Omadina wat heb jij dat goed en bondig samengevat, ik sluit me daar helemaal bij aan!
Met het goede weer zaterdag zijn Jolien en Jonathan van Izegem naar hier gefietst.
Ze wilde haar mooie nieuwe elektrische fiets komen tonen, geen probleem want we konden buiten zitten.
J; heeft nog een gewone fiets maar kan haar nog bijhouden! Ze zijn al 9 jaar samen.

Ik ben heel gelukkig met het goede weer, als we kunnen buiten zitten is die coronavrees toch al veeeeel minder en zal ik rapper iemand zien!
Gisteren at ik bij Christa heerlijke moussaka (heb er trouwens nog mee voor vanmiddag) ze had die speciaal voor mijn tere maag niet "straf" gemaakt, veel werk maar ze kookt graag speciale dingen, dit vond ik lekker!
Ik had onderstaande foto's met mijn smartphone genomen en ik had die wel vergeten zeker! Omdat ik deze namiddag naar de tandenkliniek moet en moet bellen als het maat nemen enz; klaar is heb ik die nodig dus Sander heeft die gebracht. Hij was natuurlijk blij dat hij ook eens kon preken: oma ge moet beter opletten hé, meer zorgen voor uw smartphone, die niet achterlaten... de omgekeerde wereld kortom!
Hier die beelden van de jeans die Christa opgevuld en geschilderd heeft, dit schijnt nieuwe mode te zijn:
Floppie ligt te rollebollen in de zon, een echte huiskat die graag bij het volk ligt.
Allez, deze namiddag zal ik zoveel praat niet hebben bij de tandarts!
Oh ja, ik wil Viv van harte feliciteren met haar subliem Genk, dat zal deugd doen daar!
zonnige groetjes uit Gits!