In de Vier Seizoenen reeks 22 Lente 2021
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
een nog late goede avond,
ik zit te wachten tot den Dimi mag darten subiet, het is wel laat maar dat uurtje kan er nog wel bij.... Op dit moment is er iemand met knal-geel haar bezig, die wisselt echt waar elke dag van kleur in zijn hanenkam.
Kleinzoon mocht gisterenavond al naar huis, chirurg kwam nog eens langs en zei dat hij nu weer in zijn eigen bed mocht gaan slapen, als hij wilde.
Eerst de keel/maag sonde er nog uitgehaald natuurlijk en nog een scan gemaakt, nog eens verzorgd en kon hij lekker mee met de papa.
Hij heeft een soort "Star War" masker op, dat ademt wel een beetje moeilijk in het begin, ondertussen is hij er al goed mee op weg. Moet het wel voorlopig dag en nacht ophouden, maar het is geen flauw jong hoor. Vlg. week op controle, maar mag 2 weken al niet live naar school. Wel kan hij de "zoom" meetings met de klas mee volgen.
Ik hoop, dat nu onderhand de meeste seizoentjes een prik gehad hebben en zo niet, de vlg. weken dan tenminste. Ik blijf voorlopig doordoen met zo weinig mogelijk contacten, ben het nu toch al gewoon.
Gelukkig helpt het mooie weer nu ook een beetje, hééééél langzaam zie ik de border weer een beetje in vorm komen, elke keer een piepklein stukje op een slakkengangetje maar de meiklokjes zie je nu ook al weer staan. Vorige week waren het nog alleen maar paardenbloemen die je zag staan.
Voor wie nog niet naar bed is, sloppel voor subiet en anders goede morgen voor de seizoentjes !
ik zit te wachten tot den Dimi mag darten subiet, het is wel laat maar dat uurtje kan er nog wel bij.... Op dit moment is er iemand met knal-geel haar bezig, die wisselt echt waar elke dag van kleur in zijn hanenkam.
Kleinzoon mocht gisterenavond al naar huis, chirurg kwam nog eens langs en zei dat hij nu weer in zijn eigen bed mocht gaan slapen, als hij wilde.
Eerst de keel/maag sonde er nog uitgehaald natuurlijk en nog een scan gemaakt, nog eens verzorgd en kon hij lekker mee met de papa.
Hij heeft een soort "Star War" masker op, dat ademt wel een beetje moeilijk in het begin, ondertussen is hij er al goed mee op weg. Moet het wel voorlopig dag en nacht ophouden, maar het is geen flauw jong hoor. Vlg. week op controle, maar mag 2 weken al niet live naar school. Wel kan hij de "zoom" meetings met de klas mee volgen.
Ik hoop, dat nu onderhand de meeste seizoentjes een prik gehad hebben en zo niet, de vlg. weken dan tenminste. Ik blijf voorlopig doordoen met zo weinig mogelijk contacten, ben het nu toch al gewoon.
Gelukkig helpt het mooie weer nu ook een beetje, hééééél langzaam zie ik de border weer een beetje in vorm komen, elke keer een piepklein stukje op een slakkengangetje maar de meiklokjes zie je nu ook al weer staan. Vorige week waren het nog alleen maar paardenbloemen die je zag staan.
Voor wie nog niet naar bed is, sloppel voor subiet en anders goede morgen voor de seizoentjes !
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goeiemorgen alle seizoentjes
een fijne vrijdag en geniet van het zonnige weer
granny M, laat opgebleven om je favoriet de pijltjes
te zien gooien
soms is het moeilijk om te kiezen, doordat er veel sport is
en soms is er niks en dan maar zappen hé
Veel sterkte aan je kleinzoon en hopelijk komt alles weer goed
als alles achter de rug is, ik duim ervoor
Sterkte aan onze zieken, en warme groetjes aan allen
Sterkte Bekske....mijn kaarsje brandt nog steeds voor jou
Hou jullie veilig en gezond als het kan
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hier zijn we dan weer eens.
De boven is in orde.
Zelfs met een paar extra taakjes.
