In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Straks naar moeder bellen, het is haar verjaardag.
daarna moet ventje naar zijn dokter bellen voor zijn bloeduitslag, moet ik naar het ziekenhuis en laat ventje een RX nemen. hij zegt dat de pijn minder is.
in elk geval het is geen gewone dag. ik ga de Dr vragen of Tens therapie iets voor mij is om de pijn te verminderen. die canabidolpillen helpen soms en als het weer is zoals nu, dan minder.
gingen gisteren kippeborrelhapjes doen, maar er is weer iets tussen gekomen.
Dan eten we ze zaterdag wel op. Voor zondag nog geen idee.
verder heeft ventje weer een videochat met Suus gehad terwijl ik uitgeteld boven lag. ik kon niet meer. ik had overal pijn.
Weer niet goed geslapen want ventje zakt naar beneden zoals hij nu ligt voor zijn ribben. en dan snurkt hij. bovendien had ik weer koude voeten. Dat is elk uur, soms maar een half uur naar de wc. weer in bed, alles goed leggen en hop er weer uit.
De vuilniskar is geweest en Gimly hoorde die. hij was zich aan het wassen en loopt normaal weg. Maar nu zaten we alle twee beneden en konden hem gerust stellen.
vandaag eten we garnaalkroketten met kaasballetjes als voorgerecht.
nu ga ik fruitonbijten met ananas en marachinokersen. van de week gezien hoe ze die maakten in Food Factory. maar eerst werken we al die pillen binnen en drinken een kopje koffie.
Duimen jullie voor een redelijk gunstige bloeduitslag van ventje?
En voor mij dat de Dr zich eens verdiept in andere pijntherapieën dan warmte. het beste zou zijn dat ik naar een tropisch eiland ga wonen, maar dan heb ik orkanen of moesonregens op m'n dak.
Ventje zegt juist dat er iemand van oostende gestorven is aan de variant van het zuid- afrikaanse Covid virus. de familie zit in verscherpte quarantaine. de vrouw was 83, haar mantelzorgerster is ter obeservatie in het ziekenhuis. Dat heb je met reislustige familieleden. ik hoor steeds meer dat er en verbod op reizen moet zijn en dan zeker met het vliegtuig. maar ons land is een draaischijf in de bevoorradingen door transport. ik weet niet wat ze anders kunnen doen dan op de goodwill rekenen van die die zo'n PLF hebben ingevuld en zich aan de terugkeerregels houden.
Ik ga nu eerst naar de boerderij.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Straks naar moeder bellen, het is haar verjaardag.
daarna moet ventje naar zijn dokter bellen voor zijn bloeduitslag, moet ik naar het ziekenhuis en laat ventje een RX nemen. hij zegt dat de pijn minder is.
in elk geval het is geen gewone dag. ik ga de Dr vragen of Tens therapie iets voor mij is om de pijn te verminderen. die canabidolpillen helpen soms en als het weer is zoals nu, dan minder.
gingen gisteren kippeborrelhapjes doen, maar er is weer iets tussen gekomen.
Dan eten we ze zaterdag wel op. Voor zondag nog geen idee.
verder heeft ventje weer een videochat met Suus gehad terwijl ik uitgeteld boven lag. ik kon niet meer. ik had overal pijn.
Weer niet goed geslapen want ventje zakt naar beneden zoals hij nu ligt voor zijn ribben. en dan snurkt hij. bovendien had ik weer koude voeten. Dat is elk uur, soms maar een half uur naar de wc. weer in bed, alles goed leggen en hop er weer uit.
De vuilniskar is geweest en Gimly hoorde die. hij was zich aan het wassen en loopt normaal weg. Maar nu zaten we alle twee beneden en konden hem gerust stellen.
vandaag eten we garnaalkroketten met kaasballetjes als voorgerecht.
nu ga ik fruitonbijten met ananas en marachinokersen. van de week gezien hoe ze die maakten in Food Factory. maar eerst werken we al die pillen binnen en drinken een kopje koffie.
Duimen jullie voor een redelijk gunstige bloeduitslag van ventje?
En voor mij dat de Dr zich eens verdiept in andere pijntherapieën dan warmte. het beste zou zijn dat ik naar een tropisch eiland ga wonen, maar dan heb ik orkanen of moesonregens op m'n dak.
