Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Alleen de horeca, amusement en consoorten. DAT noem ik geen economie , sorry hoor. Dat is maar een klein percentage van de werkende bevolking. Kijk maar eens hier wie, hoeveel en waar de actieven tewerkgesteld zijn : https://www.statistiekvlaanderen.be/nl/ ... per-sector
-
Ok , dan gaat vanaf 15 augustus de economie op haar gat. Die helft minus-vijftigers gaan wellicht niet dood, maar zijn allemaal tezelfdertijd werkonbekwaam. Zonder "werkvolk" , geen brood op tafel , geen treinen of bussen , geen fabriek die nog zijn deuren kan open houden. Uiteraard, als ALLE maatregelen dan opgeheven zouden worden. En denk maar niet dat de gevaccineerden niet herbesmet kunnen geraken en/of de ziekte niet meer kunnen doorgeven. Als ze positief testen zit er immers virus in hun neus en dat kunnen ze evengoed uitniezen als dat aan die neuswisser blijft hangen. Zeg dat ik het gezegd heb.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 apr 2021, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
en wacht maar tot de indaise versie hier méér verspreid gaat worden
die pakt namelijk de jongeren inplaats van de ouderen
we zullen dan eens kijken hoe der ........
De motor van de Indiase tweede golf zou een nieuwe variant zijn die vooral jongeren lijkt te treffen en de immuniteit kan omzeilen. Het beestje is ook al opgedoken in het Antwerpse.
is me deze morgend ook nog verteld in het tropisch instituut toen ik daar was
die pakt namelijk de jongeren inplaats van de ouderen
we zullen dan eens kijken hoe der ........
De motor van de Indiase tweede golf zou een nieuwe variant zijn die vooral jongeren lijkt te treffen en de immuniteit kan omzeilen. Het beestje is ook al opgedoken in het Antwerpse.
is me deze morgend ook nog verteld in het tropisch instituut toen ik daar was
-
Inderdaad, gevaccineerden geraken van die variante ziek. Het lijkt erop dat die variante de antistoffen tegen de actuele covid varianten gewoon vernietigt.verhaegen schreef: ↑21 apr 2021, 18:36.......
is me deze morgen ook nog verteld in het tropisch instituut toen ik daar was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ondertussen in Zweden :
Het land waar nog altijd geen strenge regels gelden.

Dit plaatje bevestigt nogmaals de idiotie om over besmettingen te praten. In Zweden overlijdt 1 op 1000 besmettingen.
Het land waar nog altijd geen strenge regels gelden.

Dit plaatje bevestigt nogmaals de idiotie om over besmettingen te praten. In Zweden overlijdt 1 op 1000 besmettingen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Veel 'van horen zeggen' , hé mannen

verhaegen - Support SeniorenNet
vanmorgend bloed laten trekken in het tropisch instituut in antwerpen
ik zit nog altijd in de covid studie hoor
en vanavond om 20.00 uur nog een webinar
en binnen 14 dagen nog een spuit
dat van horen vertellen klopt dus niet hé
anders mag je gerust eens meekomen hoor
ik zit nog altijd in de covid studie hoor
en vanavond om 20.00 uur nog een webinar
en binnen 14 dagen nog een spuit
dat van horen vertellen klopt dus niet hé
anders mag je gerust eens meekomen hoor
-
Wat zijn dan de juiste feiten over de Indiase variant? Hoe werkt die anders dan de Britse?
Is die Indiase variant besmettelijker? Dodelijker? Blijft men er langer ziek van?
Ik ga morgen ook nog een webinar volgen. Heeft ook niks uitstaans met Covid.
Is die Indiase variant besmettelijker? Dodelijker? Blijft men er langer ziek van?
Ik ga morgen ook nog een webinar volgen. Heeft ook niks uitstaans met Covid.

Ja, van een Indiër op TV in het VRT nieuws ( een aantal dagen geleden ).
Men weet er toch al 't één en 't ander van : https://www.bbc.com/news/world-asia-india-56507988
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als ik je grafiek van begin 2020 zo eens bekijk ben ik helemaal niet verbaasd dat er nu minder doden vallen ...

OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Begin 2020 in Zweden moet je in de context plaatsen van begin 2020 in het voorbeeldige belgië. Altijd appelen met appelen vergelijken, ET.
Wat ook opvalt is dat er geen overeenkomst is tussen besmettingen en doden; niet toen, niet nu.

Dit weet men:Fred1950 schreef: ↑21 apr 2021, 20:07Ja, van een Indiër op TV in het VRT nieuws ( een aantal dagen geleden ).
Men weet er toch al 't één en 't ander van : https://www.bbc.com/news/world-asia-india-56507988
"The Indian government denies that the rise in cases is linked to the mutations.
Though VOCs [variants of concern] and a new double mutant variant have been found in India, these have not been detected in numbers sufficient to either establish a direct relationship or explain the rapid increase in cases in some states," the health ministry said."
Ik weet het niet, hé Fred, maar voor zover ik die tekst begrijp, staat er geschreven dat het stijgend aantal gevallen volgens de regering niet gelinkt is aan de mutaties.

Ik weet het ook niet waarom Indië die plotse heel snelle stijging kent ( nog ongezien in andere landen ). Weete gij et ? Zouden de Indiërs misschien massaal een groot feestje hebben gehouden waardoor er plots zoveel besmettingen ( en doden ) opdoken ?
Kijk, onze laatste piek was, dacht men in het begin, ook niet het gevolg van de Britse variant. Nu praat men daar anders over.
En wat de Indische regering betreft, die is al even onbetrouwbaar en ongeloofwaardig als onze Vlaamse Regering. Ik kan voor een kasten maatschappij even weinig begrip opbrengen als voor onze Vlaams Nationalisten.