In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Bert en Puzzel, jullie komen er wel uit samen toch....

Dacht het wel dat deze mensen kinderen hebben Puzzel, maar zelf ben ik er niet zeker van, zou het even aan HM Gina moeten vragen... die weet alles hier van de buurt.
Misschien was het pakketje wel voor één van de kinderen met zo'n computerspelletje of iets degelijks (die zijn heel belangrijk om dan om die tijd nog ff op te halen) er in.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Druppel
Een man vraagt in een restaurant: “Hoeveel kost één druppel champagne?”
De ober antwoordt: “Helemaal niks.”
“Goed” zegt de man, “druppelt u mijn glas dan maar vol!”

Vriendelijke groet,
en
-

Nog 17 dagen te gaan, dan begint het nieuwe vaarseizoen 2021 voor watersporters (worden de bruggen en sluizen weer bediend voor deze tak van sport), JOEPIE..!
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge,Ton , bekske , granny-M , frankje , oma-Dina en flowers , halloooooooooo.....
Ik ga even werken in het vintage winkeltje .
Niet te lang want ik heb weer eens last van mijn onderrug pfff.
Toedeloe . Fijne dag .

Ik ga even werken in het vintage winkeltje .
Niet te lang want ik heb weer eens last van mijn onderrug pfff.
Toedeloe . Fijne dag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige maandagmorgen iedereen
ja het zonnetje schijnt hier en tis droog waardoor het er uit ziet als lente weer
dus dadelijk eens met mijn borstel aan de voorkant van ons huis alles een beetje proper opvegen want door die wind van de vorige dagen ligt er hier dan voor onze deur van alles van bij de buren die zomaar alles laten rondslingeren zodat het dan bij ons terecht komt door de wind en dan zijn ze er van af hé , en tis niet omdat het bij hen op een containerpark gelijkt dat alles hier voor onze deur moet liggen hé , maar ik zal er direct eens korte metten mee maken
oei Bekske zoveel pijn gehad vannacht ???? hopelijk kan je vandaag dan nog een beetje slaap inhalen misschien in de namiddag , sterkte hoor
puzzel ook een goeie morgen
Remie jij krijgt er zo te zien al goesting in om weer te varen en hopelijk word het dan een beetje beter weer zonder al die wind en regen
An-W veel werkplezier nog hoor en denk aan je rug want ik kan er van meespreken
frankje ik zou ook nog zo lenig willen zijn en zonder al mijn mankementen , maar daar kan ik alleen maar van dromen jammer genoeg
gerda ook een goeie morgen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
geniet nog van jullie maandag
daaaaaag

ja het zonnetje schijnt hier en tis droog waardoor het er uit ziet als lente weer
dus dadelijk eens met mijn borstel aan de voorkant van ons huis alles een beetje proper opvegen want door die wind van de vorige dagen ligt er hier dan voor onze deur van alles van bij de buren die zomaar alles laten rondslingeren zodat het dan bij ons terecht komt door de wind en dan zijn ze er van af hé , en tis niet omdat het bij hen op een containerpark gelijkt dat alles hier voor onze deur moet liggen hé , maar ik zal er direct eens korte metten mee maken
oei Bekske zoveel pijn gehad vannacht ???? hopelijk kan je vandaag dan nog een beetje slaap inhalen misschien in de namiddag , sterkte hoor
puzzel ook een goeie morgen
Remie jij krijgt er zo te zien al goesting in om weer te varen en hopelijk word het dan een beetje beter weer zonder al die wind en regen
An-W veel werkplezier nog hoor en denk aan je rug want ik kan er van meespreken
frankje ik zou ook nog zo lenig willen zijn en zonder al mijn mankementen , maar daar kan ik alleen maar van dromen jammer genoeg
gerda ook een goeie morgen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
geniet nog van jullie maandag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, ... joehoe iedereen
't Is in een rapke
Ne goeie morgen bijna middag
Net terug van weg en weer naar de markt..
Kippetje gehaald, wat fruit en eierkoeken
Bij het passeren de glas in de container
En dan huiswaarts, in driekwart terug thuis
Dat is kunnen hé
Alleen want ventje moest thuis blijven voor de verpleegster.
Alles evolueert goed, komt terug weer eens goed. Mag zo blijven...Handjes kruisen en hopelijk blijft het goed. Maar met huidkanker weet men nooit..
Zo en nu aan "teeten" beginnen.
Fijne dag allen
toedeloe
menu: kip (natuurlijk) met puree en appelmoes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemiddag,
Jadi fijn dat het met je man goed is,kan inderdaad weer terug komen,mijn man heeft 3 plekjes laten weghalen en behandelen,2 in het gezicht en 1 op zijn rug,maar net wat je zegt kan zo maar weer komen.
Remie dus voor jou weer gauw met je boot bezig,en zo snel mogelijk weer varen.
Zonnebloemetje jij ben dus al weer druk!
Gerda hoe gaat het met je kleindochter?
Ik heb de wekelijkse boodschappen weer binnen,en heb net de vlinderstruik gesnoeid,nu moet het nog in de container geknipt worden,pfff wat een werk.
fijne dag allen.
Jadi fijn dat het met je man goed is,kan inderdaad weer terug komen,mijn man heeft 3 plekjes laten weghalen en behandelen,2 in het gezicht en 1 op zijn rug,maar net wat je zegt kan zo maar weer komen.
Remie dus voor jou weer gauw met je boot bezig,en zo snel mogelijk weer varen.
Zonnebloemetje jij ben dus al weer druk!
Gerda hoe gaat het met je kleindochter?
Ik heb de wekelijkse boodschappen weer binnen,en heb net de vlinderstruik gesnoeid,nu moet het nog in de container geknipt worden,pfff wat een werk.
fijne dag allen.
Iedere dag een lach
-

Uit mijn archief:

Vanmorgen even bij een vriend langs geweest in Oudewater, bijgepraat en ’n bakkie gedaan.
Nu ook weer aan ‘n
, maar deze is verzorgd door mijn lief.Middag
was niet echt een succes, buurtjes maken nogal wat lawaai, zijn aan het verhuizen. Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en