"uw organisatie belet....."-opgelost
-
eddyv - Lid geworden op: 13 jun 2013, 23:00
Hallo iedereen. Betreft foutmelding na klikken op een 'link'
Om een account (van Proximus) te valideren kreeg ik een mail van Proximus met de melding om op een link te klikken om de validatie af te werken. Als ik op link klikte kwam er een foutmelding "uw organisatie belet de opdracht uit te voeren".
Ik werk met Win10 (met alle laatste updates) en met Outlook 2013.
Mijn vraag! is dit een probleem met de link of een probleem met de instellingen van win10 ?
Wie kan mij in de goede richting sturen om dat op te lossen?
Met dank , EddyV
Om een account (van Proximus) te valideren kreeg ik een mail van Proximus met de melding om op een link te klikken om de validatie af te werken. Als ik op link klikte kwam er een foutmelding "uw organisatie belet de opdracht uit te voeren".
Mijn vraag! is dit een probleem met de link of een probleem met de instellingen van win10 ?
Met dank , EddyV
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Ik vermoed dat het ligt aan uw instelling Anti-tracker is AAN staat,eddyv schreef: ↑23 mar 2021, 11:38Hallo iedereen. Betreft foutmelding na klikken op een 'link'
Met dank , EddyV
Ik kan ook niet inloggen bij Proximus mail (dus niet via outlook) als die op AAN staat.
Schakel hem uit en probeer opnieuw.
Je kan ook uitzonderingen invoeren dan gaat het wel.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
In de mail die je van Proximus gekregen heeft staat een link waar je moet op klikken om te valideren
Er gaat een pagina open in uw webbrowser (bij mij is dit Firefox) rechts van boven zie mijn foto, dat moet uitgeschakeld zijn anders lukt het niet.
Heb je dat niet dan weet ik het ook niet.

-
Vooreerst bedankt voor de info.
Vervolgens moet u weten dat ik dit probleem voor mijn oude buurman probeer op te lossen die andere software gebruikt dan ik. Ik probeer ook zo weinig mogelijk ter plaatse te gaan helpen.
DUS, als ik het goed begrijp is het een antivirus instelling. Als ik het goed zie heb jij Bitdefender als antivirus paket, dat een link in de Firefox menubalk heeft staan en waar jij settings kunt in aanpassen.
Mijn buurman heeft Norton (via Proximus) en Edge.
Ik zal dus niet anders kunnen dan bij hem ter plaatse de "tracking setting" te gaan bekijken.
(Ter plaatse want mijn Teamviewer heeft het ook laten afweten
).
nogmaals bedankt, ook voor eventuele andere tips die nog kunnen komen !
Vervolgens moet u weten dat ik dit probleem voor mijn oude buurman probeer op te lossen die andere software gebruikt dan ik. Ik probeer ook zo weinig mogelijk ter plaatse te gaan helpen.
DUS, als ik het goed begrijp is het een antivirus instelling. Als ik het goed zie heb jij Bitdefender als antivirus paket, dat een link in de Firefox menubalk heeft staan en waar jij settings kunt in aanpassen.
Ik zal dus niet anders kunnen dan bij hem ter plaatse de "tracking setting" te gaan bekijken.
(Ter plaatse want mijn Teamviewer heeft het ook laten afweten
-
hier de link hoe je de tracking moet uitzetten bij edge.eddyv schreef: ↑25 mar 2021, 11:44Vooreerst bedankt voor de info.
(Ter plaatse want mijn Teamviewer heeft het ook laten afweten).
https://support.microsoft.com/nl-nl/mic ... 2e9a44d869
-
Hallo iedereen,
SUCCES!
Met de hulp van jullie input heb ik beter verbanden gezien tussen de gebruikte software en hun instellingen.
Vanwege corona probeer ik zo weinig mogelijk ter plaatse te gaan helpen, om instellingen aan te passen en dergelijke. Dus heb ik gevraagd om de bewuste email naar mij door te sturen.
Zo gezegd zo gedaan.
Zodra de mail bij mij was heb ik op de "klik hier" geklikt en de validatie was in orde!!!
Nogmaals dank aan iedereen.
SUCCES!
Met de hulp van jullie input heb ik beter verbanden gezien tussen de gebruikte software en hun instellingen.
Vanwege corona probeer ik zo weinig mogelijk ter plaatse te gaan helpen, om instellingen aan te passen en dergelijke. Dus heb ik gevraagd om de bewuste email naar mij door te sturen.
Zo gezegd zo gedaan.
Zodra de mail bij mij was heb ik op de "klik hier" geklikt en de validatie was in orde!!!
-
eddy ik ben wel benieuwd, was de oorzaak nu die anti tracker of staat die bij U op uiteddyv schreef: ↑26 mar 2021, 10:33Hallo iedereen,
SUCCES!
Zo gezegd zo gedaan.
ik had namelijk juist ook dit gevonden
https://nl.clever-ix.com/1392-fix-your- ... on-for-you
-
Hallo benq,
Ik heb de validatie gedaan vanop mijn pc. ik gebruik win10, met win10 antivirus, gmail en firefox.
Ik veronderstel dat je dan mijn settings van de browser wil zien. Zie afbeelding

groeten
Ik heb de validatie gedaan vanop mijn pc. ik gebruik win10, met win10 antivirus, gmail en firefox.
Ik veronderstel dat je dan mijn settings van de browser wil zien. Zie afbeelding
groeten
- Bijlagen
-
- az1.JPG (74.23 KiB) 475 keer bekeken