In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Bekske hartelijke wederwensen.
Al een flinke wandeling gemaakt naar de brievenbus.
Was opgeplooid.
Verder de lui vlag uitgehangen.
Clive je komt van een slokker van een labrador die zou blijven eten naar een ras dat volgens je dierenarts weinig eet. Misschien is dat verschil te groot. Enfin, ons moeder moest toch zorgen dat Freya niet meer kreeg dan ze nodig had.
Verder voor iedereen hoe dan ook een prettig jaareinde en een gezond nieuw begin.
Ik heb wat tijd verprutst om zelf een kaart ineen te willen steken op de pc, maar zal op cursus moeten...
Al een flinke wandeling gemaakt naar de brievenbus.
Was opgeplooid.
Verder de lui vlag uitgehangen.
Clive je komt van een slokker van een labrador die zou blijven eten naar een ras dat volgens je dierenarts weinig eet. Misschien is dat verschil te groot. Enfin, ons moeder moest toch zorgen dat Freya niet meer kreeg dan ze nodig had.
Verder voor iedereen hoe dan ook een prettig jaareinde en een gezond nieuw begin.
Ik heb wat tijd verprutst om zelf een kaart ineen te willen steken op de pc, maar zal op cursus moeten...
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond
angelierken ,behalve mijn man, maar die staat nu ook niet dadelijk voor me klaar,
jammer genoeg, ,
clive een goede nacht doet wonderen,
verder was het een rustig dagje weer hier, zonder commentaar
op een of ander reklame ,vanwege man
het is weer een goed einde en begin,voor me
die is toch rap op de tenen getrapt, ,
fijne jaarwisseling en voor morgen
beginnen we aan een beter nieuwjaar hoop ik ,bisous
angelierken ,behalve mijn man, maar die staat nu ook niet dadelijk voor me klaar,
jammer genoeg, ,
clive een goede nacht doet wonderen,
verder was het een rustig dagje weer hier, zonder commentaar
op een of ander reklame ,vanwege man
het is weer een goed einde en begin,voor me
die is toch rap op de tenen getrapt, ,
fijne jaarwisseling en voor morgen
beginnen we aan een beter nieuwjaar hoop ik ,bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Een gelukkig nieuwjaar!
Ben maar opgestaan want ik kon niet meer slapen. er moet hier toch altijd met oude jaar iets mis gaan. nu niet ik die een stoot uitstak en daardoor naar de spoed moest maar ventje die nog steeds ziek is van het eten van die pot spaghetti bovenop zijn kip. was misselijk heel den dag, dus smelttabletten gegeven en stoppillen. er is van de kaasschotel niet veel gegeten en onze fles bubbly is niet opengedaan. hij heeft maar 2 pintjes gedronken, het smaakte hem niet en de vissoep was te zout zei hij. om twintig voor 12 vuurwerk aan de overkant van de baan aan de watertoren waar een hondenweide is. lap, voor nog geen 5 min klank en lichtspel, honderden euro's erdoor gejaagd.
ook om 20 u 20 zoals werd opgeroepen gingen de klokken hier luiden maar ik heb niemand horen buiten komen. Onze buren zaten al om 10 u 30 in bed, wij nog vroeger. op ons gewone uur van 10 voor 9.Er was toch niets op de tv.
ventje bleef naar de wc hollen meestal als ikzelf dringend moest gaan plassen. we zullen zien hoe het vandaag zit, maar ik denk dat de eend heel laat zal gegeten worden want ten eerste ligt ventje nog op 1 oor en is hij niet van plan vroeg op te staan. Ik weet niet of Gimly eend zal eten, maar in elk geval hoop ik dat ze krokant genoeg is en niet zoals het vel van de kip. dat was zo bleek en onappetijtelijk. We hebben dus kaas genoeg over om nog eens een kaasschotel te doen. best dat ik graag kaas eet.
de auto's staan allemaal aan de juiste kant nu, misschien hebben ze de klok van 20 u 20 genomen om hun voertuigen te verzetten. Ik ging alleszins niet buiten gaan staan want ik was in pijama. al heel de dag. als ik niet weg moet blijft die aan. ( Ma Flodder)
Zo, niet veel anders te vertellen, ga straks naar moeder bellen.
Fijne eerste nieuwjaarsdag seizoentjes en keep safe, ook in de overgangsjaar.
