itsme
-
dobber - Lid geworden op: 27 jul 2005, 09:43
Ik heb geen slimme GSM en werk met PC onder Win10 Inloggen bij een bank ING is een omslachtig werk
ingeven kaart nr (17 nummers) en ING ID ( 10 nummers) kaart in een card reader steken weeral invullen en verificatie invullen.
Ik lees dat via ITSME veel van die zaken niet meer nodig zijn , maar als ik het systeem wil instaleren vraagt hij mij steeds naar mijn smartphone ( die ik niet heb ).
Wat nu: is er speciale software voor Win10 die ik moet instaleren .
Alvast bedankt
ingeven kaart nr (17 nummers) en ING ID ( 10 nummers) kaart in een card reader steken weeral invullen en verificatie invullen.
Ik lees dat via ITSME veel van die zaken niet meer nodig zijn , maar als ik het systeem wil instaleren vraagt hij mij steeds naar mijn smartphone ( die ik niet heb ).
Wat nu: is er speciale software voor Win10 die ik moet instaleren .
Alvast bedankt
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als ik mij op de pc inlog bij "Mijn Easy Banking" staan daar mijn rekeningnummer en kaartnummer reeds ingevuld. Ik moet dus enkel nog aan de slag met de kaartreader en dat valt best mee 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
wiana,
het kan ook bij ing, je moet gewoon kiezen voor andere manier van inloggen en gegevens bewaren is geen enkel probleem.
ik heb ook geen itsme en doe al jaren bankzaken via ing.

het kan ook bij ing, je moet gewoon kiezen voor andere manier van inloggen en gegevens bewaren is geen enkel probleem.
ik heb ook geen itsme en doe al jaren bankzaken via ing.

Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I