Besluit ons J. gaat er met de franse slag door alle weken.
Het was een dikke week geleden gedaan door mij.
Ik heb deze keer geen stofnesten gevonden.
En ik heb ook niet gehoest tegen de sterren op zoals anders, als ik na een tijdje J.eens zelf moet poetsen...
Ach ja...
Het was even wennen aan de verandering van boodschappendag.
Jongste gaat in het vervolg donderdag avond blijven gaan.
Hij was op een hip en een wip terug buiten.
Geen gedoe aan de kassa, geen taffelende mensen in de rayons.
Ik hoop deze namiddag in de tuin bezig te kunnen zijn.
Stralende zon en strepen in de lucht.
De nomaden zijn weer op weg...
Zonnige dag iedereen!
De boven is in orde.
Zelfs met een paar extra taakjes.
Besluit ons J. gaat er met de franse slag door alle weken.
Het was een dikke week geleden gedaan door mij.
Ik heb deze keer geen stofnesten gevonden.
En ik heb ook niet gehoest tegen de sterren op zoals anders, als ik na een tijdje J.eens zelf moet poetsen...
Ach ja...
Het was even wennen aan de verandering van boodschappendag.
Jongste gaat in het vervolg donderdag avond blijven gaan.
Hij was op een hip en een wip terug buiten.
Geen gedoe aan de kassa, geen taffelende mensen in de rayons.
Ik hoop deze namiddag in de tuin bezig te kunnen zijn.
Stralende zon en strepen in de lucht.
De nomaden zijn weer op weg...
Zonnige dag iedereen!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Daarstraks even gebeld naar vriendin, was ook al een tijdje geleden.Nu we elkaar niet zien, doen we het maar telefonisch.Die had vandaag haar uitnodiging gekregen voor vaccinatie, ze was zelf verrast.Haar man die ouder is, nog niks.
In de namiddag in de tuin.Daar is ook altijd vanalles te doen.Deze morgend was het toch gevroren, de grond zag wit.
Heb ontdekt dat in de dikke haag aan de garage een merel op haar nest zit.Doordat de haag nog niet volledig dicht gegroeit is, zie je haar zitten
.Het laatste nestkastje achteraan is ook bewoont.
MM en Clive niet gezien. Hopelijk is er niks aan de hand.
Dames, tot morgen allemaal.
Daarstraks even gebeld naar vriendin, was ook al een tijdje geleden.Nu we elkaar niet zien, doen we het maar telefonisch.Die had vandaag haar uitnodiging gekregen voor vaccinatie, ze was zelf verrast.Haar man die ouder is, nog niks.
In de namiddag in de tuin.Daar is ook altijd vanalles te doen.Deze morgend was het toch gevroren, de grond zag wit.
Heb ontdekt dat in de dikke haag aan de garage een merel op haar nest zit.Doordat de haag nog niet volledig dicht gegroeit is, zie je haar zitten
MM en Clive niet gezien. Hopelijk is er niks aan de hand.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Bij ons vandaag aan de andere kant van het dorp een mega grote brand op het Militair domein. Het leger had daar oefeningen gehad.
Vanaf 11 uur hoorden we in eens zoveel brandweer rijden, maar dat het zo erg zou zijn , geen gedacht.
Weg naar en van de E-19 afgesloten. Wij konden alleen maar een grote gele lucht zien. Het gekke was, dat ik in de tuin totaal geen last had van de rooklucht, maar dat mijn dochter in Antwerpen het direct merkte dat dit niet normaal was.
Jullie zullen het morgen wel in de gazet lezen, 600 ha. bos en hei verwoest, zo zonde voor de natuur / dieren.
Camping en 400 huizen uit voorzorg ontruimd vanmiddag. Kreeg ook alert-sms jes van het provinciebestuur , er kwamen zelfs brandweerwagens uit de Limburg en een hele grote helicopter uit NL die mee met de andere water konden oppikken hier in de buurt.
Gelukkig geen gewonden !!
Goede kalme nacht voor iedereen....
Vanaf 11 uur hoorden we in eens zoveel brandweer rijden, maar dat het zo erg zou zijn , geen gedacht.
