Laptop update win10 v. 20H2 - OPGELOST
-
Taurusago - Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:40
ik begin mij stillaan toch wat ongerust te maken, nadat ik voor de update van Win10 20H2 koos, loopt die update nu al alles samen 9u30 aan een stuk. Ze loopt NIET vast maar gaat eeeelllendig traag !
na de download en installatie herstart de pc om ongeveer 18u, om dan verder te doen met de installatie, maar daar gaat het ook weer frustrerend traag, nu ook alweer een kleine 4u dus en ben nog maar aan 23%.

na de download en installatie herstart de pc om ongeveer 18u, om dan verder te doen met de installatie, maar daar gaat het ook weer frustrerend traag, nu ook alweer een kleine 4u dus en ben nog maar aan 23%.
Laatst gewijzigd door Taurusago op 10 apr 2021, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
fendtje - Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30
Tijd om eens een clean install uit te voeren .Taurusago schreef: ↑05 apr 2021, 21:41ik begin mij stillaan toch wat ongerust te maken, nadat ik voor de update van Win10 20H2 koos, loopt die update nu al alles samen 9u30 aan een stuk. Ze loopt NIET vast maar gaat eeeelllendig traag !
![]()
Laptop Dell, 5 g router met telenet sim, Iptv van de chinees.
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen