In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
I am Back!
Ik heb een redelijke herziening van al mijn pijnstillende middelen gehad en nu zou ik me weer beter moeten voelen. Alhoewel
Poetske komt vandaag en ik had ze graag al mijn vensters aan de buiten en de binnenkant laten doen, maar het is hier bewolkt. misschien toch riskeren want ze geven voor morgen toch zon uit. dan zijn ze maar gedaan. ze hoeft dan alleen de beneden grondig doen want ons Gimly is een beetje gulzig geweest na 2 dagen niet meer gekotst te hebben en zijn korrels uitgespogen. best dat er gisteren dus geen mop gedaan is.
Gisteren twee kaartjes gemaakt waarvan er 1 zeer dringend de rode brievenbus in moet. onze bakker is ook met verlof dat betekend dat ventje een eindje verder om pistolets zal moeten want het zijn hamburgers met dik spek en kaassneetjes. ofwel bak ik een chiabata af, maar wat doe ik dan met de overschot? ik heb geen brie om die 's anderdaags te gebruiken als pizzabrood. Bon, ik bedenk wel wat als er geen pistolets te krijgen zijn.
het is hier weer neusafbijten. morgen weer kazerne en ook donderdag.
Dat hij maar rap gaat douchen, dan kan ik ook douchen en die vervelende nachtzweters afspoelen.
ik ga ook eerst naar de boerderij om te kijken hoeveel hoefijzers we met die derby gehaald hebben omdat er toch veel meegedaan hebben deze keer. Hoop dat ik nu ook mijn Sim taak kan voltooien.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
I am Back!
Ik heb een redelijke herziening van al mijn pijnstillende middelen gehad en nu zou ik me weer beter moeten voelen. Alhoewel
Gisteren twee kaartjes gemaakt waarvan er 1 zeer dringend de rode brievenbus in moet. onze bakker is ook met verlof dat betekend dat ventje een eindje verder om pistolets zal moeten want het zijn hamburgers met dik spek en kaassneetjes. ofwel bak ik een chiabata af, maar wat doe ik dan met de overschot? ik heb geen brie om die 's anderdaags te gebruiken als pizzabrood. Bon, ik bedenk wel wat als er geen pistolets te krijgen zijn.
het is hier weer neusafbijten. morgen weer kazerne en ook donderdag.
Dat hij maar rap gaat douchen, dan kan ik ook douchen en die vervelende nachtzweters afspoelen.
ik ga ook eerst naar de boerderij om te kijken hoeveel hoefijzers we met die derby gehaald hebben omdat er toch veel meegedaan hebben deze keer. Hoop dat ik nu ook mijn Sim taak kan voltooien.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goeie morgen, alle hens aan dek hier.
Poetsvrouw in actie en ik ook tot nu toe.
Met mijn "lang" haar heb ik meer tijd nodig om daar een beetje model in te brengen.
Zo was deze morgen mijn bed nog niet afgetrokken en de mandjes nog niet geleegd.
Stond ze al aan mijn deur en ik had nog niet gegeten.
"Roestig roestig" zeg ze à la Waldek uit "Thuis"
"Komt gut, komt gut..."
Deze namiddag naar de oogarts=> ben benieuwd wat die te vertellen heeft.
Ik zit maar te hopen dat er geen druppeltjes in mijn ogen moeten voor het onderzoek...
Ik moet aan het prentje van Bekske denken...
Welkom terug in het land der gezonden MM!
Nu Clive nog boven water komen en we zijn weer compleet.
Geen zon, maar wel aangename temperaturen.
Poetsvrouw in actie en ik ook tot nu toe.
Met mijn "lang" haar heb ik meer tijd nodig om daar een beetje model in te brengen.
Zo was deze morgen mijn bed nog niet afgetrokken en de mandjes nog niet geleegd.
Stond ze al aan mijn deur en ik had nog niet gegeten.
"Roestig roestig" zeg ze à la Waldek uit "Thuis"
"Komt gut, komt gut..."
Deze namiddag naar de oogarts=> ben benieuwd wat die te vertellen heeft.
