In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
GrannyM gelukzak!
Een toertje om zit er hier nog altijd niet in.
Of ik moest van bij mij naar rechts 20m proper voetpad doen en dan naar links 15 m proper voetpad doen.
De rest ligt nog dik aangekoekt, er komen hier veel werknemers van de KMO's wat verderop voorbij, op weg naar hun verplichte Panos smos onder de middag.Zo een duur affaire, ik zou mijn eigen bokes meebrengen denk ik.
Ons dochter was deze voormiddag op wandel met mijn kotstudent om de andere huisgenoten niet te storen.
Ook gelukzak in het bos in de buurt.Kunnen daar een paar kilometers doen.
Ze zit thuis met een verstuikte pink die ontstoken is.Dacht eerst dat er niets aan was en was gaan werken maar dat was dus verkeerd gedacht.
Ondertussen zijn de sokken bijna allemaal gestopt. Ik ben nog aan het twijfelen of ik die laatste twee paar nog ga doen.Of ze het nog de moeite waard zijn.
Voor de rest blijf ik van week tot week in mijn corona dagboekje invullen dat ik niemand gezien heb.
En dat moet dan zo zeker nog tot april duren...
Tot de volgende!
Een toertje om zit er hier nog altijd niet in.
Of ik moest van bij mij naar rechts 20m proper voetpad doen en dan naar links 15 m proper voetpad doen.
De rest ligt nog dik aangekoekt, er komen hier veel werknemers van de KMO's wat verderop voorbij, op weg naar hun verplichte Panos smos onder de middag.Zo een duur affaire, ik zou mijn eigen bokes meebrengen denk ik.
Ons dochter was deze voormiddag op wandel met mijn kotstudent om de andere huisgenoten niet te storen.
Ook gelukzak in het bos in de buurt.Kunnen daar een paar kilometers doen.
Ze zit thuis met een verstuikte pink die ontstoken is.Dacht eerst dat er niets aan was en was gaan werken maar dat was dus verkeerd gedacht.
Ondertussen zijn de sokken bijna allemaal gestopt. Ik ben nog aan het twijfelen of ik die laatste twee paar nog ga doen.Of ze het nog de moeite waard zijn.
Voor de rest blijf ik van week tot week in mijn corona dagboekje invullen dat ik niemand gezien heb.
En dat moet dan zo zeker nog tot april duren...
Tot de volgende!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede middag seizoentjes allemaal,
Hier een stralende zon, en een dun windje
maar die bijt in je neus als ik achter
de hoek van het huis kom
Er is met de zon en de aanhoudende vries
al een heel deel sneeuw weg gedroogd
al de rest zal wachten tot het wat minder koud is
dan dooit het wel met ° boven 0, en wat regen
Men zei vroeger altijd
"zonder regen en wind is het niet waard dat de dooi begint"
Maar wat er nog ligt is keihard en kraakt onder de voeten..
Mijn dochter heeft met de verhuis de schaatsen
meegenomen, maar of ze ze zal kunnen gebruiken
is nog een vraag, ze zagen er nog goed uit
en ze pasten haar
ski's hadden we niet.... die gingen we altijd huren
als we er nodig hadden, ook alleen maar
langlaufski's... maar voor die paar keer dat we
ze gebruikten vond ik niet waard ze te kopen..
ik heb nog wel mijn eigen Nordman-wandelstokken
die gebruikte ik om te wandelen...
Helena, sokken stoppen doe ik niet meer, als
je ze terug draagt is het stopsel het eerste weer weg...
zeker als je tegenwoordig stopwol gaat kopen...
En hier kan je de gemeente vragen om sneeuw te ruimen
die sturen er dan een paar mannen op af... maar voor
die 5m voor de garagepoort doe ik het nog zelf,
die arbeiders hebben werk genoeg nu
granny M, aan het puzzelen geslagen
een mooie bezigheid hé... amuseer je maar
anjelierken, die woef van jullie weet wel waar het goed is
aan de brandende stoof
Ik ga eruit... allen nog een fijne dag,
ik mag niet vergeten straks de vuilzak buiten te zetten
morgen is het vuilkar....
Gezellige avond nog en later een goeie nacht
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond allen
omaC ik kan gewoon niet ergnstig met hem praten, en als ik het probleem voorleg, ,
fluit hij gewoon, ,of ga weg,
ik had in ieder geval een mooie zonnige wandeling,
behalve de pollekes ,had ik het niet koud
omaC ik kan gewoon niet ergnstig met hem praten, en als ik het probleem voorleg, ,
fluit hij gewoon, ,of ga weg,
ik had in ieder geval een mooie zonnige wandeling,
behalve de pollekes ,had ik het niet koud
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
@ mammyretro, jammer want
het leven is al zo kort
Ik ging zopas de vuilzakken buitenzetten
en het was opnieuw aan 't sneeuwen
en redelijke vlokken nu weer...
't mag stoppen, 't is goed geweest
Aan allen een rustige avond en straks
een heerlijke nacht in je warm bedje...
Slaapwel en tot morgen...

het leven is al zo kort
Ik ging zopas de vuilzakken buitenzetten
en het was opnieuw aan 't sneeuwen
en redelijke vlokken nu weer...
't mag stoppen, 't is goed geweest
Aan allen een rustige avond en straks
een heerlijke nacht in je warm bedje...
Slaapwel en tot morgen...

-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Iedereen is de sneeuw al een beetje beu zo te horen, misschien niet de sneeuw, maar vooral de gladde wegen, voetpaden en fietspaden. Zondag zou de dooi intreden.
Wij moeten onverwachts om 10.30H bij de dierenarts zijn met Matice. Hij mankt sinds gisteren in de late namiddag met zijn linkervoorpoot. Van dooizout kan het niet zijn: ( Oma-c , bedankt voor de tip ), zijn kussentje is volledig intact en dan zou hij het aan alle pootjes hebben. Vooral als hij pas op is, zie je het heel goed, hij houdt ook heel vaak zijn pootje in de lucht. Gisteren was het te laat om naar de dierenarts te gaan, maar we hebben dan wel meteen gebeld voor een afspraak voor vandaag. Hij is nogal wild als hij aan het spelen is in de tuin, misschien heeft hij zich daar pijn gedaan. We zullen het straks weten, we zijn er vlug bij.
Maar heb deze nacht toch niet zo goed geslapen. Hoop dat het niet te ernstig is.
Zo, ga douchen en boven al alles doen.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen en duimen jullie een beetje voor Matice a.u.b. ?
-

Goede zonnige morgen aan alle seizoentjes
Hoewel ik nog een sneeuwdek bovenop
het dak heb liggen
het is de eerste keer dat het vannacht afkoelde
tot 18° in de living en dat voel je als je opstaat
Maar ja even aan de knop draaien en het
gaat omhoog
is het te fris om te douchen
Ik weet nog dat we thuis eerst nog de buiskachel
moesten aansteken, dat was zo
was niet aan de orde, 't was voor iedereen zo
Bekske een goede morgen en weer zo'n mooie
beestjes op jouw prent dank u
Clive ik hoop dat Matice zich niet te erg heeft bezeerd
en dat de dokter gauw weet wat er scheelt, sterkte
ja die tip van dat zout op de wegen en dat dat kan
pijn doen aan de pootjes van dieren dat vond ik nog
in een van mijn mapjes, ik wou dat ik het vroeger had
kunnen zeggen, maar beter laat dan niet
Alle seizoentjes een aangename donderdag ,
blijf voorzichtig en hou jullie warm
Laatst gewijzigd door Oma-C op 11 feb 2021, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren zag ik dat Suus een messenger gestuurd had. aangezien dat geluid af ligt, kon ik niet reageren. dan maar gekeken of ze on line was en terug bericht gestuurd dat ik gisteren gegijzeld was door die vent van de diepvries. ze heeft dan tegen kwart voor 12 terug gebeld en een klein half uurtje gepraat. ze was moe zei ze. Ventje heeft zich afzijdig gehouden. Die is een beetje gestoord door haar relatie.
vanmiddag zouden ze komen met rivierpaling. heb een halve kilo besteld, de rest kan ik invriezen. een kilo is te veel voor mij alleen. heb ook op m'n boodsschappenlijstje fishsticks besteld, heb daar nu zin in. ( ook in rivierpaling) vanavond italiaanse schotel.
nu zaterdag zin in hot-dogs.
Zondag mag ventje beslissen.
We hebben gisteren alle deuren dichtgehouden want de temp. kregen we niet constant. ook die van de slaapkamer en de badkamer boven bleven dicht.
Daar het voetbal was, vroeg naar mijn bed met kersenpitkussentje. gisteren veel last gehad van mijn nek. nu ligt er ook een nurofenpleister op mijn rug. die mag er vanavond af.
Collega N gaat er weer een kat bijnemen: een blauwe. de dochter loopt stage bij thuisverzorging en iemand op haar ronde had kittens. Smelt Smelt natuurlijk.
Ze zijn daarjuist met mijn paling gekomen! twee dikke palingen. moet ze nog zelf versnijden.
dat wordt yummie
vrijdag! snelle service van die vishandel! nu ze nog opeten en weten hoe ze zal smaken. het is immers jaren geleden dat ik dat nog gegeten heb.
de hustepot gisteren was een beetje een tegenvaller omdat er veel vet in zat. dus het heeft me niet echt gesmaakt. ook mijn worst kreeg ik niet op. best dat ventje nog honger had.
ze komen graafwerken doen bij Carolien van de overkant. ik denk niet dat ze door bevroren grond zullen raken.
Zo, Fijne dag seizoentjes en hopelijk dooit het snel.
keep safe en een duim voor Matice.
Gisteren zag ik dat Suus een messenger gestuurd had. aangezien dat geluid af ligt, kon ik niet reageren. dan maar gekeken of ze on line was en terug bericht gestuurd dat ik gisteren gegijzeld was door die vent van de diepvries. ze heeft dan tegen kwart voor 12 terug gebeld en een klein half uurtje gepraat. ze was moe zei ze. Ventje heeft zich afzijdig gehouden. Die is een beetje gestoord door haar relatie.
vanmiddag zouden ze komen met rivierpaling. heb een halve kilo besteld, de rest kan ik invriezen. een kilo is te veel voor mij alleen. heb ook op m'n boodsschappenlijstje fishsticks besteld, heb daar nu zin in. ( ook in rivierpaling) vanavond italiaanse schotel.
nu zaterdag zin in hot-dogs.
Zondag mag ventje beslissen.
We hebben gisteren alle deuren dichtgehouden want de temp. kregen we niet constant. ook die van de slaapkamer en de badkamer boven bleven dicht.
Daar het voetbal was, vroeg naar mijn bed met kersenpitkussentje. gisteren veel last gehad van mijn nek. nu ligt er ook een nurofenpleister op mijn rug. die mag er vanavond af.
Collega N gaat er weer een kat bijnemen: een blauwe. de dochter loopt stage bij thuisverzorging en iemand op haar ronde had kittens. Smelt Smelt natuurlijk.
Ze zijn daarjuist met mijn paling gekomen! twee dikke palingen. moet ze nog zelf versnijden.
dat wordt yummie
de hustepot gisteren was een beetje een tegenvaller omdat er veel vet in zat. dus het heeft me niet echt gesmaakt. ook mijn worst kreeg ik niet op. best dat ventje nog honger had.
ze komen graafwerken doen bij Carolien van de overkant. ik denk niet dat ze door bevroren grond zullen raken.
Zo, Fijne dag seizoentjes en hopelijk dooit het snel.
keep safe en een duim voor Matice.
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
GrannyM: je hebt iemand kunnen blij maken met het ski-gerief.En tof dat je in je brievenbus een "bedankje" vond.
Clive: de duimen staan omhoog voor Matice.Wat betreft dat strooizout.Je kan voor je gaat wandelen de pootjes insmeren met een soort gel( die je koopt in een dierenspeciaalzaak).Dat vormt een soort"schoentje" waardoor de pootjes beschermt zijn.Bij thuiskomst afwassen.Heb dat ooit eens gehoord van iemand die dagelijks lange wandelingen ging maken met haar honden.Ze gebruikte het altijd( het jaar rond).
Vandaag vieren de ukjes carnaval op school.Ukkepuk is een grote blauwe uil en ukkemeisje is een roze hondje van de Paws Patrol.Daar is ze gek van.Ik dacht dat ze Roodkapje was
, maar onder luid protest,"maar nee oma, ik ben ... van de Paws Patrol.Ja, ik ben niet meer mee met de huidige animatiefiguurtjes
.
Toch een geluk dat we nog eens kunnen videobellen,anders zou het triestig zijn.
Heb nog een extra bordje met vogelvoer op de tuintafel gezet, afwachten of ze ervan komen eten.Ze scharrelen wel onder de tuintafel.
Dames, tot morgen allemaal.
GrannyM: je hebt iemand kunnen blij maken met het ski-gerief.En tof dat je in je brievenbus een "bedankje" vond.
Clive: de duimen staan omhoog voor Matice.Wat betreft dat strooizout.Je kan voor je gaat wandelen de pootjes insmeren met een soort gel( die je koopt in een dierenspeciaalzaak).Dat vormt een soort"schoentje" waardoor de pootjes beschermt zijn.Bij thuiskomst afwassen.Heb dat ooit eens gehoord van iemand die dagelijks lange wandelingen ging maken met haar honden.Ze gebruikte het altijd( het jaar rond).
Vandaag vieren de ukjes carnaval op school.Ukkepuk is een grote blauwe uil en ukkemeisje is een roze hondje van de Paws Patrol.Daar is ze gek van.Ik dacht dat ze Roodkapje was
Toch een geluk dat we nog eens kunnen videobellen,anders zou het triestig zijn.
Heb nog een extra bordje met vogelvoer op de tuintafel gezet, afwachten of ze ervan komen eten.Ze scharrelen wel onder de tuintafel.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Wij zijn net terug van de dierenarts. Anjelier, jij ook bedankt voor de tip, ik wist niet dat dat bestond.
Matice heeft zijn voorste poot verstuikt, gelukkig geen al te zware verstuiking. Hij moet nu 7 dagen pijnstillers nemen en heel veel rusten. Als het dan niet gedaan is, moeten we terug en gaan ze een RX maken van zijn poot. Maar hoop dat het dan voorbij is.
We mogen ook niet gaan wandelen met hem of als het echt niet anders kan, gewoon een blokje om. En mag zeer zeker niet zonder toezicht spelen in de tuin. Ook hierbinnen, rustig spelen met speelgoed dat blijft liggen en bijvoorbeeld niet met één van zijn ballen waar hij achteraan zou kunnen rennen. Heb zijn ballen al uit zijn speelgoedboxen gehaald. Hoop dat hij bij een week genezen is en er geen foto's moeten worden genomen.
Zo, ik ga nu wel echt beginnen aan het HH. Liefs aan jullie allen.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Even bijgelezen, die plaatjes van jullie er boven zijn ook altijd zo gezellig!
MamyR. voor jou een lieve knuffel in gedachten, maak maar lekker je wandelingetje als het bekwaam is buiten.
Hier schijnt het zonnetje en je ziet de kristalletjes glinsteren op de sneeuw. Vogeltjes zijn al gevoerd., heb naar Anjel. haar voorbeeld ook een plateautje op de tuintafel gezet, weet niet of ze zo dichtbij gaan komen. En voor de eerste keer sinds jaaaaren staan er ijsbloemetjes op de raampjes van de garage. Heb er met bewondering naar staan kijken, zo'n mooi patroon.
Clive; Ik hoop, dat het met Matice goed komt maar jullie zijn er altijd goed op tijd bij, dus fingers crossed.
M.M., ik lust ook dolgraag paling, maar dan de gerookte filet. Smakelijk voor jullie in ieder geval.
HvT, ik zie mijn Oma nog altijd in gedachten kousen zitten breien voor de hele familie.
Ik heb nooit sokken gestopt eerlijk gezegd, mijn man droeg altijd dezelfde donkerblauwe soort badstof sokken. Super gemakkelijk, 6 paar tegelijk per keer aangekocht, als er een sok in panne viel, hup de vuilbak in. Ik heb nog 1 paar ongebruikt uit nostalgie in mijn laden - kastje liggen met het bandje er nog rond. Kan ze niet weggooien, hoewel ze misschien 's nachts ook van pas komen, denk ik dan maar... Op de een of andere reden, ga ik altijd met 2 sokken naar bed en 's morgens moet ik ze altijd zoeken onder het dekbed.
Tot zover en lieve groetjes voor alle seizoentjes, ook degenen die ik niet vermeld heb !
MamyR. voor jou een lieve knuffel in gedachten, maak maar lekker je wandelingetje als het bekwaam is buiten.
Hier schijnt het zonnetje en je ziet de kristalletjes glinsteren op de sneeuw. Vogeltjes zijn al gevoerd., heb naar Anjel. haar voorbeeld ook een plateautje op de tuintafel gezet, weet niet of ze zo dichtbij gaan komen. En voor de eerste keer sinds jaaaaren staan er ijsbloemetjes op de raampjes van de garage. Heb er met bewondering naar staan kijken, zo'n mooi patroon.
Clive; Ik hoop, dat het met Matice goed komt maar jullie zijn er altijd goed op tijd bij, dus fingers crossed.
M.M., ik lust ook dolgraag paling, maar dan de gerookte filet. Smakelijk voor jullie in ieder geval.
HvT, ik zie mijn Oma nog altijd in gedachten kousen zitten breien voor de hele familie.
Ik heb nooit sokken gestopt eerlijk gezegd, mijn man droeg altijd dezelfde donkerblauwe soort badstof sokken. Super gemakkelijk, 6 paar tegelijk per keer aangekocht, als er een sok in panne viel, hup de vuilbak in. Ik heb nog 1 paar ongebruikt uit nostalgie in mijn laden - kastje liggen met het bandje er nog rond. Kan ze niet weggooien, hoewel ze misschien 's nachts ook van pas komen, denk ik dan maar... Op de een of andere reden, ga ik altijd met 2 sokken naar bed en 's morgens moet ik ze altijd zoeken onder het dekbed.
Tot zover en lieve groetjes voor alle seizoentjes, ook degenen die ik niet vermeld heb !
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
het zonnetje schijnt volop .... nog even volhouden hé .. zondag wordt de buitentemperatuur beter ...
Clive : gekke Matice heeft waarschijnlijk een beetje te wild gespeeld ... Ik duim ook dat hij spoedig beter wordt .. Hopelijk houdt hij zich rustig ..
Mammy Retro : veel sterkte voor jou ........ ik had ook zo'n echtgenoot ... Dat betert nooit ... jammer genoeg // De enige oplossing is weggaan en verhuizen .... en dat is nogal drastisch ..
Wat fijn dat jullie ook eten geven aan de vogeltjes en andere dieren . Het vijvertje hier dooit al een klein beetje in de zon . Dat vinden ze snel , dat ze daar dan kunnen drinken ...
Ik hoop dat iedereen een beetje kan genieten vandaag , zonder pijn en ongemakken ...
het zonnetje schijnt volop .... nog even volhouden hé .. zondag wordt de buitentemperatuur beter ...
Clive : gekke Matice heeft waarschijnlijk een beetje te wild gespeeld ... Ik duim ook dat hij spoedig beter wordt .. Hopelijk houdt hij zich rustig ..
Mammy Retro : veel sterkte voor jou ........ ik had ook zo'n echtgenoot ... Dat betert nooit ... jammer genoeg // De enige oplossing is weggaan en verhuizen .... en dat is nogal drastisch ..
Wat fijn dat jullie ook eten geven aan de vogeltjes en andere dieren . Het vijvertje hier dooit al een klein beetje in de zon . Dat vinden ze snel , dat ze daar dan kunnen drinken ...
Ik hoop dat iedereen een beetje kan genieten vandaag , zonder pijn en ongemakken ...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
En we zijn weer vertrokken voor een nieuwe werkdag hopelijk met minder koude temperaturen in het weekend. vanaf maandag mogen wij weer de straat op met mondmasker in bebouwde kom omdat het krokusvakantie is.
Ze verwachten namelijk veel toeristen. Hoezo? de Horeca is nog toe? ( Tot 1 maart dacht ik) wat gaan die mensen dan doen, gewoon wandelen en zoeken naar een openbare wc? zelf hun boterhammen meedoen?
Ik heb dus paling gekocht en kan van die twee kastaars 2 x eten. nu zal ik de eerste portie zondag bereiden. ventje heeft escargots. de visprijslijst valt mee en hij heeft al zijn oog laten vallen op Tongen. Dus we gaan verse aan huis geleverde vis kunnen eten en ze zullen zelf wel zeggen of die vis in seizoen is of niet. het zal alleszins beter gegutteerd zijn dan bij de carref.
Skrei is uitgeroepen tot de liefdesvis en staat normaal op een valentijns menu. al de menu's heb ik bekeken en het is wel lekker maar telkens P.P. en dan komt dat zeer duur uit voor een valentijnetentje. ( en altijd zitten er oesters en/of kreeft bij). Bovendien zei ventje moet je je vrouw alle dagen graag zien en niet alleen op 14 februari.
Hij heeft gel meegebracht en ik ga straks zijn haar eens in model brengen.
Ondanks dat we de badkamer deur hadden dichtgelaten was het rond 4 uur in de morgen toch koud.
Ventje heeft een pakket voor het maken van erwtensoep meegebracht. met lekkere gebakken spekblokjes. Normaal moet er ook Rookworst bij maar langs hier vinden we dat niet en zouden naar de AH in de buurtgemeente moeten gaan. Suus heeft die de eerste keer voor ons meegebracht. ik had dat nog nooit gegeten. ik gebruik ook nog altijd die hoofdpijn rollertjes. ze hadden dat aangeraden. en eentje meegegeven. later hebben we er 2 laten meebrengen de laatste keer dat ze hier waren. Nu zullen we zelf moeten zoeken waar we dat kunnen vinden. zal eens online zoeken. Paling heb ik dus ook gevonden nu nog Sandro er van overtuigen vlammetjes te bestellen. dan ben ik happy. Ventje mag toch maar alleen de winkels binnen.
ik verwachte gisteren een pakje van wish. zou of vandaag kunnen toekomen of wel maandag. anders mag ik mijn geld terug vragen. en dan een paar weken later krijg je alsnog je pakje en mag je het houden. je moet niet meer betalen. het is hun fout dat het langer geduurd heeft.
Ik heb ook het boek besteld dat de webmaster van stephen King heeft aangeraden waarin een kort verhaal staat als bonus. In maart komt er een nieuwe dikkere King uit. dus we weten wat besteld.
Ventje gaat me een kopje koffie brengen en dan ga ik na het lezen van het nieuws mijn pillen nemen en een ontbijt van mango nemen.
Fijne dag seizoentjes, hou het warm en Keep Safe!
En we zijn weer vertrokken voor een nieuwe werkdag hopelijk met minder koude temperaturen in het weekend. vanaf maandag mogen wij weer de straat op met mondmasker in bebouwde kom omdat het krokusvakantie is.
Ik heb dus paling gekocht en kan van die twee kastaars 2 x eten. nu zal ik de eerste portie zondag bereiden. ventje heeft escargots. de visprijslijst valt mee en hij heeft al zijn oog laten vallen op Tongen. Dus we gaan verse aan huis geleverde vis kunnen eten en ze zullen zelf wel zeggen of die vis in seizoen is of niet. het zal alleszins beter gegutteerd zijn dan bij de carref.
Skrei is uitgeroepen tot de liefdesvis en staat normaal op een valentijns menu. al de menu's heb ik bekeken en het is wel lekker maar telkens P.P. en dan komt dat zeer duur uit voor een valentijnetentje. ( en altijd zitten er oesters en/of kreeft bij). Bovendien zei ventje moet je je vrouw alle dagen graag zien en niet alleen op 14 februari.
Hij heeft gel meegebracht en ik ga straks zijn haar eens in model brengen.
Ondanks dat we de badkamer deur hadden dichtgelaten was het rond 4 uur in de morgen toch koud.
Ventje heeft een pakket voor het maken van erwtensoep meegebracht. met lekkere gebakken spekblokjes. Normaal moet er ook Rookworst bij maar langs hier vinden we dat niet en zouden naar de AH in de buurtgemeente moeten gaan. Suus heeft die de eerste keer voor ons meegebracht. ik had dat nog nooit gegeten. ik gebruik ook nog altijd die hoofdpijn rollertjes. ze hadden dat aangeraden. en eentje meegegeven. later hebben we er 2 laten meebrengen de laatste keer dat ze hier waren. Nu zullen we zelf moeten zoeken waar we dat kunnen vinden. zal eens online zoeken. Paling heb ik dus ook gevonden nu nog Sandro er van overtuigen vlammetjes te bestellen. dan ben ik happy. Ventje mag toch maar alleen de winkels binnen.
ik verwachte gisteren een pakje van wish. zou of vandaag kunnen toekomen of wel maandag. anders mag ik mijn geld terug vragen. en dan een paar weken later krijg je alsnog je pakje en mag je het houden. je moet niet meer betalen. het is hun fout dat het langer geduurd heeft.
Ik heb ook het boek besteld dat de webmaster van stephen King heeft aangeraden waarin een kort verhaal staat als bonus. In maart komt er een nieuwe dikkere King uit. dus we weten wat besteld.
Ventje gaat me een kopje koffie brengen en dan ga ik na het lezen van het nieuws mijn pillen nemen en een ontbijt van mango nemen.
Fijne dag seizoentjes, hou het warm en Keep Safe!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, je voelt inderdaad de kilte in huis als je opstaat. Gelukkig hebben wij allemaal de luxe om de thermostaat hoger te zetten, zodat we het vlug terug aangenaam warm hebben.
Weet je dat dooizout ook dodelijk is bij honden als ze daar aan zouden likken. Mijn emmertje staat heel ver weg van hem zodat hij er echt langs geen kanten bijkan.
Muddy Maddy, Suus terug contact met je opgenomen, fijn zo. En ventje hield zich een beetje afzijdig. Maar je moet Suus ook wel een beetje tijd gunnen haar leven terug op rails te zetten, ook wat betreft haar nieuwe relatie. En jullie weten al bijna voor een ganse week al wat jullie gaan eten, handig ( en lekker ) is dat.
Anjelier, jij ook bedankt voor de duimen. Ik ga dat vandaag eens opzoeken of je die gel ook in de Max* z*o kunt kopen. Ik wist niet dat dat bestond, dus dank je wel voor de tip. En hebben de Ukjes het leuk gehad met hun carnaval ? Ze waren alleszins mooi uitgedost.
Granny M, jij hebt weer een aantal mensen blij gemaakt, zelfs een glimlach van jou, maakt mensen blij denk ik. Wel leuk dat er een bedankje in de bus zat. Ik doe bij deze temperaturen knuffelsokken aan als ik slapen ga, heb er veel, want vind dat de kleur van de knuffelsokken moet matchen met de kleur van mijn pyjama. Hte is niet koud op de slaapkamer, maar heb gewoon vlug koude voeten. En neen, sokken heb ik ook nog nooit gestopt, zou niet weten hoe eraan te beginnen, moet je daarvoor geen soeplepel hebben als hulpstuk ?
Wilde eend, wij denken ook dat Matice te wild in de tuin gespeeld heeft, want hier in huis is het niet gebeurd, dat zouden we gezien hebben. Hij rust zich nu uit zijn eigen. Maar heb een heel deel speelgoed wat kan rollen uit zijn speelgoedboxen gehaald en de " rustige " speeltjes laten liggen. Daar amuseert hij zich mee al liggend op zijn knuffelkussen of op zijn plaidje dat voor de venster ligt. Het is niet dat hij geen speelgoed heeft, zelfs met zijn ballen eruit, liggen zijn 2 boxen in de living er nog goed gevuld bij.
Ik hoop voor jou dat daar alles een beetje oké is.
Zo, ik ga beginnen. Val a.u.b. niet moest je toch nog naar buiten moeten gaan, want er zijn nog gevaarlijke gladde plekken. Ik wens jullie allemaal een mooie dag. Liefs en een warme knuffel.