Zal ik het programma "eaZylink" downloaden ?
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Volgens wat ik in de media vernam, zou het nuttig "kunnen" zijn over het programma "eaZylink" te kunnen beschikken.
En ik heb wat ge"Google"d, en lees dat je daarbij je kaartlezer moet gebruiken bij het inloggen op hun site.
Daar heb ik geen moeite mee als het over FOD fincanciën gaat (belastingsaangifte), of over de RVP (mijn pensioen) e.d.m.
Maar vermits ik niets weet over deze site, aarzel ik toch, alvorens er aan te beginnen, om mijn kaartlezer en mijn elektronische identiteitskaart te gaan gebruiken.
Te meer omdat bij Googlen ik merk dat alles er in het Engels gebeurt . Engels dat weliswaar te vertalen is op mijn scherm ; maar al bijeen begrijp ik er toch te weinig van
Mijn vraag is : kan u mij vertellen of
https://www.dogid.be/sites/default/file ... _dogid.pdf
betrouwbaar genoeg is om er mijn identiteitskaart aan te sluiten, en er mijn persoonlijke gegevens aan toe te vertrouwen.
Indien je antwoord op mijn vraag "ja" is, bij de aangehaalde link hierboven, ik merk er nergens een knop "Download".
Waar (?) vind ik dan de mogelijkheid om te downloaden, liefst nog in het Nederlands ?
Bedankt op voorhand voor je toekomstig antwoord.
procman4
En ik heb wat ge"Google"d, en lees dat je daarbij je kaartlezer moet gebruiken bij het inloggen op hun site.
Daar heb ik geen moeite mee als het over FOD fincanciën gaat (belastingsaangifte), of over de RVP (mijn pensioen) e.d.m.
Maar vermits ik niets weet over deze site, aarzel ik toch, alvorens er aan te beginnen, om mijn kaartlezer en mijn elektronische identiteitskaart te gaan gebruiken.
Te meer omdat bij Googlen ik merk dat alles er in het Engels gebeurt . Engels dat weliswaar te vertalen is op mijn scherm ; maar al bijeen begrijp ik er toch te weinig van
betrouwbaar genoeg is om er mijn identiteitskaart aan te sluiten, en er mijn persoonlijke gegevens aan toe te vertrouwen.
Indien je antwoord op mijn vraag "ja" is, bij de aangehaalde link hierboven, ik merk er nergens een knop "Download".
Waar (?) vind ik dan de mogelijkheid om te downloaden, liefst nog in het Nederlands ?
Bedankt op voorhand voor je toekomstig antwoord.
procman4
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
je hebt dat totaal niet nodig , voor niets
je kan best gewoon uw digilezer gebruiken met de software die ter beschikking staat bij de belgische overheid
zoals je nu gewoon al werkt met eID
je hebt die eaZylink totaal voor niks of niemand nodig
je kan best gewoon uw digilezer gebruiken met de software die ter beschikking staat bij de belgische overheid
zoals je nu gewoon al werkt met eID
je hebt die eaZylink totaal voor niks of niemand nodig
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
@ verhaegen
Bedankt voor uw poging mij te helpen.
- sommige Sennetters hebben computer-spelletjes nodig ; ik niet. Spelletjes doe ik nooit.
- anderen hebben een toepassing nodig om pps'en te maken, aan te passen, enz. Ik bekijk pps'en die ik ontvang. Maar daar blijft het bij.
Mijn vraag ging niet over het al dan niet nodig hebben.
- Op mijn pc (is afkorting van Personal Computer), beslis ik graag "zelf" wat ik nodig heb.
Heeft u mij daar een antwoord over ?procman4 schreef: ↑23 mar 2021, 00:12
Bedankt om te reageren.
procman4
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
-
wat je zelf wil beslissen wat wél of niet mag je van mij gerust hoor
en je hoeft mij niet te geloven
dat is een firma die hetzelfde aanbied wat de overheid gratis aanbied (e ide)
namelijk beveiligd inloggen met paspoort voor bepaalde sites (die jezelf ook wél kent ) via hun apparaatje en hun daarbijhorende software
persoonlijk raad ik het dus af , en raad de software van de overheid aan
om dergelijke dingen te doen met een privébedrijf ben ik géén voorstander
en je hoeft mij niet te geloven
dat is een firma die hetzelfde aanbied wat de overheid gratis aanbied (e ide)
namelijk beveiligd inloggen met paspoort voor bepaalde sites (die jezelf ook wél kent ) via hun apparaatje en hun daarbijhorende software
persoonlijk raad ik het dus af , en raad de software van de overheid aan
om dergelijke dingen te doen met een privébedrijf ben ik géén voorstander
-
elvee - Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32
@verhaegen,
Als ik probeer te uninstallen, verschijnt een schermpje met volgende tekst :
"The setup must update files or services that cannot be updated with the system running. If you choose to continue, a reboot will be required to complete the setup".
Wat is hiervan de bedoeling en de betekenis ?
Als ik probeer te uninstallen, verschijnt een schermpje met volgende tekst :
"The setup must update files or services that cannot be updated with the system running. If you choose to continue, a reboot will be required to complete the setup".
Wat is hiervan de bedoeling en de betekenis ?
-
"De installatie moet bestanden of services bijwerken die niet kunnen worden bijgewerkt terwijl het systeem actief is. Als u ervoor kiest om door te gaan, is opnieuw opstarten vereist om de installatie te voltooien".
blijkbaar staat dat niet helemaal geinstaleerd , of slaagt dat ding der naast
je hebt het in configuratiescherm>programmas en onderdelen gevonden gehad ?
ga ook eens kijken via windows verkenner naar de map met die naam en kijk daar eens of er een uninstalbestandje staat ?
maar ik zou de comp herstarten en dan eens gaan kijken wat er gebeurd is
blijkbaar staat dat niet helemaal geinstaleerd , of slaagt dat ding der naast
je hebt het in configuratiescherm>programmas en onderdelen gevonden gehad ?
ga ook eens kijken via windows verkenner naar de map met die naam en kijk daar eens of er een uninstalbestandje staat ?
maar ik zou de comp herstarten en dan eens gaan kijken wat er gebeurd is
-
elvee - Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32
Ik heb het gevonden via configuratiescherm/programma's.
Via verkenner vind ik geen map met deze naam.
Ook de computer herstarten toont niets wat er gebeurd is.
Mijn belangstelling was alleen gewekt door dit onderwerp op het forum. Ik heb dit ding nog nooit gebruikt, maar dat het in de lijst staat, stoort mij eigenlijk niet, zeker niet met een grootte van 6.10 MB.
Ik heb er ook nog nooit last van gehad, en heb besloten het dan maar te laten staan waar het staat.
Ik werk wel met e-ID software van de overheid, met kaartlezer, tot mijn voldoening.
Bedankt voor de moeite !
Via verkenner vind ik geen map met deze naam.
Ook de computer herstarten toont niets wat er gebeurd is.
Mijn belangstelling was alleen gewekt door dit onderwerp op het forum. Ik heb dit ding nog nooit gebruikt, maar dat het in de lijst staat, stoort mij eigenlijk niet, zeker niet met een grootte van 6.10 MB.
Ik heb er ook nog nooit last van gehad, en heb besloten het dan maar te laten staan waar het staat.
Ik werk wel met e-ID software van de overheid, met kaartlezer, tot mijn voldoening.
Bedankt voor de moeite !
SeniorenNet