Express.exe
-
Speedymouse - Lid geworden op: 30 jan 2006, 14:50
Goede namiddag allen,
ik heb een probleem na het opstarten en dit is gebeurd na update van Windows (10).
Verschijnt een kadertje met "Express.exe toepapassingsfout" 0xc00000e5. Nu zie ik op
het interne dat je een programmatje kunt downloaden om dit op te lossen maar ben niet zeker
of je dat kunt vertrouwen.
Kan iemand mij raad geven aub.
m.v.g.
Speedy
ik heb een probleem na het opstarten en dit is gebeurd na update van Windows (10).
Verschijnt een kadertje met "Express.exe toepapassingsfout" 0xc00000e5. Nu zie ik op
het interne dat je een programmatje kunt downloaden om dit op te lossen maar ben niet zeker
of je dat kunt vertrouwen.
Kan iemand mij raad geven aub.
m.v.g.
Speedy
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 @ 3.20GHz, 3201 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s). (RAM 8,00 GB.Harddisk1TB). Windows 10 Home 64 bit, Firefox en Edge,CCleaner,Adw Cleaner, office 2000 CD R/RW DVD R/RW.. Led scherm Bitdefender
-
Goedendag Mr Verhaegen,
Heb op de pc Basecamp, Mapsource, Garmin Express staan. Wanneer ik Express start dan krijg ik dat kadertje met de vermelding toepassingsfout 0xc00000e5 en moet ik afsluiten. Dit euvel had ik niet voor de laatste update van Windows. Mapsource kan ik zonder problemen opstarten. Maar ik zag op Internet dat je een programmaatje kon downloaden om dit euvel te verwijderen, maar ik vertrouw niet alles van het Internet.
Heb U misschien een oplossing. Adware heb ik er niet meer opstaan maar zal het terug eens downloaden eventueel de bevindingen eens doorsturen.
Bedankt op voorhand
Speedy
Heb op de pc Basecamp, Mapsource, Garmin Express staan. Wanneer ik Express start dan krijg ik dat kadertje met de vermelding toepassingsfout 0xc00000e5 en moet ik afsluiten. Dit euvel had ik niet voor de laatste update van Windows. Mapsource kan ik zonder problemen opstarten. Maar ik zag op Internet dat je een programmaatje kon downloaden om dit euvel te verwijderen, maar ik vertrouw niet alles van het Internet.
Heb U misschien een oplossing. Adware heb ik er niet meer opstaan maar zal het terug eens downloaden eventueel de bevindingen eens doorsturen.
Bedankt op voorhand
Speedy
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 @ 3.20GHz, 3201 MHz, 2 core('s), 4 logische processor(s). (RAM 8,00 GB.Harddisk1TB). Windows 10 Home 64 bit, Firefox en Edge,CCleaner,Adw Cleaner, office 2000 CD R/RW DVD R/RW.. Led scherm Bitdefender
-
verhaegen - Support SeniorenNet
gewoon garmin expres opnieuw downloaden en instaleren
dat helpt meestal
die zal de oude verwijderen en de nieuwe in de plaats zetten
rechtstreekse download hier in de link
https://download.garmin.com/omt/express ... xpress.exe
onrechstreekse download hieronder
https://www.garmin.com/nl-BE/software/express/windows/
dat helpt meestal
die zal de oude verwijderen en de nieuwe in de plaats zetten
rechtstreekse download hier in de link
https://download.garmin.com/omt/express ... xpress.exe
onrechstreekse download hieronder
https://www.garmin.com/nl-BE/software/express/windows/
-
Dag Mr Verhaeghe,
Heb dit al gedaan maar is juist hetzelfde, wat denk je van dat programmaatje op
het Internet, proberen waard?
Heb al geprobeerd om de PC terug te zetten naar een vroegere datum maar na een uur werken kwam er dan een bericht dat het niet kon, had iets te maken met Fire Wall!!
Graag een antwoordt, ga intussen tijd nog wat zaken proberen en zien wat er van komt.
Bedankt op voorhand.
Speedy
Heb dit al gedaan maar is juist hetzelfde, wat denk je van dat programmaatje op
het Internet, proberen waard?
Heb al geprobeerd om de PC terug te zetten naar een vroegere datum maar na een uur werken kwam er dan een bericht dat het niet kon, had iets te maken met Fire Wall!!
Graag een antwoordt, ga intussen tijd nog wat zaken proberen en zien wat er van komt.
Bedankt op voorhand.
Speedy
-
je noemt dat progje niet of géén link , dus kan ik der niets over zeggen
maar meestal zijn dergelijke dingen niet betrouwbaar
kontroleer eens of je alle updates van windows hebt !
en download rkill eens , laat het scannen en ...
maar laat de computer niet herstarten als er om gevraagd wordt
probeer nadien eens Garmin Express te starten
maar meestal zijn dergelijke dingen niet betrouwbaar
kontroleer eens of je alle updates van windows hebt !
en download rkill eens , laat het scannen en ...
maar laat de computer niet herstarten als er om gevraagd wordt
probeer nadien eens Garmin Express te starten
-
Dag Mr Verhaeghe,
ik heb het probleem opgelost en de schuldige was een AVG virusscanner die op mijn systeemstond, hoe weet ik niet daar ik Bitdefender heb. Ik kreeg die ellendige AVG maar niet gede-installeerd en uiteindelijk een program gevonden onder Win 10 waar het wel bij ging. Moest gebeuren in veilige Modus en dus zo gedaan.
