dan maar collateral damage, opgeofferd voor de volksgezondheid want ze waren toch al niet gezond?
Vindt iemand dat aanvaardbaar? Is dat moreel en ethisch nog verantwoord?
Is dat nog ménselijk?
Het vaccinatiebeleid van de regering is daarom misdadig te noemen: de meest kwetsbare groepen met de meeste risico's om onbekende nevenwerkingen niet te kunnen overleven, wegens een gebrekkig werkend afweersysteem, worden als eerste gevaccineerd als proefkonijn.
Inderdaad, bluevelvet: de hele wereld als proefkonijn voor de miljardenwinsten van de farmaceutica én, belángrijk want daarvoor dienen de ebola-maatregelen voor een griepvirus: twee vliegen in één klap: wereldwijde dictatuur.
Zelfs al bekennen ze het zélf, dan zijn er blijkbaar nog schaapjes die het niet willen geloven en zich vrijwillig het graf laten inspuiten.....de aangejaagde angst voor dit griepvirus heeft het kritisch denken en overlevingsdrang aangetast en uitgeschakeld?bluevelvet schreef: ↑27 dec 2020, 14:43Expert VAN DAMME zegt toch zelf in de pers “dat we voor een nooit gezien medisch experiment staan”. Een nieuwe technologie nooit eerder op de mens uitgevoerd en bij een onderzoek NA vaccinatie zullen we weten of het vaccin werkt en of er eventuele bijwerkingen zijn
MEDISCH EXPERIMENT De mens als proefkonijn
Of wíllen ze het niet weten zolang er maar brood en spelen zijn?
En nógmaals: er is nog NOOIT een wetenschapper erin geslaagd om met feiten te bewijzen dat gelijk wélk vaccin veilig is én werkzaam is.....nog nooit!
-
Ice
Waarom heb je meer vertrouwen in een farmaceut omdat ze mensen als proefkonijn gebruiken die reeds worstelen met hun gezondheid en daardoor nét meer vatbaar zullen zijn voor (onbekende!) nevenwerkingen door een gebrekkig afweersysteem?verhaegen schreef: ↑28 dec 2020, 15:48der is géén enkele firma zonder winstgevend doel , maar persoonlijk heb ik in jansens farmaceutica méér vertrouwen , en omdat ze mensen vragen die mankeren
Mensen vragen die wat mankeren is net het tegengestelde van het doel van dit vaccin want zo zullen resultaten een vertekenend beeld geven nét omdat die mensen niet gezond zijn!
Hoe kun je nu bepalen of een vaccin ter preventie zal werken als niet eens duidelijk is of de proefpersonen hun afweersysteem wel afdoende kan werken om de ingespoten ziekteverwekker te bestrijden?
Dat is volkomen nutteloos en bedrieglijk.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
De Franse politie demonstreert tegen het vaccin als ik goed begrepen heb, het is een passante die dat roept (2.16 min.)
https://www.facebook.com/groups/1064244 ... 609371223/
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Men mag wel een beetje vertrouwen hebben in de wetenschappers,virologen,en ja soms kan het mislopen,Misschien zijn er serieuze wetenschappers die ons kunnen vertellen wat er in het vaccin zit. Er zijn er die ons ervoor waarschuwen, alsof zij weten dat de vaccins kwalijke gevolgen kunnen hebben.
maar ze hebben de techniek niet van gisteren, ze werken met dat mRNA al 30 jaar ,en er zijn al duizenden proefpersonen, en daar we niet in China zitten waar ze de klokkenluider in het gevang steken, gaan we wel rap weten of er iemand echt vreemde problemen, of sterfte heeft van het vaccin,en met de uitleg van de Europese medicijnwaakhond EMA(via de krant rnc.NL) kan ik leven,het leven is nu eenmaal gevaarlijk, men kan op straat ook een dakpan op het hoofd krijgen....
Er zijn wel vaccins die nuttig zijn, wij hebben er allemaal al gekregen, en de klein) kinderen nog meer dan wij,En nógmaals: er is nog NOOIT een wetenschapper erin geslaagd om met feiten te bewijzen dat gelijk wélk vaccin veilig is én werkzaam is.....nog nooit!
Neem alleen maar polio,of de mazelen....
met het covid 19 vaccin is het nog afwachten,maar het gaat de goede kant uit,dus hopen op het beste , en voorbereiden op het ergste.......
MAW ; als + 70%gevaccineerd is sterft het virus uit,als er geen vaccin is zitten we zeker nog een jaar in ons kot.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/20/wa ... m-a4024615
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
En nógmaals: er is nog NOOIT een wetenschapper erin geslaagd om met feiten te bewijzen dat gelijk wélk vaccin veilig is én werkzaam is.....nog nooit!
Het omgekeerde?
Vaccinatieschade bewijst dat het niet veilig is...ellenlange lijsten al jarenlang gedocumenteerd met onomstotelijk bewezen feiten gestaafd én erkend door overheden.
Bovendien bekennen ze zelf dat vaccins niet werken doordat gevaccineerden zouden kunnen besmet worden door óngevaccineerden en het vaccin hen dus niet beschermt.
Dáár heb je het 'omgekeerde'
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Er zijn hier senioren die heeeeel hoog van de toren blazen maar zelfs geen weet hebben van de basisprincipes van vaccinatie ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice
Je vergist je deerlijk!tokkio schreef: ↑28 dec 2020, 16:05Men mag wel een beetje vertrouwen hebben in de wetenschappers,virologen,en ja soms kan het mislopen,Misschien zijn er serieuze wetenschappers die ons kunnen vertellen wat er in het vaccin zit. Er zijn er die ons ervoor waarschuwen, alsof zij weten dat de vaccins kwalijke gevolgen kunnen hebben.
maar ze hebben de techniek niet van gisteren, ze werken met dat mRNA al 30 jaar ,en er zijn al duizenden proefpersonen, en daar we niet in China zitten waar ze de klokkenluider in het gevang steken, gaan we wel rap weten of er iemand echt vreemde problemen, of sterfte heeft van het vaccin,en met de uitleg van de Europese medicijnwaakhond EMA(via de krant rnc.NL) kan ik leven,het leven is nu eenmaal gevaarlijk, men kan op straat ook een dakpan op het hoofd krijgen....Er zijn wel vaccins die nuttig zijn, wij hebben er allemaal al gekregen, en de klein) kinderen nog meer dan wij,En nógmaals: er is nog NOOIT een wetenschapper erin geslaagd om met feiten te bewijzen dat gelijk wélk vaccin veilig is én werkzaam is.....nog nooit!
Neem alleen maar polio,of de mazelen....
met het covid 19 vaccin is het nog afwachten,maar het gaat de goede kant uit,dus hopen op het beste , en voorbereiden op het ergste.......
MAW ; als + 70%gevaccineerd is sterft het virus uit,als er geen vaccin is zitten we zeker nog een jaar in ons kot.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/20/wa ... m-a4024615
Het virus sterft niet en nóóit uit maar MUTEERT???
Zodat door mutaties de ebola-maatregelen kunnen verplicht blijven.
Want dit griepvirus is reeds uitgedoofd, láng uitgedoofd (de 7 andere types coronavirussen muteren ook steeds) maar ze blijven je bestoken met bedrieglijke desinformatie zodat er gehoorzaamd moet blijven worden aan de népmaatregelen.
De who zélf heeft corona in de categorie van griepvirussen gezet en áfgehaald van de lijst met DODELIJKE bedreigingen zoals ebola waarvoor nog steeds maatregelen als voor ebola blijven gelden, ONNODIG want er is GEEN dodelijke dreiging dat deze maatregelen zou rechtvaardigen en die dodelijke dreiging is er zelfs NOOIT gewéést.
Als gij dus hoopt dat met dit vaccin de ebola-maatregelen gaan afgeschaft worden, dan dróóm je want daarvoor diende nét het bedrog om dit corona-gríepvirus als dodelijke bedreiging voor te liegen!
Bovendien gaat het bij dit lucratieve vaccin helemaal niet óf het werkt en hóe het werkt, welke schade het zou kunnen aanrichten of zelfs niet om onze gezóndheid...nee, dit gaat erom of kritische burgers de keuze mogen hebben om te weigeren of dat het ons VERPLICHT, tégen onze wil door onze strot zal geduwd worden met de dreiging van chantage door uitsluiting!
Dáár gaat het om: gehoorzaamheid afdwingen, daarvoor wordt dat hele coronacircus gespeeld.
-
Ice
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Virussen muteren steeds,ook griepvirussen,Van ranst is eens met een heel magazijn blijven zitten omdat ze de juiste stam niet hadden,dus dat covid 19 zal(kan) uitsterven omdat dat virus te veel weerstand krijgt van de menselijke gastheer, zoals het spaanse griepvirus,en dat zou ook door een samensmelting dus een zoönose gekomen zijn, en dat virus doet een vleermuis geen kwaad, maar mensen hebben er een probleem mee,en door de explosie van de wereld bevolking , staan er ons nog meer gevaarlijker virussen te wachten, en het is al erg genoeg dat ze via mutatie tussen virus en dier op de mens overspringen, slechter is , als er er mee gaan klooien in labo's .......De who zélf heeft corona in de categorie van griepvirussen gezet en áfgehaald van de lijst met DODELIJKE bedreigingen
https://www.trouw.nl/nieuws/het-virus-h ... gle.com%2F
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Fake ! , zoals steeds!bluevelvet schreef: ↑28 dec 2020, 16:02De Franse politie demonstreert tegen het vaccin als ik goed begrepen heb, het is een passante die dat roept (2.16 min.)
Het zijn orde handhavers die een manifestatie begeleiden om ze in goede banen te leiden.
Weer een fabricatie van antiërs (passante ?) waarbij ze feiten uit context rukken om iets te bewijzen dat er niet is. Zielig