PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
Ice
Akkoord dat de ene kanker de andere kanker niet is en een andere behandeling behoeft maar dat is niet van toepassing bij een vaccin omdat een vaccin bedoeld is als PREVENTIEMIDDEL en níet als geneesmiddel.
Géén mens hoort te overlijden aan een preventiemiddel dat zou moeten beschermen.
En dat noemt men dan de ouderen en in WZC's BESCHERMEN?
Wetende dat ouderen kwetsbaar zijn vanwege een minder sterk afweersysteem waardoor het risico op overlijden door onbekende nevenwerkingen van een experimenteel vaccin nog toeneemt?
Och, tis er maar éne?!
Behalve voor die éne pechvogel dan?
Je zal dan net die ene pechvogel maar zijn of het zal maar je familie zijn?
Hoort dat? Néé, dat hoort NIET, dat is immoreel en onmenselijk!
Een vaccin hoort geen ENKEL slachtoffer te maken want een vaccin zou net bedoeld zijn om ziekte en overlijden te VOORKOMEN en níet te veroorzaken.
Het is eigenlijk heel simpel:
Een vaccin is (zogezegd) preventie, voor onze gezondheid, om je te beschermen tegen ziekte.
Dan hoef je enkel twee vragen te stellen bij vaccinatie:
1. Werking: kun je nog ziek worden? Antwoord: JA
2. Veiligheid: kun je ziek worden door bijwerkingen? Antwoord: JA
Waarom zou je je dan nog laten vaccineren als gezonde mens om dan ziek te kunnen worden na en door de vaccinatie?!
Wat is het nut van vaccinatie als je toch mogelijk nog ziek kunt worden, óf omdat je afweer niet sterk genoeg is en dus door het vaccin óf door de schadelijke, onbekende nevenwerkingen terwijl het vaccin dat moet voorkomen?
Logica? Gezond verstand?
Dan is het preventiemiddel zelfs erger dan de kwaal/virus...waar in Godsnaam zijn ze dan maar mee bezig?
Gezonde mensen ziek te maken?
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
@Ice,
Vraagje:
Ik veronderstel dat jij af en toe een hamburger eet, een biefstuk, kalfsvlees, enz.. , een stukje zalm of kabeljauw eet, ik veronderstel dat je ook wel groenten eet, misschien ben je vegetariër.
Ik denk dat je wel een van de bovenvermelde items eet of nog andere, of niet?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik heb zo vaag gevoel dat als er mensen kort nadien overlijden, dit niet te wijten is aan het vaccin , maar aan de vaccinatie zelf ! Mijn gevoel is dat er fouten worden gemaakt bij het vullen van de spuiten uit het flacon, en die kunnen van allerlei aard zijn ( vervuilde of besmette naalden , partikels van welke oorsprong dan ook die in de spuit opgezogen werden of er reeds in zaten, ..... )
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Telkens zo preek afsteken
Is idem met medicatie zijn ook mensen die daar niet tegenkunnen .
En dat gaat ook zelfde zijn met de vaccin .
Trouwens ze willen nu de vaccin geven in grotere zalen dat sneller gaat
vind ik dat persoonlijk ook niet goed .Daar stel ik me grotere vragen bij .
Microben gaan hun werk hebben
Helaas is er niemand op voorbereid grote massa plus moeten
allemaal vervoerd worden volgens de regels ? sorry wie heeft zo wagens
in bezit om zo massa te vervoeren en dan mag er ook niets tegengaan .
Op de baan heb je nooit zekerheid .
Is idem met medicatie zijn ook mensen die daar niet tegenkunnen .
En dat gaat ook zelfde zijn met de vaccin .
Trouwens ze willen nu de vaccin geven in grotere zalen dat sneller gaat
vind ik dat persoonlijk ook niet goed .Daar stel ik me grotere vragen bij .
Microben gaan hun werk hebben
Helaas is er niemand op voorbereid grote massa plus moeten
allemaal vervoerd worden volgens de regels ? sorry wie heeft zo wagens
in bezit om zo massa te vervoeren en dan mag er ook niets tegengaan .
Op de baan heb je nooit zekerheid .
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik heb een heel ander gevoel, namelijk het volgende:Fred1950 schreef:
Ik heb zo vaag gevoel dat als er mensen kort nadien overlijden, dit niet te wijten is aan het vaccin , maar aan de vaccinatie zelf ! Mijn gevoel is dat er fouten worden gemaakt bij het vullen van de spuiten uit het flacon, en die kunnen van allerlei aard zijn ( vervuilde of besmette naalden , partikels van welke oorsprong dan ook die in de spuit opgezogen werden of er reeds in zaten, ..... )
Hoe dikwijls hebben wij hier al gelezen dat een persoon overleden is aan het coronavirus maar dat deze onderliggende aandoeningen had. Ik ga er geen procenten op plakken maar persoonlijk denk ik dat het cijfer heel hoog(?) is.
Nu, mensen met onderliggende aandoeningen hun immuunsysteem zal nog dusdanig sterk genoeg zijn, in samenwerking met de nodige medicatie, om deze onderliggende aandoening(en) bij het het nekvel te kunnen krijgen of onder controle te kunnen houden. Wordt men nu echter besmet met dit coronavirus dan is dat voor het immuunsysteem een volledig onbekende indringer en zal het al zijn krachten bundelen om deze onbekende indringer te verminderen waardoor zijn aandacht verslapt naar die onderliggende aandoening. Op zijn beurt krijgt die onderliggende aandoening de bovenhand en patat......niet gestorven aan corona maar aan de onderliggende aandoeningen.
En deze redenering trek ik nu ook door naar het inspuiten van het vaccin en vooral bij ouderen. Onbekende indringer-----> immuunsysteem valt onbekende indringer aan-----> ouderling sterf aan de onderliggende aandoening wegens verwaarlozing door het immuunsysteem.
Dat er ook jongeren overlijden na inspuiting kan dus ook best dezelfde oorzaak hebben en daarom dat ik hoger ook reeds schreef:
Volgens mij wordt er gewoon gevaccineerd zonder dat er eerst een grondige screening van de gevaccineerde gedaan wordt, laat staan iemand gecontacteerd die de gezondheidstoestand van de gevaccineerde grondig kent.
Hoeveel jongeren/30-40 jarigen/ enz...... zouden er niet zijn met onderliggende aandoeningen en zich toch kiplekker voelen?
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
De regering voorziet 120 centra voor vaccinatie.
Volgens de experten teveel. Zij spreken van 40
Die denken toch niet dat ik half Antwerpen ga aflopen voor die spuit Komende uit de rand
Men spreekt van een afstand tot 15 km.
Mensen van boven de 70 zijn er al veel slecht te been.
En hoe leidt je een masse veilig naar die centra?
Volgens de experten teveel. Zij spreken van 40
Die denken toch niet dat ik half Antwerpen ga aflopen voor die spuit Komende uit de rand
Men spreekt van een afstand tot 15 km.
Mensen van boven de 70 zijn er al veel slecht te been.
En hoe leidt je een masse veilig naar die centra?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Nu zou ik toch niet goed weten waarom vervuilde naalden de reden zou kunnen zijn voor de ongemakken die gevaccineerden ondervinden en zelfs voor overlijden zorgen.
Buiten dat een groep gevaccineerden toch Covid-19 kregen, krijgt de ene een hartstilstand twee uur na vaccinatie, een ander wordt s’anderendaags wakker met verlamde armen en benen, anderen krijgen stuiptrekkingen, meerdere krijgen Bell’s Palsy, anderen overlijden kort na de vaccinatie, sommigen ziek maar anderen die gezond en wel waren en tenslotte denk ik nog aan de gezonde verloskundige die vreselijke bijwerkingen kreeg en eraan overleed,...... de honderden binnengebracht op spoed in de US met ernstige bijwerkingen .......