Een gelukkig nieuwjaar!
Ben maar opgestaan want ik kon niet meer slapen. er moet hier toch altijd met oude jaar iets mis gaan. nu niet ik die een stoot uitstak en daardoor naar de spoed moest maar ventje die nog steeds ziek is van het eten van die pot spaghetti bovenop zijn kip. was misselijk heel den dag, dus smelttabletten gegeven en stoppillen. er is van de kaasschotel niet veel gegeten en onze fles bubbly is niet opengedaan. hij heeft maar 2 pintjes gedronken, het smaakte hem niet en de vissoep was te zout zei hij. om twintig voor 12 vuurwerk aan de overkant van de baan aan de watertoren waar een hondenweide is. lap, voor nog geen 5 min klank en lichtspel, honderden euro's erdoor gejaagd.
ook om 20 u 20 zoals werd opgeroepen gingen de klokken hier luiden maar ik heb niemand horen buiten komen. Onze buren zaten al om 10 u 30 in bed, wij nog vroeger. op ons gewone uur van 10 voor 9.Er was toch niets op de tv.
ventje bleef naar de wc hollen meestal als ikzelf dringend moest gaan plassen. we zullen zien hoe het vandaag zit, maar ik denk dat de eend heel laat zal gegeten worden want ten eerste ligt ventje nog op 1 oor en is hij niet van plan vroeg op te staan. Ik weet niet of Gimly eend zal eten, maar in elk geval hoop ik dat ze krokant genoeg is en niet zoals het vel van de kip. dat was zo bleek en onappetijtelijk. We hebben dus kaas genoeg over om nog eens een kaasschotel te doen. best dat ik graag kaas eet.
de auto's staan allemaal aan de juiste kant nu, misschien hebben ze de klok van 20 u 20 genomen om hun voertuigen te verzetten. Ik ging alleszins niet buiten gaan staan want ik was in pijama. al heel de dag. als ik niet weg moet blijft die aan. ( Ma Flodder)
Zo, niet veel anders te vertellen, ga straks naar moeder bellen.
Fijne eerste nieuwjaarsdag seizoentjes en keep safe, ook in de overgangsjaar.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes
En voor elk van jullie een heel gelukkig en gezond 2021
Een droge dag om het nieuwe jaar mee te beginnen
vannacht was het ook droog toen ik naar huis wandelde
(met zoon) maar er was wel hier en daar verboden vuurwerk
maar ik lag al om 22u 30 in mijn warme bedje en ik heb
goed kunnen slapen ondanks het lawaai.
Blij dat die dagen voorbij zijn en dat nu de gewone
dagen er weer zijn, nu nog het nieuwe normaal en dan
is iedereen tevreden... maar dat zal nog wel een half
jaar wachten zijn, en dan nog voorzichtig zijn want
niet iedereen wil zich laten inenten
Een aangename dag vandaag om te rusten of op te ruimen
doe wat je denkt wat het beste is...
als de zon er verder doorkomt ga ik een toerke wandelen
clive, M-M, M-J, Helena, wilde eend, anjelierken, bobijntje,
senga, mammyretro, wingerd, en Bekske,
allen een Nieuwjaars-knuffeltje, van op afstand mag het hé
en wees gerust....ik doe mijn masker aan
Groetjes allen en tot......

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik wens iedereen een beter jaar dan 2020 . En dat 2021 een jaar mag worden vol geluk en vooral een goede gezondheid.
Hier stonden we om 20.20H met een aantal buren buiten, ieder veilig op zijn oprit, elkeen had een glaasje bij . Maar we zijn vlug terug binnen gaan, want het was erg koud.
De hoofdschotel is voor vandaag, we hadden beiden echt genoeg gegeten.
We zijn na het opruimen van de living en het afvegen van de keuken, gaan slapen om 22.30H. Ben maar eenmaal wakker geworden van vuurwerk. Ook in het nieuwe jaar, idioten die het verbod niet opvolgden.
Matice lag wel al lang te slapen in zijn kamer. Dus hij kon geen kwaad.
Zo, vandaag licht HH, dat is dadelijk gedaan.
En dan badje in en boven alles doen.
Rond 13.00H een aperitiefje en de geschenkjes opendoen, ook Matice heeft er nog eentje te goed. En verder zal het een rustige dag worden.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Mag ik gewoon aan sluiten bij de rij van lieve wensen van iedereen voor iedereen ?
Dan vergeet ik zeker niemand . Goede voornemens voor 2021, ja hoor een hele berg zoals elk jaar...
Maar die liggen nog efkes opzij, misschien wel voor de rest van de 12 maanden
Dan vergeet ik zeker niemand . Goede voornemens voor 2021, ja hoor een hele berg zoals elk jaar...
Maar die liggen nog efkes opzij, misschien wel voor de rest van de 12 maanden
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid.
MM: hopelijk is ventje vlug genezen, want ziek zijn nu met de feestdagen is niet leuk.
Hier ook een rustige avond gehad.Normaal gezien gingen we steeds op de 1ste bij de buren om te aperitieven, nu gaat dat niet door, maar heb al gebeld naar buren voor hun een gelukkig jaar te wensen.Dat aperitieven zal later wel komen, als het veilig is.
In de namiddag naar het veldrijden kijken.Verder een rustig dagje.
Dames, tot morgen allemaal.
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid.
MM: hopelijk is ventje vlug genezen, want ziek zijn nu met de feestdagen is niet leuk.
Hier ook een rustige avond gehad.Normaal gezien gingen we steeds op de 1ste bij de buren om te aperitieven, nu gaat dat niet door, maar heb al gebeld naar buren voor hun een gelukkig jaar te wensen.Dat aperitieven zal later wel komen, als het veilig is.
In de namiddag naar het veldrijden kijken.Verder een rustig dagje.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Ik sluit aan in de rij met goede wensen voor een gezond en gelukkig nieuw jaar.
De eerste was van het jaar hangt uit.
Ik las gisteren op de buienradar dat het droog ging blijven vandaag dus!
En een dekbedovertrek op het wasrekje is niet echt handig.
Goede voornemens? Afgeschaft, helpt toch niet...
Ik was weer de laatste in bed geloof ik.
Dames maak het gezellig met het volk dat je bent.
De linnendroger roept dat hij gedaan heeft.
Het onderlaken in jersey zou toch niet droog geraken buiten.
De eerste was van het jaar hangt uit.
Ik las gisteren op de buienradar dat het droog ging blijven vandaag dus!
En een dekbedovertrek op het wasrekje is niet echt handig.
Goede voornemens? Afgeschaft, helpt toch niet...
Ik was weer de laatste in bed geloof ik.
Dames maak het gezellig met het volk dat je bent.
De linnendroger roept dat hij gedaan heeft.
Het onderlaken in jersey zou toch niet droog geraken buiten.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Onze beste wensen voor iedereen van goede wil .......
Dat Corona terug een bier is
Donald terug een eend is
Ranst terug een dorp is
En bubbels alleen in champagne
zijn ....
Groetjes van manlief en mezelf....
Dat Corona terug een bier is
Donald terug een eend is
Ranst terug een dorp is
En bubbels alleen in champagne
Groetjes van manlief en mezelf....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Fijne nieuwjaarsdag vandaag,
ik heb vanmiddag en kleine wandeling gedaan
bbbbrrr 't is koud vond ik
maar nu weer opwarmen met een hete thee
Heb net de brandverzekering betaald
daar ben ik ook weer voor een jaar vanaf
Hopen dat ik het nooit nodig heb....
leuk versje M-J
Allen een aangename dag verder...
ik ga naar de cross kijken op vrt
en het skiën op eurosport
ik heb vanmiddag en kleine wandeling gedaan
bbbbrrr 't is koud vond ik
maar nu weer opwarmen met een hete thee
Heb net de brandverzekering betaald
daar ben ik ook weer voor een jaar vanaf
Hopen dat ik het nooit nodig heb....
leuk versje M-J
Allen een aangename dag verder...
ik ga naar de cross kijken op vrt
en het skiën op eurosport
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ook gaan wandelen, maar het lukte niet te best.
Bekken zat weer op slot.
Het was te doen vond ik.
Of had ik me weer ingeduffeld om naar de Noordpool te gaan?
We zullen onze was eens gaan afdoen en verder binnen drogen.
Het zal een lekker soepje met een beschuit worden seffens.
Voor straks een rustige avond en een deugddoende nacht
Bekken zat weer op slot.
Het was te doen vond ik.
