Coronavirus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dat ligt er gewoon aan aan wie je dat vraagt, toch?Of we bij ons op landelijk niveau al aan vol=vol zijn geweest?
Hartinfarcten, trombozen, kanker gezwellen, zelfs nieuwe heupen moeten wachten.
Tenzij alle ziekenhuizen, alle intensivisten, hoofd- en andere verplegers plus de beide tv-zenders en de kranten in een nieuw complot zitten
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Heb jij al gehoord dat er een bepaald aantal ICU-bedden voorzien zou zijn voor coronapatiënten? Help me eens, want ik weet niet meer hoeveel er dat waren. En liggen die vol op landelijk niveau? Jij gaat dat zeker weten. Ik wacht wel even.E.T. schreef: ↑24 apr 2021, 17:49Dat ligt er gewoon aan aan wie je dat vraagt, toch?Of we bij ons op landelijk niveau al aan vol=vol zijn geweest?
Hartinfarcten, trombozen, kanker gezwellen, zelfs nieuwe heupen moeten wachten.
Tenzij alle ziekenhuizen, alle intensivisten, hoofd- en andere verplegers plus de beide tv-zenders en de kranten in een nieuw complot zitten![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Alle cijfers en grafiekjes die je maar wil Wil.
https://covid-19.sciensano.be/sites/def ... update.pdf
een uittreksel

een uittreksel

-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Wat men soms weleens vergeet is dat de rest van de icu-bedden niet alleen dienen voor ongevallen enz , maar ook gevrijwaard worden voor iemand die een zware operatie ondergaat en waar men op voorhand al weet dat deze patient op de intensieve gaat terecht komen . De nevenschade of collateral dammage van uitgestelde tumor en hart operatie gaat pas na enkele jaren aan het licht komen . Naar het schijnt zien de oncologen nu al zo een grote tumoren die zelfs in hun vaklitteratuur niet verschijnen .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
-
Zo is dat Werewoef. Hartinfarcten, trombozen, kanker gezwellen, zelfs nieuwe heupen moeten gewoon wachten, met alle gevolgen van dien 
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wanneer jij schreef ' vol is vol' dan had dat - zo blijkt uit je tabel - geen betrekking op de IC-bedden in dit land. Want de helft van 100% is volgens mij 50%. De meeste provincies draaien rond dat percentage.E.T. schreef: ↑24 apr 2021, 21:25Alle cijfers en grafiekjes die je maar wil Wil.
een uittreksel
![]()
Bedankt voor de verduidelijking, ET. Dat had ik nooit zelf te weten kunnen komen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Nederland hoeft Astra Zenica meer , hebben er geen vertrouwen meer in!
DE kans voor Belgie om die rommel op te kopen , het is trouwens van alle vaccins het goedkoopste , dus wat wil je?
Dit gaat ons zuur opbreken als men binnen paar weken zal moeten melden dat iedereen die met Astra Zeneca ingeënt is zich opnieuw zal moeten laten vaccineren.
Preventieve geneeskunde staat nu voor vaccineren en screenen : maar het is duidelijk, dat de vaccinatie niets meer kan doen dan de symptomen van de ziekte onderdrukken.
Het vaccin kan het virus niet doden.!
Pfeizer heeft ook geen garantie tegen de zuid afrikaanse, Braziliaanse en indische variant.
De kans zit er in dat veel landen de vaccinatie met AZ niet zullen erkennen.
Er is een opbod van vaccins , maar er is niet voldoende tijd om na te gaan of ze effectief gaan werken en voor hoelang?
Door de mutaties zal het virus altijd een stap voor zijn en het muteert rapper of dat je een vaccin kan maken die erop reageert dus je moet er geen tekeningske bij maken , we zitten met problemen voor vele jaren je hebt geen behoefte aan een glazen bol om dat te zien.
DE kans voor Belgie om die rommel op te kopen , het is trouwens van alle vaccins het goedkoopste , dus wat wil je?
Dit gaat ons zuur opbreken als men binnen paar weken zal moeten melden dat iedereen die met Astra Zeneca ingeënt is zich opnieuw zal moeten laten vaccineren.
Preventieve geneeskunde staat nu voor vaccineren en screenen : maar het is duidelijk, dat de vaccinatie niets meer kan doen dan de symptomen van de ziekte onderdrukken.
Het vaccin kan het virus niet doden.!
Pfeizer heeft ook geen garantie tegen de zuid afrikaanse, Braziliaanse en indische variant.
De kans zit er in dat veel landen de vaccinatie met AZ niet zullen erkennen.
Er is een opbod van vaccins , maar er is niet voldoende tijd om na te gaan of ze effectief gaan werken en voor hoelang?
Door de mutaties zal het virus altijd een stap voor zijn en het muteert rapper of dat je een vaccin kan maken die erop reageert dus je moet er geen tekeningske bij maken , we zitten met problemen voor vele jaren je hebt geen behoefte aan een glazen bol om dat te zien.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Oei, heb er niks van ondervonden , echt niks zal bij mij niet werken zeker , tja wanneer heb je zekerheid dat het werkt of niet , niemand die dat weet zeker tenzij dat je na inspuiting toch in het ziekenhuis beland en ze zeggen dat je goed besmet bent en het spuitje niet geholpen heeft .
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
... tenzij je in China woont.
------
gisterenavond was er ver weg in mijn buurt een boenke-boenke feestje aan de hang ( klonk als een muziek festival ) .... weeral een pakje die de "vrijheid" nemen om anderen te besmetten