In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Jadi 
============================================================

Dat doet Mathieu van der Poel mij niet na, ±7 km in 70 minuten.
‘t Was weer verdomde fris, was ook geen zonnetje en dat scheelt toch al gauw zoals het dan aanvoelt.
Maar goed, ik was er goed op gekleed.
Nog wat plaatjes van mijn fietstochtje deze ochtend:

Foto’s (5) verspringen automatisch
Het boterhammetje en appeltje hebben we al genuttigd, dus is er nu effe ruimte voor het dagelijkse middag
Daarna is er weer ’n bakkie
en sport op 
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

============================================================

Dat doet Mathieu van der Poel mij niet na, ±7 km in 70 minuten.
‘t Was weer verdomde fris, was ook geen zonnetje en dat scheelt toch al gauw zoals het dan aanvoelt.
Maar goed, ik was er goed op gekleed.
Nog wat plaatjes van mijn fietstochtje deze ochtend:

Foto’s (5) verspringen automatisch
Het boterhammetje en appeltje hebben we al genuttigd, dus is er nu effe ruimte voor het dagelijkse middag

Daarna is er weer ’n bakkie
en sport op 
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
voila sè onze zondags menu heeft weer gesmaakt , vol au vent met lekkere frietjes en een slaatje , en meer moet da nie zijn want we hebben zelfs nog niet alles opgegeten doordat er wat teveel was
jadi bedankt voor al dat lekkers , ik zou er al bijna het water van in mijn mond krijgen maar gelukkig heb ik nog lekkere zelfgebakken appelcake voor bij onze koffie deze namiddag en dat zal zeker smaken
Bertje amai das geen brol dat jij gekocht hebt want " gardena " heeft goeie kwaliteit
en de foto is pas vandaag genomen zie ik aan de datum , want er zijn er sommige die dan een foto plaatsen van het internet maar dat komt dan niet altijd geloofwaardig over vind ik want iedereen kan hier zetten wat hij wil
en wij betalen ook liever iets meer voor goeie kwaliteit dan voor goedkope brol
nu zal je zoveel je auto kunnen wassen als je wil
granny M ook voor jou een fijne zondag verder
Lenk wat leuk dat we hier ook nog eens van jou horen , dus als je wat tijd en goesting hebt dan spring je maar eens binnen hé en is alles goed met Lenka ???????????
Remie jullie hebben daar wel mooie vergezichten zie ik , en ik moet wel lachten met jou prestatie op de fiets maar tis wel met de manier waarop je het zegt hoor
( die vergelijking met Mathieu )
frankje bedankt hoor voor het mooi plaatje dat ik mag pikken
An-W , thijli , en gerda
hallooooo
en nu ist tijd voor mijn zetel met de beentjes op de poef naar een mooie film kijken die we opgenomen hebben
en hieronder een fotootje van de parkiet die hier vorige zondag is toegekomen en hij weet al goed waar het eten staat , dus nu nog in de gaten houden waar hij slaapt zodat we haar (want tis een vrouwtje )dan misschien eens kunnen vangen
daaaaaaag