Ik zit maar te hopen dat er geen druppeltjes in mijn ogen moeten voor het onderzoek...
Ik moet aan het prentje van Bekske denken...
Welkom terug in het land der gezonden MM!
Nu Clive nog boven water komen en we zijn weer compleet.
Geen zon, maar wel aangename temperaturen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede maandagmorgen alle seizoentjes
De zon is nog onderweg denk ik,
het voelt ineens frisser aan zo zonder die zon
Helena, in volle vitesse zo op maandagmorgen
doe zoals je poetske zegt rustig aan, het komt allemaal in orde
succes bij de oogarts, hopelijk alles oké
anjelierken gaan fietsen... ja het was er goed weer voor
en er waren veel mensen buiten, met de fiets of tevoet
maar om stil te zitten vond ik het ook wat fris de wind
draait hier altijd achter de hoek van mijn terras en
dat is niet aangenaam, na een kwartier ben ik ook
terug naar binnen gegaan, en aan het open raam
gaan zitten in de zon, dat was beter
granny M gezellig buiten gezeten, ja uit de wind was het fijn
Dag Bekske, en fijne dag voor zover het kan
M-J, knipwerk gedaan buiten, was er niet
teveel wind daarvoor
M-M terug boven water, fijn zo... hou het goed verder
't is nooit leuk om ziek te zijn en al zeker niet met dit
mooie weer
clive nog niet beter, sterkte zeg ik maar en rustig aan
het werk gaat niet lopen, dat wacht tot je beter bent
Allen ... ook wie ik niet genoemd heb een fijne maandag
een nieuwe werkweek en hopelijk nog met zon...
we moeten afwachten wat er komt
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: welkom back.Ons 1ste seizoentje is al genezen, nu nog het 2de.
Ik heb hier juist ramen gepoetst.Het weer is er goed voor en ze hadden een beurt nodig.Je ziet toch altijd het verschil.
Straks naar vader, ik ga altijd om de 4 à 5 dagen, wanneer het bezoek is voor zijn afdeling.
HVT: succes bij de oogarts.
Daarstraks oefeningen gedaan voor de schouder, ik vergeet dat, het doet geen pijn meer, maar moet toch nog een tijdje oefenen thuis.Dat duurt maar 10 minuten, maar toch.
Dames, tot morgen allemaal.
MM: welkom back.Ons 1ste seizoentje is al genezen, nu nog het 2de.
Ik heb hier juist ramen gepoetst.Het weer is er goed voor en ze hadden een beurt nodig.Je ziet toch altijd het verschil.
Straks naar vader, ik ga altijd om de 4 à 5 dagen, wanneer het bezoek is voor zijn afdeling.
HVT: succes bij de oogarts.
Daarstraks oefeningen gedaan voor de schouder, ik vergeet dat, het doet geen pijn meer, maar moet toch nog een tijdje oefenen thuis.Dat duurt maar 10 minuten, maar toch.
Dames, tot morgen allemaal.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede namiddag dames,
Terug van bij mijn vriendin. Een pilletje meer voor de pijn en als het binnen enkele dagen niet beter is, dan platen of zo ervan laten nemen.
Ondertussen doet ze nog kine ook, maar weet niet of dat gaat lukken....
Zo, MM al terug present ! Welkom terug
, en al direct in de kaartjes vliegen 
....
Anjelierke, morgen worden hier wat ramen gelapt, en ze komen ook om het onderhoud van het alarm te doen. Goed dat ze daarvoor gebeld hebben, anders stonden ze misschien voor een gesloten deur....
OmaC, het was heel fijn in het zonnetje, met af en toe een licht briesje. Het was knipwerk in stof, je kent dat wel,
, dat gaat zo niet vliegen, hoewel ik mijn voorzorgen had genomen omdat ik wel had verwacht dat de Vries zou tegenspurtelen
.... Maar het ging fijn.....
