In de Vier Seizoenen reeks 22 Lente 2021
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, een donkere natte dag
maar het is nodig de tuinen vragen ook drinken
Het is zachte regen en dat spoelt het stof weg
zolang het geen hele maand regent kunnen we het wel hebben
misschien regent ook de laatste kou uit de lucht
Dag Bekske, mooi werkje weeral,... en een fijne dag
Dag mammyretro, hier is het vannacht pas beginnen regenen
we houden niet van regen maar soms is het eens nodig
dan doen we andere dingen binnen hé... hou je goed
Helena, gouden vuilzakken
maar tis al eender als je maar van het afval afgeraakt hé
en zo dun dat je moet oppassen voor de bodem...ander is
niet altijd beter ..............
Aangename donderdag en maak er het beste van
aan alle seizoentjes , groet en tot later..................
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vannacht veel wakker geworden door de regen op de velux.
ventje vertrekt zo dadelijk op boodschap, maar is er hier weer nergens parking.
en binnenkort is het hier weer draaien van kant. ventje ligt dan al op de loer om hem te verzetten op de wettelijke tijd volgens het verkeersregelment. maar als hij parking vind om de hoek dan hoeft hij zondag niet uit zijn bed en zaterdag niet op de loer gaan liggen. Gimly is een dikke meeuw aan het vertellen wat hij ermee gaat doen als hij hem zou pakken.
heb gisteren een pleister moeten plakken dus ofwel is de denervatie al genezen of is de behandeling weer uitgewerkt. dat kwam natuurlijk door het feit dat het ging regenen en nu nog steeds regent. het wordt weer een trieste dag. heb gebeld naar mijn moeder gisteren omdat ik haar tweede vaccinatie tijd ertussen erg lang vond en ze heeft dus ook astra zeneca gekregen, de kans is groot dat ik die ook ga krijgen. volgens moeder is die van J&J bestemd voor de jeugd. na 1 prik weer feesten als de beesten.
Tsk.
maar moet toch de 4 de naar de dokter en ga het eens aankaarten want ventje heeft gisteren nog maar eens gezegd dat hij zeer weinig goesting heeft om naar het al dan niet doorgaande huwelijk te gaan. Wie gaan we daar kennen? onze kant van de familie en 't is al. grote kans dat "loverboy" & zoontje" er ook gaan bij zijn en ik wil nu eens een feest zonder hem. hij is trouwens geen familie en is het nooit geweest en ten zij hij met schoonloeder trouwt.... dat laatste zie ik al niet gebeuren. ik gruwel echt van die vent wegens zijn houding tgv ons. hij had een foto gemaakt op de rouwmaaltijd en we kregen een overbelichte foto. en hij kan beter fotograferen dan een profesional. ( zijn woorden) dus gedaan met jurkjes te kopen en te kijken voor zo'n vogelnest hoedje op wish.
't is jammer maar ik was me dus wel degelijk beginnen voor te bereiden op een feest(je) dat hoogstwaarschijnlijk toch niet door gaat gaan dit jaar.
en bovendien is ventje een huismus en ik ga niet graag naar dingen waar er veel volk is.
Ik zit nu al meer dan een jaar in zelfopgelegd huisarrest.
nu, ik ga m'n koffie drinken en dan verder doen aan het maken van 13 gepofte aardappelen voor de boerderijderby. vannacht schoot ik wakker en dacht dat ik de opdracht weer had laten verlopen. maar ik heb nog 2 dagen en vandaag zou het me moeten lukken.
Ventje is terug van boodschappen en ik ga kijken wat er in de frigo moet.
Fijne dag seizoentjes, maak zelf de zon als het bij jullie ook regent en Keep safe!
vannacht veel wakker geworden door de regen op de velux.
ventje vertrekt zo dadelijk op boodschap, maar is er hier weer nergens parking.
en binnenkort is het hier weer draaien van kant. ventje ligt dan al op de loer om hem te verzetten op de wettelijke tijd volgens het verkeersregelment. maar als hij parking vind om de hoek dan hoeft hij zondag niet uit zijn bed en zaterdag niet op de loer gaan liggen. Gimly is een dikke meeuw aan het vertellen wat hij ermee gaat doen als hij hem zou pakken.
heb gisteren een pleister moeten plakken dus ofwel is de denervatie al genezen of is de behandeling weer uitgewerkt. dat kwam natuurlijk door het feit dat het ging regenen en nu nog steeds regent. het wordt weer een trieste dag. heb gebeld naar mijn moeder gisteren omdat ik haar tweede vaccinatie tijd ertussen erg lang vond en ze heeft dus ook astra zeneca gekregen, de kans is groot dat ik die ook ga krijgen. volgens moeder is die van J&J bestemd voor de jeugd. na 1 prik weer feesten als de beesten.
Tsk.
maar moet toch de 4 de naar de dokter en ga het eens aankaarten want ventje heeft gisteren nog maar eens gezegd dat hij zeer weinig goesting heeft om naar het al dan niet doorgaande huwelijk te gaan. Wie gaan we daar kennen? onze kant van de familie en 't is al. grote kans dat "loverboy" & zoontje" er ook gaan bij zijn en ik wil nu eens een feest zonder hem. hij is trouwens geen familie en is het nooit geweest en ten zij hij met schoonloeder trouwt.... dat laatste zie ik al niet gebeuren. ik gruwel echt van die vent wegens zijn houding tgv ons. hij had een foto gemaakt op de rouwmaaltijd en we kregen een overbelichte foto. en hij kan beter fotograferen dan een profesional. ( zijn woorden) dus gedaan met jurkjes te kopen en te kijken voor zo'n vogelnest hoedje op wish.
't is jammer maar ik was me dus wel degelijk beginnen voor te bereiden op een feest(je) dat hoogstwaarschijnlijk toch niet door gaat gaan dit jaar.
en bovendien is ventje een huismus en ik ga niet graag naar dingen waar er veel volk is.
Ik zit nu al meer dan een jaar in zelfopgelegd huisarrest.
nu, ik ga m'n koffie drinken en dan verder doen aan het maken van 13 gepofte aardappelen voor de boerderijderby. vannacht schoot ik wakker en dacht dat ik de opdracht weer had laten verlopen. maar ik heb nog 2 dagen en vandaag zou het me moeten lukken.
Ventje is terug van boodschappen en ik ga kijken wat er in de frigo moet.
Fijne dag seizoentjes, maak zelf de zon als het bij jullie ook regent en Keep safe!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Nu dacht ik echt dat die filters uit de handel waren, ik zie die nergens meer.Ik kijk daar ook niet naar in de winkel, koop steeds dezelfde koffie.
Clive: die man heb je vriendelijk maar kordaat aangepakt, die gaat dat geen 2x meer doen, denk ik.
Het regent, de tuin heeft het nodig.Hier is het deze ochtend beginnen regenen.Gisteren de laatste spinazie uit de serre in de diepvries gestoken.Manlief heeft op die plaats al nieuwe aarde gedaan.Vanaf volgende week kunnen de tomatenplantjes erin.
Ga ook nog rabarberconfituur maken.Heb gedroogde abrikozen gekocht om erbij te doen.De helft rabarber en de helft abrikozen, da's lekker.Denk dat ik dit jaar niet veel fruit zal hebben, tijdens de laatste koude nachten zijn er bloesems bevroren.
Dames, tot morgen allemaal.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede namiddag ,
deze morgen anders verlopen dan ik dacht
ik was begonnen met de bovenkuis,toen de huis arts belde
of we konden komen voor het vaccin, ,de eerste prik zit erin n
nu even afwachten ,hoe ik ga reageren, maar toch content dat
ik het deed
de zon is hier aan gekomen na een morgen regen, en de was is
buiten
angelierken ik heb normaal ook veel rubarbe van een of ander, *
maar zal dit jaar weer knotes zijn,
deze morgen anders verlopen dan ik dacht
ik was begonnen met de bovenkuis,toen de huis arts belde
of we konden komen voor het vaccin, ,de eerste prik zit erin n
nu even afwachten ,hoe ik ga reageren, maar toch content dat
ik het deed
de zon is hier aan gekomen na een morgen regen, en de was is
buiten
angelierken ik heb normaal ook veel rubarbe van een of ander, *
maar zal dit jaar weer knotes zijn,
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Goede middag allemaal,
Gisterenmiddag mezelf rot geschrokken en niet alleen ikke....