voila sè onze zondags menu heeft weer gesmaakt , vol au vent met lekkere frietjes en een slaatje , en meer moet da nie zijn want we hebben zelfs nog niet alles opgegeten doordat er wat teveel was
jadi bedankt voor al dat lekkers , ik zou er al bijna het water van in mijn mond krijgen maar gelukkig heb ik nog lekkere zelfgebakken appelcake voor bij onze koffie deze namiddag en dat zal zeker smaken
Bertje amai das geen brol dat jij gekocht hebt want " gardena " heeft goeie kwaliteit
en de foto is pas vandaag genomen zie ik aan de datum , want er zijn er sommige die dan een foto plaatsen van het internet maar dat komt dan niet altijd geloofwaardig over vind ik want iedereen kan hier zetten wat hij wil
en wij betalen ook liever iets meer voor goeie kwaliteit dan voor goedkope brol
nu zal je zoveel je auto kunnen wassen als je wil
granny M ook voor jou een fijne zondag verder
Lenk wat leuk dat we hier ook nog eens van jou horen , dus als je wat tijd en goesting hebt dan spring je maar eens binnen hé en is alles goed met Lenka ???????????
Remie jullie hebben daar wel mooie vergezichten zie ik , en ik moet wel lachten met jou prestatie op de fiets maar tis wel met de manier waarop je het zegt hoor
frankje bedankt hoor voor het mooi plaatje dat ik mag pikken
An-W , thijli , en gerda
hallooooo
en nu ist tijd voor mijn zetel met de beentjes op de poef naar een mooie film kijken die we opgenomen hebben
en hieronder een fotootje van de parkiet die hier vorige zondag is toegekomen en hij weet al goed waar het eten staat , dus nu nog in de gaten houden waar hij slaapt zodat we haar (want tis een vrouwtje )dan misschien eens kunnen vangen
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
-
zonnebloemetje schreef: ↑07 mar 2021, 14:23waar hij slaapt zodat we haar (want tis een vrouwtje )dan misschien eens kunnen vangen
Vriendelijke groet,
en
-
halloooootjes
voila sè de koffie heeft gesmaakt met de appelcake er bij
Remie als wij die parkiet al kunnen vangen dan zou dat voor haar eigen goed zijn
en niet om in een kooitje te stoppen maar bij iemand in een volière
want zeg nu zelf we wonen hier niet in Australië waar het meestal warm en zonnig is
en parkieten horen hier bij ons niet thuis in de vrije natuur want ze kunnen NIET zelf hun eten vinden en ware het niet dat wij hier de vogeltjes iedere dag eten geven dan was dat beestje nu al dood
en dan nog de regen en de wind waar parkieten ziek van kunnen worden als ze geen goede schuilplaats hebben met de dood als gevolg
en wij zijn altijd bezorgd voor alle diertjes en ook deze in onze tuin en we hebben achteraan in onze tuin onder het afdak waar de vogeltjes komen eten een vogelhuisje hangen waar mijn ventje het gaatje van vergroot heeft zodat die parkiet er zou in kunnen om te slapen maar als die er niet in wil dan kunnen wij daar ook niks aan doen hé en gisteren heeft mijn ventje gezien dat die parkiet een nestkastje die in een boom hangt uitgekozen heeft ( waar er ieder jaar meesjes in wonen ) en het gaatje een stuk groter heeft gemaakt met haar bek zodat ze er in kan , dus nu maar hopen dat ze daar 's nachts in zit zodat ze niet in de regen en koude wind zit die er halverwege volgende week aankomt
allé en nu nog wat verder kijken naar onze film sè want tis spannend
daaaaaag

voila sè de koffie heeft gesmaakt met de appelcake er bij
Remie als wij die parkiet al kunnen vangen dan zou dat voor haar eigen goed zijn
want zeg nu zelf we wonen hier niet in Australië waar het meestal warm en zonnig is
en parkieten horen hier bij ons niet thuis in de vrije natuur want ze kunnen NIET zelf hun eten vinden en ware het niet dat wij hier de vogeltjes iedere dag eten geven dan was dat beestje nu al dood
en dan nog de regen en de wind waar parkieten ziek van kunnen worden als ze geen goede schuilplaats hebben met de dood als gevolg
en wij zijn altijd bezorgd voor alle diertjes en ook deze in onze tuin en we hebben achteraan in onze tuin onder het afdak waar de vogeltjes komen eten een vogelhuisje hangen waar mijn ventje het gaatje van vergroot heeft zodat die parkiet er zou in kunnen om te slapen maar als die er niet in wil dan kunnen wij daar ook niks aan doen hé en gisteren heeft mijn ventje gezien dat die parkiet een nestkastje die in een boom hangt uitgekozen heeft ( waar er ieder jaar meesjes in wonen ) en het gaatje een stuk groter heeft gemaakt met haar bek zodat ze er in kan , dus nu maar hopen dat ze daar 's nachts in zit zodat ze niet in de regen en koude wind zit die er halverwege volgende week aankomt
allé en nu nog wat verder kijken naar onze film sè want tis spannend
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

oei jadi ..ben ik nog op tijd om je te feliciteren
..gelukkige verjaardag
vanmiddag 'n uurtje gaan wandelen ,
ik vond het te frisjes voor 't fietske ..
nog eens langs ons ouderlijk huis gestapt ,
..jeetje ni te geloven , ons vake zou zich omdraaien in z'n graf ,
..als hij nu zijne tuin en haag moest zien , ni te geloven ,
niks meer onderhouden ,
Bert , goede keus voor je autoslang hoor , ..
..leuk mopke ,
bloemeke , mmm fritjes ..heb ik gisteren van 't frituur gegeten ,
smaakt altijd , vind ik
Lenk hallooo,
fijn dat je er effe was , hopelijk alles ok ,
Remie mooie fotoos ,
en rij jij nog steeds zonder eltric ??
granny m
thijli
grootjegerda
frankje
bekske
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje schreef: ↑07 mar 2021, 16:53Remie als wij die parkiet al kunnen vangen dan zou dat voor haar eigen goed zijn
Z-Bloemetje
Ja zeker Marietteke, bevalt me nog steeds.
Vriendelijke groet,
en
-
graag gedaan Bekske
ik ben ook een koekebroodje aan 't bakken om er dan morgenochtend vers van te eten
want om 18 u mag het uit de oven en dan nog 2 uurtjes afkoelen waarna ik het in een plastieken doos doe om niet uit te drogen en zo blijft het zeker enkele dagen vers want wij eten er 4 dagen van 's morgens voor dat het op is en dan is het nog altijd mooi zacht en niet uitgedroogd
laat het je smaken
daaaaag

ik ben ook een koekebroodje aan 't bakken om er dan morgenochtend vers van te eten
want om 18 u mag het uit de oven en dan nog 2 uurtjes afkoelen waarna ik het in een plastieken doos doe om niet uit te drogen en zo blijft het zeker enkele dagen vers want wij eten er 4 dagen van 's morgens voor dat het op is en dan is het nog altijd mooi zacht en niet uitgedroogd
laat het je smaken
daaaaag

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Jadi, gefeliciteerd met je verjaardag
Hier ook de fiets laten staan.
We zijn in de auto gestapt en een eindje over de hondsrug gereden.
En daar ergens de auto neer gezet en het bos in geweest.
Uurtje gewandeld en toen weer naar huis.
We hebben pizza in de oven geschoven en lekker gegeten.
Fijne avond
Hier ook de fiets laten staan.
We zijn in de auto gestapt en een eindje over de hondsrug gereden.
En daar ergens de auto neer gezet en het bos in geweest.
Uurtje gewandeld en toen weer naar huis.
We hebben pizza in de oven geschoven en lekker gegeten.
Fijne avond
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zonnebloemeke
Alles goed met Lenka, hout vast houden. Ja ik probeer te komen als ik tijd heb, soms weet ik ook echt niet wat schrijven. Zeker niet als ik aan het werk ben.
Marietteke, alles onder controle hier.
Zo een goed zondag avond iedereen.
Menu kalkoenstoofpotje met aardappelen.
Alles goed met Lenka, hout vast houden. Ja ik probeer te komen als ik tijd heb, soms weet ik ook echt niet wat schrijven. Zeker niet als ik aan het werk ben.
Marietteke, alles onder controle hier.
Zo een goed zondag avond iedereen.
Menu kalkoenstoofpotje met aardappelen.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

even voor middernacht ...
op m'n teentjes, om niemand en zeker de jarige niet wakker te maken ..
Jadi, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
hopelijk heb je genoten van jouw dag !
een bloemetje voor jou ;

Mies xxx
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
t is al laat,
wens iedereen een goede nachtrust toe

wens iedereen een goede nachtrust toe