In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Straks eerst even de wekelijkse boodschappen doen met HM Gina, zal hooguit ’n uurtje in beslag nemen… hoop ik dan hè.
Daarna ga ik naar de REMIE om wat te klussen aan haar, met ’n bootje ben je gelukkig nooit klaar..!
Blijft vooralsnog een leuke hobby..!
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, Puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Leuke puzzel Remie en fijn dat je hebt genoten van je kleine vaartochtje .
Bert , je computer weer helemaal opgeschoond en de nieuwe printer werkt nu wel naar behoren ? Knap dat je dat zelf kan fiksen allemaal .
Bloemeke , niet te veel doen hoor . Ook je rust nemen .
Marietteke , hoe gaat het daar ? Man geen last van de prik nog ?
De zus ( 62 jaar ) van mijn bubbel-vriendin heeft nog net op de valreep corona opgelopen ( ze zou maandag gevaccineerd worden - dat mag nu niet ) . Ze werkt op een dagbesteding ( woongroep geestelijk gehandicapten - laag niveau ) en is dus ook echt besmet geraakt door de enigste bewoonster die daar niet gevaccineerd was . ( familie is moslim en willen de prik niet ) . Gelukkig is ze niet ernstig ziek vooralsnog .
Wij gaan straks lekker een stuk fietsen , als het droog blijft .
Fijne dag allemaal en toedeloe .

Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, Puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Leuke puzzel Remie en fijn dat je hebt genoten van je kleine vaartochtje .
Bert , je computer weer helemaal opgeschoond en de nieuwe printer werkt nu wel naar behoren ? Knap dat je dat zelf kan fiksen allemaal .
Bloemeke , niet te veel doen hoor . Ook je rust nemen .
Marietteke , hoe gaat het daar ? Man geen last van de prik nog ?
De zus ( 62 jaar ) van mijn bubbel-vriendin heeft nog net op de valreep corona opgelopen ( ze zou maandag gevaccineerd worden - dat mag nu niet ) . Ze werkt op een dagbesteding ( woongroep geestelijk gehandicapten - laag niveau ) en is dus ook echt besmet geraakt door de enigste bewoonster die daar niet gevaccineerd was . ( familie is moslim en willen de prik niet ) . Gelukkig is ze niet ernstig ziek vooralsnog .
Wij gaan straks lekker een stuk fietsen , als het droog blijft .
Fijne dag allemaal en toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Puzzel net niet tussen de boerderijen
Onze woning en die van de buren en dan zijn we het dorp uit
Daarnaast staat een keuter boertje met weiland er tussen.
En dan wat verder staan nog 4 woningen 2 aan 2 en dan een heel stuk alleen maar weilanden.
Pas aan het eind van die straat zo'n 3 km verderop staan 2 boerderijen
Andere kant op is gewoon allemaal gezinswoningen maar wel 3 km vanaf het dorpscentrum waar de scholen en alle voorzieningen zijn.
Puzzel net niet tussen de boerderijen
Onze woning en die van de buren en dan zijn we het dorp uit
Daarnaast staat een keuter boertje met weiland er tussen.
En dan wat verder staan nog 4 woningen 2 aan 2 en dan een heel stuk alleen maar weilanden.
Pas aan het eind van die straat zo'n 3 km verderop staan 2 boerderijen
Andere kant op is gewoon allemaal gezinswoningen maar wel 3 km vanaf het dorpscentrum waar de scholen en alle voorzieningen zijn.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen allemaal
ik kom nog efkes langs tussendoor want ik wil boven nog wat kuiswerkjes doen voor de middag maar das dan wel op 't gemakske hoor want anders gaat nu niet voor het ogenblik
we zijn al naar de plaatselijke supermarkt geweest want Celine belde deze morgen dat ze ziek is en ze is enorm misselijk en kan bijna niks binnen houden en dus zijn wij iets gaan halen voor haar waarvan dat ze denkt dat het wel zal binnen blijven en deze middag moet ze naar de dokter om een corona test te laten doen , dus hopelijk is het maar een griepje en geen corona
Bertje een dikke pluim hoor dat jij zelf die problemen kan oplossen aan je pc en printer want das allemaal Chinees voor mij , gelukkig kan mijn ventje daar ook goed zijn plan mee trekken en kan hij zelf ook allerhande problemen oplossen , maar ik zeg altijd dat hij daar een knobbel voor heeft en blijkbaar heb jij die ook
Bekske mooi plaatje hoor en bedankt voor de steun want jij hebt zelf ook veel aan jou hoofd met jou problemen
puzzel ook alweer vroeg op post
Remie weeral interessante weetjes geplaatst en zijn de kasten bij jullie alweer bijgevuld ???
gerda ook een fijne dag voor jou
frankje heb jij al jou corona vaccin gekregen ?????
An-W oei wat erg van de zus van jou vriendin en hopelijk word ze er niet te ziek van
mama-inge aan de rand van een dorp wonen kan ook leuk zijn en zo dicht bij de natuur
allé en nu rap verder doen sè want de middag nadert
gelukkig eten wij nooit vroeg en in de late namiddag hebben we dan nog een afspraak bij de dokter
daaaaaaaag