MH, heb juist folder van de ALDI doorlopen, het is de moment voor Groenslagreiniger te halen, moest je nodig hebben, het is vanaf zaterdag 27/02 in de winkel. Ik heb nog van vorig jaar, ik heb het dan niet moeten gebruiken maar nu zal ik wel moeten, het terras oogt al groen.......
Dames, geniet nog wat van het goede weder, ik ga nog wat verder doen waar ik voormiddag mee bezig was, klusje was nog niet gedaan !
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Terug van bij mijn vriendin. Een pilletje meer voor de pijn en als het binnen enkele dagen niet beter is, dan platen of zo ervan laten nemen.
Ondertussen doet ze nog kine ook, maar weet niet of dat gaat lukken....
Zo, MM al terug present ! Welkom terug
Anjelierke, morgen worden hier wat ramen gelapt, en ze komen ook om het onderhoud van het alarm te doen. Goed dat ze daarvoor gebeld hebben, anders stonden ze misschien voor een gesloten deur....
OmaC, het was heel fijn in het zonnetje, met af en toe een licht briesje. Het was knipwerk in stof, je kent dat wel,
MH, heb juist folder van de ALDI doorlopen, het is de moment voor Groenslagreiniger te halen, moest je nodig hebben, het is vanaf zaterdag 27/02 in de winkel. Ik heb nog van vorig jaar, ik heb het dan niet moeten gebruiken maar nu zal ik wel moeten, het terras oogt al groen.......
Dames, geniet nog wat van het goede weder, ik ga nog wat verder doen waar ik voormiddag mee bezig was, klusje was nog niet gedaan !
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Goede middag alle seizoentjes,
nee vandaag te fris om buiten te zitten
de zon is ergens anders naartoe
dus me binnen maar wat bezig houden
Het terras was proper van zaterdag
en de ramen ook.
M J, nogmaals merci van de jarige
ze zijn gaan fietsen en brengen straks bloem
mee van Aveve, dan kan ik weer een tijdje voort
om brood te bakken
Anjelierken fijn dat alles oké is met je vader
want in dit rare jaar kon je vanalles verwachten
Ik wens jullie allen een fijne dag verder en veel sterkte aan clive,
spoedig beter worden, we missen je hier
Groetjes allen en een fijne dag verder, tot morgen
-
MJ dank je voor de tip.
Of ik onze jongste in de Aldi binnenkrijg is nog maar de vraag.
Mij zien ze daar niet in elk geval.
Veel te klein hier en niet vriendelijk.
Misschien ons dochter proberen.
Dan zie ik die nog eens....
De kinderen moeten toch oefenen voor hun rijbewijs.
Pech bij d oogarts. Ader lekt nog steeds....
Laser behandeling maar bij de lieve dokter in het ziekenhuis.
Of ik onze jongste in de Aldi binnenkrijg is nog maar de vraag.
Mij zien ze daar niet in elk geval.
Veel te klein hier en niet vriendelijk.
Misschien ons dochter proberen.
Dan zie ik die nog eens....
De kinderen moeten toch oefenen voor hun rijbewijs.
Pech bij d oogarts. Ader lekt nog steeds....
Laser behandeling maar bij de lieve dokter in het ziekenhuis.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik koop geen produkt tegen het groen maak het zelf al 15 jaar simpel en toch is het groen weg zonder teveel inspanningen .Die hier komen staan verbaasd dat mijn terras zo proper is wil zeker niet stoefen .Maar hetgeen ik zelf maak is diervriendelijk zo zeg de dierenarts het zelf .Zal het later in de dag plaatsen als jullie het willen weten nu komt de poetshulp .De poetshulp doet buiten nooit iets van terras of stoep dat onderhoud ik zelf ondanks ik slecht te been ben .Ja ik heb hulp maar moet een oogje dichtknijpen afijn ja tevreden zijn met de aangeboden hulp groetje
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Daar ben ik weer. Ik heb alles diagonaal bijgelezen. HVT, het spijt me van jouw oog.
Ook dank aan de kaartjeszenders.
En bedankt voor de mooie overzichtjes.
Matice is in de tuin, ga hem dadelijk binnen halen en zijn pootjes laten drogen en dan pas mag hij naar de living komen. Mijn vensters zou ik ook echt wel eens moeten wassen, maar ondanks het goede weer, ga ik dat deze week nog niet doen.
Ik wens iedereen een heel mooie dinsdag. Liefs en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ventje is op 't werk en zijn opvolger komt zeggen dat hij het leger verlaat.
Tast nu mijn zakken af die ik niet heb.
Clive: Welkom terug.
Gimly moest eten hebben en aan die wens voldaan.
Poetske heeft alle ramen binnen & buiten gedaan en nu is er Geen Zon. Grr.
Ze gaan in Brussel weer op af staan want binnen 39 dagen vertrekt Ventje op groot verlof en daarna pensioenverlof. Kan ook zijn dat hij alleen maar meer naar de kazerne moet om zijn papieren en weer weg want nu zat hij daar om les te geven. Die zal dus niet meer doorgaan.
Veel passage voor de moment: school is herbegonnen.
't zwart kwam van de binnenramen omdat we onlangs de stoof hebben gebrand en ik zag dat mijn gordijnen lichtgrijs aan het worden waren: volgende keer een sopje. of ventje moet ze afdoen eens hij in verlof is. ze hangen er toch al een paar jaar. Schoenmaker blijf bij uw leest passeert hier ook.
zal toch aan barbara moeten vragen of ze geen afzeggingen heeft, ik heb gisteren mijn haar gewassen en nu zie je pas mijn uitgroei. en die is groter dan ik dacht.
Met het nieuwe pillenregime is mijn maag van slag. gisteren ook grote problemen gehad om die grotere in te slikken. en mijn hamburger lag vannacht nog op mijn maag en ik neem al primperan.
Poestke was enorm zenuwachtig: ze heeft problemen met de huisbazin en de werkmensen hebben bij haar "ingebroken" om electriciteit te kunnen aftappen. Politie is verwittigd want je kan zien dat haar sloten beschadigd zijn en een maat die ze had gevraagd om een oogje in het zeil te houden is door die werkmannen uitgescholden en weggejaagd als een schurftige hond. Ze ging vandaag naar de huurdersbond. Hier wordt heel veel misbruik gemaakt van de huurders om dat die huisbazen maar al te goed weten dat ze nergens anders zo goedkoop kunnen huren omdat ze gelijk Poetske een beperkt inkomen hebben en een ziek kind. En dan zijn diezelfde huisbazen verbaasd dat hun huurwoning uitgewoond wordt. Huisbazin had ook niet verwittigd.
HVT: Jouw oog "lekt"? wat moet ik me daarbij voorstellen? ik weet dat het een inwendig bloedvat is.
Beske: hier hebben we ook groen maar dan hangt de buurman aan de deurbel om te vragen of ik zijn hoge drukreiniger wil lenen ( en hemzelf om die te bedienen) Ons Gimly gaat bijna nooit naar buiten tenzij wij er zijn en dan nog. we moeten hem dan voorzien van een paar pullen Javel.( en zijn tijd die hij erin steekt regelen.)
MJ: hier is de aldie in de buurtgemeente nog gesloten wegens verbouwingen. ik zou naar die van mijn moeder moeten gaan maar die heeft nog niet gevraagd of we afkomen.
Oma C: was de zoon jarig? wens hem dan maar proficiat.
Het zou me niet verbazen moest ons Joyce een der dezer dagen met een nieuwe auto de straat komt ingereden. gisteren viel het mij op dat haar aandrijfriem sleept en ik hoorde nog iets dat ik niet kon thuisbrengen. ( heb een tijdje me geintresseerd in autotechnieken kort nadat ik had leren rijden en omdat een vrouw in de garage meestal niet geloofd wordt)
Zo, ik ga straks naar de boerderij: we hebben een vette buit binnengehaald en er is nog twee dagen vallei. Ik slaag er maar niet in mijn sims hun taak ten einde te laten brengen. En ik zoek naar de dader in pacific bay: ivywood, maar nog geen concrete dader. Klondike is in de lentesfeer.
