Coronavirus
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ooit van meervoudige persoonlijkheidsstoornis gehoord?
Ik heb vroeger gelezen over een geval waarbij een vrouw beweerde verkracht te zijn. Deze vrouw had een 3-tal verschillende persoonlijkheden ontwikkeld en in de rechtszaak moesten deze alle drie apart ingezworen worden
Alle gelijkenissen met personen op dit forum - indien ze er zijn - zijn louter toevallig.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Gelukkig dat jij nooit voor een rechtbank moest verschijnen .....Wil. schreef: ↑16 apr 2021, 21:12Ooit van meervoudige persoonlijkheidsstoornis gehoord?
Ik heb vroeger gelezen over een geval waarbij een vrouw beweerde verkracht te zijn. Deze vrouw had een 3-tal verschillende persoonlijkheden ontwikkeld en in de rechtszaak moesten deze alle drie apart ingezworen worden![]()
.....
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Nog een beetje geduld tot er een volwaardige medicatie is en die brol niet meer moet ingespoten worden. Alhoewel, die bestaat al maar brengt geen geld op, en wie ze promoot word geschorst als arts of wetenschapper
Spinnst du oder was
-
The sky is the limit? Dan gaan ze nog veel moeite moeten doen.
Wij belgen haalden een piek van 345 doden op 1 dag.
België heeft een aantal inwoners dat 120 keer kleiner is dan India.
345 x 120 = 41.400
Dat is het aantal doden dat India mag hebben eer ze zich met ons kunnen meten. Ze komen nu ocharme aan 1.338 overlijdens per dag. Voor India is dat iets minder dan 1 persoon per miljoen.
Wij belgen haalden een piek van 345 doden op 1 dag.
België heeft een aantal inwoners dat 120 keer kleiner is dan India.
345 x 120 = 41.400
Dat is het aantal doden dat India mag hebben eer ze zich met ons kunnen meten. Ze komen nu ocharme aan 1.338 overlijdens per dag. Voor India is dat iets minder dan 1 persoon per miljoen.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het groot aantal besmettingen en doden is nu nog maar te vinden in een paar steden, niet over het complete land.
Het ziet er trouwens helemaal niet koosjer uit, ik zou het maar best niet minimaliseren :
https://www.bloomberg.com/news/articles ... be-worried
https://www.theguardian.com/world/2021/ ... n-february
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Kleine nuance, wij Belgen tellen ze echt allemaal. Ginderachter neemt men het zo nauw niet, enkel van de drie hoogste kasten worden er cijfers bijgehouden ...met de 'onaanraakbaren' wordt zelfs geen rekening gehouden als ze leven.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Allemaal goed en wel, maar ik verwacht nog steeds enige verduidelijking van gast43.
Hij (of zij), hebben het recht zich te verdedigen. Ook al blijkt hij (of zij) niet mondig genoeg.
Het lijkt er wel meer en meer op dat hij (of zij) zich moeilijk kan uitdrukken in verstaanbare taal.
Kom op gast, vertel het eens, in uw eigen woorden als het niet anders kan.
Maar probeer er tenminste voor te zorgen dat de lezers er 'toch iets' van snappen.
Dank bij voorbaat.
Hij (of zij), hebben het recht zich te verdedigen. Ook al blijkt hij (of zij) niet mondig genoeg.
Het lijkt er wel meer en meer op dat hij (of zij) zich moeilijk kan uitdrukken in verstaanbare taal.
Kom op gast, vertel het eens, in uw eigen woorden als het niet anders kan.
Maar probeer er tenminste voor te zorgen dat de lezers er 'toch iets' van snappen.
Dank bij voorbaat.
-
Hoe weet jij dat? Ik bedoel die info over India.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Lees toch eens een krant of verdiep je even in een goede documentaire, desnoods van de BBC.
Misschien is een biografie van Mahatma Gandhi meer van op uw niveau.
Misschien is een biografie van Mahatma Gandhi meer van op uw niveau.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Voor wie denkt dat corona iets gaat veranderen aan de bevolkingsexplosie in India (en bij uitbreiding in de wereld) deze cijfers.
India heeft een netto bevolkingsaangroei van 1,2% per jaar. Dat zijn er 46.000 per dag.
India heeft een netto bevolkingsaangroei van 1,2% per jaar. Dat zijn er 46.000 per dag.

-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Beste E.T., als jij het van ergens hebt gehaald en je vermeldt de link niet, dan is het normaal dat naar de bron wordt gevraagd. Het moet niet de bedoeling zijn de lezers 'overal' te laten zoeken.
Ik zeg niet dat dat bij u het geval is, maar op die manier kan iedereen zomaar iets uit zijn duim zuigen.
Ik hoop dan ook dat wij op wat begrip van uw kant mogen rekenen!?
Ik zeg niet dat dat bij u het geval is, maar op die manier kan iedereen zomaar iets uit zijn duim zuigen.
Ik hoop dan ook dat wij op wat begrip van uw kant mogen rekenen!?
-
Ik zal het voor den E.T. nog eens voordoen:
De vaccinaties in Vlaanderen en Wallonië. Nog altijd blijven ze daar in het zuiden hangen op zowat 70% terwijl we in eigen land hier 90% halen. De verklaring heb ik eerder al gegeven.

Ik verwacht dat we tegen eind volgende week voor álle 65+ ers boven 90% zullen zitten.
Wanneer de groep boven 55 jaar een (eerste) vaccin heeft gekregen, dan zal heel snel de druk van de ketel zijn in de hospitalen. (We gaan dan weliswaar nog massaal veel 'besmettingen' hebben
, maar daar geeft geen enkel verstandig mens nog om)
De vaccinaties in Vlaanderen en Wallonië. Nog altijd blijven ze daar in het zuiden hangen op zowat 70% terwijl we in eigen land hier 90% halen. De verklaring heb ik eerder al gegeven.

Ik verwacht dat we tegen eind volgende week voor álle 65+ ers boven 90% zullen zitten.
Wanneer de groep boven 55 jaar een (eerste) vaccin heeft gekregen, dan zal heel snel de druk van de ketel zijn in de hospitalen. (We gaan dan weliswaar nog massaal veel 'besmettingen' hebben
Laatst gewijzigd door Wil. op 17 apr 2021, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.