Goede morgen iedereen, terwijl ik aan het genieten ben van mijn tas koffie wou ik even vlug tot bij jullie komen..
Toch was het onaangenaam wat ik hier het eerst las..
Greetie ik denk aan je.
Rietjes weer zo'n mooie wandeling waar wij kunnen van meegenieten. Dank voor je moeite dat je voor ons doet.
Hallo Bert
Assa ik heb deze morgen ook zo'n mail gekregen. Zou voor 15..,..€ terug krijgen die zit al in mijn prullenmand..Gelukkig was ik verwittigt door jullie hier.
Inderdaad Yorkje met pijn, kan een mens niet veel doen hé. Je voelt je dan ook zo ellendig.. Gelukkig is het beter met je.. Straks kan je weer crossen.
Meme-rietje dat geeft zo'n voldoening hé, als alles gekuist is..
Oma-c inderdaad rustiger boodschappen doen. Gedaan met dat vlug vlug. Ik kwam moe thuis en moest dan nog alles op hun plaats krijgen. Doe er nu eens meer boodschappen.. En het voelt beter aan. Lentedag schreef je, maar eerlijk ik had toch last van die wind hoor. En het regende pijpenstelen toen ik uit de Lidl kwam.
Maar ben schoon opgedroogd.
Corry veel muizenissen en piekeren, komt allemaal goed meid, maar ik begrijp je bezorgdheid. Je kan ook maaltijden aan huis laten leveren. Zo ziet hij nog iemand, en ziet die iemand ook of alles o.k. is met Staf, zomaar zeggen.
Aan iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu: pap saus met hard gekookt eitjes en patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.