In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Oeps ..... Alles weg, zomaar..... 
Te lang om te herbeginnen.....
Vandaag niet veel kunnen poetsen, juist de living geflippert, stof afnemen zal voor morgen zijn, al bezoek gehad en dan veranderen soms dingen ! Ook op haar hond gepast terwijl ze in de buurt boodschappen deed. Braaf beestje, 16 jaar al, een ouderling dus
, we kregen een serenade als 'vertel-begroeting, hij liep vervolgens al likkend naar de kast waar de hondenstukjes lagen.... 
Enfin, hij is nog niet lang weg met zijn baasje , terug de bus op, richting naar huis
.
En na de middag afwas is er geen puf meer om af te stoffen.... Morgen komt ook nog langs, geloof ik
Het heeft al de ganse voormiddag gemotregent en het blijft maar een grijze bedoening. Heb al kaarsjes aangestoken......
Zal eens een lekkere capuchons maken, en dat zal smaken, is lang geleden....
Dit weekend terug wat aan kaartjes voortdoen, altijd leuke bezigheid
.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende. Hou het veilig, want die beestjes moeten overal....
Te lang om te herbeginnen.....
Vandaag niet veel kunnen poetsen, juist de living geflippert, stof afnemen zal voor morgen zijn, al bezoek gehad en dan veranderen soms dingen ! Ook op haar hond gepast terwijl ze in de buurt boodschappen deed. Braaf beestje, 16 jaar al, een ouderling dus
Enfin, hij is nog niet lang weg met zijn baasje , terug de bus op, richting naar huis
En na de middag afwas is er geen puf meer om af te stoffen.... Morgen komt ook nog langs, geloof ik
Het heeft al de ganse voormiddag gemotregent en het blijft maar een grijze bedoening. Heb al kaarsjes aangestoken......
Zal eens een lekkere capuchons maken, en dat zal smaken, is lang geleden....
Dit weekend terug wat aan kaartjes voortdoen, altijd leuke bezigheid
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende. Hou het veilig, want die beestjes moeten overal....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Oei sorry oma-C, ja het was mijn dag van vergissen en laten vallen vandaag....
Nog maar een potje minder om af te wassen...
Nog maar een potje minder om af te wassen...
-
Ik dacht aan cappuccino's, maar de spellingcorrector heeft er zich waarschijnlijk weer mee gemoeid.
-
Zo is dat, MH, cappuccino's. 
Die spellingscontrole ook ....
Ga nu naar bed, altijd rond 11 u, als we vroeger gaan ben ik ook vroeger wakker, en dan draaien en keren....
Tot morgen , slaap wel
Die spellingscontrole ook ....
Ga nu naar bed, altijd rond 11 u, als we vroeger gaan ben ik ook vroeger wakker, en dan draaien en keren....
Tot morgen , slaap wel
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ben opgestaan want moet dadelijk me dan ook aankleden want ventje moet naar de kazerne en zet mij af aan moeder. Is nu aan het skypen met collega.
Want er waren weer problemen gisteren.
ga nu eerst mijn pillen nemen en dan snel wat fruit naar binnen werken. Tegen dan is het tijd om me aan te kleden en weg te wezen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Ben opgestaan want moet dadelijk me dan ook aankleden want ventje moet naar de kazerne en zet mij af aan moeder. Is nu aan het skypen met collega.
Want er waren weer problemen gisteren.
ga nu eerst mijn pillen nemen en dan snel wat fruit naar binnen werken. Tegen dan is het tijd om me aan te kleden en weg te wezen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, een dagje bij jouw moeder, ik hoop dat het leuk gaat zijn. En dan toch een opvolger voor ventje gevonden. Jij maakt lekkere soep.
Oma-C, wat een leuk plaatje gisterenochtend. Ben gisteren niet kunnen gaan wandelen met Matice, want het heeft hier de hele dag geregend en serieus. Matice heeft dan toch niet graag dat het regent en bovendien moet hij dan veel te lang in de garage blijven om te drogen.
HVT, voorzichtig inlichtingen ingewonnen inzake serviceflats. Blijf toch maar zo lang mogelijk zelfstandig wonen als je dat tenminste ziet zitten.
Anjelier, ja hoor, dat bestaat een draagbare bel
Die soep die je hebt gemaakt, die ga ik volgende keer ook eens maken, lijkt mij heel lekker te zijn.
Granny M, ja de lenteschoonmaak, maar hier gaat die in stukken en brokken. En een bed alleen opmaken is inderdaad een hele klus.
MJ, niet leuk als jouw tekst in cyberspace verdwijnt. En Woef opgepast, dat gaat leuk geweest zijn.
Capuchons kende ik ook niet, toch niet om te drinken, maar dat misverstand is al opgelost
Wilde eend, is alles een beetje oké met jou ?
