PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
bluevelvet schreef: ↑19 jan 2021, 21:11@ moderator of redpoppy,
Om welke reden werd mijn link verwijderd ? Daar was toch niets verkeerd mee ?
Ik weet niet of er vóór verwijdering op de link geklikt werd ? dan zou men gezien hebben dat in de video gegevens van de officiële website van CDC met de VAERS (*) van de maand december voor de US getoond werden en door de reporter becommentarieerd. De site CDC is OPENBAAR zodat iedereen die kan consulteren die dat wenst en dus ook de site van de link die je verwijdert hebt.
Ik weet niet wat die gelinkte site allemaal inhoudelijk verspreidt, dat is niet mijn bekommernis, maar gegevens overgenomen van een officiële instantie van de Amerikaanse Overheid mogen dan niet geplaatst worden en past men censuur toe ?
Wat ik meldde in mijn posting werd door de video bevestigd door de pagina’s van het CDC rapport weer te geven, vandaar verwezen naar de link. Het gaat absoluut niet om fake- of haatberichten !
(*). The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) is a national vaccine safety surveillance program run by CDC and the Food and Drug Administration (FDA)
@bluevelvet,bluevelvet schreef: ↑17 jan 2021, 20:07Paul Siemons schreef: ↑17 jan 2021, 19:24
linken verwijderd door moderator
Amerika’s dodenaantal en ernstige bijwerkingen rapport.
Ik had de video al eerder gepost.
Als je de moeite had gedaan om de video te bekijken dan was dit commentaar overbodig geweest !
linken die naar twijfelachtige sites verwijzen die op de meeste fora gebannnen worden, horen hier ook duidelijk niet thuis. Ik heb u al laten weten dat ik geen dergelijke linken meer wil zien op het forum van Seniorennet.
Gelieve u te houden aan de richtlijnen van de moderatie
"BitChute is a video hosting service known for accommodating far-right individuals and conspiracy theorists, and for hosting hateful material...."
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wel collega, het is zoals ik schreef. Google bepaalt uw denken en daar baseert u zich op. U hebt uw eigen wil tot denken, kritisch/niet kritisch, in handen gelegd van die internetgiganten.De kannibaal schreef:Of gij dat nu wilt of niet collega, Google, Facebook en Microsoft en Apple hebben in handen wat gij te lezen krijgt en hetgeen gij moogt schrijven. Zonder die 3 zijt gij een geest, die in de ruimte aan het roepen is. Of wij dit moeten toejuichen of niet, is een andere vraag, maar het lijkt er op dat het effect in de toekomst nog wordt versterkt. Een paar honderd meter van mij vandaan draait een lager en middelbaar onderwijs volledig op de " Google Education Suite" en jazeker het is een door de Staat erkende school. Moeilijk ten andere om leraren te rekruteren, want in tegenstelling tot de doorsnee ambtenaren, moeten ze het dubbel aantal uren presteren en zijn ze verplicht om de Certification Programs van Google te volgen en daarbij nog te slagen. Of ik het toejuich, laat ik in het midden Mijn hazenpad loopt over de snelweg naar de toekomst, collega. U bent duidelijk nog met de driewieler in de modder aan het ploeteren op een doodlopende landweg.De Kannibaal schreef:
Gij moogt al tevreden zijn dat de moderator maar één link heeft verwijderd. Eigenlijk had men U al lang moeten bannen. Uw eigen inbreng is nihil, en voor de rest zijn het linken naar websites, die door Google erkend worden als false news sites. Als ze U hier nog lang bezig laten, komt de site in het vizier van de Google, forbidden of te mijden sites.![]()
Wat Google als false news site bestempelt aanvaardt u gewoon zonder u zich de vraag te stellen waarom. Ik herhaal......Google denkt voor u. Gevolg.......geestelijk leeft u als een plant, u wordt geleefd en u voelt zich daar goed bij. Mij een zorg.
En mijn driewieler gaat ook vooruit, langzaam o.k. maar het gaat vooruit. Ik heb alle tijd van de wereld en alle tijd om over de dingen na te denken en mijn weg in de modder uit te stippelen. U daarentegen niet.... google, smoelenboek, microsoft......enz....heeft dat al voor u uitgestippeld.
-
'Pfizer schroefde levering vaccins terug na kennis over zesde dosis'
(bron: HBVL - vandaag Simon Andries -Vandaag om 15:40)
Het farmabedrijf Pfizer verminderde het aantal leveringen nadat het had gehoord dat er zes in plaats van vijf dosissen uit een flacon kunnen worden gehaald, geeft de federale taskforce vaccinatie aan. “Wij rekenden volgens flacons, zij volgens het contract op dosissen.”
Vijf kopen en één gratis zijn misschien slogans die passen bij delhaize, lidl, kruidvat, colruyt, enz......maar toch niet bij een pharmabedrijf dat het goed voor heeft met de gezondheid van de bevolking.
Het farmabedrijf Pfizer verminderde het aantal leveringen nadat het had gehoord dat er zes in plaats van vijf dosissen uit een flacon kunnen worden gehaald, geeft de federale taskforce vaccinatie aan. “Wij rekenden volgens flacons, zij volgens het contract op dosissen.”
Vijf kopen en één gratis zijn misschien slogans die passen bij delhaize, lidl, kruidvat, colruyt, enz......maar toch niet bij een pharmabedrijf dat het goed voor heeft met de gezondheid van de bevolking.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ze worden ook betaald per dosis, toch?Wij rekenden volgens flacons, Pfizer volgens het contract met dosissen
PS en voor het vaccineren van één mens zijn twee dosissen nodig
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Als ge de Knack gelezen hebt. Dan weet je nu hoe groot het impact van roddels is.
Zeker bedenkingen bij jongeren over de corona crisis.
Ongelooflijk hoeveel de landing op de maan niet geloven en hoeveel een eigen complot zien in11 sept
Zeker bedenkingen bij jongeren over de corona crisis.
Ongelooflijk hoeveel de landing op de maan niet geloven en hoeveel een eigen complot zien in11 sept
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Of dat waar is, betwijfel ik. Desalniettemin, als ik op één of andere manier zou kunnen frauderen, dan hang ik dat niet aan de grote klok.Dicksy schreef: ↑20 jan 2021, 18:11'Pfizer schroefde levering vaccins terug na kennis over zesde dosis'
Vijf kopen en één gratis zijn misschien slogans die passen bij delhaize, lidl, kruidvat, colruyt, enz......maar toch niet bij een pharmabedrijf dat het goed voor heeft met de gezondheid van de bevolking.![]()
-
Maar de Europeanen betalen minder voor het vaccin dan in de VS het geval is en daar heeft men in december 2020 al ontdekt dat het zelfs tot 7 dosissen uit een flacon kon krijgen.
Heeft het openbaar maken van die prijzen er misschien iets mee te maken? Wie zal het zeggen.
Heeft het openbaar maken van die prijzen er misschien iets mee te maken? Wie zal het zeggen.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De, terechte, schadevergoeding voor het openbaar maken van de eenheidsprijzen volgt later ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
@ redpoppy,@bluevelvet,
linken die naar twijfelachtige sites verwijzen die op de meeste fora gebannnen worden, horen hier ook duidelijk niet thuis. Ik heb u al laten weten dat ik geen dergelijke linken meer wil zien op het forum van Seniorennet.
Gelieve u te houden aan de richtlijnen van de moderatie
"BitChute is a video hosting service known for accommodating far-right individuals and conspiracy theorists, and for hosting hateful material...."
U hebt het mij laten weten ja, en deze mocht wel op iets vriendelijker toon geweest zijn !
Naar aanleiding van uw posting neem ik het recht op antwoord.
Mag ik u vriendelijk herinneren aan de taak van moderators zoals te lezen op Seniorennet ?
https://www.seniorennet.be/Pages/Overig ... p?hulp=134
Vragen: Wat zijn Moderators?
Moderators zijn enkelingen wiens job is hun forum van dag tot dag op te volgen naar goed gebruik.
Zij hebben het vermogen om posts te bewerken te wissen of locken, unlock, verplaatsen, wissen en splitsen van topics in het forum waar zij moderator van zijn.
Meestal zijn moderators die behoeden dat er off-topic (afwijken van de topic) gegaan wordt of lasterpraat wordt gepost.
Ik lees niet dat moderators de toelating wordt gegeven om linken naar websites te verwijderen
Bepalen moderators op eigen houtje of een website wel geloofwaardig is of niet en door lezers op een openbaar forum mogen gelezen worden ?
Wordt het recht ontnomen informatie aan te halen van websites die de moderator persoonlijk afkeurt of die op andere fora, mogelijk onterecht, geweerd en/of gecensureerd worden ?
Anderzijds wordt op Seniorennet weinig gereageerd bij het off topic gaan, op persoonlijke aanvallen of op lasterpraat.
Ziehier een voorbeeld :
viewtopic.php?f=4&t=211847&sid=4c3af978 ... &start=825
Met onderaan een antwoord op mijn post van De kannibaal :
”Gij moogt al tevreden zijn dat de moderator maar één link heeft verwijderd. Eigenlijk had men U al lang moeten bannen. Uw eigen inbreng is nihil, en voor de rest zijn het linken naar websites, die door Google erkend worden als false news sites. Als ze U hier nog lang bezig laten, komt de site in het vizier van de Google, forbidden of te mijden sites.”
Deze reactie is m.i sterk onverantwoord, hebt u opgetreden moderator of vond u het niet nodig ? ?
Bent u zo goed bekend met de bitchute website dat u in uw antwoord het volgende beweert :
” BitChute is a video hosting service known for accommodating far-right individuals and conspiracy theorists, and for hosting hateful material...."
Graag had ik geweten wie deze beoordeling geuit heeft, met dank.
Ik lees een heel ander verhaal ! (vertaald naar het Nederlands)
https://conservapedia.com/
BitChute is een hostingdienst voor internetvideo's. In tegenstelling tot het vergelijkbare en meer bekende YouTube, censureert BitChute geen inhoud op basis van politiek of ideologie, en om deze reden (onder andere), stappen makers van inhoud die voorheen hun video's op YouTube plaatsten steeds vaker over naar BitChute omdat ze onterecht worden "gedeplatformed", illegaal gecensureerd en de mogelijkheid verliezen om geld te verdienen aan hun video's voor inhoud die de linkse controleurs van YouTube niet leuk vinden (d.w.z. conservatieve inhoud). In tegenstelling tot YouTube (dat toestaat dat het gebruikt wordt voor kwaadwillige doeleinden door linksen en als een platform voor islamitische terreurgroepen en linkse radicalen om hun video's te plaatsen, waarvan vele oproepen tot geweld en haatzaaien tegen degenen die ze niet mogen), staat BitChute dergelijke inhoud of het gebruik ervan voor dergelijke doeleinden niet toe op hun site.
In zijn artikel over BitChute, maakt de liberaal-georiënteerde Wikipedia de site zwart als een "thuis voor extreem-rechtse inhoud" en schrijft dat de linkse haatgroepering het Southern Poverty Law Center beweert dat het "haat-materiaal" host.
YouTube werd/wordt idd gebruikt voor kwaadwillige doeleinden als een platform voor islamitische terreurgroepen en linkse radicalen om hun video's te plaatsen, wij hebben het allemaal kunnen waarnemen ten tijde van de gewelddadige IS-strijders.
Worden de linken naar YouTube ook verwijderd moderator ?
Ofwel mispresenteert u uw aanhaling om uw argument te versterken ofwel mis ik iets en kan u mij inlichten als ik verkeerd ben.