Het vaccin? Niets mee te maken, allemaal te wijten aan vervuilde naalden volgens Fred1950
De jonge verpleegster van het CHI Memorial hospitaal in de US die voor de camera het vaccin kreeg en die kort nadien flauw viel, zou waarschijnlijk overleden zijn, zoals gepost werd op sociale media. Er was heel wat rond te doen geweest omdat zij geen teken van leven meer gaf op al haar accounts na vaccinatie. Mensen vonden het heel verdacht. Zij moest normaal op 7 januari haar tweede shot krijgen. Op 6 januari werd alle commentaar over haar op YouTube verwijderd wegens schending van de privacy van medische gegevens beweerde YouTube. Mensen zijn op zoek gegaan en zouden overlijdensberichten van haar gevonden hebben en gepubliceerd op het net.
Haar dood werd nooit officieel meegedeeld.
Moest zij inderdaad overleden zijn kort na vaccinatie zou dat heel nadelig uitgepakt hebben voor Pfizer. Op een dag zal de waarheid aan het licht komen maar ondertussen vaccineert men gewoon voort
Buiten dat een groep gevaccineerden toch Covid-19 kregen, krijgt de ene een hartstilstand twee uur na vaccinatie, een ander wordt s’anderendaags wakker met verlamde armen en benen, anderen krijgen stuiptrekkingen, meerdere krijgen Bell’s Palsy, anderen overlijden kort na de vaccinatie, sommigen ziek maar anderen die gezond en wel waren en tenslotte denk ik nog aan de gezonde verloskundige die vreselijke bijwerkingen kreeg en eraan overleed,...... de honderden binnengebracht op spoed in de US met ernstige bijwerkingen .......
Het vaccin? Niets mee te maken, allemaal te wijten aan vervuilde naalden volgens Fred1950
De jonge verpleegster van het CHI Memorial hospitaal in de US die voor de camera het vaccin kreeg en die kort nadien flauw viel, zou waarschijnlijk overleden zijn, zoals gepost werd op sociale media. Er was heel wat rond te doen geweest omdat zij geen teken van leven meer gaf op al haar accounts na vaccinatie. Mensen vonden het heel verdacht. Zij moest normaal op 7 januari haar tweede shot krijgen. Op 6 januari werd alle commentaar over haar op YouTube verwijderd wegens schending van de privacy van medische gegevens beweerde YouTube. Mensen zijn op zoek gegaan en zouden overlijdensberichten van haar gevonden hebben en gepubliceerd op het net.
Haar dood werd nooit officieel meegedeeld.
Moest zij inderdaad overleden zijn kort na vaccinatie zou dat heel nadelig uitgepakt hebben voor Pfizer. Op een dag zal de waarheid aan het licht komen maar ondertussen vaccineert men gewoon voort
-
... en door vervuiling die bij het opzuigen van het vaccin in de spuit terechtkwam ( o.a. schimmels/bacteriën allerhande) .bluevelvet schreef: ↑12 jan 2021, 12:22....
....
Dit https://www.vanderbend.nl/dermojet-inje ... nder-naald is veel beter. En let op, dit is niet nieuw. In 1975 werd ik al in het leger met zo'n hoge-druk spuit gevaccineerd met een cocktail tegen tetanus , tyfus , paratyfus
-
Ice
@janieburton:
Eten moet iedereen vermoed ik...maar wat dat te maken heeft met een onnodig preventiemiddel waardoor je pas ziek kunt worden, is mij een raadsel...
@gast43: mág het misschien??? Of lees de preek dan niet, ik lees jouw onbegrijpelijk koeterwaals ook niet
@fred: nu beweer jij dat verpleegsters en zorgpersoneel de schuldigen zijn dat gevaccineerden ziek worden of overlijden omdat zij, onhygiënisch, vuile naalden zouden gebruiken?
Er zijn geen slachtoffers onder de proefkonijnen door de experimentele inhoud van de spuit maar het zijn de onbekwame verpleegsters die niet weten hoe ze een spuit moeten vullen?
Jawadde...zoek nog maar wat smoesjes..misschien ook eens twijfelen of die spuiten wel steriel verpakt worden? Of dat er in de verpakking geen schadelijke stoffen zitten? Misschien besmetten de transporteurs de spuiten onderweg wel?
Zolang het maar geen slachtoffers zijn door schadelijke, onbekende nevenwerkingen van een experimenteel vaccin...
