Wachtwoorden soep

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Danny.

21 jan 2021, 08:05

Ik zit momenteel dik in de shit met wachtwoorden, ik heb mij een nieuwe PC aangeschaft maar daarbij dik in de fout gegaan met het ingeven van wachtwoorden zodat ik blijkbaar teveel gebruik heb moeten maken van de mogelijkheid dat wachtwoord opnieuw in te stellen door middel van het bekomen van een code.

Maar als ik daarbij een wachtwoord ingaf dat ik bij een vroeger probleem ingaf, dan werd dit geweigerd zodat ik opnieuw iets anders moest bedenken.

Ik maak op mijn laptop dagelijks gebruik van een Excel bestand om medische parameters bij te houden, deze parameters kan ik dan ook aflezen op mijn iPhone, ik veronderstel dat deze gegevens bij Microsoft worden bijgehouden (Onedrive ???).

Deze morgen wil ik met mijn iPhone deze database benaderen maar krijg volgend te zien
Afbeelding , blijkbaar heb ik gisteren (zie viewtopic.php?f=8&t=212238&sid=437bc758 ... 68b4f5bb7b ).

Kan iemand hier uitleggen welke wachtwoorden moeten gebruikt worden bij Seniorennet, Microsoft, Onedrive, Office 365, en nog andere, ik zie het niet meer zitten, sorry.

Bedankt om mij eventjes te willen helpen en groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
*Joy*

21 jan 2021, 12:40

Danny

Via Edge kan je toch alle wachtwoorden terug vinden?
Bovenaan op de drie puntjes .
Instellingen .
Zie je profiel ..wachtwoorden.
Zie ze allemaal staan ....

Via FF iets anders ..
Ook bij instellingen

Chrome idem,

Joy,

Afbeelding

Danny.

22 jan 2021, 10:49

Bedankt voor dit antwoord, ben eventjes gaan kijken en daar staan inderdaad enkele wachtwoorden, maar enkel deze die door Edge opgeslagen zijn, ik gebruik echter van voor Edge geboren werd wachtwoorden …

Maar toch bedankt voor verwijzing.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

verhaegen
Support SeniorenNet

22 jan 2021, 19:55

in firefox kan je die ook gaan zien (wachtwoorden en inlog)
*Joy*

22 jan 2021, 22:14

Afbeelding

In FF .
Als je op wachtwoorden klikt kan je ze links allemaal terug vinden .
Zonder inloggen .

Fijn weekend,