NACHTUILTJES(5) 2021
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Nee hoor niet iedereen krijgt Pfizer, bij mij was het ook AZ en 'k moet ook wachten tot begin juli om mijn tweede prik te krijgen.
Wat het geworden is ?
Strijk wegwerken
koers kijken
uurtje buiten zitten met boek
klein fietstochtje ....
Wat het geworden is ?
Strijk wegwerken
koers kijken
uurtje buiten zitten met boek
klein fietstochtje ....
Oud maar niet Out
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Ik vond het gisteren een koud noordenwind, mijn dag?
Twee bananendozen de laatste een plaats gegeven, telefoontjes gedaan, wat gelezen en koers gekeken de laatste minuut was het nog spannend
Uit de wind was het goed in de zon, toch als er een wind opkwam brr koud in de hals, voor alle zekerheid naar binnen.
Vandaag worden de lamellen geplaatst
Hoop dat de wijkagent komt deze week dat ik ID kaart kan gaan aanpassen en alles in orde brengen.
Morgen komen ze ook met nieuwe radio
Greetie
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Alle uiltjes een aangename maandag
de zon is er ook al maar het is nog koud s' morgens
tegen 't vriespunt elke morgen....bbbrrr
Tegen de middag wordt het beter maar altijd die koude
noorderwind en dat voelt koud aan, in de zon en
uit de wind is het fijn...
Maak er allemaal een fijne dag van...je moet het zelf doen hé
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
groetjes allemaal

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede maandagmorgen allen, de zon is er maar we zitten ferm bloot.Het gevolg laat zich voelen, die koude wind is er teveel aan. Het bedriegt achter glas natuurlijk.
Zelfs wandelaars zag ik met muts en sjaal in de voormiddag. In de namiddag nog een pullover aan. En onze buurvrouw zat met short en T-shirt te genieten in de zon. Maar die zit beschermt ts de huizen, dat maak het verschil.
Verder hier zijn gewone gangetje. . straks efkes buiten een wandelingetje doen hopelijk krijg ik ventje mee.
En nee geen markt geen kippetje, eens iets anders denk een Veurnse worst. Wij hebben dat nog nooit gegeten, en aan het kraam staat er altijd heel veel volk..
Fijne dag allen
toedeloe
menu: op de markt een Veurnse worst proeven
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Met het goede weer zaterdag zijn Jolien en Jonathan van Izegem naar hier gefietst.
Ze wilde haar mooie nieuwe elektrische fiets komen tonen, geen probleem want we konden buiten zitten.
J; heeft nog een gewone fiets maar kan haar nog bijhouden! Ze zijn al 9 jaar samen.

Ik ben heel gelukkig met het goede weer, als we kunnen buiten zitten is die coronavrees toch al veeeeel minder en zal ik rapper iemand zien!
Gisteren at ik bij Christa heerlijke moussaka (heb er trouwens nog mee voor vanmiddag) ze had die speciaal voor mijn tere maag niet "straf" gemaakt, veel werk maar ze kookt graag speciale dingen, dit vond ik lekker!
Ik had onderstaande foto's met mijn smartphone genomen en ik had die wel vergeten zeker! Omdat ik deze namiddag naar de tandenkliniek moet en moet bellen als het maat nemen enz; klaar is heb ik die nodig dus Sander heeft die gebracht. Hij was natuurlijk blij dat hij ook eens kon preken: oma ge moet beter opletten hé, meer zorgen voor uw smartphone, die niet achterlaten... de omgekeerde wereld kortom!
Hier die beelden van de jeans die Christa opgevuld en geschilderd heeft, dit schijnt nieuwe mode te zijn:
Floppie ligt te rollebollen in de zon, een echte huiskat die graag bij het volk ligt.
Allez, deze namiddag zal ik zoveel praat niet hebben bij de tandarts!
Oh ja, ik wil Viv van harte feliciteren met haar subliem Genk, dat zal deugd doen daar!
zonnige groetjes uit Gits!
Ze wilde haar mooie nieuwe elektrische fiets komen tonen, geen probleem want we konden buiten zitten.
J; heeft nog een gewone fiets maar kan haar nog bijhouden! Ze zijn al 9 jaar samen.

Ik ben heel gelukkig met het goede weer, als we kunnen buiten zitten is die coronavrees toch al veeeeel minder en zal ik rapper iemand zien!
Gisteren at ik bij Christa heerlijke moussaka (heb er trouwens nog mee voor vanmiddag) ze had die speciaal voor mijn tere maag niet "straf" gemaakt, veel werk maar ze kookt graag speciale dingen, dit vond ik lekker!
Ik had onderstaande foto's met mijn smartphone genomen en ik had die wel vergeten zeker! Omdat ik deze namiddag naar de tandenkliniek moet en moet bellen als het maat nemen enz; klaar is heb ik die nodig dus Sander heeft die gebracht. Hij was natuurlijk blij dat hij ook eens kon preken: oma ge moet beter opletten hé, meer zorgen voor uw smartphone, die niet achterlaten... de omgekeerde wereld kortom!
Hier die beelden van de jeans die Christa opgevuld en geschilderd heeft, dit schijnt nieuwe mode te zijn:
Floppie ligt te rollebollen in de zon, een echte huiskat die graag bij het volk ligt.
Allez, deze namiddag zal ik zoveel praat niet hebben bij de tandarts!
Oh ja, ik wil Viv van harte feliciteren met haar subliem Genk, dat zal deugd doen daar!
zonnige groetjes uit Gits!
Ivette
-
Goeie voormiddag
Die poetsvrouw van mij
, niet te doen vanmorgen stond ze om 5u15 al naast mijn bed vandaar dat ik nu al klaar ben met mijn maandagse kuis.
Deze namiddag de fiets op, eindelijk mogen we terug met zijn 10 op pad maar het drankje zullen we toch weer zelf moeten meenemen.
Ivette, herbegint dat tandenverhaal van jou nu weer ????
Laat maar komen, we leven mee
Hier wordt ook meer en meer buiten geleefd, LEVE DE ZON !
Die poetsvrouw van mij
Deze namiddag de fiets op, eindelijk mogen we terug met zijn 10 op pad maar het drankje zullen we toch weer zelf moeten meenemen.
Ivette, herbegint dat tandenverhaal van jou nu weer ????
Laat maar komen, we leven mee
Hier wordt ook meer en meer buiten geleefd, LEVE DE ZON !
Oud maar niet Out
-
Rita, mijn onderste nog eigen tanden zitten los, die zullen vervangen worden, op een prothese gezet, op 2 stifttanden. Ik heb 425€ betaald voor een voorlopig gebit om geen 3 maanden zonder tanden te moeten lopen.
Boven moet ik dat veel te groot gebit altijd inplakken, is al tamelijk afgesleten en wordt dus ook vervangen om te passen bij het nieuwe onderste gebit.
Vanmiddag beginnen ze er aan.
Ik kon een afspraak maken om 15u zo kan ik met de Lijnbus hier aan ons Rustoord naar het station in Roeselare, daar moet ik in de Lijnwinkel navragen wanneer ik een stadsbus heb naar de Spil en waar ik moet opstappen dus ik moet wel vroeg weg maar dan ben ik wel op mijn gemak. Na de behandeling mag ik Christa bellen om me te komen halen want als ze tanden zouden trekken enz ben ik dan niet geschikt om weer met die twee bussen naar huis te komen. Maar het is goed weer, ik zal die klus wel klaren!
wordt vervolgd...
Boven moet ik dat veel te groot gebit altijd inplakken, is al tamelijk afgesleten en wordt dus ook vervangen om te passen bij het nieuwe onderste gebit.
Vanmiddag beginnen ze er aan.
Ik kon een afspraak maken om 15u zo kan ik met de Lijnbus hier aan ons Rustoord naar het station in Roeselare, daar moet ik in de Lijnwinkel navragen wanneer ik een stadsbus heb naar de Spil en waar ik moet opstappen dus ik moet wel vroeg weg maar dan ben ik wel op mijn gemak. Na de behandeling mag ik Christa bellen om me te komen halen want als ze tanden zouden trekken enz ben ik dan niet geschikt om weer met die twee bussen naar huis te komen. Maar het is goed weer, ik zal die klus wel klaren!
wordt vervolgd...
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Mijn poetsvrouw is naar de trage kant, ze kreunt en kraakt maar poets nog altijd zoals het hoort.
Goedemorgen
Timmeke is terug, zat niet ver van huis tussen planken , onmogelijk te pakken is een heel grote poes en blies iedereen weg die nabij kwam, gelukkig misschien, na een bericht aan Bianca is hij weer thuis.
Heb sinds lang geleden een nacht doorgeslapen.
Muizenissen worden er niet minder om, toch zijn er dagen dat het beter gaat.
Staf moet woensdag een nucleair onderzoek ondergaan , veronderstel van lever. Afwachten wat de resultaten en eventueel de behandelingen zijn, eens geweten kan ik misschien terug mijn operatie inplannen.
Appelboompje bloeit en heeft aantrek van elke voorbijganger.

