Coronavirus
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zolang ge de dans maar kunt ontspringen hé Fred.
Elke dag wachtend op het spuitje, het 2°, 10 dagen en dan oef.
Ik denk dat het masker-gekloot nog een jaar duurt.
Elke dag wachtend op het spuitje, het 2°, 10 dagen en dan oef.
Ik denk dat het masker-gekloot nog een jaar duurt.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het lijkt er wel op dat wereldwijd het aantal dagelijkse besmettingen een dalende trend kent ( op een paar uitzonderingen na ). Dat kan niet het gevolg zijn van de vaccinaties ( daarvoor is het te vroeg ) maar zal eerder het gevolg zijn van het feit dat men meer Chinese maatregelen gaat toepassen.
Onze luchthavens draaien nu zoals in de jaren '80 , dus op "essentiële" zakenreizen en jetset VIP's
Onze luchthavens draaien nu zoals in de jaren '80 , dus op "essentiële" zakenreizen en jetset VIP's
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
De NVA doet de ultieme inspanning om alleszins bij ons ,de dalende trend te laten omkeren.De partij , die onder leiding van minister Weyts er alles aan doet om U zo snel mogelijk naar het graf te begeleiden. Onrechtstreeks heeft de NVA al minstens 5000 man naar het hiernamaals geholpen, door de besmetting te bevorderen tussen de generaties. Nu het woekert van de varianten in de scholen, ziet terminator Weyts zijn kans schoon om het gaspedaal nog eens extra in te drukken. Een afkoelingsweek? Niet nodig volgens Weyts. Het zou de besmettingssnelheid kunnen afremmen.Fred1950 schreef: ↑27 jan 2021, 09:15Het lijkt er wel op dat wereldwijd het aantal dagelijkse besmettingen een dalende trend kent ( op een paar uitzonderingen na ). Dat kan niet het gevolg zijn van de vaccinaties ( daarvoor is het te vroeg ) maar zal eerder het gevolg zijn van het feit dat men meer Chinese maatregelen gaat toepassen.
Onze luchthavens draaien nu zoals in de jaren '80 , dus op "essentiële" zakenreizen en jetset VIP's![]()
Wilt U snel op reis gaan, naar de eeuwige Jachtvelden. Stem voortaan op NVA. Het percentage Vlamingen ten opzichte personen van Vreemde origine, wordt dagelijks kleiner door de doden van Weyts.
Het lijkt wel een antwoord op het wegvallen van de mensenhandel onder leiding van Francken.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
-
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Misschien werd de roep van sommigen om sanctie's (bv ban) tegen Ice wel aanhoort of heeft ze zelf besloten om het hier voor bekeken te houden. Zij die het echt weten zullen het niet zeggen, de rest heeft er het raden naar en daar stopt het dan ookFred1950 schreef:Of opgepakt door de Staatsveiligheid ?voorn schreef: ↑14 minuten geleden
Waar zit Ice? Corona gekregen?
-
Ik vind dat de moderatie zou moeten melden als er iemand geband werd.Dicksy schreef: ↑28 jan 2021, 09:01Misschien werd de roep van sommigen om sanctie's (bv ban) tegen Ice wel aanhoort of heeft ze zelf besloten om het hier voor bekeken te houden. Zij die het echt weten zullen het niet zeggen, de rest heeft er het raden naar en daar stopt het dan ookFred1950 schreef:Of opgepakt door de Staatsveiligheid ?voorn schreef: ↑14 minuten geleden
Waar zit Ice? Corona gekregen?![]()
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... nout&pfr=1
De Telegraaf
LIVE | ’Verzuim zorgpersoneel breekt records in coronajaar’
Ook nu er een begin is gemaakt met vaccineren, blijft het uit China overgewaaide coronavirus mondiaal voor ontwrichting zorgen. De besmettingen en ziekenhuiscijfers zijn in Nederland nog niet extreem, maar de mutanten baren zorgen. De Britse variant houdt op het ’eiland’ flink huis en ook de Braziliaanse en Zuid-Afrikaanse zijn in aantocht. Tegelijkertijd zuchten economie en maatschappij onder verstikkende maatregelen. Volg in dit live-blog het laatste coronanieuws.