Ik heb het eerste deel van de pijntherapie voltooid, straks deel 2 en een stukje fruit of een yoghurtje nu Gimly genezen is: als het kers is dan zal hij het potje willen uitlikken.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Ventje is op 't werk en zijn opvolger komt zeggen dat hij het leger verlaat.
Tast nu mijn zakken af die ik niet heb.
Clive: Welkom terug.
Gimly moest eten hebben en aan die wens voldaan.
Poetske heeft alle ramen binnen & buiten gedaan en nu is er Geen Zon. Grr.
Ze gaan in Brussel weer op af staan want binnen 39 dagen vertrekt Ventje op groot verlof en daarna pensioenverlof. Kan ook zijn dat hij alleen maar meer naar de kazerne moet om zijn papieren en weer weg want nu zat hij daar om les te geven. Die zal dus niet meer doorgaan.
Veel passage voor de moment: school is herbegonnen.
't zwart kwam van de binnenramen omdat we onlangs de stoof hebben gebrand en ik zag dat mijn gordijnen lichtgrijs aan het worden waren: volgende keer een sopje. of ventje moet ze afdoen eens hij in verlof is. ze hangen er toch al een paar jaar. Schoenmaker blijf bij uw leest passeert hier ook.
zal toch aan barbara moeten vragen of ze geen afzeggingen heeft, ik heb gisteren mijn haar gewassen en nu zie je pas mijn uitgroei. en die is groter dan ik dacht.
Met het nieuwe pillenregime is mijn maag van slag. gisteren ook grote problemen gehad om die grotere in te slikken. en mijn hamburger lag vannacht nog op mijn maag en ik neem al primperan.
Poestke was enorm zenuwachtig: ze heeft problemen met de huisbazin en de werkmensen hebben bij haar "ingebroken" om electriciteit te kunnen aftappen. Politie is verwittigd want je kan zien dat haar sloten beschadigd zijn en een maat die ze had gevraagd om een oogje in het zeil te houden is door die werkmannen uitgescholden en weggejaagd als een schurftige hond. Ze ging vandaag naar de huurdersbond. Hier wordt heel veel misbruik gemaakt van de huurders om dat die huisbazen maar al te goed weten dat ze nergens anders zo goedkoop kunnen huren omdat ze gelijk Poetske een beperkt inkomen hebben en een ziek kind. En dan zijn diezelfde huisbazen verbaasd dat hun huurwoning uitgewoond wordt. Huisbazin had ook niet verwittigd.
HVT: Jouw oog "lekt"? wat moet ik me daarbij voorstellen? ik weet dat het een inwendig bloedvat is.
Beske: hier hebben we ook groen maar dan hangt de buurman aan de deurbel om te vragen of ik zijn hoge drukreiniger wil lenen ( en hemzelf om die te bedienen) Ons Gimly gaat bijna nooit naar buiten tenzij wij er zijn en dan nog. we moeten hem dan voorzien van een paar pullen Javel.( en zijn tijd die hij erin steekt regelen.)
MJ: hier is de aldie in de buurtgemeente nog gesloten wegens verbouwingen. ik zou naar die van mijn moeder moeten gaan maar die heeft nog niet gevraagd of we afkomen.
Oma C: was de zoon jarig? wens hem dan maar proficiat.
Het zou me niet verbazen moest ons Joyce een der dezer dagen met een nieuwe auto de straat komt ingereden. gisteren viel het mij op dat haar aandrijfriem sleept en ik hoorde nog iets dat ik niet kon thuisbrengen. ( heb een tijdje me geintresseerd in autotechnieken kort nadat ik had leren rijden en omdat een vrouw in de garage meestal niet geloofd wordt)
Zo, ik ga straks naar de boerderij: we hebben een vette buit binnengehaald en er is nog twee dagen vallei. Ik slaag er maar niet in mijn sims hun taak ten einde te laten brengen. En ik zoek naar de dader in pacific bay: ivywood, maar nog geen concrete dader. Klondike is in de lentesfeer.
