Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ik lees eerst de laatste berichten, dus Ivette, nu al een heel gelukkige verjaardag. Zo mooi dat gedicht , en zo gemeend... ja 't was gisteren dag van de poëzie ! Hou je goed, en het allerbeste met je maagonderzoek. Alles komt wel weer goed als ze zien wat het is en de goede medicatie kunnen geven.
Vera, voor je mama een heel gelukkige 88ste verjaardag ! Ze ziet er weer stralend uit. Natuurlijk jammer dat de familie niet samen kan vieren, maar met wat geduld kan dat misschien wel nog een beetje later op het jaar. En voor jou, dikke proficiat hoor met je zang en notenleer. De beste van de klas en de juf die je gelukwenst, daar mag je echt eens mee stoefen hoor.
Zoals altijd geniet ik ook van de foto's van jullie wandelingen, Ritavdm, mooie streek en vele herinneringen aan de grote oorlog, en inderdaad, je flirt daar voortdurend met de Franse grens. Dat speciaal huisje, stond dat in Frankrijk, ja zo vind je dat nog meer in Frans Vlaanderen.
Corry, oei, je knie, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt. Ja, ik begrijp wel dat soms wat ee veel doet, denk toch maar eens eerst aan jezelf, maar makkelijk is dat natuurlijk niet ! Mooi gezegd, we mogen niet te veel klagen en zagen, maar blijven hopen, en toch nog genieten van wat nog kan en mag.
Viv, ja jammer dat vrijwilligerswerk nu niet mag. Ze hebben nochtans wel mensen met een gouden hart, zoals jij te weinig , denk ik !
Daar doe ik ook mijn best voor, gisteren was mijn dag gevuld met de was en de strijk, en een beetje schoonmaken, deze morgen dan maar eens de badkamer onder handen genomen.
Ja, misschien is het beter een beetje bezig te blijven. Het weer is hier nog goed, hoop deze namiddag toch te kunnen de nodige stappen zetten, en ook een beetje van de natuur te genieten.
Weeral vrijdag, en januari bijna voorbij. Het WK, cross in Oostende
, wie kijkt er van jullie ? IK verlang ook tot de Australien open begint, dat wil ik zeker volgen.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en een mooi weekend !
Vele groeten, omadina
Ik lees eerst de laatste berichten, dus Ivette, nu al een heel gelukkige verjaardag. Zo mooi dat gedicht , en zo gemeend... ja 't was gisteren dag van de poëzie ! Hou je goed, en het allerbeste met je maagonderzoek. Alles komt wel weer goed als ze zien wat het is en de goede medicatie kunnen geven.
Vera, voor je mama een heel gelukkige 88ste verjaardag ! Ze ziet er weer stralend uit. Natuurlijk jammer dat de familie niet samen kan vieren, maar met wat geduld kan dat misschien wel nog een beetje later op het jaar. En voor jou, dikke proficiat hoor met je zang en notenleer. De beste van de klas en de juf die je gelukwenst, daar mag je echt eens mee stoefen hoor.
Zoals altijd geniet ik ook van de foto's van jullie wandelingen, Ritavdm, mooie streek en vele herinneringen aan de grote oorlog, en inderdaad, je flirt daar voortdurend met de Franse grens. Dat speciaal huisje, stond dat in Frankrijk, ja zo vind je dat nog meer in Frans Vlaanderen.
Corry, oei, je knie, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt. Ja, ik begrijp wel dat soms wat ee veel doet, denk toch maar eens eerst aan jezelf, maar makkelijk is dat natuurlijk niet ! Mooi gezegd, we mogen niet te veel klagen en zagen, maar blijven hopen, en toch nog genieten van wat nog kan en mag.
Viv, ja jammer dat vrijwilligerswerk nu niet mag. Ze hebben nochtans wel mensen met een gouden hart, zoals jij te weinig , denk ik !
Daar doe ik ook mijn best voor, gisteren was mijn dag gevuld met de was en de strijk, en een beetje schoonmaken, deze morgen dan maar eens de badkamer onder handen genomen.
Ja, misschien is het beter een beetje bezig te blijven. Het weer is hier nog goed, hoop deze namiddag toch te kunnen de nodige stappen zetten, en ook een beetje van de natuur te genieten.
Weeral vrijdag, en januari bijna voorbij. Het WK, cross in Oostende
, wie kijkt er van jullie ? IK verlang ook tot de Australien open begint, dat wil ik zeker volgen.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en een mooi weekend !
Vele groeten, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Yvette mooi gedicht, je word heel graag gezien van je familie!
Omadina, wij kijken zondag ook naar de cross hoor in Oostende, Mathieu is mijn favoriet al vind ik Wout van Aert sympathieker geworden en gun ik hem ook de overwinning, het zijn gewoon 2 klasbakken hé!
Straks mag ik Elise van school halen
Hier tot nog toe geen druppel gevallen en af en toe schijnt de zon...heb deze voormiddag het dunste deel van ons dekbed buiten gehangen om te verluchten, het was veel te warm in bed met het winter en lentedekbed samen, zal warm genoeg zijn met enkel het winterdekbed!
Ik ga ons een potje koffie zetten sie, ventje had een taartje mee toen hij pistolekes ging halen deze morgen!
Tot later daag...
Yvette mooi gedicht, je word heel graag gezien van je familie!
Omadina, wij kijken zondag ook naar de cross hoor in Oostende, Mathieu is mijn favoriet al vind ik Wout van Aert sympathieker geworden en gun ik hem ook de overwinning, het zijn gewoon 2 klasbakken hé!
Straks mag ik Elise van school halen
Hier tot nog toe geen druppel gevallen en af en toe schijnt de zon...heb deze voormiddag het dunste deel van ons dekbed buiten gehangen om te verluchten, het was veel te warm in bed met het winter en lentedekbed samen, zal warm genoeg zijn met enkel het winterdekbed!
Ik ga ons een potje koffie zetten sie, ventje had een taartje mee toen hij pistolekes ging halen deze morgen!
Tot later daag...
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Wind, regen, af en toe een zonnestraaltje
maar binnen blijven : nee
de lucht is veel zuiverder buiten en afstand houden is helemaal niet moeilijk met zo'n weer, je ontmoet nauwelijks iemand.
Je krijgt er wel honger en dorst of is 't eerder goesting van en moet dan naar huis om er eentje te drinken.