Ivette, soms vergeten onze kleinzonen hoe oud ik ben, met Staf houden ze rekening, een compliment en toch neemt het de ongemakken niet weg.
Straks naar tuincentrum, plantjes voor bloembakken halen, aan zee vriest het niet meer.
Leve de zon, mijn ventje moet voorzichtig zijn, verbrand snel en smeert niet graag zonnecrème
Zal nu wel moeten zag zo rood als een kreeft .
Ga aan mijn eten beginnen
Tot de volgende
Corry
,
Goedemorgen
Timmeke is terug, zat niet ver van huis tussen planken , onmogelijk te pakken is een heel grote poes en blies iedereen weg die nabij kwam, gelukkig misschien, na een bericht aan Bianca is hij weer thuis.
Heb sinds lang geleden een nacht doorgeslapen.
Muizenissen worden er niet minder om, toch zijn er dagen dat het beter gaat.
Staf moet woensdag een nucleair onderzoek ondergaan , veronderstel van lever. Afwachten wat de resultaten en eventueel de behandelingen zijn, eens geweten kan ik misschien terug mijn operatie inplannen.
Appelboompje bloeit en heeft aantrek van elke voorbijganger.

Ivette, soms vergeten onze kleinzonen hoe oud ik ben, met Staf houden ze rekening, een compliment en toch neemt het de ongemakken niet weg.
Straks naar tuincentrum, plantjes voor bloembakken halen, aan zee vriest het niet meer.
Leve de zon, mijn ventje moet voorzichtig zijn, verbrand snel en smeert niet graag zonnecrème
Zal nu wel moeten zag zo rood als een kreeft .
Ga aan mijn eten beginnen
Tot de volgende
Corry
,
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede namiddag allen
Eerst naar de bank nadien een afspraak bij de dokter
voor de nodige voorschriften, zo ben ik gerust
Corry mooi appelboompje, mijn tijgertje moet ik nooit zoeken
daar ze nooit van huis gaat, even in de tuin verder niet
Dikke duim voor staf
Ivette mooie foto
Ik heb Pfizer gekregen , eind mei tweede spuit
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Eerst naar de bank nadien een afspraak bij de dokter
voor de nodige voorschriften, zo ben ik gerust
Corry mooi appelboompje, mijn tijgertje moet ik nooit zoeken
daar ze nooit van huis gaat, even in de tuin verder niet
Dikke duim voor staf
Ivette mooie foto
Ik heb Pfizer gekregen , eind mei tweede spuit
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Groetjes van assa
-
Hello
Frankje, mijn streek aangedaan ? !
Mooie wandelgebieden hé, waren er grazende schaapjes op het wandelpaadje ?
Ik kan van bijna elke foto die je gemaakt hebt zeggen waar het was.
Wij vandaag gefietst, zo'n 60 km; koud was het niet wel nogal veel wind.
Yorkske, 'k heb weer aan jou gedacht toen ik dit zag : dametje met de scooter (eentje zoal die van jou) en meneertje met de fiets ernaast. Krijg je Grumpy niet zover ???
Jadi, weet je ventje al iets meer wat de behandeling betreft ?
Frankje, mijn streek aangedaan ? !
Mooie wandelgebieden hé, waren er grazende schaapjes op het wandelpaadje ?
Ik kan van bijna elke foto die je gemaakt hebt zeggen waar het was.
Wij vandaag gefietst, zo'n 60 km; koud was het niet wel nogal veel wind.
