PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy

01 jan 2021, 20:58

Allemaal pro-vaxxers, uitgezonderd in de vakantieperiode. Net zoals bij de eerste lockdown iedereen handjes ging klappen op straat om 20.00 hr tot de eerste maatregelen verzacht werden en men op reis mocht gaan. :!:

meredith

02 jan 2021, 13:15

Ik kan begrijpen dat sommige mensen ongerust zijn over het covid vaccin en op zoek gaan naar antwoorden. Doe dat dan niet op sociale media, op krantenartikelen uit uithoeken van de wereld, maar zoek bij echte wetenschappers . Wat ik niet kan en wil begrijpen is dat mensen complete nonsens rondsturen en nog erger kinderen en kleinkinderen aanzetten om hun oudere familieleden niet te laten vaccineren. Ben je tegen vaccinatie oké, doe je ding. Maar stop met de meest waanzinnige theorieën over vaccinatie te verspreiden, stop met mensen te beïnvloeden door het verspreiden van complete nonsens. Wie haalt het ooit in zijn hoofd om te geloven dat het mazelen vaccin oorzaak is van autisme ? Wie geloofd nu dat Bill Gates plannen heeft om ons doen en denken te observeren ? Waar halen ze het dat er met het vaccin een chip zou ingeplant worden. Gevolgen op lange termijn van eender welk medicijn of vaccin zijn nooit te voorspellen omdat mensen nu eenmaal andere ziektes kunnen opdoen in de loop van hun leven. En ja, hier of daar op de wereld zullen wel enkele van de miljarden mensen een bijwerking hebben van het covid vaccin , net zoals je een allergie van noten of zon kunt hebben. Maar miljarden andere zullen beschermd worden tegen een dodelijk virus. Denk je nu echt dat wetenschappers, die dag in dag uit zoeken en testen uitvoeren, die jaren en jaren studeren, dag na dag onderzoeken doen , zowel aan de universiteit als in de farmaceutische firma's zomaar vlug vlug iets uitbrengen ? Aan al die vaccins , ook het covid 19 vaccin, gaan zeer grondige studies vooraf. Die mensen werken 7 dagen op 7 en echt niet van 8 tot 5. waar zouden we staan als er sinds de uitvinding van de aspirine geen vooruitgang zou gemaakt zijn in de geneeskunde ? En nu even over mezelf, nadat er stens ingeplant werden moest ik dagelijks bloedverdunners nemen, dat heeft verschillende jaren zeer goed gegaan, tot er plots onverklaarbare kleine inwendige bloedingen waren, met in totaal 8 bloedtransfusies over verschillende maanden. Toen heeft men de bloedverdunners afgeschaft en de bloedingen zijn gestopt. Ligt dat nu aan die medicatie ? neen mijn lichaam heeft na een aantal jaren gereageerd .En hetzelfde kan gebeuren met eender wel medicijn. Maar als we het nog altijd met een aspirientje of een beetje vitamine C moesten doen zouden we niet veel ouder worden dan max. 50 jaar zoals vele jaren geleden.
Eendracht maakt macht

figaretto

02 jan 2021, 15:06

@ meredith.
Lijkt me een verstandige en logische kijk op de zaak. Ik ben er van overtuigd dat de meerderheid wereldwijd daar zo over denkt. Maar ja, daar is niets sensationeels aan ; complottheorieën met apocalyptische rampen trekken meer de aandacht. Ook dat is dan weer logisch... :roll:
Ice

02 jan 2021, 16:46

figaretto schreef:
@ meredith.
Lijkt me een verstandige en logische kijk op de zaak. Ik ben er van overtuigd dat de meerderheid wereldwijd daar zo over denkt. Maar ja, daar is niets sensationeels aan ; complottheorieën met apocalyptische rampen trekken meer de aandacht. Ook dat is dan weer logisch... :roll:
@figaretto:
Verstandig en logische kijk? :roll:
Eerder volgens mij enkel bij tunnelvisie zonder rekening te houden met de feiten, zonder enig gezond verstand of logica maar met onwetendheid en gebaseerd op misplaatst vertrouwen door geloof in eenzijdige propaganda voor het financieel gewin en dictatoriale staatscontrole. 8O
Nergens wordt ook maar één vermeende complottheorie voorgelegd, enkel ernaar verwezen...tja, handig... zo kan er dan ook geen weerwoord geboden worden.. :roll:

En figaretto: de meerderheid wereldwijd weigert dit dubieuze vaccin...enkel de leugenmedia probeert ons weer voor te liegen dat een minderheid tegen dit vaccin zou zijn, de protesten wereldwijd worden echter, zoals altijd als we het niet mogen weten, verzwegen....maar de sociale media/internet kunnen ze het zwijgen niet opleggen....ze proberen het wel door censuur maar het mislukt, keer op keer....youtube, facebook, twitter: worden reeds volop gecensureerd om te verhinderen dat de waarheid uitkomt.

