Frankje: plaats heel bekend voor me. Ook niet zover vandaan hier. Veel gewandeld daar er is ook een hondenweide daar, voor de Nederlanders een omheind gebied waar honden los mogen lopen. In België is de wet dat honden altijd aan de leiband moeten
An-W keukenhof ooit tweemaal geweest zo van genoten, zo mooi daar
We hebben zelfs ooit speciaal voor 2 bomen naar de geburen van Gouda geweest. Remie zal die kweker wel kennen, Esveld.
Remie hard gewerkt, jij zal goed slapen deze nacht
Marietteke leuk die foto's uit jouw jeugd. Je ziet toch al bekende trekken in het het gezicht vind ik
Zonnebloemen hoe gaat het bij jullie, je ventje zijn prik al gekregen. En tja ons kleinste kleinkind is ondertussen +6 maanden hé. Ze wil nu absoluut recht zitten. Is weer sinds Pasen geleden dat ik haar zag en zal wel weer een tijdje duren hé.
En Bertje ook de Astra prik in je arm. Ik hoop binnenkort gezien ik op de lijst van de risicopatiënten sta.
Miesje ook je prik gehad ondertussen.
Beske al een beetje beter. Die prik is je niet goed bekomen.
Jadi ik mis je berichtjes, maar begrijpelijk dat je hoofd er nu niet naar staat. Maar weet dat ik aan je denk en hoop dat je goed nieuws mag krijgen.
Voor de rest ben ik alles vergeten wat ik gelezen heb. Gatenkaas.
Hier niets te vertellen, gewerkt @ the home office.
Menu, witloof in ham met kaassaus en aardappelen
An-W keukenhof ooit tweemaal geweest zo van genoten, zo mooi daar
We hebben zelfs ooit speciaal voor 2 bomen naar de geburen van Gouda geweest. Remie zal die kweker wel kennen, Esveld.
Remie hard gewerkt, jij zal goed slapen deze nacht
Marietteke leuk die foto's uit jouw jeugd. Je ziet toch al bekende trekken in het het gezicht vind ik
Zonnebloemen hoe gaat het bij jullie, je ventje zijn prik al gekregen. En tja ons kleinste kleinkind is ondertussen +6 maanden hé. Ze wil nu absoluut recht zitten. Is weer sinds Pasen geleden dat ik haar zag en zal wel weer een tijdje duren hé.
En Bertje ook de Astra prik in je arm. Ik hoop binnenkort gezien ik op de lijst van de risicopatiënten sta.
Miesje ook je prik gehad ondertussen.
Beske al een beetje beter. Die prik is je niet goed bekomen.
Jadi ik mis je berichtjes, maar begrijpelijk dat je hoofd er nu niet naar staat. Maar weet dat ik aan je denk en hoop dat je goed nieuws mag krijgen.
Voor de rest ben ik alles vergeten wat ik gelezen heb. Gatenkaas.
Hier niets te vertellen, gewerkt @ the home office.
Menu, witloof in ham met kaassaus en aardappelen
en