Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Ongeveer 10 km wandelen door Koksijde levert heel wat mooie beelden op, 't heeft me deugd gedaan
maar
'k mis wel het gezelschap, het drankje, het hapje achteraf... en het toilet onderweg
Kijk je mee ? (voor nog meer zie fb)

maar
'k mis wel het gezelschap, het drankje, het hapje achteraf... en het toilet onderweg
Kijk je mee ? (voor nog meer zie fb)

Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
hier is het een mistige morgen
mooie foto's weer

hier is het een mistige morgen
mooie foto's weer

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Het heeft goed gevroren ons grassen voor de deur zijn mooi wit bevroren...en de zon schijnt stralend in onze living...maar die zon zal wel weer weggaan want de weerman voorspelde een grijze dag!
Rita weer mooie foto’s hoor!
Corry ik hoop ook dat we weer eens kunnen samen komen!
En Meme-rietje heeft de koeitong gesmaakt!
Yvette ik moet lachen...je mantel van omgekeerd schaap maar het is luipaard
Niet speciaals te melden uitgezonderd dat de zoon gisteren belde en vertelde dat Elise zich afvroeg waarom oma haar niet gaat ophalen aan school op vrijdag omdat wij mekaars knuffelcontact zijn...en de zoon heeft dan beslist dat ik vanaf volgende week Elise weer mag afhalen van school, ik moest het haar dan ‘s avonds via FaceTime vertellen...je had haar gezicht moeten zien ze was zo blij!
Wens jullie allen nog een fijn weekend daag...
Het heeft goed gevroren ons grassen voor de deur zijn mooi wit bevroren...en de zon schijnt stralend in onze living...maar die zon zal wel weer weggaan want de weerman voorspelde een grijze dag!
Rita weer mooie foto’s hoor!
Corry ik hoop ook dat we weer eens kunnen samen komen!
En Meme-rietje heeft de koeitong gesmaakt!
Yvette ik moet lachen...je mantel van omgekeerd schaap maar het is luipaard
Niet speciaals te melden uitgezonderd dat de zoon gisteren belde en vertelde dat Elise zich afvroeg waarom oma haar niet gaat ophalen aan school op vrijdag omdat wij mekaars knuffelcontact zijn...en de zoon heeft dan beslist dat ik vanaf volgende week Elise weer mag afhalen van school, ik moest het haar dan ‘s avonds via FaceTime vertellen...je had haar gezicht moeten zien ze was zo blij!
Wens jullie allen nog een fijn weekend daag...
You only have one life...live it!
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ja weer bijna half 12. De tijd gaat, ondanks alle beperkingen, toch nog steeds snel !
Vanmorgen was het inderdaad frisjes, maar nu maakt de zon veel goed.
Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend toe, mooi is het wel de rijm op het gras, en ik heb al veel wagens zien passeren met een berijmd dak, ja dat zijn er die buiten moeten blijven 'snachts, 't zal wel krabben geweest zijn...
Rietjes mooie foto's inderdaad in Koksijde kan je mooie wandelingen maken in de natuur. Ik mis ook wel om ergens binne te gaan voor een drankje achteraf, en ja naar het toilet te kunnen gaan.
Als ik gisteren avond thuis kwam kwam er wel op mijn gsm, proficiat, meer dan 10.000 stappen gezet vandaag. Daar was is wel blij om.
Hou jullie goed allemaal, en blijf voorzichtig !
groetjes, omadina
Ja weer bijna half 12. De tijd gaat, ondanks alle beperkingen, toch nog steeds snel !
Vanmorgen was het inderdaad frisjes, maar nu maakt de zon veel goed.
Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend toe, mooi is het wel de rijm op het gras, en ik heb al veel wagens zien passeren met een berijmd dak, ja dat zijn er die buiten moeten blijven 'snachts, 't zal wel krabben geweest zijn...
Rietjes mooie foto's inderdaad in Koksijde kan je mooie wandelingen maken in de natuur. Ik mis ook wel om ergens binne te gaan voor een drankje achteraf, en ja naar het toilet te kunnen gaan.
Als ik gisteren avond thuis kwam kwam er wel op mijn gsm, proficiat, meer dan 10.000 stappen gezet vandaag. Daar was is wel blij om.
Hou jullie goed allemaal, en blijf voorzichtig !
groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Goeie middag
JA ik probeer zoveel mogelijk buiten te bewegen
maar vandaag zal het niets worden vrees ik want die mist is hier nog altijd even dik als vanmorgen vroeg; gevaarlijke toestanden op de weg.
Wie wel al de zon heeft gezien, geniet er maar van .
Een paar boodschappen, tegen de honger en dorst en dat zal het zijn.
Menu : ghyros met rijst
JA ik probeer zoveel mogelijk buiten te bewegen
maar vandaag zal het niets worden vrees ik want die mist is hier nog altijd even dik als vanmorgen vroeg; gevaarlijke toestanden op de weg.
Wie wel al de zon heeft gezien, geniet er maar van .
Een paar boodschappen, tegen de honger en dorst en dat zal het zijn.
Menu : ghyros met rijst
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal
ferm gevroren de morgen