De Telegraaf
LIVE | ’Verzuim zorgpersoneel breekt records in coronajaar’
Ook nu er een begin is gemaakt met vaccineren, blijft het uit China overgewaaide coronavirus mondiaal voor ontwrichting zorgen. De besmettingen en ziekenhuiscijfers zijn in Nederland nog niet extreem, maar de mutanten baren zorgen. De Britse variant houdt op het ’eiland’ flink huis en ook de Braziliaanse en Zuid-Afrikaanse zijn in aantocht. Tegelijkertijd zuchten economie en maatschappij onder verstikkende maatregelen. Volg in dit live-blog het laatste coronanieuws.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Waarde collega, niet elk onbenullig feit dat er rondom ons gebeurt, is het gevolg van een complot. Het verhuren van data op een server is een dure zaak geworden, en collega Ice nam voorwaar een groot aantal GBytes voor de rekening. Als elke gebruiker van het forum dezelfde portie data gebruik voor zijn rekening zou nemen, dan moest Sennet waarschijnlijk van het net moeten, of een flinke vergoeding vragen per gebruikte GB of zijn gebruik aanpassen. Een collega kan zodanig overtuigd geraken van zijn eigen theorieën, dat hij zichzelf gaat geloven en roekeloos begint te leven, met alle gevolgen van dien. Maar meestal is de echte reden veel eenvoudiger: de PC of tablet van de collega heeft het begeven. In het vuur van een betoog, worden de toets aanslagen harder en harder en de T toets van " trol ", een veel gebruikte uitdrukking van de collega, is als een raket naar boven geschoten.Dicksy schreef: ↑28 jan 2021, 09:01Misschien werd de roep van sommigen om sanctie's (bv ban) tegen Ice wel aanhoort of heeft ze zelf besloten om het hier voor bekeken te houden. Zij die het echt weten zullen het niet zeggen, de rest heeft er het raden naar en daar stopt het dan ookFred1950 schreef:Of opgepakt door de Staatsveiligheid ?voorn schreef: ↑14 minuten geleden
Waar zit Ice? Corona gekregen?![]()
De moderator van deze rubriek heeft stalen zenuwen en vooral een grote zelfbeheersing, maar is geen uitleg verschuldigd aan de deelnemers van het forum.
Onlangs vond er hier een gebeurtenis plaats, waarvan ik persoonlijk dacht, dat een collega zwaar over de schreef ging en de moderator ter verantwoording riep, in een openbaar debat.
Iedereen is welkom op een forum, maar iedereen moet begrijpen dat zij te gast zijn op een forum dat eigendom is van de uitbater en zijn vertegenwoordiger en dat men zich dient te gedragen naar zijn regels.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Collega,De Kannibaal schreef:
Waarde collega, niet elk onbenullig feit dat er rondom ons gebeurt, is het gevolg van een complot. Het verhuren van data op een server is een dure zaak geworden, en collega Ice nam voorwaar een groot aantal GBytes voor de rekening. Als elke gebruiker van het forum dezelfde portie data gebruik voor zijn rekening zou nemen, dan moest Sennet waarschijnlijk van het net moeten, of een flinke vergoeding vragen per gebruikte GB of zijn gebruik aanpassen. Een collega kan zodanig overtuigd geraken van zijn eigen theorieën, dat hij zichzelf gaat geloven en roekeloos begint te leven, met alle gevolgen van dien. Maar meestal is de echte reden veel eenvoudiger: de PC of tablet van de collega heeft het begeven. In het vuur van een betoog, worden de toets aanslagen harder en harder en de T toets van " trol ", een veel gebruikte uitdrukking van de collega, is als een raket naar boven geschoten.
De moderator van deze rubriek heeft stalen zenuwen en vooral een grote zelfbeheersing, maar is geen uitleg verschuldigd aan de deelnemers van het forum.
Onlangs vond er hier een gebeurtenis plaats, waarvan ik persoonlijk dacht, dat een collega zwaar over de schreef ging en de moderator ter verantwoording riep, in een openbaar debat.
Iedereen is welkom op een forum, maar iedereen moet begrijpen dat zij te gast zijn op een forum dat eigendom is van de uitbater en zijn vertegenwoordiger en dat men zich dient te gedragen naar zijn regels.
U hoeft zich niet te verantwoorden of enige uitleg te verschaffen naar mij toe.
Maar de herhaalde vragen waar Ice zat noopten mij er toe om deze reactie te plaatsen. En een moderator is zeker geen uitleg verschuldigd t.o.v. andere forumgebruikers en het waarom moet ik niet weten. En het is voor mij zoals ik ook in de reactie schreef (geaccentueerd in het rood). Het enige wat ik wel weet is dat ze weg is en er blij zullen zijn en anderen het jammer vinden. Ieder maakt maar de keus voor zichzelf.Misschien werd de roep van sommigen om sanctie's (bv ban) tegen Ice wel aanhoort of heeft ze zelf besloten om het hier voor bekeken te houden. Zij die het echt weten zullen het niet zeggen, de rest heeft er het raden naar en daar stopt het dan ook
Case closed.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Er was onlangs een nogal cryptische waarschuwing dat het beledigen van o.a. mensen met het Down Syndroom echt niet langer kan ... Er werden geen senioren met naam genoemd maar ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet