Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
In lang vervlogen tijden werden die ondersteboven aan de galg gehangen ....De kannibaal schreef: ↑15 apr 2021, 13:34.... Hopelijk moeten die vooraanstaande Vlamingen nooit verantwoording afleggen voor de mensen, die ze op transport gezet hebben naar het hiernamaals.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil: Kijk, Gast43, dat is een uitspraak die bewijst dat je er niet veel van snapt.
A oké ik snap er niks van zogezegd .
Wat ga je doen met die 5% die daar werken . ( Niet gevaccineerd)
Zou ook eens verkeerd kunnen aflopen met één van de bewoners
Kunnen iedere dag corona binnenbrengen of bezoekers
Mens is wel geen pingpong spel .
Zoiets noem ik met mensenlevens spelen .
A oké ik snap er niks van zogezegd .
Wat ga je doen met die 5% die daar werken . ( Niet gevaccineerd)
Zou ook eens verkeerd kunnen aflopen met één van de bewoners
Kunnen iedere dag corona binnenbrengen of bezoekers
Mens is wel geen pingpong spel .
Zoiets noem ik met mensenlevens spelen .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
200.000 besmettingen op een bevolking van 1,4 miljard. Dat is 0.0143%
belgië:
3.374 besmettingen op een bevolking van 11,5 miljoen. Dat is 0.029 %
In verhouding hebben wij 2 keer meer besmettingen.
Of anders gezegd: als India verhoudingsgewijs evenveel besmettingen mag hebben als het voorbeeldige belgië, dan mogen daar per dag 400.000 besmettingen zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nogal simpel gesteld nietwaar. Die besmettingen concentreren zich NU nog vooral in enkele overbevolkte steden en breiden zich uit naar het platteland. Van een algemene spreiding zoals in België is er nog geen sprake. Capito ?Wil. schreef: ↑15 apr 2021, 13:44200.000 besmettingen op een bevolking van 1,4 miljard. Dat is 0.0143%
belgië:
3.374 besmettingen op een bevolking van 11,5 miljoen. Dat is 0.029 %
In verhouding hebben wij 2 keer meer besmettingen.
Of anders gezegd: als India verhoudingsgewijs evenveel besmettingen mag hebben als het voorbeeldige belgië, dan mogen daar per dag 400.000 besmettingen zijn.
-
-
Dan zal het ook wel simpel gesteld zijn dat "India panikeert", toch?

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Wij hebben een pfizer vaccin gekregen Wil, en niks , nougabollen bijwerking,en de prik gaf even het gevoel alsof ge met uw arm eventjes tegen een deur gebotst hebtJa, maar ik wil eerst weten wat die bijwerkingen zijn waarover jij sprak
Maar ik blijf mij vragen stellen wat die omhoog gevallen virologen, gezondheid ministers, en commissarissen,ons allemaal proberen wijs te maken,onwaarheden , halve en hele leugens, paniek zaaiers,en de wellust van de macht die ze hebben, verder bakken ze geen brood ,vorig jaar deze tijd waren er geen mondmaskers,maar de curve van de besmetting cijfers is wel gezakt, men moest afstand houden,en de maatregel was niet op een bankje zitten, en van dan af zijn de maatregelen steeds zotter geworden, alsof het een wedstrijd "om ter onnozels doen.
En vanaf 15 juli zijn de cijfers terug de hoogte ingegaan, dat was de datum dat ook het mondmasker verplicht was......
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/09 ... og-9-juli/
en waar nu al die besmettingen vandaan komen,men spreekt van +/- 3000 per dag, hoeveel mensen moeten daarvoor getest worden om aan dat cijfer te geraken, en waar worden die getest,ik zou niet weten waar, in de covid testafdeling in Aalst zitten ze in ieder geval al heel lang zonder werk.........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Tokio : Wij hebben een pfizer vaccin gekregen Wil, en niks , nougabollen bijwerking,en de prik gaf even het gevoel alsof ge met uw arm eventjes tegen een deur gebotst hebt
Heb jij veel geluk .
Testcentrum is toch apart zie je dat vanaf u woning ?
Bij ons vragen ze volk via huisarts voor testcentrum
Heb jij veel geluk .
Testcentrum is toch apart zie je dat vanaf u woning ?
Bij ons vragen ze volk via huisarts voor testcentrum
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Moeten zij een hamer meebrengen, of krijgen ze die daar? Kan je dat zien vanaf u woning?
Als het tijdens een prik aanvoelt alsof je met uw arm eventjes tegen een deur bent gebotst, dan zal die prik waarschijnlijk door zo iemand van een testcentrum, zijn toegediend.
Zo iemand die door de huisarts was gerekruteerd. Kan van beroep evengoed een timmerman zijn geweest.
Ben je wel zeker dat er nergens een deur werd beschadigd?
Misschien heb je wel een stamp gekregen ipv een prik!? Beter even navragen.
Maar goed, ik geef toe dat sommige maatregelen onnozel-, ja, zelfs belachelijk zijn, tot het absurde toe.
Als het tijdens een prik aanvoelt alsof je met uw arm eventjes tegen een deur bent gebotst, dan zal die prik waarschijnlijk door zo iemand van een testcentrum, zijn toegediend.
Zo iemand die door de huisarts was gerekruteerd. Kan van beroep evengoed een timmerman zijn geweest.
Ben je wel zeker dat er nergens een deur werd beschadigd?
Misschien heb je wel een stamp gekregen ipv een prik!? Beter even navragen.
Maar goed, ik geef toe dat sommige maatregelen onnozel-, ja, zelfs belachelijk zijn, tot het absurde toe.
-
Komaan gast43, de tijd dringt: wat zijn die bijwerkingen waarover jij het had? Ik wil goed ingelicht zijn zodat ik kan beslissen wat ik doe op basis van jouw informatie.

miel - Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Vandaag in het nieuws heeft minister van binnenlandse zaken, Verlinden, verklaart dat de toestand van het aantal COVID-patiënten zal verbeteren na een extra week sluiting van de horeca.
In de week tussen 1en 8 mei zullen immers meer dan 1 miljoen mensen een eerste vaccin krijgen, en dat zou het besmettingscijfer gunstig beïnvloeden.
Het is toch niet dat de dag na de eerste vaccinatie de gevaccineerde personen reeds immuun zijn, dus wat is dat dan voor zever dat die daar vertelde?
In de week tussen 1en 8 mei zullen immers meer dan 1 miljoen mensen een eerste vaccin krijgen, en dat zou het besmettingscijfer gunstig beïnvloeden.
Het is toch niet dat de dag na de eerste vaccinatie de gevaccineerde personen reeds immuun zijn, dus wat is dat dan voor zever dat die daar vertelde?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.