In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
ha ha ha Remie , ik zie die 90 jarigen daar al rondlopen in dat rusthuis met een string aan
en wij doen het nu zo met de was omdat de facturen in die andere wasserij altijd verkeerd waren door teveel aan te rekenen maar aan de andere kant hebben we er nu wel meer geloop aan en zo ist altijd wel iets hé maar we kunnen niet anders en doordat mijn ventje alleen is komt het altijd op onze nek terecht en is al dat geloop voor ons alleen
marietteke hier is het al gans de dag droog hoor

en wij doen het nu zo met de was omdat de facturen in die andere wasserij altijd verkeerd waren door teveel aan te rekenen maar aan de andere kant hebben we er nu wel meer geloop aan en zo ist altijd wel iets hé maar we kunnen niet anders en doordat mijn ventje alleen is komt het altijd op onze nek terecht en is al dat geloop voor ons alleen
marietteke hier is het al gans de dag droog hoor

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Wat mooi gedaan zeg..!

Wat 'n kunstenaars zijn er hier die dat allemaal kunnen met/op zo'n
geitending, kijk mijn ogen soms uit..! 
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Ben net de markt over gestruind en heb bij de
kippenboer kippepoten en vleugeltjes gekocht.
lekker vanavond met rijst en een saus erbij.
Het was hier mooi droog.
kippenboer kippepoten en vleugeltjes gekocht.
lekker vanavond met rijst en een saus erbij.
Het was hier mooi droog.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
marietteke schreef: ↑29 jan 2021, 15:50Remie ik rij wel graag met m'n autootje ,
maar ik heb nooit op de autostrade gedurfd ,
en mijn ventje mag niet meer rijden ,
omdat die draaienissen krijgt , en z'n laatste rit ,
is hij tegen 'n muur gebotst , dus die mag niet meer rijden ,
Gina is ook geen ster wat het autorijden aangaat hoor Marietteke, maar gaat niets uit de weg nog.Over 'n paar jaar hoopt ze 75 jaar te worden, gaat dan ook haar rijbewijs niet meer verlegen heeft ze mij al aangegeven.
Jammer van je ventje dat het vanwege die vervelende draaiingen niet meer mogelijk/te gevaarlijk is om te rijden.
Zoals ik ergens al eerder schreef, ik ben ook geen liefhebber van het autorijden, maar voorlopig hoop ik het nog wel even vol te kunnen houden.. 't is toch vaak zeker donders makkelijk...
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Kan inderdaad zo ingelijst en aan de muur . Prachtig !marietteke schreef: ↑29 jan 2021, 15:50
hallo goeienamiddag
mooi portret van Sita ...bedankt , heel tof !
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita

Goede avond iedereen,
Wat grappig al die zoekplaatjes
Ik heb nog niet alles bij gelezen maar wil toch iedereen al een gezellige avond wensen.
Alle dagen en avonden lijken wel op elkaar nu. Dat is voor iedereen zo.
Ach ja, ooit wordt het beter. Dat hopen we toch ...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-

Vriendelijke groet,
en
-
Bert
An, zoek de vis......lang moeten zoeken. Deze morgen sprong die kat onmiddelijk in mijn ogen.
Vond ik dan gemakkelijk. En wat gemakkelijk zou moeten zijn vind ik dan moeilijk.

Maar allé, we gaan niet klagen.
Sita, mooi gedichtje!
Ja, het is hier soms moeilijk bij te houden. Maar zo is er tenminste leven in de brouwerij.
Remie, die Babi pang pang, wat zit daar allemaal in???? Ken dit helemaal niet.
Haha, ik zie Bloemeke al naar het rusthuis trekken met een valies strings

Veel mooie bewerkingen gezien ook. Ook niet iedereen is er voor in de wieg gelegd.
Marietteke, bent u al terug droog?
Idd. jammer dat uw man niet meer met de auto mag rijden. Het is wat behelpen hé, maar dat lukt u wel.
Maar die strik op uw wagentje, heb ik dat gemaakt???? Daar weet ik nu eens niets meer van.
Het zal de light versie die begint zijn denk ik.
thijli, druk in de weer met memoires schrijven lees ik. Veel werk dus.
Oeioeioei, nu kan ik niet verder want ik weet niet meer wie er allemaal iets gepost heeft.
Dus voor alle leuterkes waar ik geen antwoordje gegeven heb, sorry hoor.
Maar ik wens jullie allemaal,
marietteke, miesje, An-W, thijli, mama-inge, Tontoos, granny M, puzzel, gerda,
Remie, Lenk, Sita, Bloemeke, jadi, Bekske, frankje en ghyra een fijne avond verder.
Heb nog iets simpel gemaakt.

Vond ik dan gemakkelijk. En wat gemakkelijk zou moeten zijn vind ik dan moeilijk.
Maar allé, we gaan niet klagen.
Sita, mooi gedichtje!
Ja, het is hier soms moeilijk bij te houden. Maar zo is er tenminste leven in de brouwerij.
Remie, die Babi pang pang, wat zit daar allemaal in???? Ken dit helemaal niet.
Haha, ik zie Bloemeke al naar het rusthuis trekken met een valies strings
Veel mooie bewerkingen gezien ook. Ook niet iedereen is er voor in de wieg gelegd.
Marietteke, bent u al terug droog?
Idd. jammer dat uw man niet meer met de auto mag rijden. Het is wat behelpen hé, maar dat lukt u wel.
Maar die strik op uw wagentje, heb ik dat gemaakt???? Daar weet ik nu eens niets meer van.
Het zal de light versie die begint zijn denk ik.
thijli, druk in de weer met memoires schrijven lees ik. Veel werk dus.
Oeioeioei, nu kan ik niet verder want ik weet niet meer wie er allemaal iets gepost heeft.
Dus voor alle leuterkes waar ik geen antwoordje gegeven heb, sorry hoor.
Maar ik wens jullie allemaal,
marietteke, miesje, An-W, thijli, mama-inge, Tontoos, granny M, puzzel, gerda,
Remie, Lenk, Sita, Bloemeke, jadi, Bekske, frankje en ghyra een fijne avond verder.
Heb nog iets simpel gemaakt.

-
Prachtig Bert!!
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
ik heb daarjuist lekkere pannenkoeken gebakken en dat heeft gesmaakt hoor
we hebben ze nog niet allemaal opgekregen maar de volgende dagen eet ik daar dan van bij mijn koffie in de voormiddag opgewarmd in de microgolfoven en das dan ook weer lekker
Sita hopelijk alles goed met jou ??? en ja das een gedicht om eens bij stil te staan hé , mooi geschreven
puzzel nu wij de was van mijn schoonouders naar een andere wasserij doen zit mijn schoonmoeder te zagen over de prijs ( volgens haar is het te duur ) maar daar luistert mijn ventje niet naar en we zullen ze in de toekomst verder naar daar doen om te wassen want tis nooit goed voor haar
An-W veel succes met de boodschappen
gerda smakelijk aan de kip met rijst
Bertje mooi gedaan hoor van marietteke met Sookie
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
voor iedereen nog een gezellige avond verder
en nu ist tijd voor een warm badje sè
daaaaag

ik heb daarjuist lekkere pannenkoeken gebakken en dat heeft gesmaakt hoor
we hebben ze nog niet allemaal opgekregen maar de volgende dagen eet ik daar dan van bij mijn koffie in de voormiddag opgewarmd in de microgolfoven en das dan ook weer lekker
Sita hopelijk alles goed met jou ??? en ja das een gedicht om eens bij stil te staan hé , mooi geschreven
puzzel nu wij de was van mijn schoonouders naar een andere wasserij doen zit mijn schoonmoeder te zagen over de prijs ( volgens haar is het te duur ) maar daar luistert mijn ventje niet naar en we zullen ze in de toekomst verder naar daar doen om te wassen want tis nooit goed voor haar
An-W veel succes met de boodschappen
gerda smakelijk aan de kip met rijst
Bertje mooi gedaan hoor van marietteke met Sookie
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos , Bekske en Flowers
voor iedereen nog een gezellige avond verder
en nu ist tijd voor een warm badje sè
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
-
Zou dat eens 'n keer aan
Gina moeten vragen Bert. Heb wel even 'n link waar je wat recepten ziet en wat er zoals voor gebruikt wordt: https://www.smulweb.nl/recepten/babi+pangang.
Maar Gina volgt niet altijd precies het recept hoor, ze maakt er dan maar wat van..!
Laat ze 't niet horen/lezen wat ik nu post over haar... oei oei.....

Vriendelijke groet,
en