Windows gebruikersnaam en wachtwoord
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Wilt U het eens nakijken ?Charlie Maru schreef: ↑18 jan 2021, 13:39Zou eens moeten nakijken, maar met de Hirens Boot/Work CD (of bootstick) is het probleem op te lossen dacht ik.
Niet dat men de windows paswoorden op gebruikersnamen zou kunnen achterhalen, maar wel verwijderen (als ik niet mis ben) zodat men geen paswoord nodig heeft. Men kan ze daarna wel terug herinstellen.
LAPTOP
Windows 10 64 bits
Harde schijf C: 1 Tb
Harde schijf D: 750 Gb
RAM: 16 GB
Edge / Internet 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 64 bits
Edge / Internet 64 bit
Mozilla Thunderbird
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Draait onder win10 PERaymond1 schreef: ↑19 jan 2021, 09:44Wilt U het eens nakijken ?Charlie Maru schreef: ↑18 jan 2021, 13:39Zou eens moeten nakijken, maar met de Hirens Boot/Work CD (of bootstick) is het probleem op te lossen dacht ik.
Niet dat men de windows paswoorden op gebruikersnamen zou kunnen achterhalen, maar wel verwijderen (als ik niet mis ben) zodat men geen paswoord nodig heeft. Men kan ze daarna wel terug herinstellen.
https://www.hirensbootcd.org
Content:
https://www.hirensbootcd.org/download/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
Bedankt voor de moeite, Charlie, maar als ik dit een beetje bekijk sta ik er toch wat huiverachting tegenover !
Ik ga mijn wens om deze wachtwoorden te kunnen bekijken wat on-hold zetten met de heimelijke hoop dat ik mijn Windows gebruikersnaam en wachtwoord toch ergens terug vind.
Dit item mag dus gesloten worden.
Ik ga mijn wens om deze wachtwoorden te kunnen bekijken wat on-hold zetten met de heimelijke hoop dat ik mijn Windows gebruikersnaam en wachtwoord toch ergens terug vind.
Dit item mag dus gesloten worden.
LAPTOP
Windows 10 64 bits
Edge / Internet 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows 10 64 bits