I-tunes

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

king

15 feb 2021, 13:53

HELP... ik vind mijn muziek niet meer terug...
Ik gebruik al jaren I-tunes met ongeveer 1500 songs erin en diverse afspeellijsten. Recent probeerde ik een song aan te kopen via de "store" in i-tunes maar ik had problemen met het paswoord zo bleek.
Vandaag heb ik een nieuw PW gemaakt en wanneer ik nu i-tunes opstart krijg ik een scherm met nog slechts 73 songs en geen afspeellijsten meer...
Ik zie wel bij elk van die songs een pictogram "cloud" staan vanwaar mijn vermoeden gaat dat ik op een versie zit die me enkel de songs toont uit de cloud... (Wellicht zijn enkel de songs die ik aankocht via i-tunes opgenomen in de cloud)
Hoe geraak ik echter op mijn versie van mijn pc waarop alles staat ???
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.

Sony

16 feb 2021, 12:19

King,

Lees op onderstaande link vanaf:
Deel 2: iTunes Afspeellijsten Herstellen Met Oude iTunes Muziek Bibliotheek.xml
https://pro.keepvid.com/nl/itunes-libra ... eared.html

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

king

18 feb 2021, 16:05

Beste Sony,

(sorry voor late respons - ik was er even niet)
Probleem is dat ik de gespecifieerde bestanden NIET zie...
Ik zie
iTunes library.itl
iTunes library extras.itdb
iTunes library genius.itdb
en
Previous iTunes libraries map waaronder een heleboel bestanden per datum waarvan de laatste "iTunes library 2019-06-20.itl" is.

??????????????

Ik weet niet in hoeverre je hierbij kan helpen ?

Ben er mij ondertussen van bewust dat deze "verdwijning van mijn afspeellijsten" gebeurde na een update van iTunes. (al mijn songs zitten wel nog in de map MUSIC en in de map iTunes music.... gelukkig maar)
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.