Hoorde al wat lawaai op de oprit, toen ging de deurbel en de buurman staat voor de deur met de huilende oudste (bijna 9 )
Die was tot bovenin de grote sparrenboom bij mij ingekropen ( komt ver boven de slaapkamers uit) Papa komt buiten, ziet het en pakt wel meteen 2 foto's, dan hem voorzichtig terug naar beneden geloodst.
Reactie van de oudste : ik wilde zien of er eitjes in het duiven-nest zaten, papa klom vroeger ook in bomen en in de Ardennen
mochten wij dat ook.
Meteen vergadering belegd met de buurtjes en de kindjes en ik. Uitgelegd dat echt wel heel gevaarlijk was en dat in de bomen klimmen in een "speelbos "mocht en niet zomaar in een andere boom. Hij moest de takken ( er waren er meerdere afgebroken) zelf opruimen en zijn excuses aanbieden.
Tegen de avond wilde ik de auto binnenzetten, oudste komt naar buiten, slaat zijn 2 armpjes van achteren om mijn knieën heen en vraagt of ik nog boos was. Ik smolt ter plekke, maar niets laten merken. Hebben samen dan even een ernstig gesprekje gehad op mijn deurstoep. Hij snapte wel, dat toch wel een hele grote boom was van onderuit gezien en dat de duiven ook bang werden. Maar hij vond het toch heel "cool" geweest... En na een nieuwe knie-knuffel is alles weer in orde
Daar hebben we het laatste nog niet van gezien....
Gisterenmiddag mezelf rot geschrokken en niet alleen ikke....
Hoorde al wat lawaai op de oprit, toen ging de deurbel en de buurman staat voor de deur met de huilende oudste (bijna 9 )
Die was tot bovenin de grote sparrenboom bij mij ingekropen ( komt ver boven de slaapkamers uit) Papa komt buiten, ziet het en pakt wel meteen 2 foto's, dan hem voorzichtig terug naar beneden geloodst.
Reactie van de oudste : ik wilde zien of er eitjes in het duiven-nest zaten, papa klom vroeger ook in bomen en in de Ardennen
mochten wij dat ook.
Meteen vergadering belegd met de buurtjes en de kindjes en ik. Uitgelegd dat echt wel heel gevaarlijk was en dat in de bomen klimmen in een "speelbos "mocht en niet zomaar in een andere boom. Hij moest de takken ( er waren er meerdere afgebroken) zelf opruimen en zijn excuses aanbieden.
Tegen de avond wilde ik de auto binnenzetten, oudste komt naar buiten, slaat zijn 2 armpjes van achteren om mijn knieën heen en vraagt of ik nog boos was. Ik smolt ter plekke, maar niets laten merken. Hebben samen dan even een ernstig gesprekje gehad op mijn deurstoep. Hij snapte wel, dat toch wel een hele grote boom was van onderuit gezien en dat de duiven ook bang werden. Maar hij vond het toch heel "cool" geweest... En na een nieuwe knie-knuffel is alles weer in orde
Daar hebben we het laatste nog niet van gezien....
-
Goede namiddag allen
granny M dat zal wel schrikken geweest zijn
het is dus gevaarlijk om aan de kinderen
de toeren te vertellen die papa vroeger deed
en die boom heeft dan meer soepele dan stevige takken
zo hoog klimmen je schrikt je een ongeluk
hopelijk heeft ie nu z'n lesje geleerd zonder ongelukken
manmanman wat zijn die gasten roekeloos...
mammyretro zo heb je rap je prik en nu nog wachten op de 2e
en de meeste mensen zijn er niet echt ziek van
een beetje en stijve arm en wat vermoeid... gelukkig maar
moet je lang wachten voor de 2e prik.?
Anjelierken dat zou jammer zijn dat de bloesem bevroren is
en rabarber confituur et ik ook graag, ik heb vorig jaar nog
met aardbeien samen gemaakt en andere met verse abrikozen
heel lekker... laat het smaken
Ik ga verder in mijn papierwerk rommelen, adressen allemaal
aangepast en nagekeken en verse adres kaarten gemaakt
voor mijn archiefbakje.....En nu nog in mijn mapje op de pc...
Mijn vader zou gezegd hebben dat het "werk zoeken" is
Tot morgen en nog een fijne dag verder
granny M dat zal wel schrikken geweest zijn
het is dus gevaarlijk om aan de kinderen
de toeren te vertellen die papa vroeger deed
en die boom heeft dan meer soepele dan stevige takken
zo hoog klimmen je schrikt je een ongeluk
hopelijk heeft ie nu z'n lesje geleerd zonder ongelukken
manmanman wat zijn die gasten roekeloos...
mammyretro zo heb je rap je prik en nu nog wachten op de 2e
en de meeste mensen zijn er niet echt ziek van
een beetje en stijve arm en wat vermoeid... gelukkig maar
moet je lang wachten voor de 2e prik.?
Anjelierken dat zou jammer zijn dat de bloesem bevroren is
en rabarber confituur et ik ook graag, ik heb vorig jaar nog
met aardbeien samen gemaakt en andere met verse abrikozen
heel lekker... laat het smaken
Ik ga verder in mijn papierwerk rommelen, adressen allemaal
aangepast en nagekeken en verse adres kaarten gemaakt
voor mijn archiefbakje.....En nu nog in mijn mapje op de pc...
Mijn vader zou gezegd hebben dat het "werk zoeken" is
Tot morgen en nog een fijne dag verder
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Een gezellige namiddag doorgebracht met de pedicure.
Dat was lang geleden.
Mijn voeten zijn dus weer oké.
Het begon toch pijnlijk te worden aan mijn grote teen, de druk van mijn schoen op de nagel.
Verder het wekelijkse lijstje en telefoontje naar de beenhouwer.
Heb het vandaag behoorlijk koud gehad.
Geraakte ook moeilijk wakker en uit bed.
Het was vannacht voor de derde nacht de nacht van de wegenwerken.
Onze kant van de baan is al helemaal in orde.
Asfalt weg gefreesd, nieuwe asfaltlaag gelegd en belijning al terug aangebracht!
Je slaapt dan toch lichter dan gewoonlijk.
Telkens ik bijna in slaap was maakte dat groot machien heel veel lawaai.
Ik terug klaar wakker...
Maar ja je kan geen omelette bakken zonder eieren te breken.
Ha ha mijn eten is klaar.
To later!
Dat was lang geleden.
Mijn voeten zijn dus weer oké.
Het begon toch pijnlijk te worden aan mijn grote teen, de druk van mijn schoen op de nagel.
Verder het wekelijkse lijstje en telefoontje naar de beenhouwer.
Heb het vandaag behoorlijk koud gehad.
Geraakte ook moeilijk wakker en uit bed.
Het was vannacht voor de derde nacht de nacht van de wegenwerken.
Onze kant van de baan is al helemaal in orde.
Asfalt weg gefreesd, nieuwe asfaltlaag gelegd en belijning al terug aangebracht!
Je slaapt dan toch lichter dan gewoonlijk.
Telkens ik bijna in slaap was maakte dat groot machien heel veel lawaai.
Ik terug klaar wakker...
Maar ja je kan geen omelette bakken zonder eieren te breken.
Ha ha mijn eten is klaar.
To later!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, de regen viel gisteren nog mee toen ik met Matice ging wandelen. Had hem voor alle zekerheid zijn regenjas aangedaan. Gisteren het vosje weer gezien in het bos. Matice en ik bleven meteen heel stil staan en plots draaide de vos zijn kopje naar ons toe. Hij keek even naar ons en verdween toen weer. Ik begrijp niet goed waar hij zijn eten vind, want als ik juist ben eet hij kippen en is hij verlekkerd op eitjes en beiden zijn niet te vinden in het bos. Maar het Rivierenhof ligt daar kort bij en daar zijn dan wel kippen en eitjes, misschien gaat hij ' s nachts daar zijn eten zoeken. Ik ben het niet eens met zijn menukeuze ( kippen), maar het is wel een ontzettend mooi diertje.
Mammyretro, fijn dat jij jouw eerste vaccinatie hebt gehad en geen bijwerkingen, houden zo.
Anjelier, niet leuk voor de bloesems die grondvorst. En jij hebt weer lekkere confituur gemaakt.
Fijn voor jou , jouw zus en jouw vader dat de regels wat versoepelt zijn in het WZC.
Granny M, mijn hart stond even stil toen ik dat las. Die kleine mannen hebben nog totaal geen inzicht in gevaar. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en schitterend aangepakt Hij zal het geen tweede keer meer doen.
HVT, jij loopt weer op wolkjes. Ik hoop dat de werken vlug gedaan zijn.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen en de was doen. Dan is alles weer om door een ringetje te halen. De strijk is voor morgenochtend.
Gisterenavond hebben wij weer moeten lachen met Matice. Het was rond een uur of 20.00H en ik had al zoveel mogelijk speelgoed van hem opgeruimd. Maar dat was blijkbaar niet naar zijn zin, want hij ging terug neuzen in zijn speelgoedboxen. Hij begon alles systematisch uit te laden, neen in de eerste box zat niet wat hij wou, dus moest de 2° box er ook aan geloven en daar zat het kleinood in, een pluchen aap en het was per se die, die hij moest hebben. Daar heeft hij dan 5 minuten mee gespeeld en dommelde dan in slaap.
Wij hebben de chaos dan maar terug opgeruimd toen hij slapen was.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes, wens jullie allemaal een mooie vrijdag.
Liefs en voor ieder een warme knuffel.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje gaat straks om de kranten aangezien morgen niets open is. we hebben nu een to do lijstje gemaakt want anders komt er niet veel meer uit handen.
vandaag gaan we even geen vis eten. 't is elke week weer denken welke vis gaan we klaarmaken?
en dan te denken dat de pastoors in italië op vrijdag een biefstuk durven eten! Iemand die in Italië woont en werkt vertelde dat en zei erbij zelfs geschokt te zijn.
we gaan chinees eten, met een bon die ventje van zijn twee collega's gekregen heeft. normaal gaan ze rond voor een geschenk voor de op pensioen vertrekkende, maar niemand deed nu mee dus de "collecteschaal" bleef leeg.
Granny M: ik zou ook ferm geschrokken zijn als ouder van zo'n ondernemde kleine. en hij heeft "bewijsmatriaal" dat zoonlief dat gedaan heeft. dan kan die niet zeggen pappie jokt! hij deed het zelf!
Hvt: ik heb een beetje schrik als ze ooit de straat hier opensmijten. hele dagen dat lawaai en ze mogen hier al met toestemming voor 6 uur beginnen. normaal mag je maar vanaf 7 uur aan de kust lawaai beginnen maken. in Brugge was dat 6 uur. ze moeten hier ook asfalt afpellen en tegels uit de grond geschraapt want 1-tje per 1-tje dat gaan ze niet doen.
Clive; jij hebt wel een ondeugend speels hondje. mijn ring moest gisteren toekomen en ik heb al een bericht gekregen dat ik pas op 6 mei terugbetaling mag aanvragen.
Ik heb ook nieuws oven mijn keukentegel. ze hebben het pak platen dat ze nodig hebben om heel die sectie te vervangen al van januari in huis, maar Jan zei het niet tegen Paul en tsja, laten we het op miscommunicatie houden. 1 van hun mannen heeft ook begin van het jaar gezegd dat hij niet meer voor hen werkte maar dat hij een andere job gevonden had en 8 dagen verlof meer heeft daar. lijkt een beetje op wat ventjes opvolger lapte. Jan zal het zelf komen doen maar de vraag is wanneer? Ventje gaat regelmatig gaan vragen als hij toch om de nog niet te verkrijgen primperan moet, dan is de voorhaven niet ver lopen.
zo, ik ga m'n koffie verder opdrinken en dan mijn criminal case doen. die heb ik gisteren niet gedaan omdat we nieuwe fleeces op de zetel hebben gelegd en die eens goed gedeclutterd. veel recepten die ik uit de krant scheurde terug gevonden. die moeten nog in de map 'koken' in het kastje met kruiden en andere rommel naast de afwasbak.
Fijne dag verder en keep safe!
ventje gaat straks om de kranten aangezien morgen niets open is. we hebben nu een to do lijstje gemaakt want anders komt er niet veel meer uit handen.
vandaag gaan we even geen vis eten. 't is elke week weer denken welke vis gaan we klaarmaken?
en dan te denken dat de pastoors in italië op vrijdag een biefstuk durven eten! Iemand die in Italië woont en werkt vertelde dat en zei erbij zelfs geschokt te zijn.
we gaan chinees eten, met een bon die ventje van zijn twee collega's gekregen heeft. normaal gaan ze rond voor een geschenk voor de op pensioen vertrekkende, maar niemand deed nu mee dus de "collecteschaal" bleef leeg.
Granny M: ik zou ook ferm geschrokken zijn als ouder van zo'n ondernemde kleine. en hij heeft "bewijsmatriaal" dat zoonlief dat gedaan heeft. dan kan die niet zeggen pappie jokt! hij deed het zelf!
Hvt: ik heb een beetje schrik als ze ooit de straat hier opensmijten. hele dagen dat lawaai en ze mogen hier al met toestemming voor 6 uur beginnen. normaal mag je maar vanaf 7 uur aan de kust lawaai beginnen maken. in Brugge was dat 6 uur. ze moeten hier ook asfalt afpellen en tegels uit de grond geschraapt want 1-tje per 1-tje dat gaan ze niet doen.
Clive; jij hebt wel een ondeugend speels hondje. mijn ring moest gisteren toekomen en ik heb al een bericht gekregen dat ik pas op 6 mei terugbetaling mag aanvragen.
Ik heb ook nieuws oven mijn keukentegel. ze hebben het pak platen dat ze nodig hebben om heel die sectie te vervangen al van januari in huis, maar Jan zei het niet tegen Paul en tsja, laten we het op miscommunicatie houden. 1 van hun mannen heeft ook begin van het jaar gezegd dat hij niet meer voor hen werkte maar dat hij een andere job gevonden had en 8 dagen verlof meer heeft daar. lijkt een beetje op wat ventjes opvolger lapte. Jan zal het zelf komen doen maar de vraag is wanneer? Ventje gaat regelmatig gaan vragen als hij toch om de nog niet te verkrijgen primperan moet, dan is de voorhaven niet ver lopen.
zo, ik ga m'n koffie verder opdrinken en dan mijn criminal case doen. die heb ik gisteren niet gedaan omdat we nieuwe fleeces op de zetel hebben gelegd en die eens goed gedeclutterd. veel recepten die ik uit de krant scheurde terug gevonden. die moeten nog in de map 'koken' in het kastje met kruiden en andere rommel naast de afwasbak.
Fijne dag verder en keep safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
terug droog na het beetje regen van gisteren
vandaag minder warm en de zon is er ook al
Dank voor je overzichtje clive, en net als kindjes weet
Matice ook "wat hij wil"
er lopen in het bos allerlei beestjes en de natuur
zorgt voor zichzelf, als het gerust gelaten wordt
en een vosje is een prachtig diertje
mooi plaatje, ... ja 'de blaadjes krijgen bomen'
wie zong het ook alweer
mammyretro, hopelijk geen last na een nachtje slapen
na de spuit, sterkte e moed...
Anjelierken toch fijn dat je vader nog goed is want na
een periode als nu hebben veel mensen het niet
overleefd, hopelijk kunnen jullie nog goed babbelen
met z'n 3tjes...
granny M je maakt daar wat mee met die gasten,
levensgevaarlijke toeren halen ze uit met in
zo'n boom te klimmen, hopelijk doet hij het niet meer
de deugniet....
Helena al een fijne voetverzorging gehad, fijn zo..
voor mijn voeten komt de verzorgster donderdag as...
en vrijdag kan ik mijn haren laten bijknippen,
dat onderhoudt makkelijker, wassen en föhnen
is op een kwartiertje gedaan dan
Alle maatjes een aangename dag, morgen 1mei
dan zullen de meeste winkels toe zijn, hou er rekening mee
Groetjes allen en tot.................
-
Hallo, van vosjes gesproken
Hier leeft er al jaren een vos in de Kruidtuin in de stad.
Nu gingen ze dat dier vangen want het heeft een gezwel op zijn poot.
Ik ben eens benieuwd, want ik heb er voorlopig niets meer van gehoord.
Er is een dierenarts uit de buurt die er gaat voor zorgen dat die poot in orde komt.
De vos, hij/zij, heet André of Andrea
.
Er lopen daar ook ganzen rond.
Toevallige bezoekers zijn ze niet welgezind.
De mensen die er alle dagen komen om te werken, achter in de tuin zijn burelen van de stad, zijn wel welkom!
De jongste heeft een tijd voor de stad aan opgravingen gedaan.
Die mocht vrij rondlopen, geen boze ganzen achter hem aan.
De conciërge had iedere dag een sliert ganzen achter hem aan, want die gaf ze eten en dat wisten ze heel goed.
Gisteren een uur of twee op het www gezocht naar een parasolhoes die past op mijn zweefparasol.
De huidige hoes is na tien jaar helemaal versleten, terwijl de parasol nog haast als nieuw is ondanks het regelmatige gebruik.Ik had een voorlopige herstelling gedaan met een stuk tafelzeil. Maar die was echt maar voorlopig...
Elke morgen sta ik te twijfelen over mijn garderobe van de dag.
Alle dagen gok ik verkeerd. Nu heb ik weer te koud.
In de week had ik het veel te warm.
Wat een weren zijn dat nu nog?
Zo wispelturig.
Blauwe lucht en dikke witte watten wolken hier!
Tot in den draai allemaal.
Hier leeft er al jaren een vos in de Kruidtuin in de stad.
Nu gingen ze dat dier vangen want het heeft een gezwel op zijn poot.
Ik ben eens benieuwd, want ik heb er voorlopig niets meer van gehoord.
Er is een dierenarts uit de buurt die er gaat voor zorgen dat die poot in orde komt.
De vos, hij/zij, heet André of Andrea
Er lopen daar ook ganzen rond.
Toevallige bezoekers zijn ze niet welgezind.
De mensen die er alle dagen komen om te werken, achter in de tuin zijn burelen van de stad, zijn wel welkom!
De jongste heeft een tijd voor de stad aan opgravingen gedaan.
Die mocht vrij rondlopen, geen boze ganzen achter hem aan.
De conciërge had iedere dag een sliert ganzen achter hem aan, want die gaf ze eten en dat wisten ze heel goed.
Gisteren een uur of twee op het www gezocht naar een parasolhoes die past op mijn zweefparasol.
De huidige hoes is na tien jaar helemaal versleten, terwijl de parasol nog haast als nieuw is ondanks het regelmatige gebruik.Ik had een voorlopige herstelling gedaan met een stuk tafelzeil. Maar die was echt maar voorlopig...
Elke morgen sta ik te twijfelen over mijn garderobe van de dag.
Alle dagen gok ik verkeerd. Nu heb ik weer te koud.
In de week had ik het veel te warm.
Wat een weren zijn dat nu nog?
Zo wispelturig.
Blauwe lucht en dikke witte watten wolken hier!
Tot in den draai allemaal.
-
Nog beetje goed nieuws: ik ben voor de 26ste keer groottante geworden.
Iemand heeft zich geamuseerd, gezien de oogst in mijn brievenbus.
Dat was een verrassing en best plezierig MJ.
Iemand heeft zich geamuseerd, gezien de oogst in mijn brievenbus.
Dat was een verrassing en best plezierig MJ.