NACHTUILTJES(5) 2021
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede namiddag allen
Apotheek en enkele boodschappen gedaan, het weer was prachtig
heb een korte wandeling gemaakt, meer lukt nog niet, alle beetjes helpen
Hier binnen komen is genieten van jullie prachtige wandeling, echt mooi
Sterkte Ivette
Wens aan allen nog een fijne dag
Apotheek en enkele boodschappen gedaan, het weer was prachtig
heb een korte wandeling gemaakt, meer lukt nog niet, alle beetjes helpen
Hier binnen komen is genieten van jullie prachtige wandeling, echt mooi
Sterkte Ivette
Wens aan allen nog een fijne dag
Groetjes van assa
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hello
Ivette, op je tanden bijten en doorzetten zou ik zeggen maar dat eerste zal moeilijk zijn zeker, het tweede lukt wel hé .
Bij dergelijk zonnig weertje kan en mag je toch niet binnen zitten dus zijn wij op stap geweest ....

Ivette, op je tanden bijten en doorzetten zou ik zeggen maar dat eerste zal moeilijk zijn zeker, het tweede lukt wel hé .
Bij dergelijk zonnig weertje kan en mag je toch niet binnen zitten dus zijn wij op stap geweest ....

Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
rond welk uur was die prachtige maan ????
mijn gebuur gisterenavond ook over die bloedmaan
ik naar buiten moest dat zien
het was zo rond 22h.30, ik heb geen bloedmaan gezien
en was ontgoocheld
is wel door de ruit van de veranda gemaakt,
maar je ziet geen bloed
goeien avond allemaal

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
goeie morgen allemaal

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

De zon is er , maar het is wat frisjes
Het zou een mooie dag worden vandaag.
Hier is er volle bedrijvigheid.
In het schooltje is men bezig het dak te isoleren.
Aan de nieuwe dokterspraktijk, zijn met naarstig begonnen met de afbraakwerken..
Het anders stille straatje is volop in leven.
Zien werken kan ook eens plezant zijn hé
*Gisteren heb ik het secretariaat van de dokter gebeld en ik mag mee binnen zeggen ze.
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: blinde vinken (vogels zonder kop of loze vinken) met appeltjes in de oven en patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Hey meme Rietje, geen avance dat je me verleidt met uw tas koffie, ik mag nog geen warme dranken drinken. Heb gisterenavond al wel een bananenboterham in niet te warme soep gedoopt, met koude dranken kan ik niet eten, idem vanmorgen met koffie.
Allez, ik kan mijn mond al veel beter toedoen, openen nog niet zo goed. Ik heb toch vanmorgen die tanden gepoetst en gespoeld, had ik nog niet gedurfd met al dat bloed!
Dus, ik ga vooruit in mijn tandenverhaal!
Sander komt wel nog niet eten vanmiddag, misschien fietst hij eens tot hier om een te kaarten, we zullen wel zien. Volgende week zal ik vis moeten klaarmaken want dikwijls zal hij niet meer kunnen komen als zijn terras weer open mag. Hij verlangt om aan de slag te gaan en zijn klanten weer te zien na zo'n lange tijd!
Voor één keer zal het mondkapje een zegen zijn als ik het morgen voor mijn blauwe, gezwollen mond kan doen als ik naar de kapper mag.
Allez, ik kan mijn mond al veel beter toedoen, openen nog niet zo goed. Ik heb toch vanmorgen die tanden gepoetst en gespoeld, had ik nog niet gedurfd met al dat bloed!
Dus, ik ga vooruit in mijn tandenverhaal!
Sander komt wel nog niet eten vanmiddag, misschien fietst hij eens tot hier om een te kaarten, we zullen wel zien. Volgende week zal ik vis moeten klaarmaken want dikwijls zal hij niet meer kunnen komen als zijn terras weer open mag. Hij verlangt om aan de slag te gaan en zijn klanten weer te zien na zo'n lange tijd!
Voor één keer zal het mondkapje een zegen zijn als ik het morgen voor mijn blauwe, gezwollen mond kan doen als ik naar de kapper mag.
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Staf naar het ziekenhuis gebracht, is voor een dagopname, meerdere onderzoeken zullen vandaag gedaan worden.
Hoop dat ze eindelijk de reden van de bloeding vinden en de behandeling kunnen opstarten.
Wat mis ik onze dochter om mijn bezorgdheid met haar te delen. Onwaarschijnlijk maar waar , Waarom ?
Ze hebben Staf ondervraagd om te testen of hij nog alert was, bij de vraag ben je gelukkig mijnheer bleef het stil. Heb in zijn plaatst geantwoord met het volgende : Wij peppen mekaar op.
Ga de verzameling van tekeningen, knutselwerkjes en veel snuisterijen van onze kindjes sorteren.
Er is veel wat weg kan, een bezigheid om de tijd te verdrijven.
Ivette, je bent een plantrekker, een positief ingesteld persoon.
Greetie, alles goed daar ?
Groetjes
Corry
Staf naar het ziekenhuis gebracht, is voor een dagopname, meerdere onderzoeken zullen vandaag gedaan worden.
Hoop dat ze eindelijk de reden van de bloeding vinden en de behandeling kunnen opstarten.
Wat mis ik onze dochter om mijn bezorgdheid met haar te delen. Onwaarschijnlijk maar waar , Waarom ?
Ze hebben Staf ondervraagd om te testen of hij nog alert was, bij de vraag ben je gelukkig mijnheer bleef het stil. Heb in zijn plaatst geantwoord met het volgende : Wij peppen mekaar op.
Ga de verzameling van tekeningen, knutselwerkjes en veel snuisterijen van onze kindjes sorteren.
Er is veel wat weg kan, een bezigheid om de tijd te verdrijven.
Ivette, je bent een plantrekker, een positief ingesteld persoon.
Greetie, alles goed daar ?
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29

Goede morgen allen
Corry wens je sterkte toe, de moed niet verliezen hé
nu je dochter missen is normaal, praten met haar kan helpen
wij duimen dat alles goed mag komen
Ivette sterkte met je tandenprobleem, iets waar je doormoet
Wens aan allen een fijne dag, liefs assa
Groetjes van assa
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Onze meiklokjes achter ons huisje staan bijna klaar om open te gaan, enkele jaren geleden geplant, nu een lange afgeboorde strook .
Contact met kleinzonen, zij volgen het verder gezondheid verloop van hun grootvader. Twee fijne mensen
De regen klettert tegen de ramen, de plantjes zullen blij zijn.
Bij het sorteren van speelgoed, kaartjes van nieuwjaar en verjaardagen, alles wat ooit een waarde had
veel bij oud papier geraakt. Hoe ouder je wordt hoe meer besef dat het weg kan, wie doet er later nog iets mee ? De jongeren willen geen afdruk foto’s meer alles is digitaal, albums worden bijna niet meer gemaakt.
Nu wachten op telefoon waarbij de uitslag van Staf zijn onderzoek wordt medegedeeld.
Moest het ernstig zijn zou het toch niet telefonisch gedaan worden?
Rietepetietje, heb al veel aan jou gedacht, jij weet als geen ander hoe het voelt om zorg te dragen en bezorgd te zijn.
Nog een fijne regendag, na de middag droog ? We zullen zien !
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Geniet van mijn nieuwe omgeving en de nieuwe radio
Deze namiddag komt oudste kleindochter
Yvette, tandarts ferm gewerkt in je mond, moet wel pijnlijk zijn nu, maar ons sterke madame kijkt al vooruit naar het mooie gebit
Corry, duim omhoog voor Staf dat je goed nieuws krijgt zodat jij terug in actie kunt schieten.
Veel regent het hier nog niet,
Groetjes
Greetie
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes,
Hier ook regen.... het was beloofd
en de tuinen hebben behoefte aan water
't kan niet altijd even zonnig zijn
Als al het water eruit is kan het misschien
echt mooie lente worden met aangename
temperaturen waar we van kunnen genieten
Corry dank voor je mooie meiklokjesplaatje
veel sterkte voor jullie beiden en hopelijk
een goede uitslag van de onderzoeken
En ja, al die mooie oude dingen gaan verloren
jonge mensen willen ze niet meer
greetie ook merci voor je mooie plaatje
altijd fijn om de topic te doorbladeren en de
mooie prentjes terug te zien, fijne dag
en dank voor je overzichtje
Alle uiltjes een aangename donderdag
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
goeie morgen allemaal
een knufje voor iedereen
wand iedereen kan dat gebruiken

een knufje voor iedereen
wand iedereen kan dat gebruiken

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie frisse natte morgen
Gras, bloemetjes en plantjes juichen, wij minder.
Tja dan maken we er een binnendagje van; gisteren 60 km gefietst dus ff rusten mag ook en binnen valt er ook altijd wel iets te doen hé.
Corry, die meiklokjes, als ze zich goed voelen, kruipen inderdaad vlug overal naartoe, hier van hetzelfde. Meters verder dan waar er ooit geplant werden kruipen ze nu uit de grond.
Hopelijk krijg je geen telefoontje met slecht nieuws voor Staf en kun je weer je eigen ingreep plannen.
Greetie, 'k heb zo de indruk dat je je al goed thuis voelt op je nieuwe stek. Goed zo !
Menu : preischotel, appeltjesflan
Gras, bloemetjes en plantjes juichen, wij minder.
Tja dan maken we er een binnendagje van; gisteren 60 km gefietst dus ff rusten mag ook en binnen valt er ook altijd wel iets te doen hé.
Corry, die meiklokjes, als ze zich goed voelen, kruipen inderdaad vlug overal naartoe, hier van hetzelfde. Meters verder dan waar er ooit geplant werden kruipen ze nu uit de grond.
Hopelijk krijg je geen telefoontje met slecht nieuws voor Staf en kun je weer je eigen ingreep plannen.
Greetie, 'k heb zo de indruk dat je je al goed thuis voelt op je nieuwe stek. Goed zo !
Menu : preischotel, appeltjesflan
Oud maar niet Out