Heb juist het papier en karton buitengezet, was nog in pyjama en kamerjasje en dat laatste was echt nat van de regen. Hoop dat het namiddag wat uitklaart, zodat ik dan vandaag toch met Matice even kan gaan wandelen.
Nu ga ik meteen de donsovertrekken strijken, want dat heb ik gisteren niet meer kunnen doen.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken voor morgen. En moet ook nog naar de apotheek.
Dat laatste mag ik echt niet vergeten.
Maar ga eerst douchen en boven alles doen.
Zo, ik wens iedereen een leuke donderdag, maak het binnen gezellig. Liefs en dikke knuffels voor jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
bbbrrrr nat weer het is al van gisteravond aan 't regenen
niks gezellig en veel langer donker, ik zit hier nog met de lamp aan
en 't is half 10.... gisteren was er dan al een stralende zon
De vuilkar is al gepasseerd, meestal komen ze hier allemaal
tegelijk, dan is ook alles tegelijk weg
Heb voor volgende week een afspraak gemaakt met de dokter
de medicatie is bijna op, dan kan ik nieuwe laten voorschrijven
ik zal straks eens de lijst klaarmaken want het is altijd veel.
ik kan er terecht op 2/2 dan is het al februari, het gaat weer
rap ondanks de regels
Iedereen heeft zo z'n bezigheden zie ik
hopelijk blijft iedereen gezond en wel
dat probeer ik ook............. nog een fijne donderdag
en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
GrannyM: als manlief aan een klusje begint , moet dat afgewerkt worden.Half werk bestaat niet voor hem.Morgen nog 2 deuren en alles is gedaan.
Het is hier donker en het regent.Weeral een grijze dag.Het licht brandt nog in de living en keuken.
Spaanse woef slaapt op de zetel, met de kop naar beneden, maar ja, die hersenen hé
.
Heeft al een paar keer onder zijn "pootjes" gekregen van manlief omdat hij te dicht tegen de pasgeverfde deuren liep.Maar tot hier toe nog geen witte streep op zijn lijf.
Dames, tot morgen allemaal.
GrannyM: als manlief aan een klusje begint , moet dat afgewerkt worden.Half werk bestaat niet voor hem.Morgen nog 2 deuren en alles is gedaan.
Het is hier donker en het regent.Weeral een grijze dag.Het licht brandt nog in de living en keuken.
Spaanse woef slaapt op de zetel, met de kop naar beneden, maar ja, die hersenen hé
Heeft al een paar keer onder zijn "pootjes" gekregen van manlief omdat hij te dicht tegen de pasgeverfde deuren liep.Maar tot hier toe nog geen witte streep op zijn lijf.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Goede middag bijna,
Hier begon de dag met een aangetekende zending van de stad Antwerpen.
Een LEZ boete van 150€.
Wist middelste veel dat mijn wagen een diesel 4 is en Antwerpen niet meer binnen mag.
Anders had hij gewoon een dagpas genomen.
Straf hé als je betaalt mag je vervuilen...
Vlaamse logica of Groene logica...
Als de stadskas maar gevuld geraakt, eender hoe.
Hopelijk wordt het deze namiddag wat droger.
Ik zou graag buiten geraken vandaag.
Wat die serviceflat, pardon, assistentiewoning betreft:
Men had me een beetje bang gemaakt.
Je moet je al laten opschrijven, anders mag je niet kiezen...
Nog tijd genoeg, zei de mevrouw.
Maar ergens brengt het een beetje rust dat weten hoe of wat.
Nu, daar moet je nog wel redelijk goed je plan alleen kunnen trekken.
Ik zal wel protest krijgen over de ligging, maar dat ga ik me nu eens niet aantrekken se.
Ik heb me op de meest lichte plaats van het huis gezet en kan ondertussen zonder licht verder.
Verstelwerk zal wel voor een andere dag zijn, want daar is het nog niet licht genoeg voor.
Tot in den draai!
Hier begon de dag met een aangetekende zending van de stad Antwerpen.
Een LEZ boete van 150€.
Wist middelste veel dat mijn wagen een diesel 4 is en Antwerpen niet meer binnen mag.
Anders had hij gewoon een dagpas genomen.
Straf hé als je betaalt mag je vervuilen...
Vlaamse logica of Groene logica...
Als de stadskas maar gevuld geraakt, eender hoe.
Hopelijk wordt het deze namiddag wat droger.
Ik zou graag buiten geraken vandaag.
Wat die serviceflat, pardon, assistentiewoning betreft:
Men had me een beetje bang gemaakt.
Je moet je al laten opschrijven, anders mag je niet kiezen...
Nog tijd genoeg, zei de mevrouw.
Maar ergens brengt het een beetje rust dat weten hoe of wat.
Nu, daar moet je nog wel redelijk goed je plan alleen kunnen trekken.