Ik geef hieronder mijn mening over de beweringen van meredith, die overigens weer geen complottheorie maar enkele ongefundeerde en flagrante leugens bevatten én verwijten naar mensen die zélf de keuze om te vaccineren willen maken. :evil:

boeffer

02 jan 2021, 17:24

Hoeveel zouden 't niet goed weten wat goed voor hun is, de eeuwige twijfelaars.
Als je googled zul je altijd wel zo iemand vinden. In groep wordt dat massahysterie met volgelingen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

hovel

02 jan 2021, 17:31

Ice schreef:
figaretto schreef:
@ meredith.
Ice schreef:
Verstandig en logische kijk? :roll:
Inderdaad heel logisch, verstandig en realistisch.
Ice schreef:
Eerder volgens mij enkel bij tunnelvisie zonder rekening te houden met de feiten, zonder enig gezond verstand of logica maar met onwetendheid en gebaseerd op misplaatst vertrouwen door geloof in eenzijdige propaganda voor het financieel gewin en dictatoriale staatscontrole. 8O
Nergens wordt ook maar één vermeende complottheorie voorgelegd, enkel ernaar verwezen...tja, handig... zo kan er dan ook geen weerwoord geboden worden.. :roll:
De tunnelvisie, onwetendheid, misplaatst vertrouwen, propaganda, etc , bestaan eerder bij de anti- en complot- denkers die zonder enig gevoel voor realiteit onzin blijven uitbraken.
De feiten waarnaar ze dikwijls verwijzen zijn dikwijls verzonnen, uit context genomen of regelrecht gefabriceerd en naar mijn mening altijd fout!
Ice schreef:
En figaretto: de meerderheid wereldwijd weigert dit dubieuze vaccin...enkel de leugenmedia probeert ons weer voor te liegen dat een minderheid tegen dit vaccin zou zijn, de protesten wereldwijd worden echter, zoals altijd als we het niet mogen weten, verzwegen....maar de sociale media/internet kunnen ze het zwijgen niet opleggen....ze proberen het wel door censuur maar het mislukt, keer op keer....youtube, facebook, twitter: worden reeds volop gecensureerd om te verhinderen dat de waarheid uitkomt.
Ook hier weer de minderheid van dwars-denkers als meerderheid proberen voor te stellen en de reguliere media, informatie kanalen, overheden, etc als leugenaars bestempelen. Tevergeefs...
Op de sociale media begint men het probleem ook in te zien en doet men moeite om de flagrante leugens er uit te filteren.
Ice schreef:
Ik geef hieronder mijn mening over de beweringen van meredith, die overigens weer geen complottheorie maar enkele ongefundeerde en flagrante leugens bevatten én verwijten naar mensen die zélf de keuze om te vaccineren willen maken. :evil:
En weer in plaats van de mening van anderen te respecteren deze van flagrante leugens betichten.

Ik begrijp echt niet wat deze mensen bezielt :( :roll:

bluevelvet

02 jan 2021, 17:42

Meredith,

Ben je er weer met je verwijzend vingerke van stop.... en stop... allemaal bla, bla, bla.......... je moet geen jaren teruggaan in de tijd. Houden we ons op het HEDEN !
:roll: Tegen wie heb je het eigenlijk, tegen naïevelingen ?
Over welke wetenschappers heb je het bij wie wij te rade moeten gaan ? Van Gucht ?
Van Ranst ? Devlieghe ? Van Damme,..... ? Wat hebben ze ons allemaal niet wijs gemaakt en hoeveel keer van standpunt veranderd ? Op vragen die hen werden gesteld in verband met het vaccin kwam niet direct een bevredigend antwoord, meestal zoiets van “we weten het niet”, we wachten op een signaal, het is een medisch experiment, we moeten de gevaccineerden goed opvolgen .... hebben ze zelf geen twijfels ?
Hun jaren studies hebben hen niet veel geholpen om deze crisis aan te pakken zo te zien :|
Luister je naar wetenschappers bij onze buurlanden hoor je een heel andere toon :!:
En waarom worden topwetenschappers uitgesloten om aan openbare debatten deel te nemen :?:

En de farmaceutica ? één van de grootste fraudeurs die er maar bestaan.
https://healthwatch.eu/nl/top-30-farmac ... en-boetes/

Miljarden boetes aan schadeclaims hebben ze moeten betalen wegens fraude, leugens..... Er lopen nog rechtszaken tegen hen meen ik.
En welke pretentie hebben ze nu als vervaardigers van het coronavaccin die hun miljardenwinsten gaan opbrengen ?
Ze verkopen geen vaccins aan landen van wie de overheid zich niet vooraf akkoord verklaart heeft om bij eventuele schadeclaims berokkend door het vaccin, zelf voor de vergoedingen in te staan indien nodig.
Laten we het eens hebben over het vaccin !
Miljoenen mensen denken dat ze terug een “normaal” leven kunnen leiden als het vaccin er is !
En volgens jou zijn aan dit vaccin grondige studies vooraf gegaan. Jij zou willen dat we er ons geen vragen bij stellen want zomaar vlug iets samenstellen dat kan volgens jou !
De FDA heeft het goed gevonden om een lijst samen te stellen van mogelijke bijwerkingen en die zijn niet van de minste. Enkele van de opgesomde hebben zich al voorgedaan.

HET VACCIN IS ER, MAAR ......
- Het vaccin beschermd niet tegen infectie.
- Je kan nog altijd de ziekte verspreiden.
- Mondkapjes blijven verplicht.
- 1,5 m afstand houden blijft verplicht.
- Lockdows zullen waarschijnlijk nog aanhouden

Wat is het doel om miljarden mensen te vaccineren als we ons aan de huidige manier van leven moeten houden :?:
:arrow: Ik zie daar niets verstandigs noch logica in.
.
Ice

02 jan 2021, 17:50

meredith schreef:
Ik kan begrijpen dat sommige mensen ongerust zijn over het covid vaccin en op zoek gaan naar antwoorden. Doe dat dan niet op sociale media, op krantenartikelen uit uithoeken van de wereld, maar zoek bij echte wetenschappers .
En wie zijn dan de echte wetenschappers? Degene die gij gelooft? Degenen die op tv en in kranten als virologen/experten komen opdraven in opdracht van de politiek of farmaceutica?
Zijn ze geloofwaardig met hun voorspellingen, waarzeggerij en mogelijke belangenverstrengeling? Nérgens presenteren ze feíten, enkel natte-vingerwerk. 8O
De wetenschappers die met hun onderzoeken en bewezen feiten worden aangehaald op sociale media omdat de mainstream media weigert hun aan het woord te laten lijken mij ook het recht te hebben om gehoord te worden?? :evil:

Het gaat niet om geloven maar om vastgestelde feiten en wetenschappers die onafhankelijk zijn en niet ten dienste staan van de politiek of zelfs op de loonlijst staan van de farmaceutica.... en die vindt je niet in de msm of in de kranten want de waarheid - de vaccinatieschade - wordt opzettelijk verzwegen....of wordt dat nog altijd niet begrepen? :roll:
Mensen gaan inderdaad op zoek, naar die ónafhankelijke wetenschappers met feiten en vermits de msm weigert die feiten te berichten, wordt via sociale media terecht gedeeld wat wij niet mogen weten. :roll:
meredith schreef:
Wat ik niet kan en wil begrijpen is dat mensen complete nonsens rondsturen en nog erger kinderen en kleinkinderen aanzetten om hun oudere familieleden niet te laten vaccineren. Ben je tegen vaccinatie oké, doe je ding.
Maar stop met de meest waanzinnige theorieën over vaccinatie te verspreiden, stop met mensen te beïnvloeden door het verspreiden van complete nonsens.
Iedereen en vooral gij zou je eerst eens horen te verdiepen in de bewezen FEITEN, gestoeld op ernstige onderzoeken van onafhankelijke wetenschappers die al DERTIG jáár met ménsen en in de praktijk ervaring hebben en hun conclusies over vaccinatieschade bekend maken.
Dan zou je misschien begrijpen waarom vaccinatie niet zo een goed idee is door het risico op de schadelijke gevolgen die reeds járen bekend én bewezen werden.
Dat zijn geen theorieën, dat zijn FEITEN, gestoeld op en gestaafd door bewijzen en de jarenlange lijdensweg van kinderen en ouders.
Het is verwerpelijk en pertinente leugens om bewezen feiten complete nonsens te noemen!
Je hebt pas het recht om vaccinatieschade nonsens te noemen als je ook het tegendeel bewijst met feíten..
Overigens worden nergens mensen aangezet om niet te vaccineren, er wordt gewaarschuwd voor het risico op de schadelijke gevolgen die gekend zijn, die bewézen werden en die de eenzijdige informatie/propaganda aanvullen tot vólledige informatie waarop mensen recht hebben zodat ze zélf de keuze kunnen maken om te vaccineren of niet! :x

Je kunt pas een keuze maken als je álle informatie hebt en niet enkel de propaganda van de vaccin-producenten te horen krijgt die de bewezen vaccinatieschade van hun producten verzwijgen voor financieel gewin!
Of waan je dat die producenten de veroorzaakte schade van hun vaccins niet kennen, dan? Dat wordt miniutieus opgevolgd, gedocumenteerd en geheim gehouden, dat mag het publiek niet weten want dan komen de winsten in gevaar. :roll:
meredith schreef:
Wie haalt het ooit in zijn hoofd om te geloven dat het mazelen vaccin oorzaak is van autisme ?
Wie beweert dat het mazelen vaccin de oorzaak is van autisme? Dat staat nergens geschreven! Het zijn de toegevoegde, giftige en schadelijke componenten in álle vaccins die hersenschade veroorzaken waardoor intussen autisme 1 op 32 kinderen treft!!!
Onderzoek eerst de bewezen FEITEN voor je hier nonsens neerpent!
De lijst van oa neurologische en andere schadelijke, bewézen gevolgen is éllenlang!
Wie zou zijn kinderen daaraan willen blootstellen om een kinderziekte te ontlopen? 8O
meredith schreef:
Wie geloofd nu dat Bill Gates plannen heeft om ons doen en denken te observeren ?
Zijn voornaamste doelstelling is de wereldbevolking decimeren door de gifspuit, dat geeft hijzelf grif toe: 700.000 mensen zullen schade oplopen van zijn corona-vaccin mogelijk niet overleven is zijn schatting.
Diezelfde gates wordt al terecht aangeklaagd in talloze rechtszaken voor oa kindermoord door zijn vaccinatieprogramma's in afrika en geniepige, misdadige sterilisatie van vrouwen in Kenia door zijn tetanus vaccinaties!
Dat zijn FEITEN die gij gemakshalve of onwetend negeert want gates is toch zo een brave mens die zoveel goeds doet voor de arme zwartjes in afrika, hé? :P
meredith schreef:
Waar halen ze het dat er met het vaccin een chip zou ingeplant worden.
Nogmaals: informeer jezelf, google godverdomme eens wetenschappelijke websites over mind control waarmee ze al TWINTIG jaar bezig zijn, AI, nanotechnologie, geo-eningeering, genetische modificatie, en ál de technologische ontwikkelingen door het industrieel-militair complex ipv hier als onwetende zitten te zeuren over de geloofwaardigheid van wat de technologische vooruitgang reeds voortgebracht heeft....dat staat allemaal open en bloot te lézen op internet, mét de onderzoeken, de feiten en de bewijzen erbij, je hoeft enkel maar te googlen en te lézen.
Natuurlijk, als je al bewezen vaccinatieschade nonsens noemt, dan gaan die ontwikkelingen helemaal je petje te boven en zijn ze vast ongeloofwaardig...niettemin staan ze al veel verder dan wij mogen weten..
Sla er wikileaks en de vele inside klokkenluiders maar eens op na...die hun leven riskeren om de waarheid uit te brengen...
De vrouwelijke wetenschapper die het HIV-virus in het labo genetisch gemodificeerd heeft, werd klokkenluidster toen ze merkte dat haar werk gebruikt werd als biowapen tegen homo's, daarvoor zat ze 5 jaar in de cel en leeft ze nu ergens ondergedoken omdat haar leven bedreigd wordt.
Dát is de gruwelijke waarheid.
Misdadiger fauci heeft met amerikaans belastinggeld, 3,2 miljoen dollar, het chinese labo in Wuhan gefinancierd om het sars-covid2 virus genetisch te modificeren en door oa toevoegingen van orthologen zodat dit coronavirus veel meer schade zou kunnen veroorzaken tijdens een georkestreerde, wereldwijde corona-uitbraak in 2019-2020 die fauci al in 2017 zélf voorspelde....(natuurlijk want hij organiseerde het zelf.)
Er zijn 100.000den artsen en wetenschappers die wéten dat corona fraude is.
Dát zijn feiten die het publiek niet mag weten want het dodelijkste moet nog komen en dat is het vaccin.
Mensen denken hun gezondheid te kunnen beschermen tegen het coronavirus door het vaccin maar dat vaccin zal dan net de killer blijken te zijn, vele malen erger dan het coronavirus want het doel is de wereldbevolking te reduceren tot 500 miljoen mensen en dat kan bereikt worden door wereldwijde vaccinatie.
Die plannen worden als complottheorieën afgeschilderd en net daardoor, omdat mensen deze snode plannen niet geloven, kunnen deze plannen uitgevoerd worden.
meredith schreef:
Gevolgen op lange termijn van eender welk medicijn of vaccin zijn nooit te voorspellen omdat mensen nu eenmaal andere ziektes kunnen opdoen in de loop van hun leven. En ja, hier of daar op de wereld zullen wel enkele van de miljarden mensen een bijwerking hebben van het covid vaccin , net zoals je een allergie van noten of zon kunt hebben.
Maar miljarden andere zullen beschermd worden tegen een dodelijk virus.
Geen énkele wetenschapper ter wereld heeft al ooit bewézen met FEITEN dat gelijk welk vaccin veilig is of WERKT! Wanneer dringt dat nu eens door?!
De farmaceutica geeft dat zelf toe!
En toch wordt dat niet geloofd?
Ah, en omdat mensen nu eenmaal toch ziek worden in de loop van hun leven, moeten de toevallige, schadelijke nevenwerkingen van een vaccin ter preventie er ook maar bijgenomen worden?
Wat voor onzin is dát? Wie gaat vrijwillig zo zijn gezondheid op het spel zetten?
Gezond verstand? 8O
Vaccinatieschade door covid? Och, dat is toch niet zo erg want iemand anders zal er wel door beschermd worden?
Neem jij bewust het risico om de rest van je leven je gezondheid (én je leven) te riskeren om anderen 'misschien' te kunnen beschermen?
Maar anderen zullen er niet door beschermd kunnen worden want wetenschappers kunnen nog steeds niet bewijzen dat een vaccin werkt....

De who heeft verklaart dat dit coronavirus NIET behoort tot de dodelijke bedreigingen zoals ebola maar een gewoon griepvirus is zoals elke seizoensgriep.(niettemin aangepast om meer schade te kunnen veroorzaken maar niet zo dodelijk als ebola.)
Waarom moeten feiten toch maar 100 keer blijven herhaald worden?!
meredith schreef:
Denk je nu echt dat wetenschappers, die dag in dag uit zoeken en testen uitvoeren, die jaren en jaren studeren, dag na dag onderzoeken doen , zowel aan de universiteit als in de farmaceutische firma's zomaar vlug vlug iets uitbrengen ?
Dus wat is dan de conclusie?
Als het 5 tot 10 jaar duurt om een vaccin te ontwikkelen, zoals ze zélf zeggen, dan is dit corona-vaccin dus ónbetrouwbaar wegens te weinig onderzoek en testen óf het vaccin was reeds klaar vóór de virus-uitbraak en dat is dus opgezet spel. Punt
Complottheorie? Neen, logica. :roll:
meredith schreef:
Aan al die vaccins , ook het covid 19 vaccin, gaan zeer grondige studies vooraf.
Pertinente leugen want ze hebben zélf toegegeven dat ze de dierproeven al hebben overgeslagen, die ze als onmisbaar noemen in de ontwikkeling van vaccins.
Dus grondige studies? Slordig werk dan, zou ik zo zeggen.. :mrgreen:
meredith schreef:
Die mensen werken 7 dagen op 7 en echt niet van 8 tot 5. waar zouden we staan als er sinds de uitvinding van de aspirine geen vooruitgang zou gemaakt zijn in de geneeskunde ?
Ocharme, ze werken zo hard... :P ...maar daarvoor worden ze toch ook betaald? :twisted:
Ze staan nog niet zover want ze kunnen zieke mensen nog steeds niet genezen (zelfs kanker/aids niet eens na járen) maar ze gaan dan wel dure vaccins ter preventie van ziektes ontwikkelen waarvan ze niet kunnen bewijzen dat ze ook werken maar waar ze dan zelf waarschuwen voor de onbekende nevenwerkingen die je het leven kunnen kosten... :x
Zouden ze niet beter inspanningen leveren om mensen te genézen dan ziekten proberen te voorkomen door vaccins met nevenwerkingen die zelfs de ziekte niet kunnen voorkomen en je leven in gevaar kunnen brengen?
Hoeveel ziektes kunnen ze nog niet genezen? Maar dat is onbelangrijk want het gaat misschien ook niet om gezondheid maar om de poen? Vaccins brengen winst op...onderzoek voor medicijnen om mensen te genezen kost alleen maar geld, veel geld? :evil:
Maar daar draait het eigenlijk bij vaccinatie nu niet om.
Het gaat erom dat elk mens het RECHT heeft om, op basis van vólledige en éérlijke informatie, zélf te kiezen om te vaccineren of niet!
En die volledige informatie wordt het publiek opzettelijk onthouden om te misleiden waardoor hun recht op keuze, op zelfbeschikking over hun eigen lichaam en gezondheid, geschonden wordt.
En dát vind ik misdadig, ieder mens heeft het recht om te weten welke risico's, zeker de bewezen en bekende schadelijke gevolgen, verbonden zijn aan vaccinaties om dan het recht te hebben om zelf de beslissing te nemen.

