Goede morgen,
De straten liggen nog nat, en het is nog een beetje aan het druppelen, hier aan de westkust.
Maar ik zie precies al lichtere strepen in de lucht, dus hopen maar dat de zon straks komt piepen .
Gisteren namiddag was het echt mooi weer, zeker mooi wandel- en fietsweer, zon en weinig wind.
Maar ja, ik heb G vergezeld voor zijn tweede vaccinatie, en alles bij elkaar was het toch wel zo een twee uur, veel volk , dus een beetje in de rij staan wachten, maar alles is zeer goed gepland, daar in Furnevent, een grote evenementenzaal in Veurne, en iedereen is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Ik bewonder die mensen zeker, van dokters, verpleegkundigen en ook de vele stuarts en vrijwilligers die echt hun best doen.
En ja, vandaag zal ik dan toch eens mijn oudste dochter en haar gezin terugzien. Ze komen vanmiddag.
Ik heb al een plaatsje op een terras gereserveerd, Ik kijk er al naar uit !
Yvette, ja, je kan tegen een grapje hé, en wat W van Ritavdm hier schreef, ik moest daar tcoh ook mee lachen hoor ! Maar die blauwe plekken zullen wel helemaal wegtrekken,en hopelijk ook geen pijn meer als je moet eten, alles komt wel goed .
Voor jullie allemaal een heel mooi gezellig weekend ! En ja, een zomerjurkje of bloesje, lang geleden !
Vera-Maria, raar hé dat die foto ander kleur heeft op fotopapier. Vroeger heb ik ook nog foto's afgedrukt, maar mijn printer is nu weg. Ik weet echt niet hoe dat komt, maar misschien ons Viv, of Corry ?
Groetjes, omadina