In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Fijne avond wens ik jullie allemaal .
Het zwanenpaartje in de sloot bij ons achter heeft ook weer kleintjes . Zo lief .

Fijne avond wens ik jullie allemaal .
Het zwanenpaartje in de sloot bij ons achter heeft ook weer kleintjes . Zo lief .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, krant gehaald>wat een weer >wind en regen. Maar goed dat het vakantie is (voor mij dan), hoef ik niet over te blijven
Gisteren samen op stap geweest en de eerste vaccinatie gehaald, stelde niks voor en nog niet. Wat een goede contrôle voordat je aan de beurt bent.
Gisteren samen op stap geweest en de eerste vaccinatie gehaald, stelde niks voor en nog niet. Wat een goede contrôle voordat je aan de beurt bent.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een zonnige goeie morgen iedereen
wij staan in de startblokken om de nodige boodschappen te doen
en ook de propere was afhalen in de wasserij en daarna nog naar het rusthuis brengen
oooo An-W wat leuk die kleine zwaantjes
en nu ben ik er mee weg sè
daaaaaag

wij staan in de startblokken om de nodige boodschappen te doen
en ook de propere was afhalen in de wasserij en daarna nog naar het rusthuis brengen
oooo An-W wat leuk die kleine zwaantjes
en nu ben ik er mee weg sè
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Puzzel , fijn dat jullie geen bijwerkingen ervaren van jullie 1e Pfizer prik .
Bij Pfizer heb je inderdaad geen last van de 1e prik , dat is bij een mRNA vaccin ook alleen zo bij de 2e prik
Bij AstraZeneca ( vector vaccin ) is dat net andersom . Van de 1e prik last en van de 2e prik niet
Het sneeuwde vanmorgen in Brabant zag ik op het nieuws , morgen gaat het regenen en zondag wordt het 25 graden
Mijn schoonzoon is vandaag jarig . Wij gaan morgenmiddag taart eten bij hun in de tuin ( of in de overkapping ) .
Hopelijk is het dan wel droog , want we willen er gelijk een mooi fietstochtje van maken .
Dinsdag krijgt mijn man ook zijn 1e Pfizer prikje .
Straks eerst maar eens even naar de markt
Fijne dag allemaal . Toedeloe
Puzzel , fijn dat jullie geen bijwerkingen ervaren van jullie 1e Pfizer prik .
Bij Pfizer heb je inderdaad geen last van de 1e prik , dat is bij een mRNA vaccin ook alleen zo bij de 2e prik
Bij AstraZeneca ( vector vaccin ) is dat net andersom . Van de 1e prik last en van de 2e prik niet
Het sneeuwde vanmorgen in Brabant zag ik op het nieuws , morgen gaat het regenen en zondag wordt het 25 graden

Mijn schoonzoon is vandaag jarig . Wij gaan morgenmiddag taart eten bij hun in de tuin ( of in de overkapping ) .
Hopelijk is het dan wel droog , want we willen er gelijk een mooi fietstochtje van maken .
Dinsdag krijgt mijn man ook zijn 1e Pfizer prikje .

Straks eerst maar eens even naar de markt

Fijne dag allemaal . Toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen
zojuist onze koffie gedronken met een lekker stuk zelfgebakken appelcake er bij
en de radio op Nostalgie met Thin Lizzy met hun prachtige song " Whiskey in the jar "
en dat maakt ons leven toch weer wat aangenamer vind ik
dadelijk nog naar de apotheek om lidtekenzalf die de oogarts mij gisteren heeft voorgeschreven zodat het lidteken op mijn ooglid binnenkort niet meer te zien zal zijn
en daarna nog een lekker koekebroodje bakken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
geniet nog van jullie vrijdag en dat zullen wij ook doen
daaaaaag

zojuist onze koffie gedronken met een lekker stuk zelfgebakken appelcake er bij
en de radio op Nostalgie met Thin Lizzy met hun prachtige song " Whiskey in the jar "
en dat maakt ons leven toch weer wat aangenamer vind ik
dadelijk nog naar de apotheek om lidtekenzalf die de oogarts mij gisteren heeft voorgeschreven zodat het lidteken op mijn ooglid binnenkort niet meer te zien zal zijn
en daarna nog een lekker koekebroodje bakken
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
geniet nog van jullie vrijdag en dat zullen wij ook doen
daaaaaag

Bert
Ik kan dat ook.
Bloemeke, mooi liedje. Heb het ook gehoord op Nostalgie.
Altijd toffe muziek.
Bloemeke, mooi liedje. Heb het ook gehoord op Nostalgie.
Altijd toffe muziek.
-
hallooooo
An-W proficiat met de verjaardag van jou schoonzoon
en geniet maar van de koffie morgen en misschien ook wel een lekker stuk taart

frankje ik dacht daarjuist dat ik een mooie wandeling aan 't maken was en 't was toch wel op mijn pc zeker dat ik aan 't genieten was van al die mooie fotootjes die jij geplaatst hebt , merciekes hoor
Bertje ook naar de radio aan 't luisteren en op radio Nostalgie is het altijd goeie muziek vind ik
en zeker niet zoals op veel zenders van die hoempapa muziek die op mijn zenuwen werkt
marietteke hoe is het nu met Louizeke ????????????????????
daaaaaaag

An-W proficiat met de verjaardag van jou schoonzoon
en geniet maar van de koffie morgen en misschien ook wel een lekker stuk taart

frankje ik dacht daarjuist dat ik een mooie wandeling aan 't maken was en 't was toch wel op mijn pc zeker dat ik aan 't genieten was van al die mooie fotootjes die jij geplaatst hebt , merciekes hoor
Bertje ook naar de radio aan 't luisteren en op radio Nostalgie is het altijd goeie muziek vind ik
en zeker niet zoals op veel zenders van die hoempapa muziek die op mijn zenuwen werkt
marietteke hoe is het nu met Louizeke ????????????????????
daaaaaaag

Bertje mooi hé die fotootjes van frankje in de omgeving van Kortrijk
in de jaren 90 tot 2005 deden mijn ventje en ik ook ieder weekend onze kilometertjes en als je wandelt kom je op plaatsen waar je anders nooit komt en dat deden wij ook graag
we hebben gewandeld overal in West-Vlaanderen en ook in Oost-Vlaanderen en zelfs in Antwerpen en ook een hele mooie wandeling van 23 km in het zoniënwoud en de start was in Hoeilaart , maar jammer genoeg kan ik dat nu niet meer sinds ik een nieuwe knie heb
maar wat we gedaan hebben dat kan niemand ons nog afpakken en we hebben er toen van genoten
mama-inge ook zonnig bij jullie ?????

in de jaren 90 tot 2005 deden mijn ventje en ik ook ieder weekend onze kilometertjes en als je wandelt kom je op plaatsen waar je anders nooit komt en dat deden wij ook graag
we hebben gewandeld overal in West-Vlaanderen en ook in Oost-Vlaanderen en zelfs in Antwerpen en ook een hele mooie wandeling van 23 km in het zoniënwoud en de start was in Hoeilaart , maar jammer genoeg kan ik dat nu niet meer sinds ik een nieuwe knie heb
maar wat we gedaan hebben dat kan niemand ons nog afpakken en we hebben er toen van genoten
mama-inge ook zonnig bij jullie ?????

hallooooo
dadelijk lekkere pannenkoeken bakken sè voor het avondeten en dat zal smaken
voor iedereen straks SMAKELIJK

dadelijk lekkere pannenkoeken bakken sè voor het avondeten en dat zal smaken
voor iedereen straks SMAKELIJK

*** Zie het leven van de zonnige kant ***