ferm gevroren de morgen

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ritavdm, foto's in de mist... wat een verschil met Koksijde, het is hier een zonnige , frisse maar aangename namiddag geweest . Ik heb dan maar eens tot in De Panne gewandeld, langs het strand. Er waren nog wandelaars met honden, hondjes, en kinderen, ja die speelden zelfs in het zand.
Toch proficiat hoor om toch buiten te komen.
Nu komt de zon er weer door, heb echt weer zin om naar buiten te gaan, maar ja, vandaag komt G eten, dus zal het voor een beetje later in de namiddag zijn.
Anders niets speciaals te melden. Met de kinderen en kleinkinderen alles ok. Luna heeft morgen haar eerste examen, ze belden, ziet het wel zitten, en ik heb haar veel succes gewenst. Toch speciaal, en zeker nu, dat eerste jaar hogere studies.
Voor jullie allemaal, een mooie zondag !
omadina
Ritavdm, foto's in de mist... wat een verschil met Koksijde, het is hier een zonnige , frisse maar aangename namiddag geweest . Ik heb dan maar eens tot in De Panne gewandeld, langs het strand. Er waren nog wandelaars met honden, hondjes, en kinderen, ja die speelden zelfs in het zand.
Toch proficiat hoor om toch buiten te komen.
Nu komt de zon er weer door, heb echt weer zin om naar buiten te gaan, maar ja, vandaag komt G eten, dus zal het voor een beetje later in de namiddag zijn.
Anders niets speciaals te melden. Met de kinderen en kleinkinderen alles ok. Luna heeft morgen haar eerste examen, ze belden, ziet het wel zitten, en ik heb haar veel succes gewenst. Toch speciaal, en zeker nu, dat eerste jaar hogere studies.
Voor jullie allemaal, een mooie zondag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
-
Goede middag allemaal!
Zijn net terug thuis van een wandeling van 10 km...is hier prachtig zonnig weer en gisteren is het ook de ganse dag zonnig gebleven! Dus hier gisteren geen mist gezien zoals bij jullie Rita!
Ga aan mijn eten beginnen...niet veel werk aan...is eens steengrill deze middag met krieltjes in de oven en ook de kerstomaatjes doe ik apart in de oven, en de worteltjes heb ik gisteren al geraspt alsook de salade gekuist!
Straks cross op tv...nog een fijne zondag daag...
Zijn net terug thuis van een wandeling van 10 km...is hier prachtig zonnig weer en gisteren is het ook de ganse dag zonnig gebleven! Dus hier gisteren geen mist gezien zoals bij jullie Rita!
Ga aan mijn eten beginnen...niet veel werk aan...is eens steengrill deze middag met krieltjes in de oven en ook de kerstomaatjes doe ik apart in de oven, en de worteltjes heb ik gisteren al geraspt alsook de salade gekuist!
Straks cross op tv...nog een fijne zondag daag...
-
Goeie middag
Gisteren geen zon gezien, vandaag des te meer !

Ons wandelingetje vanmorgen langs het Bellewaerdebeekpad, best mooi met dit vriesweer.
Zo kunnen we deze namiddag kijken naar het veldrijden met een lekker stukje versgebakken appeltaart.
Het grote gebouw op de laatste foto is het grootste hotel van Ieper
maar wel eentje waar je liever geen kamer boekt nl Het Jan Ypermanziekenhuis.
Menu : waterzooi van vis
Gisteren geen zon gezien, vandaag des te meer !