Ventje zegt juist dat er iemand van oostende gestorven is aan de variant van het zuid- afrikaanse Covid virus. de familie zit in verscherpte quarantaine. de vrouw was 83, haar mantelzorgerster is ter obeservatie in het ziekenhuis. Dat heb je met reislustige familieleden. ik hoor steeds meer dat er en verbod op reizen moet zijn en dan zeker met het vliegtuig. maar ons land is een draaischijf in de bevoorradingen door transport. ik weet niet wat ze anders kunnen doen dan op de goodwill rekenen van die die zo'n PLF hebben ingevuld en zich aan de terugkeerregels houden.
Ik ga nu eerst naar de boerderij.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: dat alles goed mag verlopen vandaag, en dat ventje's bloeduitslag goed is.We duimen alvast.
Gisteren op bezoek bij vader, die heeft eergisteren zijn 1ste spuitje gekregen.Heeft er niks van gevoeld , zegt hij, ik moet niet bang zijn
.Binnenkort zijn 2de spuit en daarna nog 2 weken wachten, vooraleer je echt veilig bent.
Spaanse woef is in dromenland, hij ligt in de zetel met zijn kop naar beneden.Is dat door het gewicht van de hersenen?
Ziet er een grijze ochtend uit,kan zijn voor de rest van de dag.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: dat alles goed mag verlopen vandaag, en dat ventje's bloeduitslag goed is.We duimen alvast.
Gisteren op bezoek bij vader, die heeft eergisteren zijn 1ste spuitje gekregen.Heeft er niks van gevoeld , zegt hij, ik moet niet bang zijn
Spaanse woef is in dromenland, hij ligt in de zetel met zijn kop naar beneden.Is dat door het gewicht van de hersenen?
Ziet er een grijze ochtend uit,kan zijn voor de rest van de dag.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes
droog deze morgen dat gebeurt niet dikwijls
maar het voelt koud aan, ik ben nog niet buiten geweest
eerst mijn ontbijt gehad en dan de regenkamer in
en nu even komen kijken hoe het hier is
clive wat langer geslapen, je zal het nodig hebben gehad
jaag je maar niet af vandaag, langzaam rap zijn weet je nog..
en er gaat niks lopen, we willen altijd veel te veel
beterschap gewenst....
M-M de beste wensen voor je moeder haar verjaardag
Dat ze nog een aantal jaren gezond mag blijven
en ik duim voor jullie doktersuitslagen, dat ze goed
mogen zijn...'t is altijd afwachten...
Dag Bekske, elke dag een leuk plaatje, dank u
Dag anjelierken, goed dat je vader z'n prik heeft gehad,
nu goed blijven tot de volgende spuit, en al goed
dat jij niet bang moet zijn
woef heeft een echt hondenleven vind ik
Alle seizoentjes een aangename vrijdag, we zijn
alweer half januari, de dagen vliegen vooruit...
ging het met dat virus maar wat sneller, maar ja
er komen maar varianten bij, waar stopt het..?
Groetjes allen en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goede morgen allemaal,
dan ben ik toch niet de enige die het koud vond deze morgen om de gazet uit de bus te halen; brrrrr;
Maar de madeliefjes van voor in de gazon bloeien nog altijd ! Als het echt gaat sneeuwen zal het ook wel even gedaan zijn.
Gisteren de boodschappen al gedaan, heel stil in de Delh... Ik zie hoe langer hoe meer kapsels met 2 kleuren verschijnen, de bovenste laag is dè modekleur : grijs
Buurjongetjes zijn door de mama met de tondeuse kortgewiekt, hier en daar een apart figuurke ( lees: ze zitten ook niet lang stil genoeg ) maar de oortjes zitten er alle vier nog aan zonder beschadigingen. De sneeuwschepjes en sleetjes staan al gereed op hun terras, want in het w.e. gaat het heel hard sneeuwen zeiden ze vanmorgen voor ze naar school gingen.
Nu eerst even langs de bakker en apotheek en dan mag ik in de gazet duiken.
Beterschap voor iedereen / goede uitslagen /en kalmpjes aan voor de immer haastigen / wees vandaag ook eens lief voor jezelf en tot in de draai !
dan ben ik toch niet de enige die het koud vond deze morgen om de gazet uit de bus te halen; brrrrr;
Maar de madeliefjes van voor in de gazon bloeien nog altijd ! Als het echt gaat sneeuwen zal het ook wel even gedaan zijn.
