Coronavirus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Gelukkig maar want anders zouden we de vaccinatie strategie moeten omgooien, toch?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Van strategie gesproken , gisteravond na hun onderonsje is Vandenbroucke zonder verslag te geven aan de journalisten ( wat hij vooraf wel had beloofd) hals over kop vertrokken , paars van woede , er zijn strubbelingen tussen hem en De Croo, tja rood en blauw geeft paars
Ze komen niet overeen welke strategie te volgen.
Denk de De Croo al in verkiezingsmodus zit , herinner hij heeft vroeger al eens de stekker uitgetrokken
VDB heeft in elke regering waar hij deel van uitmaakte en zelfs binnen zijn partij als hij de primus zijn speeltje niet mocht of mag uitvoeren is het boel. De Croo wil de schijn ophouden dat hij met de bedrijven,handel ,horeca zich echt betrokken voelt. En dan moet het ergste nog komen de financiele rotzooi die straffe VDB geschapen heeft en verder in stand wil houden.
En nog erger VDB is minister en hij is zelfs niet verkozen stond bij mijn weten zelfs niet op de lijst.
Denk de De Croo al in verkiezingsmodus zit , herinner hij heeft vroeger al eens de stekker uitgetrokken
VDB heeft in elke regering waar hij deel van uitmaakte en zelfs binnen zijn partij als hij de primus zijn speeltje niet mocht of mag uitvoeren is het boel. De Croo wil de schijn ophouden dat hij met de bedrijven,handel ,horeca zich echt betrokken voelt. En dan moet het ergste nog komen de financiele rotzooi die straffe VDB geschapen heeft en verder in stand wil houden.
En nog erger VDB is minister en hij is zelfs niet verkozen stond bij mijn weten zelfs niet op de lijst.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Nog veel erger is dat jij na al die jaren nog altijd niet weet dat ministers niet "verkozen" worden - ze worden aangeduid door de partijen van de meerderheid en die keuze moet bekrachtigd worden in het parlement.En nog erger VDB is minister en hij is zelfs niet verkozen stond bij mijn weten zelfs niet op de lijst.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
frits 1955 ,
Of ze worden aangeduid door de partijen van de meerderheid of niet , ge hoort er in jaren niets van en plots wordt hij uit een hoed getoverd en is hij Minister van Volksgezondheid.
Zal wel in een bepaalde strategie passen , maar ben er niet voor te vinden en een mens mag een gedacht hebben niet iedereen is verplicht van die mening te volgen en maar goed ook.
Of ze worden aangeduid door de partijen van de meerderheid of niet , ge hoort er in jaren niets van en plots wordt hij uit een hoed getoverd en is hij Minister van Volksgezondheid.
Zal wel in een bepaalde strategie passen , maar ben er niet voor te vinden en een mens mag een gedacht hebben niet iedereen is verplicht van die mening te volgen en maar goed ook.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het klopt wel, en dat heb van een verpleger van het UZ-Gent. En ze komen ook nog eens vlugger op de intensieven terecht ( en in in coma gebracht ). Het aantal gevallen op IC is nu bijna even groot als het aantal ouderlingen tijdens de eerste golf van vorig jaar, en toen kwamen er amper jonge mensen op de intensieve te liggen.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 20 mar 2021, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
De verkiezing van ministers ligt in dit land vast via de grondwet en dat heeft niets te maken met strategie.Zal wel in een bepaalde strategie passen , maar ben er niet voor te vinden en een mens mag een gedacht hebben niet iedereen is verplicht van die mening te volgen en maar goed ook.
Heeft de Vlaming kunnen kiezen voor Jambon als minister-president van Vlaanderen? Dacht het niet en toch is hij het.. Is Bart de Wever al premier van dit land geweest alhoewel de kiezer hem al meer dan eens verkozen heeft voor die post? Dacht het niet, hij verkoos zich veilig te verstoppen op het Schoon Verdiep in A'pen.
Het allergrootste probleem van de vaderlandse politieke wereld is de particratie - alles wordt hier bedisseld in de achterafkamertjes van de partijen door de partijvoorzitters en hun clan. Terwijl dat openlijk zou moeten gebeuren in het parlement want diegenen die daar zitten zijn WEL door ons verkozen...maar die hebben weinig of niets in de pap te brokken; ze moeten enkel op het ja/neen knopje drukken als hun partijvoorzitter het zegt. Dat is het failliet van de democratie.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je hebt geen overzicht. Je hoort één belletje en je meent nu het globale beeld te bezitten.Fred1950 schreef: ↑20 mar 2021, 12:15Het klopt wel, en dat heb van een verpleger van het UZ-Gent. En ze komen ook nog eens vlugger op de intensieven terecht ( en in in coma gebracht ). Het aantal gevallen op IC is nu bijna even groot als het aantal ouderlingen tijdens de eerste golf van vorig jaar, en toen kwamen er amper jonge mensen op de intensieve te liggen.