Weg naar en van de E-19 afgesloten. Wij konden alleen maar een grote gele lucht zien. Het gekke was, dat ik in de tuin totaal geen last had van de rooklucht, maar dat mijn dochter in Antwerpen het direct merkte dat dit niet normaal was.
Jullie zullen het morgen wel in de gazet lezen, 600 ha. bos en hei verwoest, zo zonde voor de natuur / dieren.
Camping en 400 huizen uit voorzorg ontruimd vanmiddag. Kreeg ook alert-sms jes van het provinciebestuur , er kwamen zelfs brandweerwagens uit de Limburg en een hele grote helicopter uit NL die mee met de andere water konden oppikken hier in de buurt.
Gelukkig geen gewonden !!
Goede kalme nacht voor iedereen....
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ben blij dat dat iedereen de vaccinatie goed door spartel .Zoals kinesist donderdag nog zegde jij bent toch een speciaal geval .Zelfs als ik medicijnen neem moet ik voorzichtig zijn .Hoeveel nemen er nu geen dafalgan .Hewel ik niet want dan zit ik in zware problemen .Had voor de vaccinatie al dagelijks twee soorten hoofdpijn nu heb ik van toen een soort bij .Dus nu3 soorten hoofdpijn .De misselijkheid is nu zo goed als wegmaar nu neemt de vermoeidheid enorm toe .Ik doe nu vaseline aan de blaasjes aan de lippen en mond en daardoor is het zo goed als weg .Ik had wel verwacht dat ik er ging van weten maar zo erg neen .Zelfs met mijn eten moet ik oppassen ofik zit in de problemen afijn ja ikben nogal gevoelig voor medicijnen en eten .Geniet maar jullie weekend groetje .Straks heel vroeg komt er iemand om de honden weer mooi te maken .Daardoor dat ik het nu hier plaatst .Moest er toch uit voor eentje die weer iets gehoord had
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Moest toch opstaan en ventje is ook wakker. Onze Gimly is in form. 't is weer van "faster poesiecat, kill,kill!" ( is naar de kattebak geweest en 't ruikt- hij bedekt het niet dus loopt hij als een razende; op hol geslagene weg van de reuk)
't is ook bijna weer volle maan, ik geloof de tweede in deze maand en dat noemt dacht ik dan een blue moon of een supermaan?
ik heb een mail gekregen van de ldl dus we kunnen een nieuwe bbq kopen op verzoek van moeder.
maar ventje ziet het somber in, met zo weinig gevaccineerden ( o.a ikzelf) d het huwelijk zal wel weer uitgesteld worden. na september gaat het land volgens hem weer op slot. dus geen tripje naar Nederland want daar zijn ze nog niet begonnen met vaccineren en moet je tien dagen in quarantaine voor je ergens op bezoek mag.
nu ga ik afsluiten en naar moeder bellen.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Moest toch opstaan en ventje is ook wakker. Onze Gimly is in form. 't is weer van "faster poesiecat, kill,kill!" ( is naar de kattebak geweest en 't ruikt- hij bedekt het niet dus loopt hij als een razende; op hol geslagene weg van de reuk)
't is ook bijna weer volle maan, ik geloof de tweede in deze maand en dat noemt dacht ik dan een blue moon of een supermaan?
ik heb een mail gekregen van de ldl dus we kunnen een nieuwe bbq kopen op verzoek van moeder.
maar ventje ziet het somber in, met zo weinig gevaccineerden ( o.a ikzelf) d het huwelijk zal wel weer uitgesteld worden. na september gaat het land volgens hem weer op slot. dus geen tripje naar Nederland want daar zijn ze nog niet begonnen met vaccineren en moet je tien dagen in quarantaine voor je ergens op bezoek mag.
nu ga ik afsluiten en naar moeder bellen.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes
een stralende zon is er al en mijn wasmachine
is bijna klaar dan kan alles naar buiten om
te drogen, heb het flanel van m'n bed gehaald
het was te warm en vannacht heerlijk geslapen
zonder flanel, hoewel ik er altijd 4à5x uit moet
en het dan weer efkes duurt eer ik terug slaap
granny M, ik had ook de alert-berichtjes gekregen
van de provincie en de stad, het is de moeite geweest
je kon het ruiken tot hier
van 't leger nu eens leren van geen schietoefeningen
te doen bij zo'n droog weer, 't is niet de eerste keer hé
dat die droge beplanting in de fik vliegt
maar ja de munitie moet op zeker....
Dag M-M, een fijne dag en succes bij de aankoop van een BBQ
en nee mijn dochter kan ook nog steeds niet naar hier komen
en wij niet naar daar maar ze zijn daar wel volop aan het vaccineren.
clive nog niet gezien, hopelijk is ze niet ziek...
Bekske, sterkte gewenst, ze hebben je wel goed te pakken
anjelierken, ik kan ook niet goed volgen aan de oproepen
voor vaccinatie, raar dat er nog ouderen zijn die nog niet
hun 1e prik hebben gekregen
Alle seizoentjes een fijn weekend, 't wasmachien roept
de was wil buiten...
groetjes allen en stay safe!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
GrannyM: die rooklucht uit Antwerpen kon je lichtjes ruiken tot hier.De wind zat goed en ik woon in Buggenhout.Da's ongeveer 60 km.Op het nieuws deze ochtend, het relaas van de brand, als je dat hoort stel je je toch wel vragen
.
Bekske: over die allergie.Je kan op alles allergisch reageren.Manlief is ook allergisch aan dafalgan en zoonlief aan asperine.
Gisteravond heeft manlief zijn uitnodiging gekregen voor de vaccinatie.Hij mag gaan op 7 mei en de 2de keer op 11 juni.Hij is blij, zat er al een tijdje naar uit te kijken.
Straks gaan we fietsen, manlief heeft een route uitgestippeld.Is al een tijdje geleden, meestal gaan we wandelen.
Dames, tot morgen allemaal
GrannyM: die rooklucht uit Antwerpen kon je lichtjes ruiken tot hier.De wind zat goed en ik woon in Buggenhout.Da's ongeveer 60 km.Op het nieuws deze ochtend, het relaas van de brand, als je dat hoort stel je je toch wel vragen
Bekske: over die allergie.Je kan op alles allergisch reageren.Manlief is ook allergisch aan dafalgan en zoonlief aan asperine.
Gisteravond heeft manlief zijn uitnodiging gekregen voor de vaccinatie.Hij mag gaan op 7 mei en de 2de keer op 11 juni.Hij is blij, zat er al een tijdje naar uit te kijken.
Straks gaan we fietsen, manlief heeft een route uitgestippeld.Is al een tijdje geleden, meestal gaan we wandelen.
Dames, tot morgen allemaal
-
Dat is zeker omdat de meteo alarm geel had gezet voor bosbranden dat het leger nog eens rap wat schietoefeningen ging doen. Weeral zoveel kostbare natuur naar de vaantjes. Zoveel dieren gedood, zoveel planten weg...Maar ja, wat willen we er aan doen?
Voor de rest is dat wasvat van mij ook dapper aan het draaien wegens zaterdag.
Zolang we nog nachttarief kunnen gebruiken probeer ik dat toch te doen.
De online bestelling is gedaan.De winkel van ons allemaal is toch een gerief.
Er zijn zo een paar dingen die de jongste niet vindt of niet graag gaat halen in de Colruyt.
Vandaag een paar kastjes uit wassen op mijn buik in de bureau.
Gaat redelijk vlug vooruit gaan.
De archiefkoffer gaat dicht blijven.
Anders heb ik met sint juttemis nog niet gedaan.
Dat ga ik eens doen als ik echt niet weet wat doen.
Iedere keer vraag ik me af wat ik met dat analoog fotomateriaal moet doen.
Niemand wil dat en waar moet je dat weggooien?
Ik zal het nog maar eens proper maken en terug zetten zeker.
Ik dacht al dat ik Clive mistte.
Hopelijk vlug terug de oude.
Aan alle anderen: de zon schijnt!
Voor de rest is dat wasvat van mij ook dapper aan het draaien wegens zaterdag.
Zolang we nog nachttarief kunnen gebruiken probeer ik dat toch te doen.
De online bestelling is gedaan.De winkel van ons allemaal is toch een gerief.
Er zijn zo een paar dingen die de jongste niet vindt of niet graag gaat halen in de Colruyt.
Vandaag een paar kastjes uit wassen op mijn buik in de bureau.
Gaat redelijk vlug vooruit gaan.
De archiefkoffer gaat dicht blijven.
Anders heb ik met sint juttemis nog niet gedaan.
Dat ga ik eens doen als ik echt niet weet wat doen.
Iedere keer vraag ik me af wat ik met dat analoog fotomateriaal moet doen.
Niemand wil dat en waar moet je dat weggooien?
Ik zal het nog maar eens proper maken en terug zetten zeker.
Ik dacht al dat ik Clive mistte.
Hopelijk vlug terug de oude.
Aan alle anderen: de zon schijnt!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
Goedemorgen Seizoentjes,
Neen hoor, niet ziek geweest, enkel een paar hectische dagen achter de rug en daardoor moe.
Vandaag al veel gedaan, de wasmachines zijn aan het draaien, kan vandaag de was buiten hangen op de droogparaplu. Het zonnetje schijnt hier al en er staat een zuchtje wind.
Bekske , er brandt een kaarsje voor jou. Ik wens jou heel veel sterkte.
Heb eergisteren een uitnodiging gehad voor mijn eerste prik. Manlief gaat vandaag in zijn agenda kijken voor een uurtje vrij deze week. Hij wil ook dat ik mijn prik zo vlug mogelijk heb. Had mijn pneumologe verwittigd dat ik nu wel een uitnodiging had gehad, ze was tevreden , maar zei dat er duidelijk iets was mis gegaan, normaal had ik mijn prik al moeten gehad hebben. Nu ja, het is opgelost.
Granny M, die brand, die is dan kort bij jou. Maat er is wel het één en het ander misgegaan met de brandweer van het leger zelf. De wet van Murphy zeker ? Gek dat jij niets zag in jouw tuin en jouw dochter dan in Antwerpen wel. Een aantal jaren geleden is hier een zware ontploffing geweest op het industrieterrein in het dorp hiernaast. Wij hoorden wel duidelijk de knallen van de explosies, maar zagen enkel in de verte een kleine rookpluim, het vernoemen niet waard. Dat is ook een beetje hoe de wind zit.
Matice wilt weer niet ontbijten, het zal een brunch worden. Die heeft echt geen uur van eten.
Donderdag is de trimster voor hem hier geweest. Hij ziet er weer netjes uit , alhoewel ik zijn woeste krullen ook graag zie, maar dan krijgt hij klitten en dat mag niet. Ze heeft zijn oortjes weer carré geknipt, dat had ze vorige keer voor het eerst zo gedaan en ik vond dat echt leuk gedaan. Dadelijk al 2 volgende afspraken gemaakt, moet om de 8 weken gebeuren. Hij moet daar toch een hele tijd vertoeven in haar combi, maar hij is naar haar zeggen, superbraaf en werkt goed mee. In het contract staat en dat is echt waar, dat ze 10€ meer vraagt voor hondjes die niet of heel slecht " meewerken". Maar Matice is vooral op een ander een echt heilig boontje
. Dus geen 10€ meer voor hem.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie zonnige zaterdag. Liefs voor jullie allen en een dikke knuffel.
Neen hoor, niet ziek geweest, enkel een paar hectische dagen achter de rug en daardoor moe.
Vandaag al veel gedaan, de wasmachines zijn aan het draaien, kan vandaag de was buiten hangen op de droogparaplu. Het zonnetje schijnt hier al en er staat een zuchtje wind.
Bekske , er brandt een kaarsje voor jou. Ik wens jou heel veel sterkte.
Heb eergisteren een uitnodiging gehad voor mijn eerste prik. Manlief gaat vandaag in zijn agenda kijken voor een uurtje vrij deze week. Hij wil ook dat ik mijn prik zo vlug mogelijk heb. Had mijn pneumologe verwittigd dat ik nu wel een uitnodiging had gehad, ze was tevreden , maar zei dat er duidelijk iets was mis gegaan, normaal had ik mijn prik al moeten gehad hebben. Nu ja, het is opgelost.
Granny M, die brand, die is dan kort bij jou. Maat er is wel het één en het ander misgegaan met de brandweer van het leger zelf. De wet van Murphy zeker ? Gek dat jij niets zag in jouw tuin en jouw dochter dan in Antwerpen wel. Een aantal jaren geleden is hier een zware ontploffing geweest op het industrieterrein in het dorp hiernaast. Wij hoorden wel duidelijk de knallen van de explosies, maar zagen enkel in de verte een kleine rookpluim, het vernoemen niet waard. Dat is ook een beetje hoe de wind zit.
Matice wilt weer niet ontbijten, het zal een brunch worden. Die heeft echt geen uur van eten.
Donderdag is de trimster voor hem hier geweest. Hij ziet er weer netjes uit , alhoewel ik zijn woeste krullen ook graag zie, maar dan krijgt hij klitten en dat mag niet. Ze heeft zijn oortjes weer carré geknipt, dat had ze vorige keer voor het eerst zo gedaan en ik vond dat echt leuk gedaan. Dadelijk al 2 volgende afspraken gemaakt, moet om de 8 weken gebeuren. Hij moet daar toch een hele tijd vertoeven in haar combi, maar hij is naar haar zeggen, superbraaf en werkt goed mee. In het contract staat en dat is echt waar, dat ze 10€ meer vraagt voor hondjes die niet of heel slecht " meewerken". Maar Matice is vooral op een ander een echt heilig boontje
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie zonnige zaterdag. Liefs voor jullie allen en een dikke knuffel.
-
Goede morgen alle seizoentjes,
er zit toch een windje en dat laat de was wapperen
zal rap droog zijn en terug in de kast, geen strijk erbij
want flanel strijk ik niet... en badhanddoeken ook niet
voor de andere was is er niet genoeg om een
machine te draaien, die blijft wachten in de mand
Helena, op je buik een kast uitwassen, als ik dat doe
heb ik mijn alarmknop nodig om me te komen rechthelpen
Niet gehurkt en lager daar kan ik niet meer bij
en sommige dingen gaan nog met een gesofistikeerd hulpje
maar meestal moet ik het aan schoondochter of zoon vragen
wat ik heel vervelend vind maar 't kan niet anders
Hiertegenover staat een beneden appartement te koop
mooi dat wel maar als je die prijzen ziet
95m²
en 310.000€
Het 2e al op korte tijd...
Het vorige was heel snel verkocht, ik ben nu benieuwd
anjelierken, fijne fietstocht, geniet van de zon maar er zit
nog altijd een koud windje... hou er rekening mee
Ik zie dat clive over mij heen is gesprongen seffens even lezen
of alles daar goed is.?
Allen een fijn weekend en tot...........
er zit toch een windje en dat laat de was wapperen
zal rap droog zijn en terug in de kast, geen strijk erbij
want flanel strijk ik niet... en badhanddoeken ook niet
voor de andere was is er niet genoeg om een
machine te draaien, die blijft wachten in de mand
Helena, op je buik een kast uitwassen, als ik dat doe
heb ik mijn alarmknop nodig om me te komen rechthelpen
Niet gehurkt en lager daar kan ik niet meer bij
en sommige dingen gaan nog met een gesofistikeerd hulpje
maar meestal moet ik het aan schoondochter of zoon vragen
wat ik heel vervelend vind maar 't kan niet anders
Hiertegenover staat een beneden appartement te koop
mooi dat wel maar als je die prijzen ziet
en 310.000€
Het vorige was heel snel verkocht, ik ben nu benieuwd
anjelierken, fijne fietstocht, geniet van de zon maar er zit
nog altijd een koud windje... hou er rekening mee
Ik zie dat clive over mij heen is gesprongen seffens even lezen
of alles daar goed is.?
Allen een fijn weekend en tot...........
-
Dat zijn de prijzen tegenwoordig.
Naar het schijnt in jouw streek nog stukken goedkoper dan hier.
Weer zo een charlatan gedoe gelezen in de week.
Beginnen bij 250000 en uitkomen op 450000 want + verplicht garage =25000 en berging=5000 en dan registratie gebouw + 21% en registratie grond +10% en nog eens aparte registratie voor berging en garage!
Is dat nu zo moeilijk om die prijzen eerlijk te berekenen? Voor 95 m2! Nieuwbouw oké, maar de manier waarop.
Allez stel dat onervaren kopers, jonge mensen dan vooral, toehappen voor die 250000 en dan komen die op zoveel meer uit...
Naar het schijnt in jouw streek nog stukken goedkoper dan hier.
Weer zo een charlatan gedoe gelezen in de week.
Beginnen bij 250000 en uitkomen op 450000 want + verplicht garage =25000 en berging=5000 en dan registratie gebouw + 21% en registratie grond +10% en nog eens aparte registratie voor berging en garage!
Is dat nu zo moeilijk om die prijzen eerlijk te berekenen? Voor 95 m2! Nieuwbouw oké, maar de manier waarop.
Allez stel dat onervaren kopers, jonge mensen dan vooral, toehappen voor die 250000 en dan komen die op zoveel meer uit...
-
Goede namiddag/avond,
Gelukkig mogen de mensen van de camping en de woonhuizen weer terug. Er waren al loslopende honden gesignaleerd,
hopelijk komen ze weer vlug terug bij hun baasjes. Ook de paarden van de manege mogen weer naar hun stal.
Alleen dat ramp-toerisme ! Je snapt die mensen toch niet, ongelofelijk.. En hier ruik je nog altijd niets van de brand, het is in vogelvlucht maar ongeveer 3 km. bij mij vandaan. Maar de helikopters blijven cirkelen hier .
Bij de buurtjes was het vanmiddag het verjaardagsfeestje van de kindjes, buiten natuurlijk. Wel frisjes, maar de ballenbak + het springkasteel maakten alles goed en als afsluiter werd onze oprit lekker vol gekliederd met stoepkrijt, da's al vaste prik elk jaar.
Als ik buitenkom, heb ik een hele grote zon in alle kleurtjes aan mijn voeten. Ze liepen allemaal op hun sokken, die kunnen meteen de vuilbak in
Aan de ene kant hoop ik dat het vlug regent voor de brandrestjes en aan de andere kant mogen de tekeningen wat mij betreft nog een hele poos blijven staan. De kinderen stelden meteen voor om de grote tuinparasols er over heen te zetten, maar dat hebben we uit hun hoofd kunnen praten.
Een rustige avond voor iedereen !
Gelukkig mogen de mensen van de camping en de woonhuizen weer terug. Er waren al loslopende honden gesignaleerd,
hopelijk komen ze weer vlug terug bij hun baasjes. Ook de paarden van de manege mogen weer naar hun stal.
Alleen dat ramp-toerisme ! Je snapt die mensen toch niet, ongelofelijk.. En hier ruik je nog altijd niets van de brand, het is in vogelvlucht maar ongeveer 3 km. bij mij vandaan. Maar de helikopters blijven cirkelen hier .
Bij de buurtjes was het vanmiddag het verjaardagsfeestje van de kindjes, buiten natuurlijk. Wel frisjes, maar de ballenbak + het springkasteel maakten alles goed en als afsluiter werd onze oprit lekker vol gekliederd met stoepkrijt, da's al vaste prik elk jaar.
Als ik buitenkom, heb ik een hele grote zon in alle kleurtjes aan mijn voeten. Ze liepen allemaal op hun sokken, die kunnen meteen de vuilbak in
Aan de ene kant hoop ik dat het vlug regent voor de brandrestjes en aan de andere kant mogen de tekeningen wat mij betreft nog een hele poos blijven staan. De kinderen stelden meteen voor om de grote tuinparasols er over heen te zetten, maar dat hebben we uit hun hoofd kunnen praten.
Een rustige avond voor iedereen !