In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert

niet veel tijd om een babbeltje te doen.
De boodschappen moeten gedaan worden want deze komen niet vanzelf naar hier.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
efkes in de rapte want we hebben het druk deze voormiddag met boodschappen die we iedere vrijdag doen zodat we dan weer enkele dagen verder kunnen , en ook de was afhalen in de wasserij en terug naar het rusthuis brengen
voor alle leutertjes nog een aangename vrijdag
en voor deze namiddag worden er buien voorspeld
daaaaaag

efkes in de rapte want we hebben het druk deze voormiddag met boodschappen die we iedere vrijdag doen zodat we dan weer enkele dagen verder kunnen , en ook de was afhalen in de wasserij en terug naar het rusthuis brengen
voor alle leutertjes nog een aangename vrijdag
en voor deze namiddag worden er buien voorspeld
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Ons Carine staat reeds klaar om te vertrekken, maar ze zal nog even moeten wachten.
Deze kon ik jullie niet onthouden.......
Een man zit urenlang somber aan de bar te drinken.
Op gegeven moment wil de man richting huis, probeert van z'n kruk af te stappen en lazert bijna van de kruk af.
"Te dronken" denkt de man, gaat weer rechtop zitten en bestelt een sterke koffie.
Na de koffie opgedronken te hebben waagt hij nog een poging, om weer bijna van z'n kruk af te flikkeren.
Nu bestelt hij 2 sterke koffie's, drinkt deze op en probeert weer op te staan, met het zelfde resultaat.
Dit gaat de hele avond zo door, en tegen sluitingstijd besluit de man uit wanhoop maar naar huis te kruipen. Zo gezegd, zo gedaan. De man kruipt balend het hele stuk naar huis, opent zachtjes de deur,
werkt zich de trap op, kleedt zich uit, gaat voorzichtig naast zijn slapende vrouw in bed liggen en valt in slaap. De volgende dag wordt de man met een ontzettende kater wakker.
Z'n vrouw staat naast het bed en zegt snibbig :"Moest jij gisteren nu zo dronken worden?"
De man verbaast : "Hoe weet jij dat nou ?
Ik heb gisteren nog wel zo zachtjes gedaan om je niet wakker te maken !!"
Zegt z'n vrouw : "De kroeg heeft net gebeld. Je hebt je rolstoel laten staan!"
Op gegeven moment wil de man richting huis, probeert van z'n kruk af te stappen en lazert bijna van de kruk af.
"Te dronken" denkt de man, gaat weer rechtop zitten en bestelt een sterke koffie.
Na de koffie opgedronken te hebben waagt hij nog een poging, om weer bijna van z'n kruk af te flikkeren.
Nu bestelt hij 2 sterke koffie's, drinkt deze op en probeert weer op te staan, met het zelfde resultaat.
Dit gaat de hele avond zo door, en tegen sluitingstijd besluit de man uit wanhoop maar naar huis te kruipen. Zo gezegd, zo gedaan. De man kruipt balend het hele stuk naar huis, opent zachtjes de deur,
werkt zich de trap op, kleedt zich uit, gaat voorzichtig naast zijn slapende vrouw in bed liggen en valt in slaap. De volgende dag wordt de man met een ontzettende kater wakker.
Z'n vrouw staat naast het bed en zegt snibbig :"Moest jij gisteren nu zo dronken worden?"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen alle leuterkes ,
Bekske wat een mooie vrijdag creatie weer .
Frankje , wat een mooi schilderij . Ik zou daar zo graag zijn en in willen wandelen .
Z'bloemeke is weer " efkes in de rapte " om daarna boodschappen te doen .
Bert ook , maar heeft nog wel even tijd voor een grappig mopje
Puzzel krijgt gezellig visite .
Remie zit achter de computer van alles te doen met muziek en koffie erbij .
Marietteke , wij rijden ook bijna niet met de auto . Al een jaar niet
Ghyra weer een mooie uil gisteravond . Jij ook blijf gezond hoor .
Voor Gerda is geen spel te moeilijk
Voor alle leuterkes
een fijne vrijdag gewenst .
Bekske wat een mooie vrijdag creatie weer .
Frankje , wat een mooi schilderij . Ik zou daar zo graag zijn en in willen wandelen .
Z'bloemeke is weer " efkes in de rapte " om daarna boodschappen te doen .
Bert ook , maar heeft nog wel even tijd voor een grappig mopje
Puzzel krijgt gezellig visite .
Remie zit achter de computer van alles te doen met muziek en koffie erbij .
Marietteke , wij rijden ook bijna niet met de auto . Al een jaar niet
Ghyra weer een mooie uil gisteravond . Jij ook blijf gezond hoor .
Voor Gerda is geen spel te moeilijk
Voor alle leuterkes
een fijne vrijdag gewenst .'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Bert schreef: ↑29 jan 2021, 09:39Ons Carine staat reeds klaar om te vertrekken, maar ze zal nog even moeten wachten.

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
koekoek tis ikke
voila sè de was is ondertussen al afgehaald maar we zijn efkes langs thuis gepasseerd om ons dagelijks koffietje te drinken in de voormiddag en een sanitaire stop te maken en nu dadelijk de rest van de boodschappen doen en naar het rusthuis met de propere was , want de middag is alweer in zicht
tot later , daaaaag

voila sè de was is ondertussen al afgehaald maar we zijn efkes langs thuis gepasseerd om ons dagelijks koffietje te drinken in de voormiddag en een sanitaire stop te maken en nu dadelijk de rest van de boodschappen doen en naar het rusthuis met de propere was , want de middag is alweer in zicht
tot later , daaaaag

Bertje das een goeie , ha ha ha

An-W tis inderdaad moeilijk om de kat te vinden met mijn slechte ogen
dus laat ik het aan de anderen over
en nu zijn we weer weg sè

dus laat ik het aan de anderen over
en nu zijn we weer weg sè