Ik heb het eerste deel van de pijntherapie voltooid, straks deel 2 en een stukje fruit of een yoghurtje nu Gimly genezen is: als het kers is dan zal hij het potje willen uitlikken.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
Fijn dat de zieken ook terug boven water zijn
het mooie weer heeft dan toch geholpen
clive, welkom terug en niet te hevig er terug invliegen,
doe maar rustig aan, fijn dat je er weer bent
als je hervalt is het gewoonlijk erger, veel sterkte
M-M, gordijnen wassen is een mooi werkje als het gedaan is
maar eens zo fris in huis nadien, mijn witte venstergordijnen
worden 2x per jaar gewassen het ruikt zo heerlijk nadien
en de overgordijnen die krijgen 1x per jaar hun wasbeurt
Maar ik heb geen kachel, alleen radiators
't is telkens wel een heel werk...
En jouw ventje z'n opvolger legt er de blok op... en gaat weg
zo onverwachts, dat wordt weer een hele reorganisatie
alsof nieuwe jobs zomaar voor het oprapen liggen
Helena, sterkte met je oog, ik vind dat telkens weer
vervelende behandelingen, nu moet je weer terug naar
de kliniek... spoedig beterschap
Bekske, jouw middeltje om groen weg te krijgen is altijd nuttig
laat mar weten vooral omdat het diervriendelijk is
dank alvast...
Aan alle seizoentjes een fijne dag het zou weer zonnig zijn
maar hier is ze weer weggekropen, ze komt even piepen
en gaat dan weer weg, en dat scheelt in de warmte
die ze geeft vind ik... een fijne dag en groetjes aan iedereen
ook wie ik niet vernoemd heb...anders heb ik een hele pagina nodig
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Ha fijn ! De zieken zijn er gelukkig weer bovenop. En nu allemaal zo blijven aub.
In de tuin liggen de stoeltjes toch wel helemaal van achter, zo waait het hier. En toch zijn ze niet zo licht. Wat bloempotjes ook gevallen, gelukkig niet kapot.
Ik ben benieuwd naar het "recept" van Oma-C.,voor het groensel weg te krijgen.
MM, ik heb mijn hoge drukreiniger ook weg gegeven aan de buurman, die gebruikt het dikwijls . En in ruil komt hij bij de stenen tuinbeelden even afspuiten bij mij of zoiets.
HvT, duim voor jouw oog. Toch maar voorzichtig met niet te lang voorover gebukt staan...
Poetske heeft gisteren ook de vensters gewassen, beneden heeft ze zelfs geen trapje nodig, zo lang is ze.
Het is toch precies veel lichter binnen
, boven was het zelfs van vorig jaar geleden buiten. Maar als het echt zo koud is, hoeft ze het niet te doen boven buiten van mij, er hangen toch glasgordijnen voor en geen kat die het ziet.
Over katten geschreven, ik krijg sanitair bezoek van een kat de laatste weken.
Mijn poes deed het altijd netjes onder struiken en krabde het netjes onder. Maar deze doet het gezellig midden op het gras. Ik raap het op met handschoenen en keukenrol en gooi het gewoon in de wc.
Had de raad gekregen peper naderhand op het plekje te strooien. Tarara, de vlg keer ergens anders ! Heeft iemand onder jullie nog een goede tip? Ik kan toch moeilijk plaatjes zetten : Niet k.... op de gazon
Of moet ik er gewoon mee leren leven ?
In de tuin liggen de stoeltjes toch wel helemaal van achter, zo waait het hier. En toch zijn ze niet zo licht. Wat bloempotjes ook gevallen, gelukkig niet kapot.
Ik ben benieuwd naar het "recept" van Oma-C.,voor het groensel weg te krijgen.
MM, ik heb mijn hoge drukreiniger ook weg gegeven aan de buurman, die gebruikt het dikwijls . En in ruil komt hij bij de stenen tuinbeelden even afspuiten bij mij of zoiets.
HvT, duim voor jouw oog. Toch maar voorzichtig met niet te lang voorover gebukt staan...