maar binnen blijven : nee
de lucht is veel zuiverder buiten en afstand houden is helemaal niet moeilijk met zo'n weer, je ontmoet nauwelijks iemand.
Je krijgt er wel honger en dorst of is 't eerder goesting van en moet dan naar huis om er eentje te drinken.

Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
proficiat Ivette

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal, op deze regenachtige morgen !
We zijn nog steeds januari, het weer heeft zijn kuren; maar we leven in afwachting van de lente, en in de hoop dat alles weer goed komt .
Maar eerst en vooral voor ons Ivette:
Vandaag is jouw dag, een gelukkge verjaardag, hou je veilig en gezond, en nog vele gelukkige jaren samen met je lieve familie en vrienden. Jij bent een voorbeeld voor velen ! Hopeijk zien we elkaar dit jaar terug aan zee !
[/img]
Een (virtuele) knuffel, omadina
We zijn nog steeds januari, het weer heeft zijn kuren; maar we leven in afwachting van de lente, en in de hoop dat alles weer goed komt .
Maar eerst en vooral voor ons Ivette:
Vandaag is jouw dag, een gelukkge verjaardag, hou je veilig en gezond, en nog vele gelukkige jaren samen met je lieve familie en vrienden. Jij bent een voorbeeld voor velen ! Hopeijk zien we elkaar dit jaar terug aan zee !
[/img]Een (virtuele) knuffel, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Is hier fel aan het regenen!
Omadina dat is een prachtige foto hé van ons allen, hopelijk kunnen we dit in september nog eens overdoen!
Er is er één jarig hoerahoera...80...Yvette geniet van deze bijzondere dag!

Ja we gaan ons binnen moeten bezighouden denk ik, maar ga wel nog eens naar de lingerie winkel want ik wil nog een pyjama uit de solden, heb er maar ene!
Ik ga richting badkamer, wens jullie allen nog een gezellig weekend daag...
Is hier fel aan het regenen!
Omadina dat is een prachtige foto hé van ons allen, hopelijk kunnen we dit in september nog eens overdoen!
Er is er één jarig hoerahoera...80...Yvette geniet van deze bijzondere dag!

Ja we gaan ons binnen moeten bezighouden denk ik, maar ga wel nog eens naar de lingerie winkel want ik wil nog een pyjama uit de solden, heb er maar ene!
Ik ga richting badkamer, wens jullie allen nog een gezellig weekend daag...
You only have one life...live it!
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Ivette van harte een Gelukkige Verjaardag, 80 jaar moet zeker gevierd worden.
Mooie tekst van je kinderen, ze zien je graag.
Wat een ellende je geraakt moeilijk terug op dreef. Duim voor je.
Vandaag ook kleinzoon Gunther jarig, in februari is het Ineke haar beurt. Normaal komen we met zen allen samen. Zoals bij vele het zal voor volgend jaar worden.
Is niet goed met Staf, gelukkig maandag nieuw bloed, slaapt bijna gans de dag.
Veveke , je mama ziet er goed uit, mooie dame, 88 jaar dikke proficiat.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ook u hartelijk bedankt Michelly ik ben vereerd met al uw aandacht.
Eigenlijk is dat allemaal nog zo slecht niet:
ik ben al groter maat met mijn smartphone
-ik kon mijn kleinkinderen zien op mijn scherm nadat ze me geleerd hadden op welk
knopje ik moest drukken op die smartphone, voor herhaling vatbaar!
-ik heb me al ietwat verzoend met die piepkleine lettertjes zo dicht naast mekaar op dat
toetsenbord, ik kon veel oefenen maar beken: ik verkies nog altijd mijn PC!
- 80 worden= heel druk maar toch heb ik genoten van zoveel genegenheid.
Slaapwel allemaal, ik probeer rustig verder te doen en koester uw vriendschap!
Eigenlijk is dat allemaal nog zo slecht niet:
ik ben al groter maat met mijn smartphone
-ik kon mijn kleinkinderen zien op mijn scherm nadat ze me geleerd hadden op welk
knopje ik moest drukken op die smartphone, voor herhaling vatbaar!
-ik heb me al ietwat verzoend met die piepkleine lettertjes zo dicht naast mekaar op dat
toetsenbord, ik kon veel oefenen maar beken: ik verkies nog altijd mijn PC!
- 80 worden= heel druk maar toch heb ik genoten van zoveel genegenheid.
Slaapwel allemaal, ik probeer rustig verder te doen en koester uw vriendschap!
Ivette
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,