ik kom nog efkes langs tussendoor want ik wil boven nog wat kuiswerkjes doen voor de middag maar das dan wel op 't gemakske hoor want anders gaat nu niet voor het ogenblik
we zijn al naar de plaatselijke supermarkt geweest want Celine belde deze morgen dat ze ziek is en ze is enorm misselijk en kan bijna niks binnen houden en dus zijn wij iets gaan halen voor haar waarvan dat ze denkt dat het wel zal binnen blijven en deze middag moet ze naar de dokter om een corona test te laten doen , dus hopelijk is het maar een griepje en geen corona
Bertje een dikke pluim hoor dat jij zelf die problemen kan oplossen aan je pc en printer want das allemaal Chinees voor mij , gelukkig kan mijn ventje daar ook goed zijn plan mee trekken en kan hij zelf ook allerhande problemen oplossen , maar ik zeg altijd dat hij daar een knobbel voor heeft en blijkbaar heb jij die ook
Bekske mooi plaatje hoor en bedankt voor de steun want jij hebt zelf ook veel aan jou hoofd met jou problemen
puzzel ook alweer vroeg op post
Remie weeral interessante weetjes geplaatst en zijn de kasten bij jullie alweer bijgevuld ???
gerda ook een fijne dag voor jou
frankje heb jij al jou corona vaccin gekregen ?????
An-W oei wat erg van de zus van jou vriendin en hopelijk word ze er niet te ziek van
mama-inge aan de rand van een dorp wonen kan ook leuk zijn en zo dicht bij de natuur
allé en nu rap verder doen sè want de middag nadert
gelukkig eten wij nooit vroeg en in de late namiddag hebben we dan nog een afspraak bij de dokter
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemiddag,
Het zonnetje schijnt hier volop
Vanmorgen met Chelsea naar de dierenarts geweest
ze kreeg een senior check omdat ze 10 jaar is.
ze hebben ook bloed afgenomen en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van.
verder was ze goed gezond, gelukkig maar.

Het zonnetje schijnt hier volop
Vanmorgen met Chelsea naar de dierenarts geweest
ze kreeg een senior check omdat ze 10 jaar is.
ze hebben ook bloed afgenomen en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van.

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Zeker Z-Bloemetje.
Duurde allemaal wel wat langer vanmorgen dan anders.
We hebben gelijk (wat) boodschappen voor ’n buurvouw gedaan die op het ogenblik ziek op bed ligt (corona?, wij nemen extra goed de regels daarvoor in acht, zeker nu bij haar, maar zij nam 't allemaal niet zo nauw met die corona) en heeft niemand in de buurt om haar bij te staan.
Is nog niet langgeleden weduwe geworden en de kinderen wonen niet naast de deur.
============================================================

Uit mijn archief: Anno 2019

Kon vanmorgen niet echt lang bij mijn bootje zijn, het boodschappen doen was wat uitgelopen zoals ik al aan Z-Bloemetje hierboven om haar te antwoorden schreef.
Maar nu heb ik eerst na het boterhammetje een geweldig middag
gedaan dat wat er gisteren bij ingeschoten was!Nou, en dat miste ik verder in de middag en avond wel hoor.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Gerda , wat een schattige foto van Chelsea .
Remie , ik wist trouwens niet dat zo'n klein koolmeesje zoveel eitjes kon uitpoepen , maar ik las wel 8-12 .
Ai Zonnebloemetje , sterkte / beterschap voor Celine . Hopelijk valt het mee .
Ik had vanmiddag ook " de brief " op de mat en mijn Astra-prik staat voor 23 april , ijs en weder dienende .
Brrrr . ( 7 kleuren s..... - ik mag geen stront schrijven van mijn man
)
Nu thee , toedeloe
Gerda , wat een schattige foto van Chelsea .
Remie , ik wist trouwens niet dat zo'n klein koolmeesje zoveel eitjes kon uitpoepen , maar ik las wel 8-12 .
Ai Zonnebloemetje , sterkte / beterschap voor Celine . Hopelijk valt het mee .
Ik had vanmiddag ook " de brief " op de mat en mijn Astra-prik staat voor 23 april , ijs en weder dienende .
Brrrr . ( 7 kleuren s..... - ik mag geen stront schrijven van mijn man
Nu thee , toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
MIESJE ..BLOEMEKE .. AN W
gisteren is alles goed gegaan voor coranaspuit bij mijn ventje ,marietteke, viel het mee, de prik bij je man ? en wanneer moet jij juist ?
ik heb vandaag de ' brief ' in de bus gekregen, mag eerste prik gaan halen op 22 april om 15.06 u ( raar uur vind ik
het ging vlotjes , wel effe aanschuiven ,
maar heel veel begeleiding , goede organisatie ,
hij heeft geen last gehad , gisteren en vandaag ook alles ok ,
en vrijdag is het aan mij , met astra zeneca ..
ik ben kontent dat ik mijn spuitje krijg ,
en laat het jullie wel weten , hoe het is gegaan ,
maar ik heb mij voorgenomen , om me niet meer bang te laten maken ,
want ik ken héél véél mensen , die ook deze spuit hebben gehad ,
en iedereen nog ok hoor
Gerda , wat 'n mooi hondje , zo schattig
bloemeke , hopelijk is Celine vlug weer beter ,
Remie , 'n goede daad gedaan ,
lief dat je voor buurvrouwtje zorgt ,
Bertje uistel gevraagd voor prik ?
mama ingne ,
leuk dat je zo in de groene omgeving mag wonen ,
grootjegerda
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
Zeker gelukkig dat het goed gaat met het hondje Chelseagrootjegerda schreef: ↑15 apr 2021, 13:29Chelsea naar de dierenarts geweest
![]()

Want nog niet zo heel langgeleden had ik ze nog in stukken geknipt voor 'n puzzeltje dacht ik, gelukkig toch alles weer goed gekomen Gerda, pak van mijn hart..!

Vriendelijke groet,
en
-
Zo mag ik 't graag horen/lezen..!marietteke schreef: ↑15 apr 2021, 16:34maar ik heb mij voorgenomen , om me niet meer bang te laten maken ,

Vriendelijke groet,
en
-
Sterkte en Beterschap toegewenst vanuit 't Moordrechtse voor je nichtje (als ik me dat goed herinner) Z-Bloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑15 apr 2021, 11:30Celine belde deze morgen dat ze ziek is en ze is enorm misselijk en kan bijna niks binnen houden

Vriendelijke groet,
en
-
Het was goed weer om te fietsen An, tenminste hier is het wel droog gebleven.An-Wildflower schreef: ↑15 apr 2021, 10:34Wij gaan straks lekker een stuk fietsen , als het droog blijft .
Vriendelijke groet,
en
-
En Frankje had er nog wel zo'n mooie Gimp-bewerking van gemaakt Z-Bloemetje
viewtopic.php?p=4908241&sid=2059e429bdd ... 3#p4908241
Laatst gewijzigd door Remie op 15 apr 2021, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en