Goede morgen aan alle Oase-mensen.
Alles ok, zou ik zeggen, de Paasdagen zijn weer achter de rug. Speciaal toch zonder iemand van de kinderen of kleinkinderen te zien, pff. Gelukkig heb ik mijn drie dochters aan de telefoon gehad, en ben blij te horen dat ze toch allen gezond en wel zijn, en kunnen genieten van elkaar in hun gezin..
We hopen vlug eens af te komen mama, waren hun laatste woorden, wel dat hoop ik zeker en vast ook.
Ik hoop dat jullie het ook allemaal goed stellen, en geniet hier van de mooie foto's, zeker van jullie wandelingen Ritavdm, en de mooie plaatjes van de andere maatjes.
Gisterennamiddag ben ik ook op wandel geweest, tot in De Panne, en langs het strand teruggekeerd, plots, hagel en fijne sneeuwvlokjes, maar geen probleem, dan maar mijn kap van mijn jas op mijn hoofd... er was veel volk, veel mensen met kinderen, en die amuseerden zich met de aprilse grillen.
In St.Idesbald waren de windsurfers in hun element, mooi om zien, en dat moet heel plezant zijn, zo in de wind en op zee.
Hou jullie allemaal gezond, en ondanks de frisse temperatuur, toch een beetje genieten van de natuur !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !