outlock

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

pomponneke

31 dec 2020, 10:23

Sinds gisteren iets raar met outlock. Ik krijg normaal mailtjes binnen. BV 40 mails. Die registreren in de lijst inbox 40. Bij nazicht staan er maar een tiental in de lijst, en de overige mails vind ik niet. Als ik dan met rechtermuis klik in de lijst inbox op alles verwijderen, krijg ik al de mails te zien in de verwijderlijst.
Kan ik dat verhelpen. Ik ben ze dus niet kwijt maar is wel lastig.
spreekbeurt persoonlijke veiligheid
*Joy*

31 dec 2020, 11:36

pomponneke

Heb je daar al gekeken?

Afbeelding

Joy,

pomponneke

31 dec 2020, 14:33

bedankt voor uw antwoord joy. In de ongewenste zitten ze niet. Daar is geen probleem
daar komen alleen de ongewenste in. Daarstraks heb ik nog 5 mails binnengekregen
en dat was dan weer normaal. Ik denk dat hij last heeft van de virus.
Wat ik nog wil vermelden, ik krijg soms onderaan het scherm na het binnenhalen een geel
driehoekje met melding fout bij verzenden/ontvangen. Ik klik dat dan weg en ik vermoed dat
er een tekst opstaat verwijderen. Ben daar wel niet zeker van. Misschien is daar het probleem.

Ik wacht verder af. Prettig eindejaar en houd het coronavrij.
*Joy*

31 dec 2020, 16:01

Is het Office Outlook of Outlook.com. ?
Waarom zet je daar eens geen screen van ..
Op die manier hoop ik dat er iemand je kan verder helpen.

Ook voor jullie een rustige overgang naar 2021 !! 🥂

Joy,

pomponneke

31 dec 2020, 16:08

het is microsoft outlock 2010

sacho

31 dec 2020, 16:25

Staan er geen kleine pijltjes voor sommige mails zodat je de discussie kan openen. Zijn die gerangschikt per discussie?
klik daar eens boven aan zoals in het screenshot.
Staat daar een vinkje voor? Ja, dan weghalen.

Afbeelding

pomponneke

31 dec 2020, 17:07

bedankt sacho, ik ga dit eens bekijken morgen of zaterdag. Laat wel iets weten. Prettig eindejaar voor iedereen op het forum en houd het corona vrij.

pomponneke

02 jan 2021, 10:37

sacho, er staan geen pijltjes voor de mails. Gisteren was het weer normaal;
Vandaag: Bij inbox staan 10 mails geregistreerd, maar er zijn maar 6 zichtbaar. De overige 4
zitten wel in de inbox maar ik zie ze niet.
Wat doe ik: pijltje op inbox: klik met rechtermuis op alles verwijderen en dan komt alles in de lijst verwijderen ook de
onzichtbare zoals ik schreef. Handmatig verwijder ik dan de mails die ik niet nodig heb.
De andere verschuif ik dan naar inbox en dat lukt. Ik kan het zo verhelpen, dus geen probleem maar het is lastig.

lode

03 jan 2021, 00:26

Ik gebruik geen outlook, maar uw probleem doet mij denken aan filters die ingesteld zijn voor de inbox. Daar deze filters niet gelden voor de verwijderde zie je die daar wel.
Misschien kan een outlook gebruiker je daar verder raad over geven.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17

pomponneke

03 jan 2021, 10:22

bedankt Lode. Misschien hebt U gelijk. Ik zal iemand contacteren die er iets van kent.

pomponneke

05 jan 2021, 11:26

ongelooflijk maar waar. Ik heb het toevallig zelf opgelost. HOE: Zoals ik schreef waren een aantal mails niet zichtbaar, enkel als ik op verwijderen klikte. Toevallig zag ik bij de binnenkomende mails onder de
laatste een lijn staan "mails gisteren". Het balkje kleurde wit en kon het niet aanklikken. Links ervan stond een pijltje en bij aanklikken werd het balkje zwarter. Vanmorgen kreeg ik mails binnen op datum vandaag, een balkje met mails gisteren en een balkje mails verleden week. Alles is terug normaal (hopelijk tot hiertoe) Ik denk dat ik ergens per ongeluk verkeerd geklikt heb. Ik ben 75 jaar, en vroeger was alles toch gemakkelijker, geen gsm, geen computer om U druk over te maken. Maar ja, ge moet met de tijd meegaan wat op mijn/onze leeftijd soms moeilijk is. Toch iedereen bedankt voor de hulp.

Sony

06 jan 2021, 10:46

pomponneke,

mysterie opgelost;

Afbeelding

Sony
I Afbeelding SeniorenNet