In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Bekske , hoe is het nu ? Ik hoor van sommige mensen dat ze er wel 3 dagen ziek van kunnen zijn hoor.
Ik wens jou beterschap .
Haha Marietteke , nog even over de botjes .
Moest het gisteren even opzoeken . ( ik begreep wel dat je laarsjes bedoelde hoor ) .
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/toon/26
Maar nu snap ik dat het natuurlijk uit het Frans komt ( la botte ) .
Remie , veel plezier in de schoenenwinkel .
Ik heb vanmiddag een winkel-afspraak in de ANWB winkel , voor nieuwe wandelschoenen.
Ik ga zo even helpen in het winkel magazijn .
Fijne dag allemaal en toedeloe .

Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Bekske , hoe is het nu ? Ik hoor van sommige mensen dat ze er wel 3 dagen ziek van kunnen zijn hoor.
Ik wens jou beterschap .
Haha Marietteke , nog even over de botjes .
Moest het gisteren even opzoeken . ( ik begreep wel dat je laarsjes bedoelde hoor ) .
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/toon/26
Maar nu snap ik dat het natuurlijk uit het Frans komt ( la botte ) .
Remie , veel plezier in de schoenenwinkel .
Ik heb vanmiddag een winkel-afspraak in de ANWB winkel , voor nieuwe wandelschoenen.
Ik ga zo even helpen in het winkel magazijn .
Fijne dag allemaal en toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Goede morgen allen,
geen zon vandaag.....De lente laat op zich wachten want het is te koud voor deze tijd van het jaar.
Denk zelfs dat niemand er iets van gemerkt heeft. Maar het was wel het eerste wat ik mocht horen van moeder toen ik thuis kwam.

Marietteke, u bent dus niet de enige verstrooide persoon.
Hmmm, puzzel en Remie op hetzefde moment afgedrukt deze morgen. Dat roept vraagtekens op....

Bekske toch, wat overkomt u toch allemaal??? Veel sterkte nog.
Hallo An-W, ik zie u nog net passeren.....Mijn beste wandelschoenen ooit waren van Reebok. Geen enkele andere pastte zo goed aan mijn voetjes.
Heb er wel enkele versleten hoor.
Oeps, even gewijzigd!!!! Was ergens een D vergeten en dat klonk nogal raar.....

geen zon vandaag.....De lente laat op zich wachten want het is te koud voor deze tijd van het jaar.
Dat kan al eens gebeuren ja. Toen ik rond de 20 was ben ik (op een maandag) eens gaan werken met een bruine schoen van mijn vader en een zwarte schoen van mezelf.
Denk zelfs dat niemand er iets van gemerkt heeft. Maar het was wel het eerste wat ik mocht horen van moeder toen ik thuis kwam.
Marietteke, u bent dus niet de enige verstrooide persoon.
Hmmm, puzzel en Remie op hetzefde moment afgedrukt deze morgen. Dat roept vraagtekens op....
Bekske toch, wat overkomt u toch allemaal??? Veel sterkte nog.
Hallo An-W, ik zie u nog net passeren.....Mijn beste wandelschoenen ooit waren van Reebok. Geen enkele andere pastte zo goed aan mijn voetjes.
Heb er wel enkele versleten hoor.
Oeps, even gewijzigd!!!! Was ergens een D vergeten en dat klonk nogal raar.....
Laatst gewijzigd door Bert op 19 apr 2021, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede morgen ,
iemand een kopje koffie en een croissantje ??

haha, marietteke, twee verschillende botjes .... kan gebeuren , hé valt ni direct op bij andere mensen, maar van zodra je het zelf beseft... ben je ambetant ... is mij ook al overkomen ...
Bekske, van harte beterschap !
An, remie, veel winkelplezier !
Bertje, heb dat meermaals al voorgehad .... kleding, schoenen .. die je zo goed passen dat je die aandoet tot die op de draad versleten zijn ... dikwijls tot ergernis van je huisgenoten ...
Gisteren weeral genoten van ' De Mol '
en voor de liefhebbers hier ... al een verdachte ?????
Frankje, bedankt voor die mooie bewerkingen !
marietteke, bloemeke, ghyra, Bertje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, puzzel , granny M, Tontoos, Bekske
nog een fijne dag allemaal !
iemand een kopje koffie en een croissantje ??

haha, marietteke, twee verschillende botjes .... kan gebeuren , hé valt ni direct op bij andere mensen, maar van zodra je het zelf beseft... ben je ambetant ... is mij ook al overkomen ...
Bekske, van harte beterschap !
An, remie, veel winkelplezier !
Bertje, heb dat meermaals al voorgehad .... kleding, schoenen .. die je zo goed passen dat je die aandoet tot die op de draad versleten zijn ... dikwijls tot ergernis van je huisgenoten ...
Gisteren weeral genoten van ' De Mol '
en voor de liefhebbers hier ... al een verdachte ?????
Frankje, bedankt voor die mooie bewerkingen !
marietteke, bloemeke, ghyra, Bertje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, puzzel , granny M, Tontoos, Bekske
nog een fijne dag allemaal !
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goedemorgen,
Hier een lief zonnetje buiten ! En ja, van de "Mol" weeral genoten. Da's een van de programma's die ik live wil zien. Voor de rest neem ik veel op, dan kan ik de reclammekes lekker doorspoelen
Zaterdag zelfs nog een episode van "Morse" teruggekeken van 1989, heerlijke man nog altijd.
En mijn poulain Thom Pidcock heeft dat gisteren weer goed gedaan voor zo'n jong manneke, niets ten nadele van den Wout hoor. Spannend en het had net zo goed anders uitgedraaid.
Marietteke, ik ben ooit eens met nog vergeten 2 krulspelden van achteren op mijn hoofd tegen een weerbarstige lok naar de supermarkt geweest. Bij de kassa maakten ze het voorzichtig duidelijk, ik kon er alleen maar de fun er van inzien.
In de tuin doet niet alleen het onkruid het geweldig, maar ik zag gisteren dat nu de bloempjes van de "gouden regen" ook hun best doen. Komt wel in orde met een beetje (veel) geduld, elke keer een klein stukje mee aanpakken.
Veel schoen-koop plezier voor jullie en beterschap aan degenen met de nasleep van "het" spuitje.
Hier een lief zonnetje buiten ! En ja, van de "Mol" weeral genoten. Da's een van de programma's die ik live wil zien. Voor de rest neem ik veel op, dan kan ik de reclammekes lekker doorspoelen
Zaterdag zelfs nog een episode van "Morse" teruggekeken van 1989, heerlijke man nog altijd.
En mijn poulain Thom Pidcock heeft dat gisteren weer goed gedaan voor zo'n jong manneke, niets ten nadele van den Wout hoor. Spannend en het had net zo goed anders uitgedraaid.
Marietteke, ik ben ooit eens met nog vergeten 2 krulspelden van achteren op mijn hoofd tegen een weerbarstige lok naar de supermarkt geweest. Bij de kassa maakten ze het voorzichtig duidelijk, ik kon er alleen maar de fun er van inzien.
In de tuin doet niet alleen het onkruid het geweldig, maar ik zag gisteren dat nu de bloempjes van de "gouden regen" ook hun best doen. Komt wel in orde met een beetje (veel) geduld, elke keer een klein stukje mee aanpakken.
Veel schoen-koop plezier voor jullie en beterschap aan degenen met de nasleep van "het" spuitje.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een zonnige goeie morgen allemaal
voila sè we hebben zojuist een lekker koffietje gedronken en dat smaakte
en ik heb ook al met mijn kop boven het bad gehangen om mijn haar te wassen maar dat ging niet zo goed want mijn pijnlijke rug laat zich voelen , ik kon deze morgen bijna niet recht uit mijn bed , maar soit er zijn ergere dingen zeker dan dat
deze namiddag heb ik dan een afspraak in het ziekenhuis voor de uitslag van de CT scan die ik vrijdag heb laten doen en ik ben eens benieuwd wat die dokter zal zeggen
Bekske oei ben je nog altijd zo ziek van die corona prik , ik begin mij al zorgen te maken want mijn ventje krijgt ook een Astrazenica en zijn zwakke plek is ook migraine en hoofdpijn en hij is ook nogal gevoelig aan spierpijn en volgens dat ik al van verschillende mensen heb gehoord zijn dat enkele van die bijwerkingen van dat vaccin
verzorg je maar goed en hou je goed warm en met al die mankementen die jij al had heb je dat nu er ook nog bij , veel sterkte en spoedig beterschap
Remie nieuwe schoenen op jou boodschappen lijstje , je zal er weer een tijdje tegen kunnen en jou voetjes zullen ook weer content zijn
en wat goed dat jou broer zich weer beter voelt , das echt goed nieuws
puzzel ja ieder mens is anders hé en missen is menselijk
An-W kies maar goeie wandelschoenen uit zodat je geen blaren hebt na het wandelen
Bertje ha ha ha met verschillende schoenen gaan werken , das een goeie
en toen wij nog konden wandelen en in een wandelclub waren had ik ook altijd Reebok wandelschoenen en die zaten echt heel goed
Frankje prachtig hoor jou afbeelding , ik waan mij direct in een tropisch land
miesje mjammie dat ziet er lekker uit
en ik neem altijd DeMol op want wij kijken de zondagavond altijd naar iets anders en dus moet ik die aflevering nog bekijken van gisteren , maar ik ben wel benieuwd wie er gisteren uitgevlogen is
granny M ook een fan van De Mol zo te zien en ik neem ook veel op zodat ik dan al die reclame kan doorspoelen want daar naar kijken vind ik puur tijdverlies en als ik vandaag een beetje tijd heb zal ik zeker naar die aflevering van gisteren kijken
gerda ook een goeie morgen voor jou en hopelijk alles goed daar
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een aangename maandag verder
daaaaaag

voila sè we hebben zojuist een lekker koffietje gedronken en dat smaakte
en ik heb ook al met mijn kop boven het bad gehangen om mijn haar te wassen maar dat ging niet zo goed want mijn pijnlijke rug laat zich voelen , ik kon deze morgen bijna niet recht uit mijn bed , maar soit er zijn ergere dingen zeker dan dat
deze namiddag heb ik dan een afspraak in het ziekenhuis voor de uitslag van de CT scan die ik vrijdag heb laten doen en ik ben eens benieuwd wat die dokter zal zeggen
Bekske oei ben je nog altijd zo ziek van die corona prik , ik begin mij al zorgen te maken want mijn ventje krijgt ook een Astrazenica en zijn zwakke plek is ook migraine en hoofdpijn en hij is ook nogal gevoelig aan spierpijn en volgens dat ik al van verschillende mensen heb gehoord zijn dat enkele van die bijwerkingen van dat vaccin
verzorg je maar goed en hou je goed warm en met al die mankementen die jij al had heb je dat nu er ook nog bij , veel sterkte en spoedig beterschap
Remie nieuwe schoenen op jou boodschappen lijstje , je zal er weer een tijdje tegen kunnen en jou voetjes zullen ook weer content zijn
en wat goed dat jou broer zich weer beter voelt , das echt goed nieuws
puzzel ja ieder mens is anders hé en missen is menselijk
An-W kies maar goeie wandelschoenen uit zodat je geen blaren hebt na het wandelen
Bertje ha ha ha met verschillende schoenen gaan werken , das een goeie
en toen wij nog konden wandelen en in een wandelclub waren had ik ook altijd Reebok wandelschoenen en die zaten echt heel goed
Frankje prachtig hoor jou afbeelding , ik waan mij direct in een tropisch land
miesje mjammie dat ziet er lekker uit
en ik neem altijd DeMol op want wij kijken de zondagavond altijd naar iets anders en dus moet ik die aflevering nog bekijken van gisteren , maar ik ben wel benieuwd wie er gisteren uitgevlogen is
granny M ook een fan van De Mol zo te zien en ik neem ook veel op zodat ik dan al die reclame kan doorspoelen want daar naar kijken vind ik puur tijdverlies en als ik vandaag een beetje tijd heb zal ik zeker naar die aflevering van gisteren kijken
gerda ook een goeie morgen voor jou en hopelijk alles goed daar
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een aangename maandag verder
daaaaaag

Laatst gewijzigd door zonnebloemetje op 19 apr 2021, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
vanmorgen opgestaan mét het zonneke ,
maar om 1 uur is het gier beginnen regenen ,
granny m ..haha
ja die krulspelden zullen meer opgevallen zijn ,
dan mijn botten ,
wat wil dat dan bij jullie zeggen , "botten "
mama ingne , altijd maar voor de kids zorgen ,
en zeker veel werk , als je er 'n paar hebt ,
bloemeke , hopelijk 'n goede uitslag van je ct scan ,
Remie , die staat straks te pronken ,
met zijn nieuwe schoenen aan
kan best geloven dat je op je boot ,
veilige schoenen moet aan hebben ,
Bekske , ja op de brief die wij mee kregen in vacinatie centrum ,
staat dat je de eerste 48 uur last kan hebben van hoofdpijn en lichte koorts ,
maar dat zou daarna wel moeten beteren ,
en ik ken veel mensen die gewoon niks last hadden ,
maar ik ken er ook wel die het wél hadden ,
hopelijk vlug weer beter ,
Bertje , haha gaan werken met twee verschillende schoenen ,
maar ja ..op een maandag morgend is dat nog te "pardoneren " hé
frankje ..mooi !
Miesje , ik heb vroeger ook altijd graag naar de mol gezien ,
maar deze keer spijtig genoeg niet ,
ghyra , lenk sita puzzel thijli granny ,
fijne dag nog allemaal
vanmorgen opgestaan mét het zonneke ,
maar om 1 uur is het gier beginnen regenen ,
granny m ..haha
ja die krulspelden zullen meer opgevallen zijn ,
dan mijn botten ,
AN w, ja bij ons zijn het dus "botten " héMaar nu snap ik dat het natuurlijk uit het Frans komt ( la botte ) .
wat wil dat dan bij jullie zeggen , "botten "
mama ingne , altijd maar voor de kids zorgen ,
en zeker veel werk , als je er 'n paar hebt ,
bloemeke , hopelijk 'n goede uitslag van je ct scan ,
Remie , die staat straks te pronken ,
met zijn nieuwe schoenen aan
kan best geloven dat je op je boot ,
veilige schoenen moet aan hebben ,
Bekske , ja op de brief die wij mee kregen in vacinatie centrum ,
staat dat je de eerste 48 uur last kan hebben van hoofdpijn en lichte koorts ,
maar dat zou daarna wel moeten beteren ,
en ik ken veel mensen die gewoon niks last hadden ,
maar ik ken er ook wel die het wél hadden ,
hopelijk vlug weer beter ,
Bertje , haha gaan werken met twee verschillende schoenen ,
maar ja ..op een maandag morgend is dat nog te "pardoneren " hé
frankje ..mooi !
Miesje , ik heb vroeger ook altijd graag naar de mol gezien ,
maar deze keer spijtig genoeg niet ,
ghyra , lenk sita puzzel thijli granny ,
fijne dag nog allemaal
geluk vind je onverwacht
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
https://www.youtube.com/watch?v=9LJfItmSqao
Goede avond allen
Alles bijgelezen
♥ groetjes
Goede avond allen
Alles bijgelezen
♥ groetjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik heb dit hier al mss eens gezet. Zeg nooit tegen een Nederlander ik zit op mijn poep in het gras. De reactie die ik toen kreeg
Alles gelezen, maar reageren op iedereen lukt me niet. Dus samengevat voor iedereen die om gelijk welke reden een dikke steunknuffel kan gebruiken

Bibie hier is terug aan het werk, uiteraard vanuit mijn home office
. Ongelooflijk maar ik werk dus sinds 13 maart 2020 van thuis uit. Slechts 1 maal een halve dag op werk geweest voor een dringende vergadering die niet online kon.
Alles gelezen, maar reageren op iedereen lukt me niet. Dus samengevat voor iedereen die om gelijk welke reden een dikke steunknuffel kan gebruiken

Bibie hier is terug aan het werk, uiteraard vanuit mijn home office

en