PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Zoals jij Voorn, ben ik een risicopatiënt ( bloedstolsel in de hersenen) en ik neem contact op met mijn huisarts die goed op de hoogte is van mijn toestand.
Antwoord : wij mogen ons in deze discussie niet uitspreken , dit is " du jamais vu" letterlijk zijn uitspraak.
Indien ik ga voor vaccinatie en ik krijg een Astra Zenica voorgeschoteld wat dan ?
Neem ik het risico of weiger ik?
Als ik weiger wanneer heb ik dan kans om een ander te krijgen?
Antwoord : wij mogen ons in deze discussie niet uitspreken , dit is " du jamais vu" letterlijk zijn uitspraak.
Indien ik ga voor vaccinatie en ik krijg een Astra Zenica voorgeschoteld wat dan ?
Neem ik het risico of weiger ik?
Als ik weiger wanneer heb ik dan kans om een ander te krijgen?
-
Met spijt in het hart, want ik snak naar mijn kleinkinderen zal ik ook het Astra Zenica moeten weigeren, ik wil nog wel een paar jaartjes mee.
Ga ik naar Spoor Oost en zie terplaatse wat ik ga krijgen en beslis dan ? Kan dat ?
Zijn al die andere landen dan fout bezig?
Ga ik naar Spoor Oost en zie terplaatse wat ik ga krijgen en beslis dan ? Kan dat ?
-
Even gebeld naar Spoor Oost , oproepbrief moet je sowieso aanvaarden, op de latere uitnodiging zou het merk vaccin aangeduid zijn, weiger je dat dan kom je een maand later terug in aanmerking met dan waarschijnlijk een ander merk vaccin.
Als dat waar zou zijn , dan is er toch wat hoop voor ons risicopatiënten.
Als dat waar zou zijn , dan is er toch wat hoop voor ons risicopatiënten.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zelfs na vaccinatie kan je nog besmet geraken en lichte symptomen krijgen, en dat na een vaccinatie met eender welk vaccin. Het is ook niet zeker dat het jou gaat beschermen omdat de beschermingsgraad varieert tussen 70 en 90 procent. Je zal maar tot de groep van 30 of 10 procent behoren bij wie het vaccin niet heeft "gepakt".kitten schreef: ↑16 mar 2021, 14:17Met spijt in het hart, want ik snak naar mijn kleinkinderen zal ik ook het Astra Zenica moeten weigeren, ik wil nog wel een paar jaartjes mee.
Nu is het ook zo dat bij sommigen die de ziekte hebben opgelopen en in het ziekenhuis werden opgenomen, ook bloedklontervorming werd vast gesteld. Het zou dus best kunnen dat als je na vaccinatie ( met eender wel vaccin ) toch terug besmet geraakt, je nog steeds bloedklonters kunt vormen zoals dat bij sommige zieken het geval was.
Ik persoonlijk ga mezelf slechts "loslaten" ( mezelf niet meer beschermen ) als het aantal nieuwe besmettingen gedaald is onder de 10 per dag. Dat is op een bevolking van 11 miljoen nog steeds meer dan de ongeveer 100 besmettingen per dag die Taïwan , Australië en China nu voor het ogenblik hebben. Dus, met mijn 10 per dag ben ik nog zeer gul. De laatste dagen zitten we met ongeveer 3000 nieuwe besmettingen per dag, en het einde van de tunnel is nog bijlange niet in zicht, en zelfs niet als men nog sneller zou gaan vaccineren.
Men geeft de bevolking veel te vlug valse hoop, ook uit de hoek van de virologen, en dat werkt nadien averechts.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Tja, het heeft 6 maand geduurd voor ze er achter kwamen dat de mondmaskers, die ze voor de bevolking via de apotheker uitgedeeld hadden, giftig waren, en van dan af bleef het stil ......
dus als ze nu toch tot de conclusie komen dat dat AZ vaccin toch niet zo gezond is, zijn we op het einde van het jaar,en zal het nog stiller blijven......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Alle vaccins en geneesmiddelen hebben bijwerkingen ...
Zou het niet zo zijn dat AstraZeneca nu een beetje wordt gepest omwille van hun vervelend getreuzel bij hun leveringen.
Zou het niet zo zijn dat AstraZeneca nu een beetje wordt gepest omwille van hun vervelend getreuzel bij hun leveringen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
E.T.Alle vaccins en geneesmiddelen hebben bijwerkingen ...
???? spelen ze dan zo met mensenlevens .
En de mensen die overleden zijn kort na vaccin .
Tussen bijwerkingen en bijwerkingen is twee
We gaan wel horen bij latere tijdstip ( Astrazenica )
Denk dat vele mensen er niet zo happig naar zijn
Persoonlijk maakt de regering grote fout .
Leven niet na wat er is gezegd . Geen Astrazenica boven de 55 jaar .
???? spelen ze dan zo met mensenlevens .
En de mensen die overleden zijn kort na vaccin .
Tussen bijwerkingen en bijwerkingen is twee
We gaan wel horen bij latere tijdstip ( Astrazenica )
Denk dat vele mensen er niet zo happig naar zijn
Persoonlijk maakt de regering grote fout .
Leven niet na wat er is gezegd . Geen Astrazenica boven de 55 jaar .
-
Het is vanaf het begin al meegedeeld dat die zilvernitraat en nanodeeltjes bevatten die voor een ontsmetting moesten zorgen, en dat je ze aan 30 °C moest wassen voor ze te gebruiken. Mensen zijn blijkbaar allemaal doof geworden als het niet via de grote klokken vanop een kathedraal of moskee wordt uitgeroepen. Allemaal vijgen na Pasen, wie verstandig was smeet dat ding al meteen in de vuilbak ....tokkio schreef: ↑16 mar 2021, 15:13Tja, het heeft 6 maand geduurd voor ze er achter kwamen dat de mondmaskers, die ze voor de bevolking via de apotheker uitgedeeld hadden, giftig waren, en van dan af bleef het stil ......
dus als ze nu toch tot de conclusie komen dat dat AZ vaccin toch niet zo gezond is, zijn we op het einde van het jaar,en zal het nog stiller blijven......
-
pol55 - Lid geworden op: 20 mei 2006, 16:03
Topdokter Pedro Brugada:
HBVL vandaag 16-03-21:
Vraag : Zou u aanraden te stoppen met AstraZeneca?
“Ik zou enkel wie bloedverdunners neemt van de lijst halen" (dus niet vacineren !!!!)
"Voor de rest is er op basis van wat we nu weten geen probleem...."
HBVL vandaag 16-03-21:
Vraag : Zou u aanraden te stoppen met AstraZeneca?
“Ik zou enkel wie bloedverdunners neemt van de lijst halen" (dus niet vacineren !!!!)
"Voor de rest is er op basis van wat we nu weten geen probleem...."
Huawei D15 . AMD Ryzen 5 3500 U, 256 GB SSD schijf
-
Fred 1950 toch...
Ze hebben het niet van in het beging gezegd,dat ze giftig zijn, ze hebben het bekend gemaakt eind februari,en van dan af blijft het stil.....
https://www.hln.be/binnenland/stoffen-m ... ~af3a6b75/
Ze hebben alleen gezegd dat men het op 30° moest wassen, en niet op 60+,maar waarom,geen uitleg.....Het is vanaf het begin al meegedeeld dat die zilvernitraat en nanodeeltjes bevatten die voor een ontsmetting moesten zorgen, en dat je ze aan 30 °C moest wassen voor ze te gebruiken. Mensen zijn blijkbaar allemaal doof geworden als het niet via de grote klokken vanop een kathedraal of moskee wordt uitgeroepen. Allemaal vijgen na Pasen, wie verstandig was smeet dat ding al meteen in de vuilbak ....
Ze hebben het niet van in het beging gezegd,dat ze giftig zijn, ze hebben het bekend gemaakt eind februari,en van dan af blijft het stil.....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Tja, sommigen moet ge ook alles vertellen. Dat het masker zilvernitraat bevatte is meegedeeld geweest. Iedereen weet toch dat die scheikundige verbinding niet zomaar onschuldig is. Fotografen van de oude stempel die nog zelf hun negatieven en foto's ontwikkelden weten dat zeker.tokkio schreef: ↑16 mar 2021, 16:15Fred 1950 toch...Ze hebben alleen gezegd dat men het op 30° moest wassen, en niet op 60+,maar waarom,geen uitleg.....Het is vanaf het begin al meegedeeld dat die zilvernitraat en nanodeeltjes bevatten die voor een ontsmetting moesten zorgen, en dat je ze aan 30 °C moest wassen voor ze te gebruiken. Mensen zijn blijkbaar allemaal doof geworden als het niet via de grote klokken vanop een kathedraal of moskee wordt uitgeroepen. Allemaal vijgen na Pasen, wie verstandig was smeet dat ding al meteen in de vuilbak ....
-
Toch blijven dwarsliggen...Dat het masker zilvernitraat bevatte is meegedeeld geweest
Ze hebben "eerst" gezegd dat....
En misschien weet u als oldtimer hersteller wel wat titaniumdioxide is,waar ik wat aan twijfel, of het moet zijn dat u een diploma chemie hebtDe nanodeeltjes van zilver en titaniumdioxide worden gebruikt om de stof wit te maken en mogen niet verward worden met nanodeeltjes van zilver, die antibacterieel werken.
Maar in plaats van als een olifant rond te springen, zou het beter zijn om het artikel te lezen......
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Hebben ze dat gezegd Tokio ,
Zal dat eens bekijken wat er op staat heb er nog zo twee ingepakt omdat ik ze niet gebruik
Wij gebruiken alleen die van apotheker .
Oké ze hebben toch wel vermeld dat niet goed was maar op latere datum .
Wat is dan de vraag dat ze mensen met brol opzadelen .

Zal dat eens bekijken wat er op staat heb er nog zo twee ingepakt omdat ik ze niet gebruik
Wij gebruiken alleen die van apotheker .
Oké ze hebben toch wel vermeld dat niet goed was maar op latere datum .
Wat is dan de vraag dat ze mensen met brol opzadelen .