PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat gij als zwart op wit leest is meestal fake informatie ( en niet bewezen ). Je hebt je naam en faam besmet door telkens naar dubieuze sites te verwijzen. En als ge éénmaal dat etiket opgeplakt hebt gekregen, tracht het dan maar er eens af te krijgen. Ik lees de links die jij post al helemaal niet meer, ge zult mij moeten vertellen wat daar geschreven staat en door wie.bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 13:23Als zwart op wit wordt bewezen in het Pfizerdocument (zie de link) betreffende afkeuren van zwangerschap kort na de vaccinatie, durft Fred1950, de gewaande expert
zeggen dat de link een dubieuze site is
![]()
....
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Natuurlijk, dat is het ook. Dit is weer een duidelijk voorbeeld van hoe dingen uit verband getrokken worden om iets aan te tonen dat niet waar is! Dit heeft niets te maken met het vaccin of de vaccinatie. Wel met het kader waarbinnen de studie en onderzoek naar het vaccin moesten plaatsvinden.bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 12:44Natuurlijk zullen er weer een paar zijn die dit statement als fake beschouwen.Gevaccineerde M/V mogen bovendien gedurende 28 dagen na vaccinatie geen sex hebben zonder bescherming, wat toch wel hoogst bedenkelijk is en vragen opwerpt.”
Het is toch logisch dat men aan het begin van een studie, waarin o.a. de dosis, werkzaamheid, veiligheid, tolerantie, efficientie, etc nog moeten getest en bepaald worden, veiligheids voorwaarden inbouwt.bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 12:44Ze kunnen even bladeren naar pagina 132 van het studiedocument van Pfizer op onderstaande link
waar duidelijk beschreven werd hoe de man onbeschermd geen seks mag hebben gedurende 28 dagen na vaccinatie, door zich te onthouden, door niet te ejaculeren of gebruik te maken van een condoom.
Het werd toen gevraagd aan mannen die meededen als proefpersonen.
https://pfe-pfizercom-d8-prod.s3.amazon ... df#page132
Nonsens! Het vaccin is niet getest op/voor zwangere vrouwen. Daarom raad men aan het vaccin ivm een zwangerschap niet te gebruiken tenzij niet anders mogelijk.bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 12:44Maar dat is nu nog altijd van toepassingt’is zelfs verhoogd naar twee maanden.
Volgens de bijsluiter van Pfizer mogen vrouwen NIET zwanger worden in de twee maanden volgend op vaccinatie! Dus moeten ofwel de man of de vrouw zich beschermen tegen zwangerschap.
Blijft de vraag waarom![]()
Uit Bijsluiter: informatie voor de gebruiker
zwangerschap en borstvoeding
Bent u zwanger, denkt u zwanger te zijn, wilt u zwanger worden of geeft u borstvoeding? Neem dan contact op met uw arts of apotheker voordat u dit vaccin toegediend krijgt
Uit SAMENVATTING VAN DE PRODUCTKENMERKEN
4.6 Vruchtbaarheid, zwangerschap en borstvoedingZwangerschap
Er is beperkte ervaring met het gebruik van Comirnaty bij zwangere vrouwen. De resultaten van dieronderzoek duiden niet op directe of indirecte schadelijke effecten wat betreft de zwangerschap, de ontwikkeling van het embryo/de foetus, de bevalling of postnatale ontwikkeling (zie rubriek 5.3). Toediening van Comirnaty tijdens de zwangerschap mag uitsluitend worden overwogen wanneer de potentiële voordelen opwegen tegen eventuele potentiële risico’s voor de moeder en de foetus.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Welke link?bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 13:23Als zwart op wit wordt bewezen in het Pfizerdocument (zie de link) betreffende afkeuren van zwangerschap kort na de vaccinatie, durft Fred1950, de gewaande expert
![]()
In het Pfizerdocument (wat dat ook moge zijn) staat niets over afkeuren van zwangerschap, dit is een verwrongen interpretatie. Er wordt hoogstens gewaarschuwd het vaccin niet te gebruiken i.v.m. een zwangerschap.
De verzinsels van de anti-brigade kennen geen grenzen.
Dat zegt genoeg. Totaal onbetrouwbare bron.
-
Ice
Ocharme, fredje kan geen engels lezen....zullen we het ook nog vertalen of gebruik je google- translate? Dat betekent google vertalen, he?Fred1950 schreef: ↑06 jan 2021, 15:12Wat gij als zwart op wit leest is meestal fake informatie ( en niet bewezen ). Je hebt je naam en faam besmet door telkens naar dubieuze sites te verwijzen. En als ge éénmaal dat etiket opgeplakt hebt gekregen, tracht het dan maar er eens af te krijgen. Ik lees de links die jij post al helemaal niet meer, ge zult mij moeten vertellen wat daar geschreven staat en door wie.bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 13:23Als zwart op wit wordt bewezen in het Pfizerdocument (zie de link) betreffende afkeuren van zwangerschap kort na de vaccinatie, durft Fred1950, de gewaande expert
![]()
....![]()
En dat is de officiële, openbare versie van de studie, uitgevoerd door Phizer en gefinancierd door BioNTech...maar daar heb je waarschijnlijk niet langs gestaan?A PHASE 1/2/3, PLACEBO-CONTROLLED, RANDOMIZED, OBSERVER-BLIND, DOSE-FINDING STUDY TO EVALUATE THE SAFETY, TOLERABILITY, IMMUNOGENICITY, AND EFFICACY OF SARS-COV-2 RNA VACCINE CANDIDATES AGAINST COVID-19 IN HEALTHY INDIVIDUALS
Study Sponsor: BioNTech
Study Conducted By: Pfizer
Study Intervention Number: PF-07302048
Study Intervention Name: RNA-Based COVID-19 Vaccines
US IND Number: 19736
EudraCT Number: 2020-002641-42
Protocol Number: C4591001
Phase: 1/2/3/
Short Title: A Phase 1/2/3 Study to Evaluate the Safety, Tolerability, Immunogenicity, and
Efficacy of RNA Vaccine Candidates Against COVID-19 in Healthy Individuals
1. PROTOCOL SUMMARY
1.1. Synopsis
Short Title: A Phase 1/2/3 Study to Evaluate the Safety, Tolerability, Immunogenicity, and Efficacy of RNA Vaccine Candidates Against COVID-19 in Healthy Individuals
Rationale
A pneumonia of unknown cause detected in Wuhan, China, was first reported in
December 2019. On 08 January 2020, the pathogen causing this outbreak was identified as a novel coronavirus 2019. The outbreak was declared a Public Health Emergency of International Concern on 30 January 2020. On 12 February 2020, the virus was officially named as severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2), and the WHO officially named the disease caused by SARS-CoV-2 as coronavirus disease 2019 (COVID-19). On 11 March 2020, the WHO upgraded the status of the COVID-19 outbreak from epidemic to pandemic, which is now spreading globally at high speed.
There are currently no licensed vaccines to prevent infection with SARS-CoV-2 or COVID-19.
......
Overigens: met de etiketten van de politieke leugenaars en viro-lógen schijn je geen moeite te hebben, als die vandaag wit zeggen en morgen zwart, dan blijf je ze zelfs nóg geloven...
@hovel: komaan, hé?
Dit heeft niets te maken met het vaccin of de vaccinatie.
Met een kader rond de studie zullen ze geen vaccin vinden...
En de BIJSLUITER voor dit pfizer-vaccin is wel wat anders dan de STUDIE op de proefkonijnen in de zoektocht naar een vaccin, hé?
Interessant voor wie het aanbelangt om te weten wat ze vrijwillig in hun lijf gaan spuiten en hoe de studie verlopen is...niet voor mij of blue dus en ik heb er mijn bedenkingen bij, het zal nooit de volledige en waarheidsgetrouwe informatie zijn zoals gewoonlijk als er veel geld mee gemoeid is en dat is in dit geval wel héél duidelijk.....opgeschoonde versies om wereldwijd geld te kunnen rapen...
En dán, fredje, zou je argwaan voor fake weleens terecht kunnen zijn...lézen maar voor je eigen gezondheid!
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Bezoek als "weldenkende" mens die blog even.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Vraag eens aan je apotheker in hoeveel procent van de geneesmiddelen de bijsluiter afraad om zwanger te zijn of borstvoeding te geven.
Vaak als het over Corona gaat zijn het toch maar een klein procentje van de wereldbevolking. Ondertussen zijn er miljoenen mensen gevaccineerd en zijn er een handvol bijwerking opgemerkt. Das ongeveer 0,00 Contadors toch?
Vaak als het over Corona gaat zijn het toch maar een klein procentje van de wereldbevolking. Ondertussen zijn er miljoenen mensen gevaccineerd en zijn er een handvol bijwerking opgemerkt. Das ongeveer 0,00 Contadors toch?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
bluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 12:44Maar dat is nu nog altijd van toepassingt’is zelfs verhoogd naar twee maanden.
Volgens de bijsluiter van Pfizer mogen vrouwen NIET zwanger worden in de twee maanden volgend op vaccinatie! Dus moeten ofwel de man of de vrouw zich beschermen tegen zwangerschap.