Yorkske, 'k heb weer aan jou gedacht toen ik dit zag : dametje met de scooter (eentje zoal die van jou) en meneertje met de fiets ernaast. Krijg je Grumpy niet zover ???
Jadi, weet je ventje al iets meer wat de behandeling betreft ?
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Ritavdm schreef: ↑26 apr 2021, 18:56Jadi, weet je ventje al iets meer wat de behandeling betreft ?
Nee op maandag 3 mei moet hij op consultatie en gaan ze kijken hoe en wat?
Ik ga bellen naar het secretariaat en vragen of ik mee mag komen.
Frankje ik ken heel zeker Lo, ... en ik moet Rietjes bijtreden een prachtige
streek.. Maar ik zou geen 10/10 halen omdat ik niet alle foto's herken..
Rietjes wel hoor![]()
Aan iedereen een fijne avond iedereen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Goede morgen 
Frankje en rietjes, wat genieten wij van jullie prachtige wandelingen, terug super
Deze namiddag naar kapster
Vandaag leveren ze een nieuwe radio, hoop dat ze komen voor 16 u
Wacht ook op de wijkagent
Ben tevreden over de lamellen, moet er wel nog wat leren mee schuiven
Profiteer van de zonnige dag
Greetie
Frankje en rietjes, wat genieten wij van jullie prachtige wandelingen, terug super
Deze namiddag naar kapster
Vandaag leveren ze een nieuwe radio, hoop dat ze komen voor 16 u
Wacht ook op de wijkagent
Ben tevreden over de lamellen, moet er wel nog wat leren mee schuiven
Profiteer van de zonnige dag
Greetie
-
Ik heb spijt dat ik aan mijn nieuw gebit begonnen ben!
Ik kan nog altijd niet goed zwelgen, niet eten , mag nog niet spoelen
Mijn opgezwollen mond ziet helemaal blauw, tot onder mijn kin dus kan ik niet buiten!
In feite begrijpelijk alle tanden eruit onderaan en die 2 bruggen moesten er hardnekkig uitgespit worden. Nu, ik zal toch wel binnenkort mijn mond weer dicht kunnen doen zeker.
Zo'n grote miserie had ik niet verwacht en brengt me helemaal uit mijn gewone doen!
Nu ook dat zal wel beteren zeker!!!
Gelukkig had ik mijn verjaardagskaartje voor Sarah (Nik's oudste)al gemaakt want vandaag ging me daar de courage voor ontbreken:

nog een prettige dag allemaal Oh ja ik ben vanaf het station gewandeld naar de Meense steenweg het weer was goed en die 2 bussen reden te ver uit mekaar! Ik heb er deugd van gehad!
Ik kan nog altijd niet goed zwelgen, niet eten , mag nog niet spoelen
Mijn opgezwollen mond ziet helemaal blauw, tot onder mijn kin dus kan ik niet buiten!
In feite begrijpelijk alle tanden eruit onderaan en die 2 bruggen moesten er hardnekkig uitgespit worden. Nu, ik zal toch wel binnenkort mijn mond weer dicht kunnen doen zeker.
Zo'n grote miserie had ik niet verwacht en brengt me helemaal uit mijn gewone doen!
Nu ook dat zal wel beteren zeker!!!
Gelukkig had ik mijn verjaardagskaartje voor Sarah (Nik's oudste)al gemaakt want vandaag ging me daar de courage voor ontbreken:

nog een prettige dag allemaal Oh ja ik ben vanaf het station gewandeld naar de Meense steenweg het weer was goed en die 2 bussen reden te ver uit mekaar! Ik heb er deugd van gehad!
Ivette