Fred1950 schreef: ↑25 mar 2021, 08:24
.....
Fred1950 schreef: ↑24 mar 2021, 00:01
Ik hou het hier alleszins niet bij. Ik ga mijn taak als "influenzer" serieus opnemen en dit feit per email verspreiden. Stad-Gent heeft al mijn mening hierover gekregen.
Antwoord ontvangen :
Beste meneer
Wij hebben jouw bericht over de vaccinatie van 65-plussers goed ontvangen en kijken momenteel na hoe we je het best kunnen verder helpen.
Wij houden je op de hoogte ofwel zal de bevoegde dienst rechtstreeks met je contact opnemen.

"Ik moet niet geholpen worden , *jullie* moeten iets aan die mistoestanden doen"

Ambtenaren ? Dat is toch een pummelvolkje , zeg , onevenaarbaar en ongezien.
Vandaag nu eens een zinnig antwoord van Stad-Gent ontvangen ( tiens, sommige hardwerkende ambtenaren hebben er zelfs hun zondag voor over

)
Een stukje uit het eerder lang email ....
"
De paar reservespuitjes die ’s avonds over zijn worden toebedeeld aan de politie aangezien ze door Vlaanderen op de prioriteitenlijst staan en hun interventie-eenheden op 10 minuten op Flanders Expo staan."
Waarom staan die op de prioriteitenlijst ? En de brandweer dan weer niet ???
Vlaanderen is blijkbaar al meer politiestaat dan Brussel en Wallonië , goe bezig , die erfelijk belastte flamiganten van de geel-zwarte soort ....
Dat email was een beetje foutief samengesteld, er is een stuk meegekomen dat blijkbaar ook aan een leerkracht werd doorgestuurd rond zowat het identieke probleem .... en daar las ik dan : "
Best afwachten dus of men van hogerhand beslist om onderwijzend personeel na de doelgroep 65+ aan bod te laten komen " .... Niet doen dus , iedereen volgens leeftijd vaccineren !