Blijft de vraag waarom![]()
Ja, dat staat er te lezen, voor de gebruiker maar is niet voldoende voor jongeren die willen zwanger worden, daarom staat er ook “wilt u zwanger worden of geeft u borstvoeding? Neem dan contact op met uw arts of apotheker voordat u dit vaccin toegediend krijgt”.hovel schreef: ↑06 jan 2021, 15:21
Uit Bijsluiter: informatie voor de gebruiker
zwangerschap en borstvoeding
Bent u zwanger, denkt u zwanger te zijn, wilt u zwanger worden of geeft u borstvoeding? Neem dan contact op met uw arts of apotheker voordat u dit vaccin toegediend krijgt
Zet de mensen niet op een dwaalspoor hovel, ik heb het hier al gemeld en heeft trouwens in alle kranten gestaan, zal het nog eens melden :
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201208_97694185
”Het coronavaccin van Pfizer veroorzaakt bij de meeste gevaccineerden bijwerkingen, maar die zijn doorgaans mild. Dat blijkt uit de bijsluiter voor artsen, gepubliceerd door de Britse overheid. Toch is het voor zwangere vrouwen niet aan te raden het vaccin te nemen. Meer nog: na de tweede dosis moeten vrouwen twee maanden wachten voordat ze aan kinderen beginnen.”
Daarom moeten vrouwen die zwanger willen worden eerst hun arts raadplegen zoals in de bijsluiter staat voor gebruikers.
Waarom zoiets belangrijks alleen maar vermeld staat in de bijsluiter voor artsen aangaande die twee maanden wachten en niet voor gebruikers is mij een raadsel !
Mijn vraag blijft : Waarom twee maanden wachten ?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ze zijn nog op zoek naar een postbus in Luxemburg en een dubieuze onderhandelaar,die fikst dat welbluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 14:15Ja, heb ik ook gelezen maar nu toch tijd genoeg gehad om ze te bestellen als er nu nog steeds een tekort drijgt ! Of is dat niet zo ?
En de klacht gaat nadien in de schuif van de mondmaskers, en het geld verdwijnt naar de kaaiman eilanden
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik denk dat de "vent" daar voor iets tussen zit. Als een man effectief corona krijgt trekt zijn zaad nadien twee maanden op geen kl*ten meerbluevelvet schreef: ↑06 jan 2021, 17:28.....
Daarom moeten vrouwen die zwanger willen worden eerst hun arts raadplegen zoals in de bijsluiter staat voor gebruikers.
Waarom zoiets belangrijks alleen maar vermeld staat in de bijsluiter voor artsen aangaande die twee maanden wachten en niet voor gebruikers is mij een raadsel !
Mijn vraag blijft : Waarom twee maanden wachten ?
-
Ice
Of een turk om hen op te lichten voor een paar miljoen of een miljardair ergens in (was het) Yemen sponsoren?
Jaren geleden stond kikkerland belziek al een de top qua corruptie, zelfs boven colombia...dat is er intussen niet op verbeterd, nu zijn ze met een veelvoud aan graaiers die foefelen...8 voor volksgezondheid alleen al en dan bakken ze er nog niks van...en wij betalen dat allemaal terwijl ze ons onbeschaamd het hemd van het lijf en onze rechten komen stelen..
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Heb ik al gedaan. Als ik dan vergelijk met wat jij zo allemaal schrijft, dan weet ik het wel ...
Als de info totaal onbetrouwbaar is, dan volstaan een paar voorbeelden om dat duidelijk te maken. Toch niet moeilijk?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
@Wil: hoe wil je nu dat er voorbeelden gegeven kunnen worden als ze niks willen lezen?
Want het is toch al bij voorbaat allemaal FAKE...
Tiens, hoe weten ze dan dat het fake is als ze het niet lezen?
Misschien kunnen ze dát eens komen uitleggen?
Alleen koud en warm blazen maar nooit met iets concreet komen - dat is waarom het ook nooit tot een discussie kan komen, ze blaten er maar wat op los...
Tiens, hoe weten ze dan dat het fake is als ze het niet lezen?
Misschien kunnen ze dát eens komen uitleggen?
Alleen koud en warm blazen maar nooit met iets concreet komen - dat is waarom het ook nooit tot een discussie kan komen, ze blaten er maar wat op los...
-
https://www.rt.com/news/511623-norway-c ... ne-deaths/
”Investigation launched as 2 people die in Norway nursing home days after receiving Pfizer’s Covid-19 vaccine
The Norwegian Medicines Agency has announced that two nursing home residents passed away days after receiving the Pfizer-BioNTech Covid-19 vaccine, and that an investigation has been launched into the deaths.”
Twee bejaarden in een verzorgingstehuis in Noorwegen zijn gestorven enkele dagen na vaccinatie.
Een onderzoek wordt ingesteld!
”Investigation launched as 2 people die in Norway nursing home days after receiving Pfizer’s Covid-19 vaccine
The Norwegian Medicines Agency has announced that two nursing home residents passed away days after receiving the Pfizer-BioNTech Covid-19 vaccine, and that an investigation has been launched into the deaths.”
Twee bejaarden in een verzorgingstehuis in Noorwegen zijn gestorven enkele dagen na vaccinatie.
Een onderzoek wordt ingesteld!