Iemand die alle cijfers binnen krijgt (Meyfroidt) vertrouw ik meer dan die verpleegster op gang 3.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Van wie heb je die info?wardje schreef: ↑20 mar 2021, 11:23Van strategie gesproken , gisteravond na hun onderonsje is Vandenbroucke zonder verslag te geven aan de journalisten ( wat hij vooraf wel had beloofd) hals over kop vertrokken , paars van woede , er zijn strubbelingen tussen hem en De Croo, tja rood en blauw geeft paars![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
't is ver gekomen......
Virologen en ministers onder elkaar zijn nog maar een haar verwijderd om elkaar blauw ogen uit te delen.
Paniekvoetbal aan het spelen en ze weten van geen hout meer pijlen maken. Den aardappel wordt zodanig heet dat ze hem al aan het doorschuiven zijn nog vóór dat ze hem gekregen hebben.
Anderzijds VDB 2 maand geleden nog grote show met zijn vaccinatie-strategie, en daarbij is alles gezegd.
Want voor de rest zal men hier het laatste vaccin toedienen als de andere landen al 3 of 5 jaar volledig gevaccineerd zijn.
Virologen en ministers onder elkaar zijn nog maar een haar verwijderd om elkaar blauw ogen uit te delen.
Paniekvoetbal aan het spelen en ze weten van geen hout meer pijlen maken. Den aardappel wordt zodanig heet dat ze hem al aan het doorschuiven zijn nog vóór dat ze hem gekregen hebben.
Anderzijds VDB 2 maand geleden nog grote show met zijn vaccinatie-strategie, en daarbij is alles gezegd.
Want voor de rest zal men hier het laatste vaccin toedienen als de andere landen al 3 of 5 jaar volledig gevaccineerd zijn.
Ruik ik hier het chinees systeem Fred ?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
men zou beter die ministers van volksgezondheid, een stamp onder hun Kl****ten geven en 9 virologen in hun plaats zetten, die weten waar ze het over hebben.Moest ik minister van volksgezondheid zijn dan stampte ik die idioten terug naar hun labo om daar te doen waarvoor ze opgeleid zijn!
wat hoogte punten:gaat daar mee naar de oorlog........
Het enige dat er uitkomt vanaf vorig jaar ,men mag niet op een bankje zitten, anders een boete, rechtstaan naast dat bankje mag wel.
men mag met de camper op de parking van een restaurant eten afhalen, maar men moet het op de volgende parking opeten.
Den Beke gaat beslissen wel vaccin we krijgen, de plebs het astra zenika, en de vips het "veilige"pfizer of moderna, of tegen half april Johnson & Johnson, de reden is ,dat hij waarschijnlijk een paar vrachtwagens van het AZ vaccin heeft kunnen overkopen,en nu zit hij met de schrik dat de mensen het niet willen,en dat hij er blijft mee zitten
VDB denk dat dat hij het warm water heeft uitgevonden, maar zolang hij de hoofdrol krijgt is er niks aan de hand, hij wentelt zich in roem en spreekbaarheid,en alhoewel hij vanaf het beging naast zijn schoenen is beginnen lopen,en overloopt van grootheid waanzin,wordt hij paars van kwaadheid als ze zijn vermeende deskundigheid in twijfel willen trekken,want wie heeft er gestudeerd in Oxford, dus vind hij dat ze moeten luisteren en zwijgenAnderzijds VDB 2 maand geleden nog grote show met zijn vaccinatie-strategie, en daarbij is alles gezegd.
Want voor de rest zal men hier het laatste vaccin toedienen als de andere landen al 3 of 5 jaar volledig gevaccineerd zijn
Het enige waar al die ministers geen kaas van gegeten hebben is vaccineren,als het een gewone griep is doen de huisartsen dat, is op 1 maand gefikst ,en een verkiezing is voor het volwassen volk op 1 dag geklaard, en wat is het verschil...... nu verschuilen ze 9 ministers van gezondheid zich achter de aanvoer van het vaccin, ze leven nog in 1921, de tijd van paard en kar, nu in 2021 zouden ze van schaamte in de grond moeten zakken,ze kunnen zelfs geen contract opstellen of lezen,wat hebben die dan geleerd op school?????
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
... of Maggie De Block terug erbij halen ?tokkio schreef: ↑20 mar 2021, 15:14men zou beter die ministers van volksgezondheid, een stamp onder hun Kl****ten geven en 9 virologen in hun plaats zetten, die weten waar ze het over hebben.Moest ik minister van volksgezondheid zijn dan stampte ik die idioten terug naar hun labo om daar te doen waarvoor ze opgeleid zijn!
....
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Aaa neen hé!
dan mutte waa wer in ons kot blijve
kmeen het hé, in ons kot
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen