Wil. schreef: ↑02 mei 2021, 18:59
tokkio schreef: ↑02 mei 2021, 17:56
En als ik de curve zie van 2020 en de curve van 2021 zelfde maand, zitten we nu in de zelfde situatie
Doe de test, tokkio. Welke van de twee curves is die van 2021? De periode is dezelfde: van 1/1 to 19/4
Ik gok op de groene lijn ,voor 2021,maar er staat bovenaan "aantal doden alle oorzaken",dus dat geeft een verkeert beeld, in een "normaal" jaar sterven er ieder maand +/- 300 mensen,en in 2018 was dat merkelijk meer door een "gewone "griep,ik bedoelde met de curve het aantal besmettingen van vorig jaar en nu,daar zit niet veel verschil in, dus zoals verleden jaar gaat nu ook de curve omlaag,alhoewel er verleden jaar nog geen sprake was van mondmaskers, wel van afstand houden,en de lockdown ging in op 18 maart,en die miserie is op en neer blijven duren tot 9 juli,dan hebben ze mondmaskers verplicht,en is de curven beginnen stijgen tot 2021 ,dus veel winst hebben ze er niet uitgehaald,maar ze zijn gegroeid in hun macht met onlogische maatregelen, die alleen maar geld opbrachten,dus ze hebben al bijna 15 maand water naar de zee gedragen.....
https://www.hln.be/binnenland/overzicht ... ~af470e8f/
En daarjuist nog eens goed gevloekt, want in wil naar de auchan,de wijn is op en wat lees ik voor Frankrijk
Iedereen die Frankrijk binnenkomt, moet een negatieve coronatest kunnen voorleggen die hooguit 72 uur oud is. Daar is een uitzondering op voor zogenaamde ‘transfrontaliers’. Dat zijn Belgen die zich verplaatsen binnen een straal van dertig kilometer rond hun woning voor minder dan 24 uur. Woon je op minder dan dertig kilometer van de winkel in Frankrijk die je wil bezoeken, dan kan je dat zonder problemen en zonder test doen.
Kan er mij iemand uitleggen wat het verschil is ,dat wie minder dan 30 Km wel mag winkelen, en wie verder dan 30 Km niet?????????
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.