In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Natuurlijk ben je daar in je hoofd mee bezig en lucht het op om het van je af te schrijven .Remie schreef: ↑08 jan 2021, 15:59Al was het maar voor 10 of desnoods 5 min., ook maakt ’t ons niet uit als we hem alleen maar van achter een venster kunnen zien en misschien spreken.
Sorry Luitjes, ‘k schrijf het hier maar weer even van me af, ben er de laatste tijd heel veel mee bezig in mijn kop..!
Laatst hebben jullie gezegd dat ik dat hier mocht doen.. dus bij deze, lucht op…
Het is ook niet niks . Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Natuurlijk ben je daar in je hoofd mee bezig en lucht het op om het van je af te schrijven .
Het is ook niet niks . Ik wens jou en je familie heel veel sterkte , liefde en kracht toe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooootjes een goeie avond allemaal
tis alweer donker maar die lange avonden hebben ook hun charme vind ik
Remie wat erg wat jou broer is overkomen , tis toch een rotziekte die kanker
en ja je mag hier gerust eens zeggen waar je mee zit want wij delen hier lief en leed in ons k&t huisje
en als jij je verdriet hier kan delen met ons dan is dat misschien toch wat minder lastig voor jou , want een mens kan soms veel aan maar toch kan het wel eens teveel worden en dan zijn wij hier om jou te steunen , dus veel sterkte nog
allé en nu ga ik lekkere pannenkoeken bakken sè
en wees maar gerust dat die zullen smaken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
nog een gezellige avond verder
daaaaag

tis alweer donker maar die lange avonden hebben ook hun charme vind ik
Remie wat erg wat jou broer is overkomen , tis toch een rotziekte die kanker
en ja je mag hier gerust eens zeggen waar je mee zit want wij delen hier lief en leed in ons k&t huisje
en als jij je verdriet hier kan delen met ons dan is dat misschien toch wat minder lastig voor jou , want een mens kan soms veel aan maar toch kan het wel eens teveel worden en dan zijn wij hier om jou te steunen , dus veel sterkte nog
allé en nu ga ik lekkere pannenkoeken bakken sè
en wees maar gerust dat die zullen smaken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
koekoek tis ikke
mmmmmm de pannenkoeken waren super lekker , wat kan dat toch smaken hé
Remie sterkte hoor en tis toch normaal hé dat je aan jou broer denkt
ghyra ook voor jou en Dieseltje een gezellige avond
Tontoos , hallooo
allé tis alweer bijna tijd sè voor een warm en deugddoend badje
voor iedereen geniet nog van jullie avond verder
want dat zullen wij ook doen
daaaaaag

mmmmmm de pannenkoeken waren super lekker , wat kan dat toch smaken hé
Remie sterkte hoor en tis toch normaal hé dat je aan jou broer denkt
ghyra ook voor jou en Dieseltje een gezellige avond
Tontoos , hallooo
allé tis alweer bijna tijd sè voor een warm en deugddoend badje
voor iedereen geniet nog van jullie avond verder
want dat zullen wij ook doen
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Tontoos ik vind jou bericht nergens op slaan!!
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
slaat misschien wel ergens op Gerda, weten wij veel. Tontoos zal het nog wel uitleggen, want zo ken ik hem niet, dus niet meteen oordelen.
De kinderen van mama-Inge zijn nog geen echte puber, Zonnebloemke of ze beginnen steeds vroeger, maar het valt voor de jongens niet mee.
Oh, Remie toch, er komt wel veel op jullie af.
De kinderen van mama-Inge zijn nog geen echte puber, Zonnebloemke of ze beginnen steeds vroeger, maar het valt voor de jongens niet mee.
Oh, Remie toch, er komt wel veel op jullie af.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Straks rond de klok van 9:30u. ga ik gebeld (beeldbellen) worden door onze 2 zoons Marco en Peter.
Die zijn aan ’n timmer-/meubelklus(je) bezig bij de oudste thuis in Gouda.
Zij hebben mijn advies nodig bij iets wat op mijn vakgebied ligt/heeft gelegen.
Dus om alle risico’s uit te sluiten i.v.m. het coronavirus (Tontoos/Antjo), is het toch schitterend dat het nu tegenwoordig op deze manier mogelijk is.
Anders was ik er natuurlijk liever zelf even heengereden om mijn raad/advies door te geven of effe handmatig te helpen.
Maar het gaat ze zeker lukken hoor, want de jongste van de twee Peter (vader van onze kleindochter Eva) is verdomde handig..!
O ja, het gereedschap daarvoor hebben ze in de loop der jaren al hiervandaan (bij mij hier uit de schuur) meegenomen/toegeëigend.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen
Ik zie geen steek voor mijn ogen. De ballustrade verfrozen, en heel mistig. De daken zijn ook wit natuurlijk. Daarnet dacht ik ga efkes een frisse neus halen op het terras..Wauw, ik was vlug binnen, de bankerai is spiegelglad...
Zo dat waren mijn ervaringen deze morgen..
*Even zeggen dat het kippengehakt lekker was voor mijn ventje. Dus bij de volgende breng ik eens kippenworst mee

Zo ik ga jullie laten want ik zie dat de douche vrij is.
Nog een fijne dag allen
Menu: kip brochettes met gebakken patatjes en ijsbergsla
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

stukje IEN.