Ons wandelingetje vanmorgen langs het Bellewaerdebeekpad, best mooi met dit vriesweer.
Zo kunnen we deze namiddag kijken naar het veldrijden met een lekker stukje versgebakken appeltaart.
Het grote gebouw op de laatste foto is het grootste hotel van Ieper
Menu : waterzooi van vis
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36

Vera-maria, Christa heeft vanmiddag deze foto genomen, zie je wat ik bedoelde met de beschrijving van mijn mantel: omgekeerd schaap met luipaardvel?
Ik heb teveel gegeten bij Christa, moest al overgeven en heb nu maagpijn!
Ik word een oud, teer kasplantje!
Ook blij dat Van Aert won? Hij was zeer ontroerd!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Mooi en warme mantel Ivette.
Papa van Eleanor en Jarne was jarig. Deel de foto’s graag met jullie, ook kleintje en Timmeke vierde mee feest.

De dagen gaan traag voorbij , onderga de eentonigheid, onderbroken met lezen , huistaken, en spelletjes spelen op mijn IPad, een wandeling rond ons park als mijn rug het toelaat. Heb spierontspanners gekregen.
Staf is nog redelijk goed, helpt mij waar hij kan, geeft een fijn gevoel.
Groetjes en tot later.
Corry
Mooi en warme mantel Ivette.
Papa van Eleanor en Jarne was jarig. Deel de foto’s graag met jullie, ook kleintje en Timmeke vierde mee feest.

De dagen gaan traag voorbij , onderga de eentonigheid, onderbroken met lezen , huistaken, en spelletjes spelen op mijn IPad, een wandeling rond ons park als mijn rug het toelaat. Heb spierontspanners gekregen.
Staf is nog redelijk goed, helpt mij waar hij kan, geeft een fijn gevoel.
Groetjes en tot later.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen iedereen
niks te vertellen, er is niks gebeurd
en ik denk dat het bij veel mensen zo is
kindje groeit gelijk kool

niks te vertellen, er is niks gebeurd
en ik denk dat het bij veel mensen zo is
kindje groeit gelijk kool

-
Goedemorgen allemaal!
Mooi luipaardje gezien
Weer mooie foto van de wandeling van Rita!
Schone poes en schattige baby Corry!
Ik heb gisteren mijn rechterhand verzwikt of hoe zeggen ze dat...onze dressing is met een schuifdeur en ik had ze in mijn haast niet ver genoeg opengeschoven en is mijn hand blijven hangen dus overgedraaid aan de muur ernaast...man deed dat pijn, heb toch nog kunnen de krieltjes in 2 snijden en in de oven steken en na het eten alles weer kunnen opruimen, want kon alle vingers nog goed bewegen, dus gebroken is dat niet, maar dacht nog morgen zal ik dat niet meer kunnen bewegen!
Na het eten hebben we naar de cross gekeken en met stil te zitten is mijn hand gaan zwellen en kon ik het niet meer bewegen! Zit nu blauw en de zwelling is wat verbeterd maar het doet pijn, dus van kuisen op maandagmorgen is er niks van in huis gekomen...kan mijn vingers wat bewegen maar is ook al...maar kan typen met mijn wijsvinger die is niet getoucheerd!
Anders net als Meme-rietje heb ik niks te vertellen...zou normaal naar mijn ma gaan deze namiddag maar weet niet of ik ga kunnen autorijden, is wel een automatic ik zal we zien!
Nog een fijne maandag daag...
Mooi luipaardje gezien
Weer mooie foto van de wandeling van Rita!
Schone poes en schattige baby Corry!
Ik heb gisteren mijn rechterhand verzwikt of hoe zeggen ze dat...onze dressing is met een schuifdeur en ik had ze in mijn haast niet ver genoeg opengeschoven en is mijn hand blijven hangen dus overgedraaid aan de muur ernaast...man deed dat pijn, heb toch nog kunnen de krieltjes in 2 snijden en in de oven steken en na het eten alles weer kunnen opruimen, want kon alle vingers nog goed bewegen, dus gebroken is dat niet, maar dacht nog morgen zal ik dat niet meer kunnen bewegen!
Na het eten hebben we naar de cross gekeken en met stil te zitten is mijn hand gaan zwellen en kon ik het niet meer bewegen! Zit nu blauw en de zwelling is wat verbeterd maar het doet pijn, dus van kuisen op maandagmorgen is er niks van in huis gekomen...kan mijn vingers wat bewegen maar is ook al...maar kan typen met mijn wijsvinger die is niet getoucheerd!
Anders net als Meme-rietje heb ik niks te vertellen...zou normaal naar mijn ma gaan deze namiddag maar weet niet of ik ga kunnen autorijden, is wel een automatic ik zal we zien!
Nog een fijne maandag daag...