meredith

02 jan 2021, 18:42

Op die lange epistels hier ga ik maar 1 antwoord geven. Het was hoog tijd dat er op sociale media ingegrepen werd om mensen tegen zichzelf te beschermen. Nadat een super idioot los uit de vuist zei dat ontsmettigsmiddelen inspuiten het virus kon doden zijn er effectief gevallen bekend ,niet alleen in de VS ook hier in vlaanderen van mensen die dettol gedronken hebben. Met zeer kwalijke gevolgen. De producent van dettol heeft zelfs een wereldwijd bericht rondgestuurd om duidelijk te maken dat het niet geschikt was voor consumptie of inspuiting.
Eendracht maakt macht

bluevelvet

02 jan 2021, 21:49

Het was hoog tijd dat er op sociale media ingegrepen werd om mensen tegen zichzelf te beschermen. Nadat een super idioot los uit de vuist zei dat ontsmettigsmiddelen inspuiten het virus kon doden...... mensen die dettol gedronken hebben..........
Door veel bangmakerij in de media hebben mensen zich beholpen met bestaande ontsmettigsmiddelen. Het is mogelijk dat men aan dettol heeft gedacht.
Op een bepaald moment was er nergens nog handgel te vinden in apotheek of andere winkels.
DETTOL
Van waar komt dat nieuws ? Lees even mee :
https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... oronavirus
”Op de verpakkingen van de ontsmettingsproducten van het merk Dettol staat duidelijk dat ze virussen doden en ze vermelden zelfs het coronavirus. Dergelijke vermeldingen op de verpakkingen scheppen vertrouwen bij de consument. Het probleem is echter dat het coronavirus op de verpakking duidt op andere varianten van de coronafamillie en niet op de Chinese stam die nu rondwaart: SARS-CoV-2.
We weten op dit moment niet of Dettol ontsmettingsproducten werken tegen het huidige coronavirus omdat ze dit nog niet hebben kunnen testen. De structuur van het huidige coronavirus is vergelijkbaar met andere, wel geteste virussen. Daarom vermoedt de firma dat hun producten ook werkzaam zijn tegen de huidige vorm van het coronavirus.

Paniekmakerij zal mensen nu aanzetten tot vaccinatie terwijl vaccineren ons niet beschermd. Pfizer en andere farmaceutica zouden een vaccin vervaardigen tegen Covid-19. Ze hebben ons voorgelogen, want Soumya Swaminathan, hoofd wetenschap bij de WHO, zegt dat er ‘geen bewijs is dat een van deze vaccins zal voorkomen dat mensen daadwerkelijk de infectie krijgen, en het daarom door kunnen geven.’
DUS, gevaccineerde mensen blijven even gevaarlijk als niet gevaccineerden om de ziekte te verspreiden. Ook na vaccinaties zullen mensen volgens haar mondkapjes moeten blijven dragen, en zullen er speciale regels voor reizen blijven bestaan.
Weet u nog wat onze “experten” beweerden ? :arrow: Leven wordt pas weer normaal als vaccin er is :roll:

Wil.