Om uiteindelijk terug te gaan naar de normale modus was precies niet zo simpel. Dan terug opgestart in normale Modus en Garmin Express werkt nu terug evenzo Basecamp.
Bedankt voor Uw bijstand en probleem is nu opgelost. PC is reeds een tijdje trager, eventueel een suggestie om hem terug sneller te maken?
Met vriendelijke groet.
Speedy
ik heb het probleem opgelost en de schuldige was een AVG virusscanner die op mijn systeemstond, hoe weet ik niet daar ik Bitdefender heb. Ik kreeg die ellendige AVG maar niet gede-installeerd en uiteindelijk een program gevonden onder Win 10 waar het wel bij ging. Moest gebeuren in veilige Modus en dus zo gedaan.
Om uiteindelijk terug te gaan naar de normale modus was precies niet zo simpel. Dan terug opgestart in normale Modus en Garmin Express werkt nu terug evenzo Basecamp.
Bedankt voor Uw bijstand en probleem is nu opgelost. PC is reeds een tijdje trager, eventueel een suggestie om hem terug sneller te maken?
Met vriendelijke groet.
Speedy
-
stja
zou nu dan al toch wat sneller moeten zijn nu die der af is
hetgeen men eens kan proberen is de indexeringslijst eens te vernieuwen
indexeringsopties >geavanceerd >opnieuw samenstellen
dan weet die comp rapper te vinden wat er gevraagd wordt
bij sommige helpt dat
maar de opstart uitkuisen helpt ook
is dat éne met een ssd of een gewone hd ?
zou nu dan al toch wat sneller moeten zijn nu die der af is
hetgeen men eens kan proberen is de indexeringslijst eens te vernieuwen
indexeringsopties >geavanceerd >opnieuw samenstellen
dan weet die comp rapper te vinden wat er gevraagd wordt
bij sommige helpt dat
maar de opstart uitkuisen helpt ook
is dat éne met een ssd of een gewone hd ?
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Hallo,
Zou jij je pc eens goed willen laten nakijk doe dan de stappen die hier staan: Handleiding.
Maak een nieuw onderwerp in "Computer - Spyware" aan en plaats daar de verkregen link uit de handleiding: Klik.
Zou jij je pc eens goed willen laten nakijk doe dan de stappen die hier staan: Handleiding.
Maak een nieuw onderwerp in "Computer - Spyware" aan en plaats daar de verkregen link uit de handleiding: Klik.
-
Dag Mr Verhaegen,
de PC heeft nog een gewone harde schijf van 1TB , heb eer wel eens aan gedacht deze te vervangen door een SSD, maar zie op tegen de rompslomp. Denk er aan een nieuwe te laten maken maar de man die vroeger mijn PC samenstelde doet dat niet meer. Ben nu op zoek naar iemand die dat kan.
Zal eens doen wat je gezegd heb en alten weten of het iets geholpen heeft.
Groetjes
Speedy
de PC heeft nog een gewone harde schijf van 1TB , heb eer wel eens aan gedacht deze te vervangen door een SSD, maar zie op tegen de rompslomp. Denk er aan een nieuwe te laten maken maar de man die vroeger mijn PC samenstelde doet dat niet meer. Ben nu op zoek naar iemand die dat kan.
Zal eens doen wat je gezegd heb en alten weten of het iets geholpen heeft.
Groetjes
Speedy
-
Goedendag ABBS,
heb het program FRST64.exe reeds op de PC staan, zal het nog eens activeren en zien wat het geeft.
Bedankt
Speedy
heb het program FRST64.exe reeds op de PC staan, zal het nog eens activeren en zien wat het geeft.
Bedankt
Speedy
-
Aan Sony,
Heb de link naar Spyware gestuurd.
Groetjes
Speedy
Heb de link naar Spyware gestuurd.
Groetjes
Speedy
-
Goedendag,
in het register vind ik nog altijd resten van AVG, ook onder Windows sys.
Mag ik deze gegevens uit het register verwijderen of heeft dat gevolg?
Dit staat in het register :Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG
AVG
Graag eventueel wat raad.
Groetjes
Speedy
in het register vind ik nog altijd resten van AVG, ook onder Windows sys.
Mag ik deze gegevens uit het register verwijderen of heeft dat gevolg?
Dit staat in het register :Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG
AVG
Graag eventueel wat raad.
Groetjes
Speedy
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Hallo,
Doe eerst deze stap: viewtopic.php?f=43&t=212469&sid=ce5d68d ... c021efac87
Daarna kunnen we verder kijken voor stappen.
Vertel er ook bij of je merkt dat de pc sneller gaat werken.
Doe eerst deze stap: viewtopic.php?f=43&t=212469&sid=ce5d68d ... c021efac87
Daarna kunnen we verder kijken voor stappen.
Vertel er ook bij of je merkt dat de pc sneller gaat werken.
SeniorenNet