Coronavirus
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Fred1950 Men wil mensen "een vooruitzicht geven" , puur omwille omdat ze er om zagen. Maar het ligt verdomme 100 % aan de bevolking zelf of dat vooruitzicht waar gaat worden of niet. Als mensen foert zeggen en het virus blijven verspreiden gaat er nooit een deftig vooruitzicht komen, zelfs als het vaccin al volop wordt toegediend.
Wij doen dat ook niet wij volgen alles op
Blijkbaar lopen er in het AZ Sint-Blasius een stel idioten rond die geen snars afweten van hygiëne en hoe zich tegen besmetting te beschermen. Is de directeur een non-believer of een antivaxxer misschien ?
Is niet normaal wat er daar gebeurd op dit moment , opname denk eerder zonder testen
Op 3 afdelingen is daar al fout gelopen .En tot slot ander sluiten ze af maar consultatie blijven doorgaan , als ze één sluiten ander dan ook .
Als er een gasboete moet uitgeschreven moet worden, schrijf die dan uit aan de vaccin producenten die hun afspraken niet nakomen. Men kan maar roeien met de riemen die men heeft.
Je kan niet goedpraten hoe ze daar mee omgaan van bij het begin Zowel Regering en Europa
Vaccin zijn aanwezig in de frigo's waarom dan mee wachten moet je me eens verklaren .
Of kunnen ze geen tweede plaatsen door te korten want dat moet telkens na maand gebeuren
Te laat bestellen - overeenkomsten niet tekenen vaccin en dan verschieten ze dat ze op de laatste rij staan
Plus mondmaskers dat was meer dan een flop en dan gaan we nog zwijgen waar geld naartoe is .
Toch een goed betaalde job in de wetstraat zouden er anders niet om vechten , Als ze zouden betaald worden als werknemer zouden veel vacatures openstaan in de wetstraat
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210210_91951840
Marc Van Ranst: “In juni kunnen we dag en nacht vaccineren”
Zijn we weeral 3,5 maand verder
Zouden ze beter hun werk doen in belang van de mensen
en wat minder in de media verschijnen zou al goed begin zijn .
Wij doen dat ook niet wij volgen alles op
Blijkbaar lopen er in het AZ Sint-Blasius een stel idioten rond die geen snars afweten van hygiëne en hoe zich tegen besmetting te beschermen. Is de directeur een non-believer of een antivaxxer misschien ?
Is niet normaal wat er daar gebeurd op dit moment , opname denk eerder zonder testen
Op 3 afdelingen is daar al fout gelopen .En tot slot ander sluiten ze af maar consultatie blijven doorgaan , als ze één sluiten ander dan ook .
Als er een gasboete moet uitgeschreven moet worden, schrijf die dan uit aan de vaccin producenten die hun afspraken niet nakomen. Men kan maar roeien met de riemen die men heeft.
Je kan niet goedpraten hoe ze daar mee omgaan van bij het begin Zowel Regering en Europa
Vaccin zijn aanwezig in de frigo's waarom dan mee wachten moet je me eens verklaren .
Of kunnen ze geen tweede plaatsen door te korten want dat moet telkens na maand gebeuren
Te laat bestellen - overeenkomsten niet tekenen vaccin en dan verschieten ze dat ze op de laatste rij staan
Plus mondmaskers dat was meer dan een flop en dan gaan we nog zwijgen waar geld naartoe is .
Toch een goed betaalde job in de wetstraat zouden er anders niet om vechten , Als ze zouden betaald worden als werknemer zouden veel vacatures openstaan in de wetstraat
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210210_91951840
Marc Van Ranst: “In juni kunnen we dag en nacht vaccineren”
Zijn we weeral 3,5 maand verder
Zouden ze beter hun werk doen in belang van de mensen
en wat minder in de media verschijnen zou al goed begin zijn .
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die dienen om de reeds gevaccineerden de tweede prik te geven. Als men die opgebruikt, bestaat de kans dat ze nog maanden moeten wachten op hun tweede prik of op een ander vaccin. De vaccins in de diepvries zullen binnen een maand allemaal opgebruikt zijn geweest voor het toedienen van de tweede prik.
-
Als men vanaf het begin Chinese maatregelen had toegepast in plaats van te slabakken , ging niemand nog aan de dop staan of tijdelijk werkloos zijn.
-
Zolang je er zelf niet ziek van wordt is de miserie allemaal voor een ander, en dan kan het je niet schelen, juist ?Artesia schreef: ↑10 feb 2021, 10:37Hilarisch! Als men niet beseft dat men besmet is zal het wel allemaal zo 'dodelijk' niet zijn zeker?! De cijfers van de WHO bevestigen dat nog ook!
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Diepvries voorraad
Bij zulke onduidelijke leveringen is het belangrijk steeds voldoende dosissen te bewaren om na drie weken die 2° prik te kunnen geven. Voorlopig is het nog niet toegestaan om tussen twee prikken langer te wachten en ook niet om twee verschillende vaccins te gebruiken.
Bij zulke onduidelijke leveringen is het belangrijk steeds voldoende dosissen te bewaren om na drie weken die 2° prik te kunnen geven. Voorlopig is het nog niet toegestaan om tussen twee prikken langer te wachten en ook niet om twee verschillende vaccins te gebruiken.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ze vinden dat ze goed bezig zijn, er zijn al 1% Belgen die volledig gevaccineerd zijn, bluffen ze ,we springen verder dan Engeland ,maar ik denk dat ze meer dan één tand moeten bijsteken,er zo een gezegde "veel geblaat maar weinig wol zei de boer, en hij schoor zijn varken.......
https://www.hln.be/binnenland/toch-een- ... ~a24f0c77/
https://www.hln.be/binnenland/toch-een- ... ~a24f0c77/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
EXO-CD2430 is een geneesmiddel dat al bestaat.
Voorts zal men de maatregelen moeten volgen en geduld moeten hebben.
Met de wintermaanden is het normaal kalm, alhoewel zie ik veel wandelaars op de beijzelde binnenwegen. Het wordt tijd dat er wat meer plaatselijk verkeersborden komen.
Met de wintermaanden is het normaal kalm, alhoewel zie ik veel wandelaars op de beijzelde binnenwegen. Het wordt tijd dat er wat meer plaatselijk verkeersborden komen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
't Is nie waar hé ... . Nòg méér verkeersborden???boeffer schreef: ↑11 feb 2021, 12:03EXO-CD2430 is een geneesmiddel dat al bestaat.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Als een CEO er zulk een prutserij van maakt is het fabriek in faling en hij op straat
Ik snap ook niet dat 80% van de parlementariërs advocaat zijn.
Een beroep dat met financiën; leger: volksgezondheid niks te maken heeft en dat de minister voor integratie een Waal is die de drie landstalen niet machtig is.
Maar voor portier in de haven wel.
Ik snap ook niet dat 80% van de parlementariërs advocaat zijn.
Een beroep dat met financiën; leger: volksgezondheid niks te maken heeft en dat de minister voor integratie een Waal is die de drie landstalen niet machtig is.
Maar voor portier in de haven wel.
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Doen alsof iedereen bij bosjes dood valt door Corona is de beste reactie dan?Fred1950 schreef: ↑10 feb 2021, 12:08Zolang je er zelf niet ziek van wordt is de miserie allemaal voor een ander, en dan kan het je niet schelen, juist ?![]()
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
In België voorlopig toch nog zo'n VEERTIG per dagDoen alsof iedereen bij bosjes dood valt door Corona is de beste reactie dan?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Dus .... volgens jou moet men corona zieken dan ook niet meer opnemen in een ziekenhuis, die gaan er toch niet dood van.