Of had ik me weer ingeduffeld om naar de Noordpool te gaan?
We zullen onze was eens gaan afdoen en verder binnen drogen.
Het zal een lekker soepje met een beschuit worden seffens.
Voor straks een rustige avond en een deugddoende nacht
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Voor alle seizoentjes :
ook van mij : mijn beste wensen voor een rustig en gezond 2021 !!
Hier was verderop klokslag middernacht een beetje (verboden) vuurwerk . Het was wel heel mooi en duurde vier minuten.. Dat ze het toch niet kunnen laten om de gevraagde regels te respecteren ... en dus heel kort ,zodat de politie hen toch niet kan vinden ...tsss...

Aan iedereen : een fijne avond en een goede nachtrust !!
ook van mij : mijn beste wensen voor een rustig en gezond 2021 !!
Hier was verderop klokslag middernacht een beetje (verboden) vuurwerk . Het was wel heel mooi en duurde vier minuten.. Dat ze het toch niet kunnen laten om de gevraagde regels te respecteren ... en dus heel kort ,zodat de politie hen toch niet kan vinden ...tsss...

Aan iedereen : een fijne avond en een goede nachtrust !!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Hopelijk heeft iedereen een fijne nieuwjaarsdag gehad. Hier is hij rustig verlopen daar ventje nog wat ziekjes was. de eend was perfect en de kaasschotel is bijna op. nu zien wat we vandaag gaan eten en wat morgen, dan is het weer een gewone week.
Gimly heeft daarnet zijn gekke 5 min gehad.
ik heb ventjes zurkel voor zurkelpetaten gevonden maar weet nu niet of ik de aardappelen eerst moet koken en de zurkel er onder mengen of apart?
ik eet uienstoemp als ventje zurkelpetaten wil. Er ligt nog minuut steaks in de vriezer, misschien een ideetje voor maandag. dinsdag moet ik naar de dokter voor de bespreking van mijn bloedafname.
dat zal wel weer een lastige dag zijn want ventje zit op 't werk en dus iets halen om snel te kunnen opwarmen en vooral licht eten voorzien. Alleszins bij de groentenboer soepgroenten gaan halen.
want ventjes voornemen is soep mee te nemen naar het werk.
Ventje moet om de kranten straks en ik moet niet naar moeder bellen omdat ik gisteren al alles gehoord heb van nieuws.
Nog een goed kwartier en ik kan de gordijnen open trekken. het begint al mooi licht te worden.
Binnenkort staan er weer mooie zonsopgangen van aan de "pit" op fb.
ik ga naar de boerderij want het is een powerderby. dan klondike want daar moet ik nog 't een en 't ander afwerken en de sims moeten ook nog hun bakkunsten verfijnen.
Prettige dag seizoentjes en Keep safe!
Hopelijk heeft iedereen een fijne nieuwjaarsdag gehad. Hier is hij rustig verlopen daar ventje nog wat ziekjes was. de eend was perfect en de kaasschotel is bijna op. nu zien wat we vandaag gaan eten en wat morgen, dan is het weer een gewone week.
Gimly heeft daarnet zijn gekke 5 min gehad.
ik heb ventjes zurkel voor zurkelpetaten gevonden maar weet nu niet of ik de aardappelen eerst moet koken en de zurkel er onder mengen of apart?
ik eet uienstoemp als ventje zurkelpetaten wil. Er ligt nog minuut steaks in de vriezer, misschien een ideetje voor maandag. dinsdag moet ik naar de dokter voor de bespreking van mijn bloedafname.
dat zal wel weer een lastige dag zijn want ventje zit op 't werk en dus iets halen om snel te kunnen opwarmen en vooral licht eten voorzien. Alleszins bij de groentenboer soepgroenten gaan halen.
want ventjes voornemen is soep mee te nemen naar het werk.
Ventje moet om de kranten straks en ik moet niet naar moeder bellen omdat ik gisteren al alles gehoord heb van nieuws.
Nog een goed kwartier en ik kan de gordijnen open trekken. het begint al mooi licht te worden.
Binnenkort staan er weer mooie zonsopgangen van aan de "pit" op fb.
ik ga naar de boerderij want het is een powerderby. dan klondike want daar moet ik nog 't een en 't ander afwerken en de sims moeten ook nog hun bakkunsten verfijnen.
Prettige dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!