Poetske heeft gisteren ook de vensters gewassen, beneden heeft ze zelfs geen trapje nodig, zo lang is ze.
Het is toch precies veel lichter binnen
Over katten geschreven, ik krijg sanitair bezoek van een kat de laatste weken.
Mijn poes deed het altijd netjes onder struiken en krabde het netjes onder. Maar deze doet het gezellig midden op het gras. Ik raap het op met handschoenen en keukenrol en gooi het gewoon in de wc.
Had de raad gekregen peper naderhand op het plekje te strooien. Tarara, de vlg keer ergens anders ! Heeft iemand onder jullie nog een goede tip? Ik kan toch moeilijk plaatjes zetten : Niet k.... op de gazon
-
Mee leren leven. Poes kan niet lezen. Mijn bloembak vooraan is voorlopig leeg, gezien vorig jaar.
Dat is de grootste kattenbak in heel de buurt die je je kan indenken voor de moment.
Is wel een proper poes, ze dekt het onder. De mijn ging nooit in onze tuin.
Gewoon gaan wandelen, niet naar de bib met de Harley Trapson: ik vloog met mijne propere was al bijna van de gazon, dus...we gaan ons geen hartinfarct trappen.
GrannyM de oogarts heeft gezegd dat inspanningen mogen, want dat dat absoluut geen impact heeft.
Ik heb hem gezegd dat ik niet echt van het "ik zit op mijn gat" type ben en hij vindt dat ik dat zeker verder mag doen. Zo actief mogelijk zijn en blijven.
Gaan we dus gedoseerd proberen. De rest van de dag ga ik me vervelen, want buiten gaan zitten in de zon is niet echt aan te raden. Misschien als je je verankerd met tentharingen, wie weet? Ik wil buiten!!!!!!!!!!!
Dat is de grootste kattenbak in heel de buurt die je je kan indenken voor de moment.
Is wel een proper poes, ze dekt het onder. De mijn ging nooit in onze tuin.
Gewoon gaan wandelen, niet naar de bib met de Harley Trapson: ik vloog met mijne propere was al bijna van de gazon, dus...we gaan ons geen hartinfarct trappen.
GrannyM de oogarts heeft gezegd dat inspanningen mogen, want dat dat absoluut geen impact heeft.
Ik heb hem gezegd dat ik niet echt van het "ik zit op mijn gat" type ben en hij vindt dat ik dat zeker verder mag doen. Zo actief mogelijk zijn en blijven.
Gaan we dus gedoseerd proberen. De rest van de dag ga ik me vervelen, want buiten gaan zitten in de zon is niet echt aan te raden. Misschien als je je verankerd met tentharingen, wie weet? Ik wil buiten!!!!!!!!!!!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

Dag seizoentjes allemaal ,
Toch even een paar dagen lente
Clive : blij je hier terug te zien / nu maar rustig aan / het werk gaat niet lopen
HVT : niet leuk die problemen met je oog ...
MM :: straf dat de opvolger van ventje nu al forfait geeft ..
Bekske : ik zou ook graag willen weten welk middel jij gebruikt om het groen van de stenen buiten te verwijderen
GRanny M : gelukkig heb je hulp van de poetsvrouw / Tot nu toe probeer ik het nog zelf te doen ,maar dan beetje bij beetje . Wat vandaag niet meer lukt , doe ik de volgende dag
Verder al weer vergeten wat ik hier gelezen heb
-
granny M schreef:
Ik ben benieuwd naar het "recept" van Oma-C., voor het groensel weg te krijgen.
maar ik heb dat niet geschreven ik gebruikte altijd het product van Aldi
het zou van Bekske moeten komen als ze het wil geven..
Allen een slaapwel voor later en tot morgen...
Ik ben benieuwd naar het "recept" van Oma-C., voor het groensel weg te krijgen.
maar ik heb dat niet geschreven ik gebruikte altijd het product van Aldi
het zou van Bekske moeten komen als ze het wil geven..
Allen een slaapwel voor later en tot morgen...