Gisteren de boodschappen al gedaan, heel stil in de Delh... Ik zie hoe langer hoe meer kapsels met 2 kleuren verschijnen, de bovenste laag is dè modekleur : grijs
Buurjongetjes zijn door de mama met de tondeuse kortgewiekt, hier en daar een apart figuurke ( lees: ze zitten ook niet lang stil genoeg ) maar de oortjes zitten er alle vier nog aan zonder beschadigingen. De sneeuwschepjes en sleetjes staan al gereed op hun terras, want in het w.e. gaat het heel hard sneeuwen zeiden ze vanmorgen voor ze naar school gingen.
Nu eerst even langs de bakker en apotheek en dan mag ik in de gazet duiken.
Beterschap voor iedereen / goede uitslagen /en kalmpjes aan voor de immer haastigen / wees vandaag ook eens lief voor jezelf en tot in de draai !
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hier gaat de naaimachine nog eens uitgehaald worden.
Eens zien wat we aan dat heuveltje verstelwerk kunnen doen.
Morgen aan weekendtarief strijken.
Ik zie zo die Woef al hangen.
Dan heb je goed geslapen Clive
Sinds ik die app heb geïnstalleerd slaap ik veel beter me dunkt.
Of is dat maar een gedacht?
De regelmaat doet in elk geval deugd.
Op tijd erin en op tijd eruit.
Gemiddeld tussen de zes à zeven uur slaap.
Kwaliteit wisselend maar meestal boven de 80%.
Ik schijn wel nogal veel te babbelen...
Ik vraag me af of die de geluiden van de staande klok niet regisseert.
Het is verdacht dicht bij het half uur en het uur...
Wat dat haar knippen betreft:
Die handige jongste van mij knipt al tien jaar zelf zijn haar.
Laatst heeft hij zich aan dat van zijn vriendin gewaagd.
Eerst op you tube gaan rondneuzen.
Ze vroegen op het werk bij haar waar ze naar de kapper geweest was.
Dan zal het wel niet zo slecht gedaan geweest zijn.
Nu heeft die wel heel mooi en heel lang haar en veel.
We zullen er eens aan beginnen aan dat verstelwerk.
He tis te hopen dat we weer niet de alle kopspelden op de grond kieperen.
Daarna zoek ik nog wat te breien.
Amuseer jullie vandaag!
Eens zien wat we aan dat heuveltje verstelwerk kunnen doen.
Morgen aan weekendtarief strijken.
Ik zie zo die Woef al hangen.
Dan heb je goed geslapen Clive
Sinds ik die app heb geïnstalleerd slaap ik veel beter me dunkt.
Of is dat maar een gedacht?
De regelmaat doet in elk geval deugd.
Op tijd erin en op tijd eruit.
Gemiddeld tussen de zes à zeven uur slaap.
Kwaliteit wisselend maar meestal boven de 80%.
Ik schijn wel nogal veel te babbelen...
Ik vraag me af of die de geluiden van de staande klok niet regisseert.
Het is verdacht dicht bij het half uur en het uur...
Wat dat haar knippen betreft:
Die handige jongste van mij knipt al tien jaar zelf zijn haar.
Laatst heeft hij zich aan dat van zijn vriendin gewaagd.
Eerst op you tube gaan rondneuzen.
Ze vroegen op het werk bij haar waar ze naar de kapper geweest was.
Dan zal het wel niet zo slecht gedaan geweest zijn.
Nu heeft die wel heel mooi en heel lang haar en veel.
We zullen er eens aan beginnen aan dat verstelwerk.
He tis te hopen dat we weer niet de alle kopspelden op de grond kieperen.
Daarna zoek ik nog wat te breien.
Amuseer jullie vandaag!
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ventje heeft gisteren vergeten te bellen naar de dokter voor zijn bloeduitslag. 't zal dan voor maandag zijn als hij het niet weer vergeet. En hij is ook iets kwijt. En neen, het is niet zijn hoofd. het is een enveloppe met 100 euro in.
we gaan nog niet direct ons Poetsje beschuldigen want het kan nog boven water komen. Maar ze is wel in de kamer geweest waar de enveloppe lag.
Mijn dokter heeft de controle aan de huisdokter gegeven voor mijn opvolging, wel met het akkoord als
er meer pijn is of andere klachten, ik op consultatie moet komen. ik zag dat ze een beginnend buikje had, dus die is zwanger.
Dr heeft gezegd dat mijn pijnen weergerelateerd zijn. Ze hoopt dat als de lente er aan komt, mijn pijn zal verdwijnen. Maar tegen dan zijn die verdoofde zenuwen weer wakker.
Moet vandaag 2 zakken korrels voor Gimly bestellen. dat moest al donderdag gebeurd zijn.
Gimly heeft reuzenhonger. een eerste zakje is al naar binnen.
Ventje lag weer te snurken en ik heb een paar keer tevergeefs zijn neus dichtgeknepen.
Hij heeft geen RX laten maken want z'n pols doet niet meer zoveel pijn en hij kan al dingen doen met die hand. ( zoals zijn tanden poetsen)
Met opstaan en te moeten bukken om ons heerschap eten te geven, heb ik weer last van mijn rug al ligt er sinds gisteren een neurofen pleister op. Als die af mag straks, inwrijven met flexium.
heb over die Tens therapie gesproken maar dat is maar voor 1 bepaalde soort pijn en niet met pijn over gans het lichaam door arthrose. het kan soelaas brengen maar voor korte duur zei Dr.
Vandaag eten we een camenbert in de oven met lookbrood. morgen een varkenshaasje met roquefortsaus als de beenhouwer varkenshaasjes heeft, anders is het chinees. maar dan mag Suus niet bellen als wij willen eten want dan is het vel van de eend niet krokant meer.
Laatst belde haar hartsvriendin Marieke haar met de vaste lijn op, maar Suus zei tegen Ventje dat ze later wel terug ging bellen en eerst ging eten. Ze zei ook dat wij nu in haar hart zitten.
Wij laten haar lachen als het tegen zit en beuren haar op.
Ik vraag me af of haar broer die agent is bij de recherche ons nog niet heeft laten controleren. Hij is er toe in staat zei ze. hij had op eindjaar een vals fb- account gebruikt om Suus d'r doen en laten bij haar zeelandse vrienden na te gaan!
Ik moet vandaag zeker nog wat kaartjes maken want er komen twee verjaardagen aan. en nu ventje zijn hand kan gebruiken...
Het begint licht te worden. nog even en dan is het om 8 uur 's morgens licht. en dan nog vroeger en vroeger als ze ten minste niet weer met het uur gaan klooien. dan is ventje zeker een halve zombie en hebben de kat & ik jetlag.
Moet niet naar moeder bellen want ik heb haar gisteren gesproken om haar een gelukkige verjaardag te wensen. daardoor kwam ik een beetje in tijdsnood, maar we waren 1 min voor onze afspraak boven in de wachtruimte! Er was een beetje discussie met die vent van de veiligheid over mijn stok en dat ventje mee moest want ik kan de kiosk ook niet lezen. Gelukkig kan ik zonder pincode betalen.Ik stond daar weer supernerveus. Een oudere man voor ons in de rij voor de ingang had nog een stoffen masker aan en begreep niet waarom hij een chirurgisch masker moest kopen want hij had geen bankkaart bij. hij kon er gelukkig eentje cash krijgen aan het onthaal.
Zo, ik ga koffie maken en dan naar m'n boerderij, mijn sims, mijn criminal case en klondike. ik moet daar nog altijd een raam maken voor de opslagplaats.
Dan pillen en dan fruitontbijt.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Ventje heeft gisteren vergeten te bellen naar de dokter voor zijn bloeduitslag. 't zal dan voor maandag zijn als hij het niet weer vergeet. En hij is ook iets kwijt. En neen, het is niet zijn hoofd. het is een enveloppe met 100 euro in.
Mijn dokter heeft de controle aan de huisdokter gegeven voor mijn opvolging, wel met het akkoord als
er meer pijn is of andere klachten, ik op consultatie moet komen. ik zag dat ze een beginnend buikje had, dus die is zwanger.
Dr heeft gezegd dat mijn pijnen weergerelateerd zijn. Ze hoopt dat als de lente er aan komt, mijn pijn zal verdwijnen. Maar tegen dan zijn die verdoofde zenuwen weer wakker.
Moet vandaag 2 zakken korrels voor Gimly bestellen. dat moest al donderdag gebeurd zijn.
Gimly heeft reuzenhonger. een eerste zakje is al naar binnen.
Ventje lag weer te snurken en ik heb een paar keer tevergeefs zijn neus dichtgeknepen.
Hij heeft geen RX laten maken want z'n pols doet niet meer zoveel pijn en hij kan al dingen doen met die hand. ( zoals zijn tanden poetsen)
Met opstaan en te moeten bukken om ons heerschap eten te geven, heb ik weer last van mijn rug al ligt er sinds gisteren een neurofen pleister op. Als die af mag straks, inwrijven met flexium.
heb over die Tens therapie gesproken maar dat is maar voor 1 bepaalde soort pijn en niet met pijn over gans het lichaam door arthrose. het kan soelaas brengen maar voor korte duur zei Dr.
Vandaag eten we een camenbert in de oven met lookbrood. morgen een varkenshaasje met roquefortsaus als de beenhouwer varkenshaasjes heeft, anders is het chinees. maar dan mag Suus niet bellen als wij willen eten want dan is het vel van de eend niet krokant meer.
Laatst belde haar hartsvriendin Marieke haar met de vaste lijn op, maar Suus zei tegen Ventje dat ze later wel terug ging bellen en eerst ging eten. Ze zei ook dat wij nu in haar hart zitten.
Wij laten haar lachen als het tegen zit en beuren haar op.
Ik vraag me af of haar broer die agent is bij de recherche ons nog niet heeft laten controleren. Hij is er toe in staat zei ze. hij had op eindjaar een vals fb- account gebruikt om Suus d'r doen en laten bij haar zeelandse vrienden na te gaan!
Ik moet vandaag zeker nog wat kaartjes maken want er komen twee verjaardagen aan. en nu ventje zijn hand kan gebruiken...
Het begint licht te worden. nog even en dan is het om 8 uur 's morgens licht. en dan nog vroeger en vroeger als ze ten minste niet weer met het uur gaan klooien. dan is ventje zeker een halve zombie en hebben de kat & ik jetlag.
Moet niet naar moeder bellen want ik heb haar gisteren gesproken om haar een gelukkige verjaardag te wensen. daardoor kwam ik een beetje in tijdsnood, maar we waren 1 min voor onze afspraak boven in de wachtruimte! Er was een beetje discussie met die vent van de veiligheid over mijn stok en dat ventje mee moest want ik kan de kiosk ook niet lezen. Gelukkig kan ik zonder pincode betalen.Ik stond daar weer supernerveus. Een oudere man voor ons in de rij voor de ingang had nog een stoffen masker aan en begreep niet waarom hij een chirurgisch masker moest kopen want hij had geen bankkaart bij. hij kon er gelukkig eentje cash krijgen aan het onthaal.
Zo, ik ga koffie maken en dan naar m'n boerderij, mijn sims, mijn criminal case en klondike. ik moet daar nog altijd een raam maken voor de opslagplaats.
Dan pillen en dan fruitontbijt.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
toen ik gisteravond ging slapen lag
er een fijn laagje sneeuw op het gras
maar vanmorgen was het weg,
Hier wordt wel goed gestrooid op de
wegen, 't is ook altijd druk door mensen
die moeten gaan werken, 't is elke
werkdag hier in de 2 hoofdstraten aanschuiven
om naar de grote stad te rijden, of naar
de park en ryde en dan met de tram verder...
vandaag is het minder druk zie ik 't is ook
zaterdag en weekend..
M-M, ik zou ook vragen aan Suus als ze belt
op etenstijd, of ze en beetje later wil terugbellen
want dat je aan het eten bent, dat zal ze
wel begrijpen en dan wordt het eten niet koud
Goed dat ventje z'n pols stilaan beter wordt,
de ribben dat zal nog wel een aantal weken duren
dat weet ik uit ondervinding
Ik wens jullie veel beterschap en hopelijk
vindt je de enveloppe terug....
Alle maatjes een fijn weekend en voorzichtig
als de beloofde sneeuw valt en je moet buiten zijn...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Het is alweer zaterdag vandaag. Vind dat de tijd vliegt. Het licht HH is al gedaan, moet enkel de badkamer gaan controleren want manlief zit nu in de douche en dan zijn de handdoeken niet naar mijn zin opgeplooid om te laten drogen. Voor de rest ruimt hij wel alles op, veegt het douchescherm af, blinkt de gebruikte kranen af en maakt de lavabo schoon en droogt die ook. Enkel dus de handdoeken opnieuw plooien.
Gisteren croque madam gegeten. Bij dit toestel kan ik ook het eitje meebakken samen met de croques.
Had dan wat koude groentjes gesneden en het had ons beiden gesmaakt. Dan tafel afgedekt en de keuken opgeruimd en afgeveegd. Enkel het apparaat stond nog in de keuken ,want de bakplaten zaten in de vaatwasser.
Matice begint later en later te eten. In de ochtend heeft hij totaal geen interesse in zijn ontbijt en dan zet ik zijn kom weg. En rond 12.00H gaat hij tegen zijn kom tikken , geef hem dan zijn eten en dan eet hij alles op. Maar dat betekent ook dat hij ' s avonds veel later terug honger heeft, nu ja, hij eet en dat is het belangrijkste.
Namiddag met hem gaan wandelen, misschien sneeuwt het dan al. Vind dat leuk voor even, maar niet voor de mensen die erdoor moeten. Manlief gaat nu dadelijk de wekelijkse boodschappen doen, voor de sneeuw.
Vanavond eten we gewoon spaghetti. Had veel gemaakt deze week.
Muddy Maddy, fijn dat ventje minder pijn heeft.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo'n mooi mogelijke zaterdag. Moest het gaan sneeuwen en je wil per se naar buiten, wees dan voorzichtig dat jullie niet uitglijden met alle gevolgen vandien. Ik stuur jullie allemaal heel veel groetjes. Liefs en een dikke knuffel.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,

Voorlopig nog geen sneeuw te zien hier . Ben ook op tijd boodschappen gaan doen , zodat ik er niet door moet .
Ik heb ook aan Granny M gedacht : technieker van B*lgcom is geweest donderdag en heeft zeer tegen mijn zin de digicorder meegenomen en vervangen door een moeilijker (nieuw ) exemplaar grrrrrr ...
Niks aan te doen en nu ben ik bijna al mijn opnames kwijt . ....
Vermits er op die tv al zo weinig of niks fatsoenlijk te zien is , keek ik regelmatig naar vroegere concerten van Rieu &CO . Ik bewaarde ook alleen wat ik echt graag wou houden ... en nu ... zo goed als alles weg ..
Iets beter nieuws : de nieuwe gordijnen zijn geplaatst donderdagvoormiddag. In de living is de kleur petrolblauw en die zijn gevoerd . vooral tegen de zon , die in de zomer zeker aan die kant zal staan (als ze schijnt ) Op mijn slaapkamer zijn de gordijnen koningsblauw , dat is mijn lievelingskleur
// ze zijn allemaal van Polyester en ik mag ze , indien nodig , wassen op 30° / Alles is nu veel mooier en voelt ook een beetje minder koud aan . Dat mag ook wel , want ze waren duur . Hopelijk kan ik er lang van genieten ...
Verder wens ik jullie allemaal een goed weekend , zonder pijn en voorzichtig zijn als je straks naar buiten gaat .

Voorlopig nog geen sneeuw te zien hier . Ben ook op tijd boodschappen gaan doen , zodat ik er niet door moet .
Ik heb ook aan Granny M gedacht : technieker van B*lgcom is geweest donderdag en heeft zeer tegen mijn zin de digicorder meegenomen en vervangen door een moeilijker (nieuw ) exemplaar grrrrrr ...
Vermits er op die tv al zo weinig of niks fatsoenlijk te zien is , keek ik regelmatig naar vroegere concerten van Rieu &CO . Ik bewaarde ook alleen wat ik echt graag wou houden ... en nu ... zo goed als alles weg ..
Iets beter nieuws : de nieuwe gordijnen zijn geplaatst donderdagvoormiddag. In de living is de kleur petrolblauw en die zijn gevoerd . vooral tegen de zon , die in de zomer zeker aan die kant zal staan (als ze schijnt ) Op mijn slaapkamer zijn de gordijnen koningsblauw , dat is mijn lievelingskleur
Verder wens ik jullie allemaal een goed weekend , zonder pijn en voorzichtig zijn als je straks naar buiten gaat .
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Wij zijn deze voormiddag al gaan wandelen, een flinke trip door het dorp.Bij thuiskomst ging Spaanse woef zich dadelijk voor de houtkachel leggen ( die weet waar het goed is)
.Als het echt koud is, steken we de houtkachel aan.
Er staat een rozijnenbrood te rijzen, da's voor deze avond.Was al een tijdje geleden.
MM: goed dat jullie er zijn voor Suus, dat siert jullie.Ze heeft het niet gemakkelijk, alleen zijn en volop in het rouwproces om Hans.Zoiets vraagt tijd,veel tijd.
HVT: ik knip mijn haar nu ook met hulp van manlief.Ik verf het ook, en dat gaat goed.Wie weet wanneer we terug naar de kapper kunnen, naar het schijnt worden er wachtlijsten aangelegd.
Wij zijn deze voormiddag al gaan wandelen, een flinke trip door het dorp.Bij thuiskomst ging Spaanse woef zich dadelijk voor de houtkachel leggen ( die weet waar het goed is)
Er staat een rozijnenbrood te rijzen, da's voor deze avond.Was al een tijdje geleden.
MM: goed dat jullie er zijn voor Suus, dat siert jullie.Ze heeft het niet gemakkelijk, alleen zijn en volop in het rouwproces om Hans.Zoiets vraagt tijd,veel tijd.
HVT: ik knip mijn haar nu ook met hulp van manlief.Ik verf het ook, en dat gaat goed.Wie weet wanneer we terug naar de kapper kunnen, naar het schijnt worden er wachtlijsten aangelegd.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
En ja hoor, hier vallen nu ook ienie-mienie vlokjes. Ben er helemaal op voorbereid, sneeuw schop staat klaar
(staat altijd klaar in de garage van achteren )
Nog even vlug daarstraks een ommetje gemaakt, want als we straks helemaal ingesneeuwd raken vlg buurjongetjes kunnen we niet meer buiten
Het zal best meevallen, morgen hier al geen neerslag meer voorspeld ...
Ik lees over nieuwe gordijnen, naai-reparaties, nieuwe digi-box
, troosttelefoontjes met vriendin, rozijnenbrood en kappers. Bij mij is het geleden van 10/09/2020, dat ik naar de kapper geweest ben voor "groot onderhoud" , mocht toen net zelf terug met de auto rijden. Zelf nu maar kleurshampoo gebruikt en de frou-frou voorzichtig bijgeknipt en er is nog niemand gillend weggelopen als ze me tegenkomen.
En nu lekker lezen, ga een warm chocomelleke drinken en jullie een rustig w.e. wensen !
Nog even vlug daarstraks een ommetje gemaakt, want als we straks helemaal ingesneeuwd raken vlg buurjongetjes kunnen we niet meer buiten
Ik lees over nieuwe gordijnen, naai-reparaties, nieuwe digi-box
En nu lekker lezen, ga een warm chocomelleke drinken en jullie een rustig w.e. wensen !
-

Goede middag iedereen,
Hier is het ook al een uurtje aan 't sneeuwen,
hele fijne sneeuw die alleen blijft liggen
waar geen verkeer is, hierachter op
de daken van de garage, en het groen van de hagen
ziet er zowat uit als motregen maar 't is sneeuw
Een dik pak zal er niet liggen als het zo voortgaat
maar we hebben dan toch sneeuw gezien...
en vannacht zal het weer verdwijnen
jammer voor de kinderen hierachter in het speeltuintje
wilde eend fijn dat je gordijnen klaar zijn en ja
als ze gevoerd zijn houden ze nu de kou en in
de zomer de warmte buiten, geniet ervan
het zal mooi zijn bij jou...
Jammer van de opgenomen muziek van de digicorder
anjelierken woef weet wel waar het goed is,
die zal ervan genieten, smakelijk je rozijnenbroodje
granny, jij ook genieten bij tv, ik denk niet dat je
de sneeuwschop zal nodig hebben, als het niet erger wordt
clive de sneeuw zal nog niet onder de voeten kraken denk ik
daarvoor is er nog niet genoeg...fijne wandeling
ik ga nog wat paperassen oprommelen, weg is weg...
en da's een mooi werkje voor een weekend