03 jan 2021, 00:20

meredith schreef:
Nadat een super idioot los uit de vuist zei dat ontsmettigsmiddelen inspuiten het virus kon doden zijn er effectief gevallen bekend ,niet alleen in de VS ook hier in vlaanderen van mensen die dettol gedronken hebben. Met zeer kwalijke gevolgen.
Dwaaskoppen! Het moest niet dettol zijn maar javel.
Zo zie je maar dat de mensen echt niet luisteren naar wat er gezegd wordt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

03 jan 2021, 10:15

meredith schreef:
Op die lange epistels hier ga ik maar 1 antwoord geven. Het was hoog tijd dat er op sociale media ingegrepen werd om mensen tegen zichzelf te beschermen. Nadat een super idioot los uit de vuist zei dat ontsmettigsmiddelen inspuiten het virus kon doden zijn er effectief gevallen bekend ,niet alleen in de VS ook hier in vlaanderen van mensen die dettol gedronken hebben. Met zeer kwalijke gevolgen. De producent van dettol heeft zelfs een wereldwijd bericht rondgestuurd om duidelijk te maken dat het niet geschikt was voor consumptie of inspuiting.
Uiteraard...feiten en logica zijn dan ook niet te weerleggen... :roll:

Je zou die lange epistels beter eens LEZEN dan zou je niet in eigen voet schieten door censuur op sociale media te zitten verdedigen, net zoals die super idioten die dettol gaan drinken omdat ze hun gezond verstand niet gebruiken maar een 'expert' blindelings geloven...wie is dan de super idioot?
De leugenaar of het schaap dat blindelings zijn leugens gelooft en zichzelf schade berokkent door dettol (of javel) te drinken? :P

Een mooi voorbeeld voor het vaccin: een super idioot beweert dat dit vaccin inspuiten zal beschermen tegen het virus en er zijn al effectief gevallen bekend met zeer kwalijke gevolgen met dit verschil dat de producent van het vaccin reeds op voorhand heeft duidelijk gemaakt dat er onbekende nevenwerkingen zullen zijn...deze gevaccineerden zijn net zoals de schapen die dettol drinken en zichzelf schade berokkenen omdat ze de super idioten blindelings geloven dat het vaccin hen zal beschermen. 8O

Zie je nu wat er zal gebeuren met mensen die hun gezond verstand niet gebruiken, die weigeren feiten te lezen en blindelings idioten geloven om zichzelf schade te berokkenen door een experimenteel vaccin voor de winst van die idioten? :roll:

voorn

03 jan 2021, 10:19

Het resultaat van dat gezond verstand zien we in Amerika.
Onder de leiding van de javel president.

maior domus

03 jan 2021, 11:08

Akkoord met ICE.
Die spuit met nutteloze troep komt niet in mijn lijf.
Maar ja, vele mensen geloven liever blindelings het officiële fake-nieuws, dat het "voor ons eigen goed" is.
De verhaaltjes van politiekers en zogenaamde experten, die elke kritische mening een complottheorie noemen, om hun eigen complotten te kunnen maskeren.
En binnen niet al te lange tijd duikt er een ander virus op.
Ga je elke keer om hun volgende spuit smeken?
Good luck.
Kom niet klagen, als je binnen vijf jaar crepeert door de nevenwerkingen.
Ondank is 's werelds loon

De kannibaal

03 jan 2021, 11:21

maior domus schreef:
03 jan 2021, 11:08
Akkoord met ICE.
Die spuit met nutteloze troep komt niet in mijn lijf.
Maar ja, vele mensen geloven liever blindelings het officiële fake-nieuws, dat het "voor ons eigen goed" is.
De verhaaltjes van politiekers en zogenaamde experten, die elke kritische mening een complottheorie noemen, om hun eigen complotten te kunnen maskeren.
En binnen niet al te lange tijd duikt er een ander virus op.
Ga je elke keer om hun volgende spuit smeken?
Good luck.
Kom niet klagen, als je binnen vijf jaar crepeert door de nevenwerkingen.
Als straks het virus U te pakken heeft, dan zult gij niet binnen 5 jaren creperen, maar binnen een week of vijf. Het is onbegrijpelijk dat normaal verstandige collega's zich laten leiden door 2 of 3
waanzinnige idioten, die hier als duivels te keer gaan, opgefokt door de lectuur van websites en boekskes van een hoop paranoia Hollanders.