@dicksy: baby's en kinderen worden NIET gevaccineerd als ze nog maar verkouden of ziek zijn, dan mogen ze niet gevaccineerd worden, dat is al decennia zo!
Bij proefkonijnen voor een experimenteel vaccin zullen ze misschien ook willen weten wat er gebeurt als er onderliggende gezondheidsproblemen zijn om data te verkrijgen?
Tenslotte is iedereen maar proefkonijn voor dit experiment en hebben ze zoveel mogelijke resultaten nodig?
@bluevelvet:
Och, tis helemaal geen probleem, laat mensen toch zichzelf voor de gek houden door te denken dat vuile naalden of onbekwame verpleegkundigen de oorzaak zouden kunnen zijn van onbekende nevenwerkingen van wat ín de spuit met een experimenteel vaccin zit....
tenslotte mag iedereen toch zelf kiezen of ze gevaccineerd worden als proefkonijn om te zien welke gevolgen een preventiemiddel kan hebben op hun gezondheid.
Laten we dat vooral niet vergeten want wij hebben het recht om te bepalen wat in ons lijf gespoten wordt...of niet en daar gaat het mij om...en dat kiest ieder voor zichzelf.
Eten moet iedereen vermoed ik...maar wat dat te maken heeft met een onnodig preventiemiddel waardoor je pas ziek kunt worden, is mij een raadsel...
@gast43: mág het misschien??? Of lees de preek dan niet, ik lees jouw onbegrijpelijk koeterwaals ook niet
@fred: nu beweer jij dat verpleegsters en zorgpersoneel de schuldigen zijn dat gevaccineerden ziek worden of overlijden omdat zij, onhygiënisch, vuile naalden zouden gebruiken?
Er zijn geen slachtoffers onder de proefkonijnen door de experimentele inhoud van de spuit maar het zijn de onbekwame verpleegsters die niet weten hoe ze een spuit moeten vullen?
Jawadde...zoek nog maar wat smoesjes..misschien ook eens twijfelen of die spuiten wel steriel verpakt worden? Of dat er in de verpakking geen schadelijke stoffen zitten? Misschien besmetten de transporteurs de spuiten onderweg wel?
Zolang het maar geen slachtoffers zijn door schadelijke, onbekende nevenwerkingen van een experimenteel vaccin...
@dicksy: baby's en kinderen worden NIET gevaccineerd als ze nog maar verkouden of ziek zijn, dan mogen ze niet gevaccineerd worden, dat is al decennia zo!
Bij proefkonijnen voor een experimenteel vaccin zullen ze misschien ook willen weten wat er gebeurt als er onderliggende gezondheidsproblemen zijn om data te verkrijgen?
Tenslotte is iedereen maar proefkonijn voor dit experiment en hebben ze zoveel mogelijke resultaten nodig?
@bluevelvet:
Och, tis helemaal geen probleem, laat mensen toch zichzelf voor de gek houden door te denken dat vuile naalden of onbekwame verpleegkundigen de oorzaak zouden kunnen zijn van onbekende nevenwerkingen van wat ín de spuit met een experimenteel vaccin zit....
Laten we dat vooral niet vergeten want wij hebben het recht om te bepalen wat in ons lijf gespoten wordt...of niet en daar gaat het mij om...en dat kiest ieder voor zichzelf.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Gelukkig lees ik in de Krant, dat het aantal mensen dat bereid is tot het verkrijgen van een vaccinatie dagelijks stijgt. Het gezelschap van waanzinnigen die zich verzetten schijnt steeds beperkter te worden. De vaccinatie is uiteraard niet verplichtend, maar het is de de verantwoordelijkheid van de gezagdragers om beperkingen op te leggen aan niet gevaccineerden. De verzekeringssector en de banken, dienen alvast als eersten een onderscheid te maken voor de berekening van de premies en de voorwaarden tot het toekennen van een lening. Een verhoogde bijdrage van de ziekteverzekering is uiteraard van zelfsprekend. Bij het activeren van de amusementssector moet het duidelijk zijn dat niet gevaccineerden de toegang tot sommige evenementen dient ontzegd te worden om hun veiligheid te kunnen garanderen. Iedereen blijft baas over zijn eigen lijf, maar moet rekening houden met beperkingen en moet vooral bereid zijn om veel geld op tafel neer te leggen, bij het nemen van opzettelijke risico's.Ice schreef: ↑12 jan 2021, 14:45
@bluevelvet:
Och, tis helemaal geen probleem, laat mensen toch zichzelf voor de gek houden door te denken dat vuile naalden of onbekwame verpleegkundigen de oorzaak zouden kunnen zijn van onbekende nevenwerkingen van wat ín de spuit met een experimenteel vaccin zit....tenslotte mag iedereen toch zelf kiezen of ze gevaccineerd worden als proefkonijn om te zien welke gevolgen een preventiemiddel kan hebben op hun gezondheid.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Allé Fred 1950, als ik zo tussen de regels lees bent u pressies uw kar aan het keren , om toch maar beter niet te vaccineren,maar u steekt het op de "vuile" naalden,en op het medisch personeel dat nog geen pikuur kan zetten,maar niet op het vaccin zelf.Fred1950 schreef: ↑12 jan 2021, 01:04Ik heb zo vaag gevoel dat als er mensen kort nadien overlijden, dit niet te wijten is aan het vaccin , maar aan de vaccinatie zelf ! Mijn gevoel is dat er fouten worden gemaakt bij het vullen van de spuiten uit het flacon, en die kunnen van allerlei aard zijn ( vervuilde of besmette naalden , partikels van welke oorsprong dan ook die in de spuit opgezogen werden of er reeds in zaten, ..... )
Maar denkt eens logisch na, er zijn bijna al een heel jaar dagelijks +/- gemiddeld een 1500 besmettingen,dat is ongeveer een 600000 op jaarbasis, daarvan zijn er 20000 overleden (maar dat is niet zeker of het van covid alleen is)neem nu dat er ook nog een 30000 mensen ziek zijn geworden, maar er van genezen zijn,dus die en al die andere die al besmet zijn , die bouwen antistoffen op, als nu ook nog die variant van Engeland, die wel zéér besmettelijk is, maar minder of niet ziek maakt,ook nog doorbreekt komen we al misschien aan een miljoen besmettingen, zonder dat ze ziek worden, maar wel antistoffen opbouwen,dus is de natuurlijke methode rapper dan het kunstmatig virus dat ze ons willen inspuiten.....want het is niet omdat men gevaccineerd is dat men niet kan besmet geraken, dat is alleen het signaal om het lichaam te vertellen dat het antistoffen tegen een indringer moet maken......maar als men dan een zwak immuun systeem heeft, kan men er evengoed ziek van worden, dan van een natuurlijke (lichte) besmetting..........
https://www.hln.be/wetenschap/weinig-va ... ~a22f4ef7/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
En hygiënisch ! Ge moest geen bier drinken om er ziek van te zijn. In beweging blijven was de boodschap ( en werd ons verteld ) en inderdaad dat hielp. Diegenen die op hun bed gingen liggen werden er nog zieker van. DAT waren bijwerkingen, en nu zou men durven klagen over een beetje pijn in de arm, ochgottekes toch, die doetjes.
-
Ice
Ja en alles wat de krant schrijft is immers waar, dat is objectieve berichtgeving, dat zijn allemaal bewezen feiten zonder enige twijfel....De kannibaal schreef: ↑12 jan 2021, 15:23Gelukkig lees ik in de Krant, dat het aantal mensen dat bereid is tot het verkrijgen van een vaccinatie dagelijks stijgt.
De leugenpers zou immers nooit eenzijdige staatspropaganda durven te verspreiden om schaapjes wijs te kunnen maken dat iedereen bereid is om hun leven te wagen om proefkonijn te spelen voor de winsten van een experimenteel vaccin zodat de allerdomsten zonder te blaten zelf in de rij zouden gaan staan...
Als iedereen bereid zou zijn tot vaccinatie, dan zouden ze er zo geen reclame voor hoeven te maken, dan komen er geen idioten zich voor de camera met nepspuiten laten vaccineren..
Gij dwaalt en niet een beetje!De kannibaal schreef: ↑12 jan 2021, 15:23Het gezelschap van waanzinnigen die zich verzetten schijnt steeds beperkter te worden.
De vaccinatie is uiteraard niet verplichtend, maar het is de de verantwoordelijkheid van de gezagdragers om beperkingen op te leggen aan niet gevaccineerden.
Vooreerst is er een overweldigende MEERDERHEID die zich verzet tegen deze experimentele vaccinatie, de meesten willen GEEN proefkonijn spelen, die blijven liever gezond.
Even je geheugen opfrissen want je kent zelfs de taak van gezagsdragers niet eens..
Gezagsdragers hebben noch de bevoegdheid noch het récht zich te bemoeien met de persoonlijke levenssfeer en lichamelijke integriteit van de individuele burgers!!
De staat heeft niet en NOOIT het recht om jouw lichaam als haar bezit te claimen!
Dat heet zelfbeschikking, dat is een grondwettelijk en zelfs ménsenrecht!
De staat is niet bevoegd en heeft geen recht om beslissingen te nemen voor het individu wat betreft de persoonlijke levenssfeer, gezondheid, lichaam en privé leven van burgers!
De taak van de staat/overheid/'gezagsdragers' is BESTUREN, dat is te zorgen voor wat openbaar en maatschappij betreft, te zorgen voor de infrastructuur, dat er een wegennet, riolering, water, energie, voedsel, medische zorg en basisbehoeften beschikbaar zijn, dat er ordehandhaving is, justitie voor criminaliteit enz…
Zij staan ten ónze dienste, ze zijn onze werknemers!
Met ons privéleven heeft die overheid géén zaken en daar hoeven ze zich niet in te mengen door te denken om ook ons persoonlijk leven te kunnen bepalen!
Dat recht hebben ze helemaal NIET, ze zijn verkozen en worden vet betaald om te BESTUREN en niet om te beslissen in onze plaats over ons leven, gezondheid en zelfs menen te kunnen bepalen welke medicijnen of vaccins wij wel zouden moeten nemen!!
Nu ga je zelfs al discriminatie promoten en reclame maken voor een totalitair communistische regime zoals in china ...gelukkig zijn zulke waanzinnige fascisten zeldzaam, die zitten gewoonlijk in een dwangbuis in de psychiatrie..De kannibaal schreef: ↑12 jan 2021, 15:23De verzekeringssector en de banken, dienen alvast als eersten een onderscheid te maken voor de berekening van de premies en de voorwaarden tot het toekennen van een lening. Een verhoogde bijdrage van de ziekteverzekering is uiteraard van zelfsprekend. Bij het activeren van de amusementssector moet het duidelijk zijn dat niet gevaccineerden de toegang tot sommige evenementen dient ontzegd te worden om hun veiligheid te kunnen garanderen.
Afpersing zoals ordinaire criminelen is trouwens strafbaar, net als opruiing.
Als iedereen baas blijft over zijn eigen lijf dan valt jouw héle betoog helemaal in het water...De kannibaal schreef: ↑12 jan 2021, 15:23Iedereen blijft baas over zijn eigen lijf, maar moet rekening houden met beperkingen en moet vooral bereid zijn om veel geld op tafel neer te leggen, bij het nemen van opzettelijke risico's.
En ga nu maar gauw janken dat je een weerwoord krijgt waar je geen speld kunt tussen krijgen op je communistisch fascisme als vaccinnazi.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Kom...kom...kom Fred....Fred1950 schreef: ↑12 jan 2021, 01:04Ik heb zo vaag gevoel dat als er mensen kort nadien overlijden, dit niet te wijten is aan het vaccin , maar aan de vaccinatie zelf ! Mijn gevoel is dat er fouten worden gemaakt bij het vullen van de spuiten uit het flacon, en die kunnen van allerlei aard zijn ( vervuilde of besmette naalden , partikels van welke oorsprong dan ook die in de spuit opgezogen werden of er reeds in zaten, ..... )
In Amerika loopt er daar ook zo ene rond die het beter weet dan alle andere. Ge ziet wat er van gekomen is...
Waar ga je het gaan zoeken jong....vervuilde naalden en vreemde partikels in de spuit.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier