Foto als bureaubladachtergrond Windows 10-opgelost
-
Beolei - Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:36
Ik heb een aparte map 'Eigen Afbeeldingen - Foto's' en van daaruit heb ik mijn Bureaubladachtergrond gemaakt. Bij ‘Instellingen - Achtergrond’ (Windows 10) zie ik deze foto wel staan. Nu wil ik deze foto terugvinden maar vind hem nergens meer. Vervelende is natuurlijk dat ik er geen aparte naam aan heb gegeven. Hoe kan ik deze foto terug vinden?
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Open Windows Verkenner en ga naar C:\Windows\Web .
Als je 'Web' openklapt, zie je o.a. als submap op het eerste niveau staan: Wallpaper .
Als je 'Wallpaper' openklapt zul je waarschijnlijk - naast andere map(pen) - de mappen Windows en Windows 10 zien staan. Jouw foto zal waarschijnlijk in 1 van die mappen staan, ik vermoed in Windows.
Als je 'Web' openklapt, zie je o.a. als submap op het eerste niveau staan: Wallpaper .
Als je 'Wallpaper' openklapt zul je waarschijnlijk - naast andere map(pen) - de mappen Windows en Windows 10 zien staan. Jouw foto zal waarschijnlijk in 1 van die mappen staan, ik vermoed in Windows.
-
Heel bizar. ik heb dit allebei reeds geprobeerd. Zowel in 'Windows' als in 'Windows 10' als in 'Persoonlijke voorkeur' is de locatie niet te vinden. In 'Persoonlijke voorkeur' staat wel de foto (da's al iets) maar de locatie wordt niet opgegeven. Heel bizar. Een foto die niet bestaat kan, volgens mij, nooit als Bureaubladachtergrond gebruikt worden, dus hij moet bestaan. Alleen, waar zit dat (snert)ding ...
-