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
@bluevelvet,
artikel 8Seniorennet
b. SeniorenNet heeft het recht zaken van de website te verwijderen die door de gebruiker zijn ingegeven (zoals bvb. zoekertjes, forumberichten, visitekaartjes,...) zonder voorafgaande kennisgeving en om gelijk welke reden indien dit voor SeniorenNet wordt aangenomen als ongeoorloofd of verboden gebruik.
Als gebruiker blijft u echter verantwoordelijk voor uw eigen doen en laten op SeniorenNet en de mogelijk toegevoegde informatie, zelfs indien SeniorenNet de informatie reeds verwijderd heeft.
.Bij uw sumiere uitleg wat onze taken zijn, staat daar ook bij :
mensen helpen oa.ook op zon- en feestdagen, met inloggen?mensen helpen met plaatjes zetten, helpen met.... ik dacht het niet.Zullen we dat dan ook allemaal maar stoppen, want het staat niet in uw lijstje met taakvermelding?Ik denk niet dat de leden daar akkoord mee zullen gaan.
Misschien wat u leest wat minder letterlijk nemen? en verder kijken dan....
verder ga ik hier niets meer over zeggen
artikel 8Seniorennet
b. SeniorenNet heeft het recht zaken van de website te verwijderen die door de gebruiker zijn ingegeven (zoals bvb. zoekertjes, forumberichten, visitekaartjes,...) zonder voorafgaande kennisgeving en om gelijk welke reden indien dit voor SeniorenNet wordt aangenomen als ongeoorloofd of verboden gebruik.
Als gebruiker blijft u echter verantwoordelijk voor uw eigen doen en laten op SeniorenNet en de mogelijk toegevoegde informatie, zelfs indien SeniorenNet de informatie reeds verwijderd heeft.
mensen helpen oa.ook op zon- en feestdagen, met inloggen?mensen helpen met plaatjes zetten, helpen met.... ik dacht het niet.Zullen we dat dan ook allemaal maar stoppen, want het staat niet in uw lijstje met taakvermelding?Ik denk niet dat de leden daar akkoord mee zullen gaan.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
@ redpoppy,redpoppy schreef: ↑21 jan 2021, 16:56@bluevelvet,
artikel 8Seniorennet
Alhoewel uw antwoord mij niet volstaat, toch nog deze twee dingen vermelden :
1°. Ik had het uitsluitend over een site verwijderen op een discussieforum en de taak van moderators daar aangaande. U sleurt er zaken bij die ik niet in vraag gesteld heb !
Het lijstje is niet mijn lijstje maar dat van seniorennet !
2°. U moet als moderator onpartijdig zijn meen ik, daarom begrijp ik niet goed dat u ongeoorloofde berichten niet verwijderd hebt van sommige forumleden ?
Verder ga ik er niet meer op ingaan !
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Nog een oud artikel gevonden en niet pagina's vol hakke tak waarbij twijfel kan zijn. https://www.tijd.be/dossiers/coronaviru ... 60343.html
Wel of niet vaccineren = elke 10 procent die zich niet laat vaccineren, betekent honderdduizenden extra doden. ... zijn de zaken waar zij zich zorgen over maken
Wel of niet vaccineren = elke 10 procent die zich niet laat vaccineren, betekent honderdduizenden extra doden. ... zijn de zaken waar zij zich zorgen over maken
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Zweden
Het Zweedse Medische Producten Agentschap heeft 16 meldingen ontvangen van sterfgevallen in het land die vermoedelijk verband houden met Covid-19 vaccinatie, meldt Fria Tider.
Alle sterfgevallen hebben betrekking op ouderen met een of meer onderliggende ziekten.
https://www.friatider.se/16-vaccindodsf ... -i-sverige
Het Zweedse Medische Producten Agentschap heeft 16 meldingen ontvangen van sterfgevallen in het land die vermoedelijk verband houden met Covid-19 vaccinatie, meldt Fria Tider.
Alle sterfgevallen hebben betrekking op ouderen met een of meer onderliggende ziekten.
https://www.friatider.se/16-vaccindodsf ... -i-sverige