In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
in het interview zat in ieder geval al één fout>ze zei dat Archie geen prins kon worden (omdat hij een donker kleurtje zou hebben?), maar dit is in de wet geregeld jaren terug. Iedereen kan zeggen van Meghan > o, je bent "zwart", maar dat geeft toch niks zoiets zeggen, het is hoe je het zelf wil interpreteren, maar het was meteen>olala.
Hier regent het nu pas.
Hier regent het nu pas.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond allemaal
oef ik ben vandaag een beetje uit mijn normale doen
we zijn deze morgen om 8.30u al vertrokken met de auto naar de garage omdat de software van onze computer in de auto moest hergeprogrammeerd worden om er een foutje uit te krijgen en dus wisten ze daar niet hoelang het zou duren waardoor wij bleven wachten tot de auto zou klaar zijn , maar de computer had zoveel werk dat het 3.30u duurde voordat het gedaan was en zo waren wij maar rond 13u terug thuis en toen moest ik nog het middageten klaarmaken en we hadden ook serieus koud van daar zolang te wachten
en halverwege de namiddag nadat we gegeten hadden heb ik mij in de zetel gezet met een dekentje om warm te krijgen en een tijdje later ben ik dan in slaap gevallen en maar een goed uur later wakker geworden
iedereen die voor mij geduimd heeft ivm mijn oogoperatie , bedankt hoor
ik heb ook naar die uitzending gekeken met prins Harry en Megan Markle en ik vind het niet kunnen dat Megan daar zo open en bloot de vuile was buiten hangt van het Britse koningshuis
ze is daar naar eigen zeggen indertijd heel goed ontvangen in het Britse koningshuis en nu uit ze allerlei beschuldigingen aan hun adres
allé tis alweer etenstijd sè en ik ben nu alweer moe van deze morgen vroeg op te staan
gelukkig moeten we er morgen niet vroeg uit maar juist nu word er veel wind voorspeld en dat heb ik niet graag , dus hopelijk slaap ik goed vannacht
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een gezellige avond verder
daaaaaag

oef ik ben vandaag een beetje uit mijn normale doen
we zijn deze morgen om 8.30u al vertrokken met de auto naar de garage omdat de software van onze computer in de auto moest hergeprogrammeerd worden om er een foutje uit te krijgen en dus wisten ze daar niet hoelang het zou duren waardoor wij bleven wachten tot de auto zou klaar zijn , maar de computer had zoveel werk dat het 3.30u duurde voordat het gedaan was en zo waren wij maar rond 13u terug thuis en toen moest ik nog het middageten klaarmaken en we hadden ook serieus koud van daar zolang te wachten
en halverwege de namiddag nadat we gegeten hadden heb ik mij in de zetel gezet met een dekentje om warm te krijgen en een tijdje later ben ik dan in slaap gevallen en maar een goed uur later wakker geworden
iedereen die voor mij geduimd heeft ivm mijn oogoperatie , bedankt hoor
ik heb ook naar die uitzending gekeken met prins Harry en Megan Markle en ik vind het niet kunnen dat Megan daar zo open en bloot de vuile was buiten hangt van het Britse koningshuis
ze is daar naar eigen zeggen indertijd heel goed ontvangen in het Britse koningshuis en nu uit ze allerlei beschuldigingen aan hun adres
allé tis alweer etenstijd sè en ik ben nu alweer moe van deze morgen vroeg op te staan
gelukkig moeten we er morgen niet vroeg uit maar juist nu word er veel wind voorspeld en dat heb ik niet graag , dus hopelijk slaap ik goed vannacht
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een gezellige avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
ons avondeten hebben we weer binnen
en nu ist tijd voor een aangenaam warm badje sè
en dat zal zeker deugd doen
voor alle leutertjes geniet nog van jullie avond
daaaaaaag

ons avondeten hebben we weer binnen
en nu ist tijd voor een aangenaam warm badje sè
en dat zal zeker deugd doen
voor alle leutertjes geniet nog van jullie avond
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Discussiëren
Discussiëren met een vrouw is als het lezen van gebruikersvoorwaarden.
Op een gegeven moment leg je je er bij neer en kies je voor ‘accepteren’

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, voilà de zipscreens zijn geplaatst.Laat de zomer maar komen.
Conclusie: blijkbaar hou ik de vogels weg met gewoon een plastiek zak aan de ballustrade te hangen. Ideaal tijdens het nest bouwen dus.
Door de sterke wind is er al eentje gaan vliegen..
Straks vlug boodschappen doen zodat ik thuis ben tegen dat het nog slechter weer wordt
Ventje kreeg een brief van de "polis" boete 53€ om i.pl.v 70 gecorrigeerd 72. . . En dit op de terug weg na bezoek van zijn ma in het wooncenter..
Het is zuur betalen, maar soit het is niet anders.
Eindelijk de verkeersbelastingen gekregen 2 maanden na datum. Ze hadden die vergeten op te sturen...
Dan nog een rekening van de endocrinologie voor ventje, en nefrologie voor mij...Ik stelde voor aan ventje om die terug in de omslag te steken en "terug naar afzender" te sturen..
En nu schoenen aan en naar de Colruyt
Fijne dag allen
toedeloe
menu: biefstuk met gestoofde prei voor mij, ventje een hamburger met een appeltje in de oven. Tja hier zijn de menu's maar zelden gelijk..Ventje eet geen prei, en geen biefstuk en nog zoveel andere dingen..
Bij mij thuis was de spreuk "eten wat de pot schaft" Maar bij ventje was het anders, en ik ben daar in meegegaan.Met alle gevolgen van dien.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Bert
Goede morgen allen,
kom niet buiten vandaag. Veel te veel wind en ik sta al niet vast op mijn pootjes.
Mijne migraine aanval is precies nog niet volledig gepasseerd. Heb wel geen hoofdpijn meer
maar voel me nog slapjes en heb geen zin om ook maar iets te doen.
Oeie, Jadi, uw ventje aan speeding gedaan???
Kan met de beste gebeuren. Zeg nooit nooit.
Ik houd me ook aan de regeltjes maar dat tikkeltje er over zit in een klein hoekje.
Op de teller moet dat toch wel 80 à 82 geweest zijn.
Werkelijke snelheid 78 en dan een correctie daarop. Maar wat is nu 2 km/h????
https://www.wegcode.be/boeteberekening

Wens jullie allemaal nog een fijne dag verder.
kom niet buiten vandaag. Veel te veel wind en ik sta al niet vast op mijn pootjes.
Mijne migraine aanval is precies nog niet volledig gepasseerd. Heb wel geen hoofdpijn meer
maar voel me nog slapjes en heb geen zin om ook maar iets te doen.
Oeie, Jadi, uw ventje aan speeding gedaan???
Kan met de beste gebeuren. Zeg nooit nooit.
Ik houd me ook aan de regeltjes maar dat tikkeltje er over zit in een klein hoekje.
Op de teller moet dat toch wel 80 à 82 geweest zijn.
Werkelijke snelheid 78 en dan een correctie daarop. Maar wat is nu 2 km/h????
https://www.wegcode.be/boeteberekening

Wens jullie allemaal nog een fijne dag verder.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge,Ton , bekske , granny-M , frankje , oma-Dina en flowers , halloooooooooo.....
Ai Jadi , een bekeuring . Ja dat kan de beste overkomen .
Bert nog niet helemaal de oude . Doe maar rustig aan dan .
Remie heeft de boodschappen weer binnen .
Hier stormt het aan de kust windkracht 9 . Vanmiddag wordt er ook regen/hagel verwacht .
Vandaag maar niet fietsen en wandelen denk ik .
Mijn man zat om 9 uur bij de kapper en is eindelijk verlost van zijn corona kapsel
Straks maar even wat administratieve klusjes doen ( samen ) .
Fijne donderdag allemaal .

Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge,Ton , bekske , granny-M , frankje , oma-Dina en flowers , halloooooooooo.....
Ai Jadi , een bekeuring . Ja dat kan de beste overkomen .
Bert nog niet helemaal de oude . Doe maar rustig aan dan .
Remie heeft de boodschappen weer binnen .
Hier stormt het aan de kust windkracht 9 . Vanmiddag wordt er ook regen/hagel verwacht .
Vandaag maar niet fietsen en wandelen denk ik .
Mijn man zat om 9 uur bij de kapper en is eindelijk verlost van zijn corona kapsel
Straks maar even wat administratieve klusjes doen ( samen ) .
Fijne donderdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'