Ik zal wel protest krijgen over de ligging, maar dat ga ik me nu eens niet aantrekken se.
Ik heb me op de meest lichte plaats van het huis gezet en kan ondertussen zonder licht verder.
Verstelwerk zal wel voor een andere dag zijn, want daar is het nog niet licht genoeg voor.
Tot in den draai!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
Wat een sombere regendag ..
Clive : Matice heeft groot gelijk dat hij niet graag gaat wandelen in de regen
Het houdt maar niet op , vandaag ;
Wat een sombere regendag ..
Clive : Matice heeft groot gelijk dat hij niet graag gaat wandelen in de regen
Laatst gewijzigd door wilde eend 2 op 28 jan 2021, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goede middag, dames,
Even verpozen.....
Wilde eend, wat is er verkeerd aan om als voorzorg je ergens te laten opschrijven
???
En opschrijven is niet er gaan wonen, he. Wij hebben het moeten doen in 3 rusthuizen, omdat het moest, van het ziekenhuis uit. We waren al wel ingeschreven in 1, in het dorp naast waar wij wonen , maar 1 vond men niet genoeg.
Voor de keuze van die andere 2 hebben we niet ver van dochter genomen, immers, gaan wij ooit anders hun veel zien, en wie zorgt voor de was, enz.? Die keuze hebben we bewust gedaan, sterker nog, dochter heeft zelf gezorgd dat we daar afspraak hadden en kregen we een rondleiding, en hebben er ook met mensen zelf gesproken die er wonen.....
Wij weten goed dat we thuis niet altijd kunnen blijven, maar als het gaat blijven we natuurlijk thuis wonen, zoals iedereen trouwens
Wij vinden het OK dat ze weten dat ergens voor ons plaats zal zijn, dan moeten zij zich niet forceren als die moment er is.....
MH, als ik je bang heb gemaakt, spijt me dat, het was niet mijn bedoeling.
Zo, koffie is op...... Terug naar de werkjes !
Nu het toch regent kan ik fijn binnen wat doen, is dat ook weer gedaan ! Gaan wandelen met de wieg ga ik niet doen, anders is dat beestje heel nat en dat 'droogwrijven' is niet zo heel droog ! Als hij aangeeft dat hij dringend buiten wil is de deur vlug open zodat hij de tuin in kan ! Maar ..... hij houdt niet zo van die 'nattigheid', dus ....
Rond 16 u zou het baasje hem komen afhalen en zal het weer een blij weerzien worden.....
En nu ga ik echt wel voortdoen, anders is het de moeite niet meer ....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende !
Even verpozen.....
Wilde eend, wat is er verkeerd aan om als voorzorg je ergens te laten opschrijven
En opschrijven is niet er gaan wonen, he. Wij hebben het moeten doen in 3 rusthuizen, omdat het moest, van het ziekenhuis uit. We waren al wel ingeschreven in 1, in het dorp naast waar wij wonen , maar 1 vond men niet genoeg.
Voor de keuze van die andere 2 hebben we niet ver van dochter genomen, immers, gaan wij ooit anders hun veel zien, en wie zorgt voor de was, enz.? Die keuze hebben we bewust gedaan, sterker nog, dochter heeft zelf gezorgd dat we daar afspraak hadden en kregen we een rondleiding, en hebben er ook met mensen zelf gesproken die er wonen.....
Wij weten goed dat we thuis niet altijd kunnen blijven, maar als het gaat blijven we natuurlijk thuis wonen, zoals iedereen trouwens
Wij vinden het OK dat ze weten dat ergens voor ons plaats zal zijn, dan moeten zij zich niet forceren als die moment er is.....
MH, als ik je bang heb gemaakt, spijt me dat, het was niet mijn bedoeling.
Zo, koffie is op...... Terug naar de werkjes !
Nu het toch regent kan ik fijn binnen wat doen, is dat ook weer gedaan ! Gaan wandelen met de wieg ga ik niet doen, anders is dat beestje heel nat en dat 'droogwrijven' is niet zo heel droog ! Als hij aangeeft dat hij dringend buiten wil is de deur vlug open zodat hij de tuin in kan ! Maar ..... hij houdt niet zo van die 'nattigheid', dus ....
Rond 16 u zou het baasje hem komen afhalen en zal het weer een blij weerzien worden.....
En nu ga ik echt wel voortdoen, anders is het de moeite niet meer ....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende !
-
Geen erg MJ. Ik kan beter de regie in handen houden, voor ze het voor mij doen, zonder dat ik het weet....
Vragen kost niets hé.
Het kan rap gebeurd zijn en voor je het weet zit je in het sukkelstraatje.
Vragen kost niets hé.
Het kan rap gebeurd zijn en voor je het weet zit je in het sukkelstraatje.